abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218820702
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 10:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het slaat nergens op inderdaad. Maar het is in deze tijd gewoon een feit en dat weten de kandidaten toch vooraf ook wel? Lijkt me dat ze daarin ook wat begeleiding krijgen van de productie.

Social media is echt een groot gezwel. Wat dat betreft verlang ik wel terug naar de tijd van Hyves en myspace. Bleef het sociale gebeuren toch voornamelijk in je eigen bubbeltje.
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218821067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 11:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Denk dat heel veel dat ook niet weten. Ik hoorde het evelien nog zeggen, die had er ook geen weet van
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
pi_218821363
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zoals ik het begreep heeft ze het onderschat wat de negatieve dm’s/comments met haar zouden doen.
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske :s)
pi_218821584
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja maar ze zit 'hoog' in haar emotie, net als Renske :s)
Als ik Eveline was had ik überhaupt dat gedeelte met die tattoo en dat telefoontje van haar zus dat haar vader was overleden gevraagd tlaan de productie om gewoon te stoppen met filmen.
Neem aan dat daar gewoon begrip voor was geweest.

Met een klein beetje kennis van social media weet je dat daar gewoon geen leuke reacties op gaan komen.
pi_219036136
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/

Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'

Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:40:08 #281
388664 crew  Dotteke
pi_219036199
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:
https://www.ad.nl/show/petra-en-lieske-uit-b-b-vol-liefde-hinten-op-eigen-tv-programma-er-lijkt-iets-te-gaan-gebeuren~a633b505/

Petra en Lieske uit B&B vol liefde hinten op eigen tv-programma: 'Er lijkt iets te gaan gebeuren'

Petra en Lieske, het meest geliefde ‘koppel’ van het afgelopen B&B vol liefde-seizoen, zeggen met producenten in gesprek te zijn over een eigen tv-programma. Mogelijk een reisserie door verschillende wijnstreken. Dat vertelden de twee op de afterparty van het Gouden Televizier-Ring Gala aan deze site.

Dat ga ik zeer waarschijnlijk niet volgen, vind het echt van die overdreven vrouwen.
Gisteren waren ze even in beeld, had alweer gelijk de kriebels :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:38:22 #282
367000 roos94
pi_219036573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 14:27 schreef EdVe het volgende:

Pffff....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')