abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218750200
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
Surinaamse dushi's ? Dusting is Antilliaans / Papiamento en komt niet voor in Suriname .
pi_218750290
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef Bever_NL het volgende:
Rob kan alleen verliefd worden als de dame in kwestie minimaal 10 jaar of > jonger is dan hij. Dus dat over-datum fruit kon hem niet bekoren. Bij iedere nieuwe dame kon je direct zien dat hij niet enthousiast was. Hij had ze al op de video gezien, wist dat het niets was, maar moest ze uitnodigen omdat hem niets anders werd aangeboden.

Sylwia is taalkundig na jaren Nederland niet verder gekomen dan wat primitief allochtonen gebrabbel wat als leuk moet doorgaan.
Syl heeft een opgespoten gezicht en haar ogen staan gevaarlijk dicht, op inteelt-afstand van elkaar. Haar model carierre zou in geval van succes al jaren achter haar liggen.
Die eerdere leuke Armeense dame had tenminste wat aan IIIya kunnen toevoegen en had ook niet volledig aan z'n financiele infuus gehangen.

Dick lijkt niets te hebben met de Surinaamse Dushi's maar ook niet met de Nederlandse koeien die allemaal wel ok waren en uitzagen.

Eveline: Niet vergeten dat naast liefde er nog een belangrijkere eis was: Iemand die de $$ middelen heeft om financieel partner te worden. Ze heeft waarschijnlijk nog een ex die voor 50% uitgekocht moet worden en zonder die uitkoop eindigt voor haar het Italiaanse avontuur.
Nu heeft Bart het leven daar in die ouwe meuk eens aangekeken en geconcludeerd dat hij z'n carierre en $$ vrijheid niet wilt opgeven om daar op een berg een beetje afhankelijk te worden van kamer verhuur.
Eveline die niet alleen achter wilde blijven heeft naar eigen zeggen een voor haar bekende B&B gast (kuch) afgestoft en afge...... om hem de hare te maken.
Haar hut gaat (moet) in de verkoop en ze gaat met hem elders (kuch) met hem verder. De nieuwe liefde kan of wilde niet het benodigde bedrag op tafel te leggen van wat ze nodig had om op haar huidige plek te kunnen blijven.

Iets zegt me dat ze haar hut moet verkopen omdat het geld van de nieuwe partner niet op tafel komt .....en dat van 'We gaan elders verder' is gewoon 'snackbar' praat omdat het niet leuk is om op tv te moeten vertellen dat de B&B droom over en uit is.

Je ziet wel vaker in eerdere seizoenen, dat een kandidaat die uiteindelijk alleen overblijft op de reunie uit het niets een oude bekende van de plank heeft getrokken / afgestoft en zegt helemaal smoor te zijn.

Ingrid en Petttra wonen daar ongeveer ~30 min rijden van elkaar. Ze kennen elkaar niet. Hebben alleen de uitzending gezien dus koffie samen drinken kan maar is geen wetmatigmatigheid.

Renske gaat helemaal top: Ze heeft naar eigen zeggen een goed team van familie, vrienden, collega's en therapeuten om haar heen.
Renske helemaal top? Ik zag iemand die met haar emoties en uitlatingen incl body language weer totaal uit de bocht vloog :D
pi_218750495
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 08:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ingrid die tegen Pettttra “gelukkig niet” zegt bij de vraag of ze elkaar al eens tegengekomen waren op het eiland.
Was dat een sneer of een onschuldig grapje? :D
Een sneer natuurlijk daar is ze goed in die yoghurtheks
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218750564
Ik heb hier meer gelachen in het topic dan op tv. Dus tot de volgende B en B.😜
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_218751801
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:00 schreef Bever_NL het volgende:
Rob kan alleen verliefd worden als de dame in kwestie minimaal 10 jaar of > jonger is dan hij. Dus dat over-datum fruit kon hem niet bekoren. Bij iedere nieuwe dame kon je direct zien dat hij niet enthousiast was. Hij had ze al op de video gezien, wist dat het niets was, maar moest ze uitnodigen omdat hem niets anders werd aangeboden.

Sylwia is taalkundig na jaren Nederland niet verder gekomen dan wat primitief allochtonen gebrabbel wat als leuk moet doorgaan.
Syl heeft een opgespoten gezicht en haar ogen staan gevaarlijk dicht, op inteelt-afstand van elkaar. Haar model carierre zou in geval van succes al jaren achter haar liggen.
Die eerdere leuke Armeense dame had tenminste wat aan IIIya kunnen toevoegen en had ook niet volledig aan z'n financiele infuus gehangen.

Dick lijkt niets te hebben met de Surinaamse Dushi's maar ook niet met de Nederlandse koeien die allemaal wel ok waren en uitzagen.

Eveline: Niet vergeten dat naast liefde er nog een belangrijkere eis was: Iemand die de $$ middelen heeft om financieel partner te worden. Ze heeft waarschijnlijk nog een ex die voor 50% uitgekocht moet worden en zonder die uitkoop eindigt voor haar het Italiaanse avontuur.
Nu heeft Bart het leven daar in die ouwe meuk eens aangekeken en geconcludeerd dat hij z'n carierre en $$ vrijheid niet wilt opgeven om daar op een berg een beetje afhankelijk te worden van kamer verhuur.
Eveline die niet alleen achter wilde blijven heeft naar eigen zeggen een voor haar bekende B&B gast (kuch) afgestoft en afge...... om hem de hare te maken.
Haar hut gaat (moet) in de verkoop en ze gaat met hem elders (kuch) met hem verder. De nieuwe liefde kan of wilde niet het benodigde bedrag op tafel te leggen van wat ze nodig had om op haar huidige plek te kunnen blijven.

Iets zegt me dat ze haar hut moet verkopen omdat het geld van de nieuwe partner niet op tafel komt .....en dat van 'We gaan elders verder' is gewoon 'snackbar' praat omdat het niet leuk is om op tv te moeten vertellen dat de B&B droom over en uit is.

Je ziet wel vaker in eerdere seizoenen, dat een kandidaat die uiteindelijk alleen overblijft op de reunie uit het niets een oude bekende van de plank heeft getrokken / afgestoft en zegt helemaal smoor te zijn.

Ingrid en Petttra wonen daar ongeveer ~30 min rijden van elkaar. Ze kennen elkaar niet. Hebben alleen de uitzending gezien dus koffie samen drinken kan maar is geen wetmatigmatigheid.

Renske gaat helemaal top: Ze heeft naar eigen zeggen een goed team van familie, vrienden, collega's en therapeuten om haar heen.
Dan zou je kunnen concluderen dat Richard met zijn baan als ambulancebroeder al bij voorbaat geen schijn van kans had.
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:30:26 #256
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_218751895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 15:09 schreef casita het volgende:
Ik heb hier meer gelachen in het topic dan op tv. Dus tot de volgende B en B.😜
Die winter vol liefde-types beloven al veel goeds!
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:43:47 #257
338319 ZarB
Piņa colada
pi_218751991
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 september 2025 14:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Renske helemaal top? Ik zag iemand die met haar emoties en uitlatingen incl body language weer totaal uit de bocht vloog :D
Ik vraag me ook af of betreffende goede collega's en goede vrienden zichzelf ook als zodanig beschouwen. Als ze uberhaupt al "in the room with us" zijn. Als dit een glimpje was van Renske in de relatie met de ander dan vraag ik me af hoe eventuele vrienden dat volhouden.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 12 september 2025 @ 17:44:19 #258
338319 ZarB
Piņa colada
pi_218752000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:30 schreef Silenus het volgende:

[..]
Die winter vol liefde-types beloven al veel goeds!
Die we zagen zijn pas voor de uitzending begin 2027.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218752174
Ja, die van komend seizoen is al gedraaid. Welke deelnemers zitten daar in trouwens?
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 18:22:15 #260
184769 crew  Deisyy
pi_218752407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Ja, die van komend seizoen is al gedraaid. Welke deelnemers zitten daar in trouwens?
Ja
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218752494
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef ZarB het volgende:

[..]
Die we zagen zijn pas voor de uitzending begin 2027.
Oh :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218754819
Nog even mijn pseudo psychologische mening geven over dit gebeuren.

Zowel bij Dick als Ingrid kreeg ik het idee, aangeboden wild is niks. Ze willen beiden zelf jagen, liefst op iemand die bijna onbereikbaar is. Wat is er nog saaier dan aangeboden en smachtende partners? Zet ze aan het klussen of geef ze een rondleiding.
  Miss 200.000.000! woensdag 17 september 2025 @ 05:47:54 #263
367000 roos94
pi_218791270

Het Grote Schnabbelen is begonnen :')
pi_218791313
quote:
83s.gif Op woensdag 17 september 2025 05:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond haar zo vreselijk irritant altijd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218791713
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vond haar zo vreselijk irritant altijd.
Irritante mensen doen het op de één of andere manier altijd best goed op TV. De categorie Geer en Goor, Martien Meiland, past Lieske prima tussen.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_218791896
Toch vond ik Lieske helemaal niet irritant. Misschien omdat ze Brabants is. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor Hollanders juist extra irritant is.
pi_218792051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 08:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Irritante mensen doen het op de één of andere manier altijd best goed op TV. De categorie Geer en Goor, Martien Meiland, past Lieske prima tussen.
Daarom kijk ik dat ook nooit, bij deze zette ik het geluid altijd een stuk zachter, wat een irritante vrouwen waren dat zeg.
pi_218792113
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vond ik Lieske helemaal niet irritant. Misschien omdat ze Brabants is. Maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor Hollanders juist extra irritant is.
Nou nee dat is het niet kom zelf ook uit Brabant
pi_218794235
quote:
83s.gif Op woensdag 17 september 2025 05:47 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]

Nee hoor dat bedrijf had ze al toen ze bij Pettttttra was in het voorjaar.
pi_218819404
Hoor nu Evelien bij Shownieuws van gisteren avond.
Ze snapt niet dat er zoveel vervelende reacties door de kijkers op het net worden gezet
Ze zegt we maken een show voor de mensen en we worden helemaal afgebrand.
Nu viel het b ij haar wel meer zegt ze

Dit is toch een klacht wat je van veel mensen die mee doen aan zo iets dat ze afgebrand worden

Daarom zal ik niet verbaasd zijn dat het eerdaags stopt dit soort programma's
pi_218819577
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
Hoor nu Evelien bij Shownieuws van gisteren avond.
Ze snapt niet dat er zoveel vervelende reacties door de kijkers op het net worden gezet
Ze zegt we maken een show voor de mensen en we worden helemaal afgebrand.
Nu viel het b ij haar wel meer zegt ze

Dit is toch een klacht wat je van veel mensen die mee doen aan zo iets dat ze afgebrand worden

Dit is toch wel een fenomeen van de huidige tijd. Iedereen die met zijn kop op tv verschijnt heeft hiermee te maken. Als je dan zelf nog op social media actief bent dan kun je de gekste dingen verwachten.
pi_218819581
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dit is toch wel een fenomeen van de huidige tijd. Iedereen die met zijn kop op tv verschijnt heeft hiermee te maken. Als je dan zelf nog op social media actief bent dan kun je de gekste dingen verwachten.
Is ook zo, maar ik vind al die haat die er dan is ook ver beneden peil. Het slaat nergens op
pi_218819604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:

Ik denk het niet. De mogelijkheid om bekend te worden is voor veel mensen fantastisch en die kans grijpen ze zeker aan.
En niet iedereen heeft er moeite mee.

Om Daniël te quoten: “ik vond het zo leuk om mezelf terug te zien.” Die had er echt van genoten. :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218819614
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik denk het niet. De mogelijkheid om bekend te worden is voor veel mensen fantastisch en die kans grijpen ze zeker aan.
En niet iedereen heeft er moeite mee.

Om Daniël te quoten: “ik vond het zo leuk om mezelf terug te zien.” Die had er echt van genoten. :D
O ja dat heb ik ook gehoord.

Ze schieten er allleen zo weinig mee op, je hoort zelden meer van die mensen
pi_218819681
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is ook zo, maar ik vind al die haat die er dan is ook ver beneden peil. Het slaat nergens op
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.

Social media is echt een groot gezwel. Wat dat betreft verlang ik wel terug naar de tijd van Hyves en myspace. Bleef het sociale gebeuren toch voornamelijk in je eigen bubbeltje.
pi_218820702
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.

Social media is echt een groot gezwel. Wat dat betreft verlang ik wel terug naar de tijd van Hyves en myspace. Bleef het sociale gebeuren toch voornamelijk in je eigen bubbeltje.
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
pi_218821067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
pi_218821363
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske :s)
pi_218821584
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske :s)
Als ik Eveline was had ik überhaupt dat gedeelte met die tattoo en dat telefoontje van haar zus dat haar vader was overleden gevraagd tlaan de productie om gewoon te stoppen met filmen.
Neem aan dat daar gewoon begrip voor was geweest.

Met een klein beetje kennis van social media weet je dat daar gewoon geen leuke reacties op gaan komen.
pi_219036136
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/

Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'

Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:40:08 #281
388664 crew  Dotteke
pi_219036199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/

Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'

Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.

Dat ga ik zeer waarschijnlijk niet volgen, vind het echt van die overdreven vrouwen.
Gisteren waren ze even in beeld, had alweer gelijk de kriebels :D
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:38:22 #282
367000 roos94
pi_219036573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:

Pffff....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')