abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218682356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Er is zó veel ( achteraf) in scène gezet ofwel gescript.
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Wat een slechte film toch.
Ja, toevallig zapte ik hierlangs en door..l
pi_218682415
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Toevallig een dash camera óp het gezicht van Bart tijdens een videocall met Eveline met een cameraman ernaast.
Komop.
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218682729
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja natuurlijk zit er een cameraman naast, anders hebben we geen beelden en geen tv programma.
Tegelijkertijd en 1200 km verderop😇
pi_218682761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja als je verliefd bent dan zie je een ander niet meer, maar Evelien had al eerder twijfels met Bart (met het tuintje en er was nog wat)
Ze vertoont al het gehele seizoen, productie-inhoudelijk wenselijk gedrag.

Ook toen die twee andere clowns bij haar het hadden om financieel partner te worden door direct hun huis te willen verkopen en de overwaarde in te leggen, was ze gespeeld verrast, door het enthousiasme van die kneuzen die tegen elkaar liepen op te bieden.

De goede kennis zei tegen haar...... voor een goede relatie is er meer nodig dan financieel partnerschap.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 05-09-2025 11:05:20 ]
pi_218682765
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:27 schreef Soury het volgende:
Beetje saai weekje was dit. En Lieske gooit ook haar glazen in, bodem bereikt.
Lieske zit vastgeroest in het schaterlach scenario a-la Geer en Goor, maar dan slecht gecopieerd.
pi_218682783
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef golfer het volgende:
Wat een boerenlul is Rob. Eerst alle vrouwen wegsturen omdat je hart vol is van een andere vrouw. Die laatste je terug komen en vervolgens ga je meer afstand nemen. :{w
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.

De dames denken dat er achter Rob's enorme rust, diepgang schuilt gaat, maar komen bedrogen uit.

Hij komt een beetje autistisch over, zoals 'taart vinden de mensen altijd lekker' en dat dan oneindig als een ingeprogammeerd truukje blijven herhalen, zwakke emotionele intelligentie, sociale desinteresse etcetcetc.

Z'n ex-en, kunnen er meer over vertellen
pi_218683594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 01:36 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Rob had gewoon een dame willen hebben, die een flink stuk jonger is dan hij.
Hij kreeg in z'n ogen 'overrijp' fruit. Dacht uiteindelijk dat Margot toch wel leuk was, maar werd op luchthaven alweer geconfronteerd met de harde fysieke realiteit die niet voldoet aan Rob's wensenlijstje.

Rob is zelf een rotte appel :{w
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_218683788
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
pi_218684068
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Ingrid vindt Erik een gouden man en lief, geweldig enz. Maar toch moet ie verdwijnen, want ze gaat blijkbaar voor diamant. Ja, die zijn er bijna niet en die komen zeker niet naar jouw werkhok op een eilandje, Ingrid! Wat is dat toch met die B&B-ers tegenwoordig: het moet allemaal perfect zijn binnen 5 dagen en anders: hup, weg.
Na 30 dagen is die vonk er ook nog niet. :+

Topvent die Erik. Ik denk dat die wel wat berichten van vrouwen gaat krijgen. :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218684462
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 08:47 schreef Battlecruiser het volgende:
Als de vonk niet overslaat kunnen ze toch ook niks aan doen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218684680
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Heb zelf in heel dit seizoen nooit het idee gehad dat ze daar zelf ook echt aan mee wilde werken; het overspringen van de vonk.

Al waren de mannen die daar kwamen ook niet allemaal een schot in de roos.
pi_218684792
Dick dwingt de vonk af met zijn tong })
  vrijdag 5 september 2025 @ 15:02:11 #114
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_218687148
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 23:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Komop.
Dat beeld van Bart was toch gewoon van het FaceTime bellen?
pi_218687235
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 september 2025 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
pi_218687954
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2025 15:19 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Dus de vonk moet inderdaad razendsnel overslaan en anders: basta. Dat zal de jonge generatie dan wel zijn: geen geduld
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.

Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
pi_218688366
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 september 2025 16:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dus als je maar lang genoeg wacht, dan komt die vonk wel? Grappige denkwijze.

Daarbij geef je iemand enkel valse hoop door het zo lang te laten doorgaan. (Zagen we bij Daniël al.)
Helemaal niet! Hoe vaak gebeurt het niet dat echte verliefdheid pas na weken of zelfs maanden ontstaat. Het is buiten de werkelijkheid om te denken dat een “vonk” per se binnen enkele dagen moet ontstaan. Dat kan wel, maar gebeurt heel vaak niet zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Battlecruiser op 05-09-2025 21:14:53 ]
pi_218710459
Het blijft me toch verbazen hoe de B&B eigenaren het voor zichzelf zo moeilijk maken. Dit seizoen springen Ingrid en Rob uit: met hun extreem afstandelijk gedrag en bijzonder weinig empathisch vermogen voor kandidaten 'die niet aan hun wensenlijsje' voldoen heb ik niet het idee dat ze spoedig een partner vinden.
Bij Magda zie ik tenminste iets van persoonlijke groei: ze lijkt steeds beter door te hebben dat ze zelf Dicook niet de makkelijkste is en met Eugène heeft ze ook een man 'met buik' maar in ieder geval iemand die wel haar passies kan delen en ook Frans spreekt. Eveline en Petra vind ik leuke personen, die het echter slecht hebben getroffen met hun kandidaten. Ik vrees dat alle logés die over blijven te weinig "diepgang" bieden om een langdurige relatie aan te gaan. Dick en Daniël zijn op zich prima gasten denk ik, alleen ze maken het zichzelf moeilijk door de hele tijd niet echt te beseffen waar ze mee bezig zijn en ze projecteren hun onzekerheid ook op de dames die zich hebben ingeschreven. Ze uiten het precies tegengesteld: Dick praat de hele tijd, maar een zoen liet heel lang op zich wachten en Daniël duikt meteen het bubbelbad in met een dame die niet binnen vijf minuten problemen geeft. Ook onverstandig (maar ergens begrijpelijk).
JP zie ik wel groeien tijdens dit seizoen: hij heeft echt moeten leren dat feestjes en borrels organiseren één ding is: een goede verbinding maken met mensen die eventueel een partner gaan worden iets anders. Het is waarschlijnlijk ook een soort masker dat langzaam een beetje zakt en ik denk dat het voor deze afleveringen te laat komt maar als hij wat van het programma geleerd heeft zie ik het nog wel goedkomen. Bij Ilya kun je zien hoe liefde blind kan maken. Sylwia kan als actrice heel goed verliefdheid in scene zetten en hij heeft nauwelijks ervaring met vrouwen in het algemeen laat staan met zeer knappe. Dat wreekt zich. Ik denk dat hij (in ieder geval voorlopig) ook single blijft.
pi_218717927
quote:
Eveline en Petra vind ik leuke personen, die het echter slecht hebben getroffen met hun kandidaten.
Dat is in geval van Eveline wel een understatement !! De eerste 3 waren zo enorme miss-matches. Het programma is gemaakt om de kijker van leuke ongemakkelijke TV te voorzien en niet om de B&B houder met een droom partner te matchen. Het argument dat ze ze zelf uitgekozen hebben hebben gaat niet op, omdat kiezen uit een louter zo-zo tot slecht aanbod, geen keuze is.

Wat al die vrouwen zagen in 'dooie' Rob, blijft een mysterie.

Illya had aan de Armeense (ben haar naam vergeten) een hele leuke ontwikkelde vrouw gehad. Sylwia kan een spoor van ellende veroorzaken maar ik heb wel het gevoel dat Illya slim genoeg is om een veilige marge aan te houden tussen haar en z'n portomonee.

Dick pffffffff ...... maar zij is ook wel een 'p-o-p-p-e-t-j-e'

quote:
Daniël duikt meteen het bubbelbad in met een dame die niet binnen vijf minuten problemen geeft. Ook onverstandig (maar ergens begrijpelijk).
Die dame uit Eindhoven vond ik veel leuker en volwassener dan dat neukertje waar hij na twee weken 'therapie' met Renske, z'n frustraties op bot mocht vieren.

Ingrid: Jaahhhhh , Jij weeeeeeet wattttttttttt ik ga zeggen heeeeeeeee"
Vermoeiend type met issues, waar zeker na de laatste overgebleven kandidaat niet duidelijk werd, waar ze op zoek naar is. Ja, een 'klik' met iemand die goed kan klussen en niet aan haar zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 08-09-2025 21:23:58 ]
  maandag 8 september 2025 @ 21:33:46 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718326
Magda staat tegen haar eigen spiegelbeeld te praten. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 september 2025 @ 21:41:01 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718378
Petttrra heeft geen seksuele aantrekkingskracht voor Lieske.
Dat was toch al vanaf het allereerste moment didelijk?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 september 2025 @ 21:47:08 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718414
Goed besluit van Monique om te vertrekken.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 september 2025 @ 21:49:08 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718426
JP spaart parkeerboetes. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218718478
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 21:49 schreef golfer het volgende:
JP spaart parkeerboetes. :+
Denk dat dit wel een leuke dame is voor JP. Houdt ook wel van een hapje en een drankje, ziet er leuk uit ook.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 8 september 2025 @ 21:57:31 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718492
Gene is lekker eerlijk en vertrekt ook.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218718621
Muziekje van Harry Potter onder Illya's kasteel :D
pi_218718628
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2025 22:13 schreef Blues het volgende:
Muziekje van Harry Potter inderdaad Illya's kasteel :D
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.
  maandag 8 september 2025 @ 22:15:18 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218718632
Gaat Rob 'op stand' eten en zegt dan tegen Margot om zich een beetje chique te kleden en dan trekt hij zelf een spijkerbroek aan?
Poef.....gone! ©golfer
pi_218718648
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2025 22:15 schreef golfer het volgende:
Gaat Rob 'op stand' eten en zegt dan tegen Margot om zich een beetje chique te kleden en dan trekt hij zelf een spijkerbroek aan?
Ik vond Margot ook wat simpeltjes beach kleding. Rok en wit hemdje.
pi_218721066
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2025 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Arme Monique, had toch wel het gevoel dat Ilya haar graag mag.
Als vriendin, geen relatiemateriaal. En hij kent haar nog van vroegah, dus dat is best pijnlijk.
pi_218725753
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
pi_218725872
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Goh Dick en Moniek hebben een fijne nacht gehad. Moniek stapt het bed uit in een compleet yoga outfit
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen. :+

Ik gok dat zij wellicht voordat de crew komt draaien die lange broek aantrekt.
pi_218725904
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
pi_218725913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Met meer dan een miljoen kijkers en internet waar je tot in de eeuwigheid als meme en gifje voorbij komt zou ik ook met wat meer kleding uit bed stappen. :+

Ik gok dat zij wellicht voordat de crew komt draaien die lange broek aantrekt.
Ja maar had dan een T shirt van Dick aangetrokken om het wat geloofwaardig te maken. Zag er raar uit zo in je sportkleding.
pi_218726055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Zo'n Renate is tot in den treure weken(bij wijze van speken) bij JP geweest, die vrouw nu gaat maar weg omdat de zendtijd op is.
Els 2.0
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:26:47 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726207
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:39 schreef Soury het volgende:
Maar ze hebben de fysieke kant wel wat meer kunnen ontdekken, volgens Dick. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_218726223
Wat een scene dit :')
pi_218726251
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:56 schreef Remco het volgende:
Ja maar jJP heeft 7 vrouwen gehad, de vreetzak.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218726252
Goh Silwia heeft gewonnen. Tijd om Illya voorzichtig te dumpen.
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:33:27 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726274
Sylwia: bonsjuur.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218726280
Die Daniel nu wegstuurt is volgensmij helemaal niets mis mee.
pi_218726314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:33 schreef Remco het volgende:
Die Daniel nu wegstuurt is volgensmij helemaal niets mis mee.
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beer :D
pi_218726318
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]
Daniel is iets te snel met Danique in bed gedoken. Hij kan het niet maken om voor de andere te kiezen. De geile beer :D
Exact wat ik denk :D
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:44:58 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:30 schreef Soury het volgende:
Goh Silwia heeft gewonnen. Tijd om Illya voorzichtig te dumpen.
Napoleon deed het met haar over, over,over,overgrootmoeder.
Ja, ja...
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:46:27 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726374
JP loopt een blauwtje bij Leonora. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_218726390
Moniek heeft ski-pak aan in bed.
pi_218726393
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, ja...
Toen ze zei "Ik krijg kippenvel" had Illya toch even een deja vu moeten hebben en op een drafje de pleiterik moeten maken.
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:48:57 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726401
Dick en Moniek zijn in het Surinaamse Volendam.
Kraaltjes en kettinkjes.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218726405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:48 schreef Bever_NL het volgende:
Moniek heeft ski-pak aan in bed.
_O- Paar moonboots eronder
pi_218726433
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:46 schreef golfer het volgende:
JP loopt een blauwtje bij Leonora. _O-
Hij had beter eerst kunnen bellen voor het gesprek met de laatste dame. Die was wel in voor een feestje op een willekeurige typische ma/zo
pi_218726463
Vraag mij altijd af hoe kandidaten bij zulke programma's zoveel vrij krijgen van hun werk om aan zoiets mee te doen.
Ook programma's zoals Big brother bondgenoten etc blijven zij zolang weg van huis.
Als je in het ziekenhuis , verpleging , onderwijs werk kan je toch niet even zeggen dat je er maanden niet bent ?
Hebben zij dan zoveel vakantiedagen ?
pi_218726472
Rare reactie van Evelien die hoopte dat Richard wat meer uit balans zou zijn na haar afwijzing. Had hij jankend aan haar voeten moeten gaan liggen ofzo. :?
pi_218726546
En hup naar Bart die denkt dat Delfzijl in Friesland ligt.
pi_218726556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:56 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Vraag mij altijd af hoe kandidaten bij zulke programma's zoveel vrij krijgen van hun werk om aan zoiets mee te doen.
Ook programma's zoals Big brother bondgenoten etc blijven zij zolang weg van huis.
Als je in het ziekenhuis , verpleging , onderwijs werk kan je toch niet even zeggen dat je er maanden niet bent ?
Hebben zij dan zoveel vakantiedagen ?
HUh? De opnames worden in maximaal drie weken gemaakt.
pi_218726593
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:44 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, ja...
Ja dat hoeregedrag zit in de familie
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_218726635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:12 schreef casita het volgende:

[..]
Ja dat hoeregedrag zit in de familie
Lol ik dacht het zelfde maar heb het niet getikt _O-
  dinsdag 9 september 2025 @ 22:19:22 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218726646
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:57 schreef Soury het volgende:
Rare reactie van Evelien die hoopte dat Richard wat meer uit balans zou zijn na haar afwijzing. Had hij jankend aan haar voeten moeten gaan liggen ofzo. :?
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218726661
Renate was het beste voor JP geweest.
Is blij dat ze overal mee mag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 09-09-2025 22:39:08 ]
pi_218726707
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]
Ze komt er mog wel achter dat die brallende blaaskaak Bart ook niks voor haar zal zijn.
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging. :') Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
pi_218727090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Die is echt tot over haar oren verliefd. Dat karaoke kwam niet uit Richards hart, en Bart deed het met volle overtuiging. :') Typisch gevalletje roze bril (met dikke glazen)
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat. :D
pi_218727134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Echt? Met volle overtuiging vindt ie zichzelf ook een catch die niet voor minder dan 100% gaat. :D
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
pi_218727137
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Bere trots ook dat hij had gekookt, en de kijkers vol walging het hebben mogen aanschouwen. Die kan voorlopig geen voet in Italie zetten. De maffia heeft al een gat gegraven.
Hahahaha, laat staan in het Gooi!
pi_218727182
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2025 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
:+
pi_218727802
Jammer, Daniël laat Nicole schieten, en blijft misschien over met een lege huls.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  woensdag 10 september 2025 @ 08:48:01 #165
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218727981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 08:13 schreef De_Melkboer het volgende:
Jammer, Daniël laat Nicole schieten, en blijft misschien over met een lege huls.
Daniel is zelf een lege huls.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218728506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
En Bart zijn kritiek op Richard was dat het meer praten was, maar zelf (terwijl hij zich tegenwoordig als zanger identificeert) was hij geen haar beter. :')
pi_218732315
Als Sylwia buiten wordt gefilmd, zie je pas goed hoe boordevol haar gezicht zit met botox en wangimplantaten. Het is een lappendeken van huid, siliconen, vlekken en plastic geworden. Ze probeert het een beetje te verbergen met haar haar, maar dat lukt lekker niet zo goed!
pi_218732369
Is die Eveline wel normaal of zo? Die kiest een man op basis van: 1) of ie niet al te vals een liedje kan zingen 2) of ie een instabiel gemoed heeft 3) of ie een pafferig gezicht heeft 4) of ie worstvingertjes heeft 5) of ie te slap is om een spade in de grond te steken 6) of ie beloftes doet die hij niet kan waarmaken 7) of hij zichzelf overschat.

Ja, dan moet ze Bart wel nemen, dat is overduidelijk de winnaar. Samen kunnen ze dan genieten van hun allerbeide zwembandjesvet.
pi_218732392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 17:39 schreef Battlecruiser het volgende:
Als Sylwia buiten wordt gefilmd, zie je pas goed hoe boordevol haar gezicht zit met botox en wangimplantaten. Het is een lappendeken van huid, siliconen, vlekken en plastic geworden. Ze probeert het een beetje te verbergen met haar haar, maar dat lukt lekker niet zo goed!
Ik snap echt niet wat Ilya daar nou in ziet. Ze hebben totaal geen raakvlakken. Hij wil alleen haar vlakken raken denk ik dan maar zo kortzichtig kan die man toch niet zijn?
pi_218733392
Sylwia brengt leven in de brouwerij en ze is niet saai en daar valt ilya (nu) op, de andere vrouwen waren heel anders.
Ik hoop voor hem dat het echt wat wordt maar ik ben bang van niet.
pi_218733775
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
pi_218733964
Ik zie het niet gebeuren met Dick en Monique. Lijkt wel of Dick een keus moest maken en dan maar de beste keus uit 6 dames. Qua verliefdheid is het er nog niet, lijkt me toch wel iets wat je zou moeten voelen.
pi_218733978
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
pi_218733986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Danique, zoveel jonger, maar wel heel leuk met Daniël. Ben benieuwd of dit een succes is.
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaak O+
pi_218734004
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Zou Illya echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat hij totaal niet bij Sylwia past en dat zij ook niks in hem ziet?
Was ook een veelzeggend muziekje tijdens het ontbijt op bed. "Teenager in love" :D
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 21:23:42 #176
184769 crew  Deisyy
pi_218734165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Leuk gesprek met haar ouders. Daniel valt in de smaak O+
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zien :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator woensdag 10 september 2025 @ 21:26:05 #177
184769 crew  Deisyy
pi_218734196
Die zonnebril van Sylwia _O-
pi_218734247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vind het er allemaal ongemakkelijk en nep uit zien :D
Oh ik vond het gesprek juist makkelijk gaan, en leuke ouders.
pi_218734466
Huh? Reünie was morgen toch pas?
pi_218734503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:47 schreef Breekfast het volgende:
Huh? Reünie was morgen toch pas?
Is ook morgen, nu op videoland.
pi_218734827
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Ze hebben allebei een lipafwijking.
anonieme razernist
  woensdag 10 september 2025 @ 23:14:31 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218735699
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 10-09-2025 23:21:17 ]
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 september 2025 @ 23:17:33 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218735734
Er is wat gegroeid bij Dick.
Ja, ja...zeer plaatselijk. Dick zijn Dick. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218735832
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Leuk die oude auto van Illya, maar haar overdreven paniekreacties zijn wel heel erg over the top.
Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.
  woensdag 10 september 2025 @ 23:31:40 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218735847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:

Nou, hoe hij die versnellingspook mishandelde was best erg.
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.
Maar dat overdreven gegil van haar was overacting.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 september 2025 @ 23:33:35 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218735863
Daniel en zijn jonge vriendinnetje zijn wel een echte match.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218735874
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:31 schreef golfer het volgende:

[..]
5e versnelling bleek achteruitversnelling te zijn.
Maar dat overdreven gegil van haar was overacting.
Hahaha, de man kon niet rijden.
pi_218735912
Die aanstellerige Sylwia in die auto :O
  woensdag 10 september 2025 @ 23:45:03 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218735960
Alvast een stukje reünie. Had ik nog niet verwacht.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218737522
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2025 23:14 schreef golfer het volgende:
Ze wil misschien wel in de Meiland-show
pi_218737554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218738849
quote:
3s.gif Op donderdag 11 september 2025 08:27 schreef vosss het volgende:

Leeftijd is maar een getal; mijn vrouw is 17 jaar jonger dan mij en dat gaat al 5 jaar hartstikke goed. :)
Pedo. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_218743073
De reünie is nu al op tv? Ik dacht vanavond pas.
pi_218743335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
De reünie is nu al op tv? Ik dacht vanavond pas.
Raar hè, vond ik ook al. Ze hadden tijd over???? de rest vanavond.
Het is een rommeltje!!!!
pi_218743455
hahaha gister was er al een stukje reunie, wij kijken via Videoland en dachten dat het laatste deel begonnen was dus zijn we gestopt. Oke vanavond de rest.
pi_218744064
De reunie is toch pas om 20.30 :o
pi_218744655
Ze hadden gisteren al een deel van de reünie uitgezonden. Uitzendschema's :O
pi_218744797
Leuk voor de mensen die het begin van de reünie niet gezien hebben (want de reünie zou op de 11e komen) en nu in deel 2 vallen.
pi_218744876
Magda weer op date met Bassie O+
pi_218745841
Ik kijk wat later maar ik vond het tot nu toe erg pijnlijk om te kijken met die slechte interviewster Leonie ter Braak, dat geforceerde geapplaudisseer de hele tijd en dan die onsympathieke Ingrid nu. En dat bejaardengezoen de hele tijd hoeft van mij ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 11-09-2025 23:13:36 ]
anonieme razernist
pi_218746046
Zag wel een boel teleurgestelde gezichten. Evelien keek erg boos, Margot was lekker fel tegen Rob en de rest van zijn dames trokken ook hun mond open. Rob kreeg even een terechte volle laag. JP werd ook lekker op zijn plek gezet door de dames, ik kom niet naar Spanje voor jou!
Renske was overdreven vrolijk, dat is in haar geval wat beangstigend. Monique van Dick lachte haar verdriet zoetzappig weg. En ahhh Illya en Syllie hoe dan _O-
En dat gehaakte hondje hoe cute O+
pi_218746115
Kijken het nu terug.
Ingrid en Eric hadden wel een prima band. Eric voelt meer voor haar dan andersom.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')