Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En uit die betrouwbare bron las je dat Bart alles al wist?
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?
quote:Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over EvelineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roddels over opgeblazen BartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten..
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek in zijn programma komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet onderhouden en telkens wat meer geld nodig heeft voor nóg een mud aardappelen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef golfer het volgende:
Die Poolse snol is nog steeds bij Illya.
Onbegrijpelijk.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet ondehouden.
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:34 schreef Firuze60 het volgende:
Maar goed, Eveline was zichzelf niet (zei ze zelf) tijdens de uitzendingen ivm die toestand met haar stervende vader. Het hielp ook niet dat ze al drie huwelijken achter haar rug had en eigenlijk een financieel investeerder zocht ipv de zoveelste vent in haar bed. Beetje vreemd allemaal wel. Maar die 'ik ben de catch en ga niet voor minder dan 10' knakker vals zingende Bart was minstens zo ongeloofwaardig.
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.
Volgens jou wist Bart alles al, maar dat wil je niet laten zien waarop je die kennis baseert.
En blijkbaar verdient hij het sowieso omdat jij zijn recepten niet apprecieert.
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh.
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:45 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.
Uiteindelijk weet je natuurlijk net zo min als ik wat Bart wel of niet wist. Apart genoeg beweer je van wel maar kun je dat niet hard maken. Het blijft bijzonder, omgaan met mensen met zo'n gebrek aan inlevingsvermogen.
Je hebt niet alleen moeite met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?
Sowieso heb ik moeite met onterechte tegenspraak, pardon. En van jouw hooghartige schrijfstijl krijg ik ook de kriebels, wat is er trouwens mis met een emoij? Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline. Nu jij weer....quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen moeit met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.
Maar 'een tijdlijn' (sws op geen enkele manier bewijs voor wat dan ook. Weet je wel wat bewijs betekent? Weet je überhaubt wel wat een tijdlijn is?) is niet hetzelfde als wat dan ook aantonen dat Bart daar iets van wist.
Opmerkelijk dat je 'eerder verscheen al iets ergens op een roddelkanaal' als een tijdlijn en bewijs betiteld trouwens.
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?quote:Op vrijdag 12 september 2025 02:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..] Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline.
Ik geloof wel dat Bart van niks wist, niet iedereen is bezig met roddels en achterklep. Evelien schakelt trouwens wel heel snel tussen mannen zeg, wel frappant dat het ook gelijk een kerel is die bereid is te investeren, zal er vast niks mee te maken hebben dat ze het de liefde van haar leven noemde.quote:Op vrijdag 12 september 2025 07:44 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de meeste B&BVL kandidaten, al dan niet vanuit een zakelijk oogpunt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
WTF dat lijkt me fake, Robert staat wel graag in de belangstelling.
Hou nou eens op, joh!quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.
Als je een modellencarrière ambieert (proest) dan is 9 weken op tv komen wel heel slim aangepakt.quote:Op vrijdag 12 september 2025 09:00 schreef Breekfast het volgende:
Illya en Sylwia: het blijft een totaal ongeloofwaardig koppel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |