Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Tegelijkertijd en 1200 km verderop😇quote:Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Ze vertoont al het gehele seizoen, productie-inhoudelijk wenselijk gedrag.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Lieske zit vastgeroest in het schaterlach scenario a-la Geer en Goor, maar dan slecht gecopieerd.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen.
Rob is zelf een rotte appelquote:Op vrijdag 5 september 2025 01:36 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.
Na 30 dagen is die vonk er ook nog niet.quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Heb zelf in heel dit seizoen nooit het idee gehad dat ze daar zelf ook echt aan mee wilde werken; het overspringen van de vonk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dat beeld van Bart was toch gewoon van het FaceTime bellen?quote:Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduldquote:Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:19 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
Helemaal niet! Hoe vaak gebeurt het niet dat echte verliefdheid pas na weken of zelfs maanden ontstaat. Het is buiten de werkelijkheid om te denken dat een “vonk” per se binnen enkele dagen moet ontstaan. Dat kan wel, maar gebeurt heel vaak niet zo.quote:Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.
Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
Dat is in geval van Eveline wel een understatement !! De eerste 3 waren zo enorme miss-matches. Het programma is gemaakt om de kijker van leuke ongemakkelijke TV te voorzien en niet om de B&B houder met een droom partner te matchen. Het argument dat ze ze zelf uitgekozen hebben hebben gaat niet op, omdat kiezen uit een louter zo-zo tot slecht aanbod, geen keuze is.quote:Eveline en Petra vind ik leuke personen, die het echter slecht hebben getroffen met hun kandidaten.
Die dame uit Eindhoven vond ik veel leuker en volwassener dan dat neukertje waar hij na twee weken 'therapie' met Renske, z'n frustraties op bot mocht vieren.quote:Daniël duikt meteen het bubbelbad in met een dame die niet binnen vijf minuten problemen geeft. Ook onverstandig (maar ergens begrijpelijk).
Denk dat dit wel een leuke dame is voor JP. Houdt ook wel van een hapje en een drankje, ziet er leuk uit ook.quote:
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.quote:Op maandag 8 september 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
Muziekje van Harry Potter inderdaad Illya's kasteel
Ik vond Margot ook wat simpeltjes beach kleding. Rok en wit hemdje.quote:Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef golfer het volgende:
Gaat Rob 'op stand' eten en zegt dan tegen Margot om zich een beetje chique te kleden en dan trekt hij zelf een spijkerbroek aan?
Als vriendin, geen relatiemateriaal. En hij kent haar nog van vroegah, dus dat is best pijnlijk.quote:Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
Ja maar had dan een T shirt van Dick aangetrokken om het wat geloofwaardig te maken. Zag er raar uit zo in je sportkleding.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen.
Ik gok dat zij wellicht voordat de crew komt draaien die lange broek aantrekt.
Els 2.0quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
Maar ze hebben de fysieke kant wel wat meer kunnen ontdekken, volgens Dick.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
Ja maar jJP heeft 7 vrouwen gehad, de vreetzak.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beerquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Remco het volgende:
Die Daniel nu wegstuurt is volgensmij helemaal niets mis mee.
Exact wat ik denkquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beer
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Goh Silwia heeft gewonnen. Tijd om Illya voorzichtig te dumpen.
Toen ze zei "Ik krijg kippenvel" had Illya toch even een deja vu moeten hebben en op een drafje de pleiterik moeten maken.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
quote:
Hij had beter eerst kunnen bellen voor het gesprek met de laatste dame. Die was wel in voor een feestje op een willekeurige typische ma/zoquote:
HUh? De opnames worden in maximaal drie weken gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Vraag mij altijd af hoe kandidaten bij zulke programma's zoveel vrij krijgen van hun werk om aan zoiets mee te doen.
Ook programma's zoals Big brother bondgenoten etc blijven zij zolang weg van huis.
Als je in het ziekenhuis , verpleging , onderwijs werk kan je toch niet even zeggen dat je er maanden niet bent ?
Hebben zij dan zoveel vakantiedagen ?
Ja dat hoeregedrag zit in de familiequote:Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
Lol ik dacht het zelfde maar heb het niet getiktquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef casita het volgende:
[..]
Ja dat hoeregedrag zit in de familie
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
Rare reactie van Evelien die hoopte dat Richard wat meer uit balans zou zijn na haar afwijzing. Had hij jankend aan haar voeten moeten gaan liggen ofzo.
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat.
Hahahaha, laat staan in het Gooi!quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
Daniel is zelf een lege huls.quote:Op woensdag 10 september 2025 08:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Jammer, Daniël laat Nicole schieten, en blijft misschien over met een lege huls.
En Bart zijn kritiek op Richard was dat het meer praten was, maar zelf (terwijl hij zich tegenwoordig als zanger identificeert) was hij geen haar beter.quote:Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging.Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Ik snap echt niet wat Ilya daar nou in ziet. Ze hebben totaal geen raakvlakken. Hij wil alleen haar vlakken raken denk ik dan maar zo kortzichtig kan die man toch niet zijn?quote:Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Als Sylwia buiten wordt gefilmd, zie je pas goed hoe boordevol haar gezicht zit met botox en wangimplantaten. Het is een lappendeken van huid, siliconen, vlekken en plastic geworden. Ze probeert het een beetje te verbergen met haar haar, maar dat lukt lekker niet zo goed!
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaakquote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Was ook een veelzeggend muziekje tijdens het ontbijt op bed. "Teenager in love"quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zienquote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaak
Oh ik vond het gesprek juist makkelijk gaan, en leuke ouders.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zien
Is ook morgen, nu op videoland.quote:
Ze hebben allebei een lipafwijking.quote:Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.
Hahaha, de man kon niet rijden.quote:Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.
Maar dat overdreven gegil van haar was overacting.
Ze wil misschien wel in de Meiland-showquote:Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Pedo.quote:Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed.
Raar hè, vond ik ook al. Ze hadden tijd over???? de rest vanavond.quote:Op donderdag 11 september 2025 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
De reünie is nu al op tv? Ik dacht vanavond pas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |