Het is net of ze iemand snel heeft opgescharreld in een korte tijd om Bart te laten weten dat ze héél gelukkig is met een nieuwe liefde. Ze keek niet echt vrolijk. Ik wacht op alle juice die naar buiten komt.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:41 schreef golfer het volgende:
Evelien en Bart ook geen blijvende match.
Ze heeft een nieuwe liefde gevonden en Bart wist duidelijk van niets en mocht ook zijn liedje niet spelen.
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is net of ze iemand snel heeft opgescharreld in een korte tijd om Bart te laten weten dat ze héél gelukkig is met een nieuwe liefde. Ze keek niet echt vrolijk. Ik wacht op alle juice die naar buiten komt.
Onzin, al weken stond die juice op SM, dus dat verbaasde gezicht van Bart was dikke nep.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.
En wie is Robert uit BG dan?quote:Op donderdag 11 september 2025 23:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Net bij shownieuws, Robert uit BG heeft contact gezocht met Renate.
Het zal wel een reden hebben, al kwam het niet erg sympathiek over.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vond dat choquerend ongevoelig en lomp.
Persoonlijk communiceer ik dergelijke persoonlijke zaken niet via social media met mijn intieme vrienden, en ook liever niet voor draaiende camera's.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Onzin, al weken stond die juice op SM, dus dat verbaasde gezicht van Bart was dikke nep.
Nee.quote:
WTF dat lijkt me fake, Robert staat wel graag in de belangstelling.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Net bij shownieuws, Robert uit BG heeft contact gezocht met Renate.Om te gaan daten, wie weet wordt hetnog wat.
Werkelijk de meest grote boerenlullo van alle B&Bvl die er voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 11 september 2025 23:25 schreef golfer het volgende:
Rob kan zichzelf niet geven.
Dooie lul.
Nee, ik lees wel roddels en achterklap.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Persoonlijk communiceer ik dergelijke persoonlijke zaken niet via social media met mijn intieme vrienden, en ook liever niet voor draaiende camera's.
Dat zou ik ook niet van mijn behoorlijke recente ex-en verwachten die zojuist nog aan heel Nederland heeft verteld dat we nog steeds zo'n goede band hebben.
Maar jij was blijkbaar al op de hoogte van het feit dat Bart al op de hoogte was. Ken je hem?
En uit die betrouwbare bron las je dat Bart alles al wist?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, ik lees wel roddels en achterklap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |