abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218746334
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
En uit die betrouwbare bron las je dat Bart alles al wist?
Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?
pi_218746345
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kom op nou, zeg, moet ik die tijdlijn gaan uitzoeken voor jou?
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.
anonieme razernist
pi_218746352
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:09 schreef Firuze60 het volgende:
Roddels over Eveline

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roddels over opgeblazen Bart

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop echt dat dit geen roddels zijn, maar feiten.. :D
pi_218746363
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:15 schreef golfer het volgende:
Die Poolse snol is nog steeds bij Illya.
Onbegrijpelijk. :X
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek in zijn programma komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet onderhouden en telkens wat meer geld nodig heeft voor nóg een mud aardappelen.
anonieme razernist
pi_218746368
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik had het idee dat dat de tweede vrouw was die hij van dichtbij gezien had in zijn leven. Zo'n man die in andere omstandigheden bij Kees van der Spek komt omdat hij ¤ 110.000 heeft uitgegeven aan zijn behoeftige internet-vriendin Sylwia uit Oekraïne die alles is verloren door Russische bombardementen en nu in haar eentje een half weeshuis moet ondehouden.
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218746386
Maar goed, Eveline was zichzelf niet (zei ze zelf) tijdens de uitzendingen ivm die toestand met haar stervende vader. Het hielp ook niet dat ze al drie huwelijken achter haar rug had en eigenlijk een financieel investeerder zocht ipv de zoveelste vent in haar bed. Beetje vreemd allemaal wel. Maar die 'ik ben de catch en ga niet voor minder dan 10' knakker vals zingende Bart was minstens zo ongeloofwaardig.
pi_218746440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:34 schreef Firuze60 het volgende:
Maar goed, Eveline was zichzelf niet (zei ze zelf) tijdens de uitzendingen ivm die toestand met haar stervende vader. Het hielp ook niet dat ze al drie huwelijken achter haar rug had en eigenlijk een financieel investeerder zocht ipv de zoveelste vent in haar bed. Beetje vreemd allemaal wel. Maar die 'ik ben de catch en ga niet voor minder dan 10' knakker vals zingende Bart was minstens zo ongeloofwaardig.
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
anonieme razernist
pi_218746451
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dat zal best maar ook vals zingende popie jopie's hebben gevoelens en ook nog eens het recht op om fatsoenlijk behandeld te worden.
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.
pi_218746481
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Stel je niet aan, joh. Eveline heeft zich best netjes gedragen naar al haar kandidaten in de uitzendingen. Ook naar Bart met zijn gruwelijke recepten en vooringenomenheid.
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.
Volgens jou wist Bart alles al, maar dat wil je niet laten zien waarop je die kennis baseert.
En blijkbaar verdient hij het sowieso omdat jij zijn recepten niet apprecieert.
anonieme razernist
pi_218746491
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 september 2025 01:09 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nou nee, dat deed ze dus totaal niet op het eind, dat was het punt. Apart dat je dat niet ziet, maar vooruit.
Volgens jou wist Bart alles al, maar dat wil je niet laten zien waarop je die kennis baseert.
En blijkbaar verdient hij het sowieso omdat jij zijn recepten niet apprecieert.
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh. _O-
pi_218746536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 01:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Moet wel lachen om jouw vasthouden aan dat Bart van niets wist. Tuurlijk joh. _O-
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.
Uiteindelijk weet je natuurlijk net zo min als ik wat Bart wel of niet wist. Apart genoeg beweer je van wel maar kun je dat niet hard maken. Het blijft bijzonder, omgaan met mensen met zo'n gebrek aan inlevingsvermogen.
anonieme razernist
pi_218746551
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 01:45 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nee hoor, dat moet je helemaal niet, maar schrijf je dat nu even omdat je denkt dat dat overtuigend overkomt, zeker met een emoji.
Uiteindelijk weet je natuurlijk net zo min als ik wat Bart wel of niet wist. Apart genoeg beweer je van wel maar kun je dat niet hard maken. Het blijft bijzonder, omgaan met mensen met zo'n gebrek aan inlevingsvermogen.
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?
pi_218746553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 02:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je blijft wel volharden, zeg. Ik heb je een tijdlijn (bewijs van dat Bart het zeker wist) gegeven en nog beweer jij dat Bart van niets wist. Zit je te trollen of wat?
Je hebt niet alleen moeite met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.
Maar 'een tijdlijn' (sws op geen enkele manier bewijs voor wat dan ook. -Weet je wel wat bewijs betekent? Weet je überhaubt wel wat een tijdlijn is?) is niet hetzelfde als wat dan ook aantonen dat Bart daar iets van wist.

Opmerkelijk dat je 'eerder verscheen al iets ergens op een roddelkanaal' als een tijdlijn en bewijs betiteld trouwens.
anonieme razernist
pi_218746558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 02:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je hebt niet alleen moeit met inlevingsvermogen, maar ook wat moeite met tegenspraak begrijp ik.
Maar 'een tijdlijn' (sws op geen enkele manier bewijs voor wat dan ook. Weet je wel wat bewijs betekent? Weet je überhaubt wel wat een tijdlijn is?) is niet hetzelfde als wat dan ook aantonen dat Bart daar iets van wist.

Opmerkelijk dat je 'eerder verscheen al iets ergens op een roddelkanaal' als een tijdlijn en bewijs betiteld trouwens.
Sowieso heb ik moeite met onterechte tegenspraak, pardon. En van jouw hooghartige schrijfstijl krijg ik ook de kriebels, wat is er trouwens mis met een emoij? Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline. Nu jij weer.... :6 <---- emoticon.
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 05:48:33 #240
388664 crew  Dotteke
pi_218746774
Hou het maar bij een zomer vol liefde houden, en niet elkaar af gaan katten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218746972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 02:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..] Jij hebt ook geen enkel bewijs dat Bart op de bank bij de reunie zogenaamd ineens overvallen werd door het bericht van Eveline.
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?
pi_218747103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 07:44 schreef Remco het volgende:

[..]
Dat wordt toch gewoon gezegd en ter plekke beaamd door Bart?
Ik geloof wel dat Bart van niks wist, niet iedereen is bezig met roddels en achterklep. Evelien schakelt trouwens wel heel snel tussen mannen zeg, wel frappant dat het ook gelijk een kerel is die bereid is te investeren, zal er vast niks mee te maken hebben dat ze het de liefde van haar leven noemde.
pi_218747247
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:08 schreef Soury het volgende:

[..]
WTF dat lijkt me fake, Robert staat wel graag in de belangstelling.
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de meeste B&BVL kandidaten, al dan niet vanuit een zakelijk oogpunt.
De overige 20 procent zijn ongemakkelijke mensen die wanhopig op zoek zijn naar liefde.
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
pi_218747370
Ingrid die tegen Pettttra “gelukkig niet” zegt bij de vraag of ze elkaar al eens tegengekomen waren op het eiland.
Was dat een sneer of een onschuldig grapje? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218747391
Over de promo van Winter vol Liefde:

Die vrouw met plastic biljartballen en die laatste jongen die in beeld kwam. Dat belooft wel wat. _O-
pi_218747409
Renske die zegt dat het goed gaat, ze juicht en lacht.
Leonie die later voor een tweede keer gaat vragen / opmerken hoe het gaat. (Waardoor ze weer op moet rakelen dat het ECHT goed gaat.) Was dat nou echt nodig? :?
pi_218747431
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 september 2025 00:19 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Weet ik veel, jij beweert iets heel stellig dus het lijkt me redelijk om te verlangen dat je dat ook goed kan onderbouwen.
Hou nou eens op, joh!
pi_218747464
Illya en Sylwia: het blijft een totaal ongeloofwaardig koppel _O-
pi_218747504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 09:00 schreef Breekfast het volgende:
Illya en Sylwia: het blijft een totaal ongeloofwaardig koppel _O-
Als je een modellencarrière ambieert (proest) dan is 9 weken op tv komen wel heel slim aangepakt. :Y
pi_218748355
Rob kan alleen verliefd worden als de dame in kwestie minimaal 10 jaar of > jonger is dan hij. Dus dat over-datum fruit kon hem niet bekoren. Bij iedere nieuwe dame kon je direct zien dat hij niet enthousiast was. Hij had ze al op de video gezien, wist dat het niets was, maar moest ze uitnodigen omdat hem niets anders werd aangeboden.

Sylwia is taalkundig na jaren Nederland niet verder gekomen dan wat primitief allochtonen gebrabbel wat als leuk moet doorgaan.
Syl heeft een opgespoten gezicht en haar ogen staan gevaarlijk dicht, op inteelt-afstand van elkaar. Haar model carierre zou in geval van succes al jaren achter haar liggen.
Die eerdere leuke Armeense dame had tenminste wat aan IIIya kunnen toevoegen en had ook niet volledig aan z'n financiele infuus gehangen.

Dick lijkt niets te hebben met de Surinaamse Dushi's maar ook niet met de Nederlandse koeien die allemaal wel ok waren en uitzagen.

Eveline: Niet vergeten dat naast liefde er nog een belangrijkere eis was: Iemand die de $$ middelen heeft om financieel partner te worden. Ze heeft waarschijnlijk nog een ex die voor 50% uitgekocht moet worden en zonder die uitkoop eindigt voor haar het Italiaanse avontuur.
Nu heeft Bart het leven daar in die ouwe meuk eens aangekeken en geconcludeerd dat hij z'n carierre en $$ vrijheid niet wilt opgeven om daar op een berg een beetje afhankelijk te worden van kamer verhuur.
Eveline die niet alleen achter wilde blijven heeft naar eigen zeggen een voor haar bekende B&B gast (kuch) afgestoft en afge...... om hem de hare te maken.
Haar hut gaat (moet) in de verkoop en ze gaat met hem elders (kuch) met hem verder. De nieuwe liefde kan of wilde niet het benodigde bedrag op tafel te leggen van wat ze nodig had om op haar huidige plek te kunnen blijven.

Iets zegt me dat ze haar hut moet verkopen omdat het geld van de nieuwe partner niet op tafel komt .....en dat van 'We gaan elders verder' is gewoon 'snackbar' praat omdat het niet leuk is om op tv te moeten vertellen dat de B&B droom over en uit is.

Je ziet wel vaker in eerdere seizoenen, dat een kandidaat die uiteindelijk alleen overblijft op de reunie uit het niets een oude bekende van de plank heeft getrokken / afgestoft en zegt helemaal smoor te zijn.

Ingrid en Petttra wonen daar ongeveer ~30 min rijden van elkaar. Ze kennen elkaar niet. Hebben alleen de uitzending gezien dus koffie samen drinken kan maar is geen wetmatigmatigheid.

Renske gaat helemaal top: Ze heeft naar eigen zeggen een goed team van familie, vrienden, collega's en therapeuten om haar heen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 12-09-2025 11:23:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')