abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:17:23 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482126
Hier verder :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:21:58 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482159
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan.. :P
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:22:54 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan.. :P
alsjeblieft zeg :{
Dat zou wat kinderachtig zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:23 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
alsjeblieft zeg :{
Dat zou wat kinderachtig zijn
Ja he, was ook een grapje ;)
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:52 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:24 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja he, was ook een grapje ;)
Gelukkig :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:28:56 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Gelukkig :+
Ik ga wel effe in de regelementen kijken hoeveel PPPPM(Post Per Persoon Per Minuut) wettelijk zijn toegestaan _O-
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:30:46 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482247
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eveline ging net zo snel van 0 naar 100 als dat ze weer terug ging _O- Zegt ook wel wat over haar eigenlijk....

Iliyah moet Carine gewoon naar huis sturen ipv haar te laten bungelen. Ik zag bij Dick eindelijk iets van een "klik" met de jongere zus van Mabel Wisse Smit :P

Petra en Lieske blijven _O_ O+ Laat die wulpse stenenlezer maar snel naar huis gaan, maar we moeten er in ieder geval morgen nog doorheen. :X

Carmen kwam net zo snel als dat ze weer ging bij Rob, al vond ik haar ook wel erg snel de conclusie trekken _O-
Ja die zijn O+ _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482260
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
En leuk dat Lunch van Billie Eilish eronder werd gemonteerd hehe.
Sowieso vind ik de muziek onder de stukjes echt goed gekozen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:46:45 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482326
Compleet afgeknapt op Illya.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:11:36 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482476
Wat laat Petra zich kennen _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:17:26 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
Blijkbaar niet op die manier maar nu idd wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482769
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
Gezien de reactie van Rob, zat Carmen toch in de juiste richting met zijn wens voor een jongere vrouw.

Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.
pi_218482836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:52:59 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
Ja eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218484391
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.

Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.

Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
pi_218485428
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Killerjas het volgende:
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.

Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.

Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
hij had beter zijn geld kunnen investeren in zijn B&B ipv in die bentley :{
hardcoholic
pi_218485698
Ik vind Karine een hele leuke sympathieke vrouw, veel te intelligent ook voor die schildpad. Ze heeft meer stijl in haar pink dan hij met zijn domme horkerig voorkomen. Haha, Sylwia kreeg het al benauwd toen Karine net weg was en Illya zich weer met die kusjes begon op te dringen, brrrrrr.
pi_218485752
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:54:57 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218485758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
vreeeeselijk mens :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218485934
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:18:55 #22
367000 roos94
pi_218485939
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Heeeel naar wijf. Ieuw.
pi_218486481
Wat een misselijke vrouw die Nederlandse Petra, eerst ongevraagd de aandacht opeisen bij de cadeaus van de nieuwe dame en daarna gepikeerd als het even niet om haar draait. :')
pi_218486591
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:33:22 #25
338319 ZarB
Piña colada
pi_218486697
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijken :|W doet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.

Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.

Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.

Petra: had ze écht niet door dat die nieuwe er stond?? :?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218487000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
HAHAHAHA, Ingrid is in de jaren'90 blijven steken.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:53:09 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218487048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijken :|W doet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.

Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.

Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.

Eens met alles :+
Ik denk dat Petra het idd echt niet doorhad dat die nieuwe daar stond, maar het kan ook zijn dat ik mezelf daar wel in herken :@ :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:54:01 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218487058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die Eric ?
Ook een naar ventje trouwens oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218487103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:

Scherpe analyse _O_
pi_218488056
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die Eric ?
Ook een naar ventje trouwens oO<
Ingrid lijkt weg te zijn van hem, ze hebben dezelfde humor volgens haar, welke humor? :X 8)7
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:19:42 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218489291
Petra die dan weer heel sneu met die armen wijd op een hug van Pettra hoopt.
Wat een vermoeiend mens.

Ze moeten al die debiele stukjes van Dicks grijns achter elkaar plakken.
Die roti-kip :r

Kleuter Illya en botox SIlwya :')

Het blijft vaag of die Ingrid nou wel of niet op zoek is naar een vent.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218489432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:19 schreef matthijst het volgende:
Petra die dan weer heel sneu met die armen wijd op een hug van Pettra hoopt.
Wat een vermoeiend mens.

Ze moeten al die debiele stukjes van Dicks grijns achter elkaar plakken.
Die roti-kip :r

Kleuter Illya en botox SIlwya :')

Het blijft vaag of die Ingrid nou wel of niet op zoek is naar een vent.
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.
pi_218490062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.
Da's inderdaad een prototype van een persoon die geen clue heeft hoe ze op anderen over komt en denkt dat het met de montage te maken heeft _O-
pi_218490086
Even kijken nu en misschien te vroeg reageren voor de niet nachtkijkers, haha.

Dat voortdurend analyseren van die Dickhead over zijn vrouwen, manoman.

Oh en waarom moeten er steeds tandenpoetsende lui in beeld? Zo'n goor gezicht, je ziet toch ook niemand in beeld die zijn reet afveegt?

[ Bericht 59% gewijzigd door Firuze60 op 13-08-2025 00:15:38 ]
pi_218490113
Plottwist tussen JP en Britt die toch Kees een lekkerder hapje vindt. Is natuurlijk al eens eerder in een seizoen voor gevallen zo'n scenario.
Die kleine tuinkabouter is gebleven, en de Rotterdammert is weer terug naar die havenslaven stad van hem. Vond het wel een grappig ventje, jammer dat ie weg is. Die tuinkabouter gaat hem ook niet worden. Kan zomaar zijn dat die Rotterdammert toch weer terugkeert naar Magda in the end.
Die Arie bij Eveline is net zo'n gast als Bart uit het vorig seizoen. Denkt al helemaal in het spel/wedstrijd element dat hij alle andere kandidaten weg gespeeld heeft. Die nieuwe aanwinst lijkt me wel een popi jopie en pocherig ventje. Weet niet of dat bij Evelien past.
Margot gedroeg zich als een puber met liefdesverdriet bij Rob. Zal me niets verwonderen dat zij ook terugkeert als blijkt dat Rob geen enkele vrouw die nu nog moet komen kan bekoren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218490115
Tjongejonge, er ligt 10 cm water in die doodskuil bij Ingrid. Alle zwaluwen helemaal in paniek door de glittervlaggetjes voor Eric zijn verjaardag...hehehe
pi_218490144
Magda die zich op haar 75ste zorgen maakt dat ze een kilo is aangekomen. Haar spanningsboog is ook heel erg kort, je mag nog net met drie woorden een vraag beantwoorden, langer kan ze niet aan. Ligt vast niet aan haar leeftijd, hoor, gewoon wat onsjes hersens kwijt.
pi_218490215
Dickhead op de vraag van Moniek hoe zie je dat je verliefd bent? : "Ik denk dat ik dan veel meer tatsjing ben...ja, ik raak sowieso snel mensen aan.." Wel een mooi romantisch kanotochtje in de jungle.

Ohw, die hondenshelter bij Ingrid.. O+ Eric is volgens mij een verslaafde alcoholist geweest tussen twee haakjes.

Ojee, komt Dirk bij Magda met kingsize gehoorapparaten ( ik ben verliefd op dat hondje van Magda trouwens) en hoppa, gelijk een zure afkeurende blik op dat rimpelhoofd.

Eigenlijk best sneu, vind Sylwia ondanks haar maniertjes wel goed overkomen. Of anders, ze acteert overtuigend. Mooi figuur heeft ze, jammer dat haar gezicht zo enorm lelijk verbouwd is door botox en fillers. Nou..dit zou zomaar wel een tijdelijke match kunnen worden tussen schildpad en haar.

Oh en Renate draagt een pruik toch? Opgehoepeld eindelijk uit die klucht daaro.

Ok, online bisnis coach???? Nieuwe bij Dick.
pi_218490227
Die Dick. Ik kon die idiote lach van hem niet aanzien maar hij doen het ook wel heel erg bewust en ook idioot veel. Vind het echt een verschrikkelijke engnek.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:17:23 #40
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218490544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.
Carmen heeft iets gezien of gehoord waardoor zij wist dat ze geen kans bij Rob maakt. Iets dat te maken heeft met Rob zijn voorkeur voor jonge vrouwen. ( wat mag natuurlijk, een voorkeur is ook maar iets wat je hebt en niet zomaar veranderen kan)

Misschien een gesprek gehoord of ze heeft misschien de moeder van zijn dochter gezien? Die woont daar ook en is niet in beeld gebracht.

Ik vond Carmen trouwens een knappe vrouw. ( wel beetje druk :s)
No mercy for animal abusers
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:17:26 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218490545
Manon zit er net 2 dagen en wil ff kletsen met Jungle Dick
Gisteravond was heel leuk bla bla
ze hebben samen naar de zonsondergang gekeken
Ze had een intiem momentje met Dick: niet gezoend hoor maar het zat er niet heel ver vanaf.
'Ik heb wel gezegd dat ik hem heel leuk vind ,....... Dat ik hét leuk vind allemaal'
Ja wat is het nou :?
Zeggen dat je hem leuk vindt is wat anders dan zeggen dat je het allemaal leuk vindt.
Manon kan over een weekje echt wel gevoelens krijgen.

Manon is mij te claimerig , te gretig, ze wil alles van Dick en wel NU
Ik vind Moniek toch wel de leukste van die meiden. Zij is relaxt en heeft een prettige manier van communiceren.
Maar ja Dick kan niet helder meer denken.. klik met die , aantrekkingskracht met die... toch blijft mysterieuze Moniek hem bezighouden .
Voor nu tenminste, Ik ben benieuwd :+

En tadaaaaahhh daar is de nieuwe
Cheyenne valt normaal gesproken altijd op foute types: jongens van twee meter lang en twee meter breed met tattoos.
Emotioneel onbereikbaar , gaslighten etc. Klinkt als iemand die stabiel in het leven staat |:)
Ze zag de video van Dick en dacht :'Okay Wauw!!' 'Die interesse over de dieren en de natuur dat kwam precies overeen met haar ,
zijn avontuurlijke kant en hij kwam heel rustig over op de video , en zij is precies ook gewoon ,.... :')
ze houdt van dieren , natuur en vooral rustige kanten, dus ze dacht 'ik ga het gewoon doen, waarom niet'

Dick had niet verwacht dat er zó snel weer een nieuwe zou komen , hij had gehoopt dat hij nog wel wat tijd zou hebben om te overdenken wat hij moet doen.
Moniek of Manon ....Keuzes die hij in zijn hoofd moet gaan maken.
Stresssss
Cheyenne zegt hem dat hij vooral zijn gevoel moet volgen, en dat hij moet doen waar hij gelukkig van wordt, want dat is het belangrijkst , maar neem niet een overhaaste beslissing hè, denk er gewoon ff goed over na , de vrouw waar jij blij van wordt'
Het komt nogal nep over , Ik krijg nu al jeuk van dat kind :{

Maar Cheyenne is volgens Dick de perfecte dame voor deze situatie, fijne indruk , ze straalt zo'n heerlijke rust uit , echt even een heel fijn moment in deze chaos en drukte. Lekker rustig ,lekker kalm bla bla
Dick :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:23:19 #42
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218490569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Karine een hele leuke sympathieke vrouw, veel te intelligent ook voor die schildpad. Ze heeft meer stijl in haar pink dan hij met zijn domme horkerig voorkomen. Haha, Sylwia kreeg het al benauwd toen Karine net weg was en Illya zich weer met die kusjes begon op te dringen, brrrrrr.
Karine vind ik veel leuker dan Silvia.

Hoezo Silvia mooier dan Karine? Ik vind van niet..

Die Silvia heeft een aardappelhoofd met gebleekt nephaar mislukte (of uitgewerkte) opgespote lippen en kraaloogjes.

>:)
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:35:14 #43
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218491018
Petra vind ik sowieso de leukste B&Ber. Ze is het meest gewoon zichzelf. Zegt het als het haar niet bevalt en is ook gewoon een aardig leuk mens.

Lieske vind ik soms een beetje te hardlacherig met die mond wijd open kijk mij eens lollig zijn maar dat kan ook de camera zijn en de situatie.

Geile Petra Ned kan naar huis...doei.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:43:24 #44
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218491596
Dick en zijn keuze stress..

_O-
pi_218491747
Ligt het aan mij of zijn al die meiden bij Dick nagegenoeg kopieen van elkaar? Behalve Moniek naar mijn mening
pi_218492157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
Dickhead op de vraag van Moniek hoe zie je dat je verliefd bent? : "Ik denk dat ik dan veel meer tatsjing ben...ja, ik raak sowieso snel mensen aan.." Wel een mooi romantisch kanotochtje in de jungle.

Ohw, die hondenshelter bij Ingrid.. O+ Eric is volgens mij een verslaafde alcoholist geweest tussen twee haakjes.

Ojee, komt Dirk bij Magda met kingsize gehoorapparaten ( ik ben verliefd op dat hondje van Magda trouwens) en hoppa, gelijk een zure afkeurende blik op dat rimpelhoofd.

Eigenlijk best sneu, vind Sylwia ondanks haar maniertjes wel goed overkomen. Of anders, ze acteert overtuigend. Mooi figuur heeft ze, jammer dat haar gezicht zo enorm lelijk verbouwd is door botox en fillers. Nou..dit zou zomaar wel een tijdelijke match kunnen worden tussen schildpad en haar.

Oh en Renate draagt een pruik toch? Opgehoepeld eindelijk uit die klucht daaro.

Ok, online bisnis coach???? Nieuwe bij Dick.
Oh, is Renate weg? Ze ging er elke aflevering beroerder uitzien.
pi_218492277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:00 schreef Killerjas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al die meiden bij Dick nagegenoeg kopieen van elkaar? Behalve Moniek naar mijn mening
Dat vind ik ook wel een beetje. Kan het niet helemaal goed duiden. Maar het zijn een beetje 13-in-1-dozijn Nederlandse dames. Aantrekkelijk, avontuurlijk, stabiel. Maar ook tegelijkertijd allemaal wat kleurloos. Inhoudsloos vind ik het niet echt maar echt een verhaal (buiten dat tandenpoetsen) lijken ze ook niet echt te hebben. Maar dat zal ook wel een beetje met de leeftijd te maken hebben en ik denk ook zeker het feit dat we maar een paar minuten per dag zien. Maar ik denk ook dat Moniek de uniekste van het stel is.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:06:37 #48
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218492370
Ah gossie die Renate :{

Ik vond haar de leukste vrouw daar bij die sukkel JP

Ik las hier dat ze een pruik zou dragen. Is dat gelul of wat? Ik zag het niet hoor :{w
pi_218492394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah gossie die Renate :{

Ik vond haar de leukste vrouw daar bij die sukkel JP

Ik las hier dat ze een pruik zou dragen. Is dat gelul of wat? Ik zag het niet hoor :{w
Ik ook niet, ze heeft ook uitgroei bij de wortels van het kleuren, dat doet een pruik niet.
Make trouble not war
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:18:33 #50
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218492501
Magda sla ik ff over. Die is mij te blij met zichzelf... }:|
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:20:59 #51
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218492533
Ik zag wat chemie bij Dick en Cheyenne :D
pi_218492609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 08:35 schreef Rhosyn het volgende:

Lieske vind ik soms een beetje te hardlacherig met die mond wijd open kijk mij eens lollig zijn maar dat kan ook de camera zijn en de situatie.
Ja wow. Ik vind dat echt de minst aanstekelijke lach, je mond opendoen zonder geluid. Vind dat zo'n enorm geacteerd lachje.

Net zoals doen alsof je je in de wijn verslinkt tijdens het lachen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_218492898
"Bezoek" Petra laat zich wel echt kennen. Ik dacht in het begin dat ze best relaxt is, doet haar eigen ding. Maar begin wel echt aan haar te irriteren. Dat ze zich zo irriteerde aan Petra en Lieske die aan het grollen waren in de keuken...lekker boeien. Ook haar diva gedrag richting dat Instagram kanaal van Snorretje oid (met AI filmpjes die niet echt grappig zijn, maar dat terzijde) laat wel zien hoe ze is.
pi_218493865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:

[..]
Ik ook niet, ze heeft ook uitgroei bij de wortels van het kleuren, dat doet een pruik niet.
Dan valt haar haar van nature in een mooie coupe, of ze spuit er elke dag tien lagen lak in. :D
  woensdag 13 augustus 2025 @ 14:57:37 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218494689
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef -Spring het volgende:

[..]
Oh, is Renate weg? Ze ging er elke aflevering beroerder uitzien.
Nou dat vond ik ook! Alsof ze zuipt als een tempelier en rookt als een ketter. Maar ze is sportschoolhouder, dus dan kan ik me voorgaande niet voorstellen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218494751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Nou dat vond ik ook! Alsof ze zuipt als een tempelier en rookt als een ketter. Maar ze is sportschoolhouder, dus dan kan ik me voorgaande niet voorstellen.
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik r gegeven zou hebben.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 15:05:14 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218494770
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef -Spring het volgende:

[..]
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik rond gegeven zou hebben.
Ja, volgens mij wel! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! woensdag 13 augustus 2025 @ 15:13:08 #58
367000 roos94
pi_218494837
Vind het wel saai worden, duurt te lang allemaal
pi_218495095
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:13 schreef roos94 het volgende:
Vind het wel saai worden, duurt te lang allemaal
Dacht dat het aan mij lag, maar ik dacht gisteren hetzelfde.
En ik ben zo klaar met dat gehinnik bij Petra
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218495168
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef -Spring het volgende:

[..]
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik r gegeven zou hebben.
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager. ;) Beheerder van een buurtcentrum is ongeveer hetzelfde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 13-08-2025 15:59:28 ]
pi_218495267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef Killerjas het volgende:
"Bezoek" Petra laat zich wel echt kennen. Ik dacht in het begin dat ze best relaxt is, doet haar eigen ding. Maar begin wel echt aan haar te irriteren. Dat ze zich zo irriteerde aan Petra en Lieske die aan het grollen waren in de keuken...lekker boeien. Ook haar diva gedrag richting dat Instagram kanaal van Snorretje oid (met AI filmpjes die niet echt grappig zijn, maar dat terzijde) laat wel zien hoe ze is.
Nee, resoneert ze niet met je?
pi_218495309
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:07 schreef -Spring het volgende:

[..]
Nee, resoneert ze niet met je?
Totaal niet, zal wel aan mijn chakra liggen. Of de stenen liggen niet in dezelfde lijn om de maan met de zon te verbinden.

Of zoiets...
pi_218495705
Die Bart bij Eveline is natuurlijk ook zo'n gecast/gevraagde deelnemer en werkzaam in de media, komt uit het Gooi en zal ongetwijfeld connecties hebben.
Arie bombarie is weer vertrokken naar dat Leiden van hem. Wel jammer, wel een kleurrijk figuur.
Mooi dat Shirley opgebokt is bij Daniel, dat ging hem niet worden. Ze zag er niet uit met die harde kop en die zwarte zwaarmoedige kleding. Renske krijgt weer meer hoop....
Wat een type die Carmen bij Rob, totaal het tegenovergestelde van Margot dus ik denk dat hij gillend haar weer op gaat bellen of ze terug wil komen binnen kort. Zie daar geen match in.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:10:26 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218495806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager. ;) Beheerder van een buurtcentrum is ongeveer hetzelfde.
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218496542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Lijkt mij ook niet, hoor, ze heeft een vriendelijke uitstraling en ze was veel te lief voor die kale lege uitgeleefde verlopen klaploper.
pi_218496814
Arme Renate O+

Denk dat ze blij moet zijn, maar vond het een lieverd die ik het eigenlijk had gegund om zelf weg te gaan...
pi_218496989
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.

Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?

Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2025 @ 20:18:18 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218497356
Eindelijk kraaltje naar huis bij JP.

Lelijke lach Dick stoort me met alles op de weegschaal leggen om af te wegen of hij blonde met dikke tieten geil genoeg vindt, of toch voor de inhoud gaat.

Wel jammer dat die Daniel zo weinig in beeld komt.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:27:55 #69
28167 matthijst
pi_218497469
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2025 @ 20:50:20 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218497654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie _O-
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond. :r
pi_218497824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:18 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Van wie is dat kasteel dan wel? Huurt hij het?
pi_218498418
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef Kreator het volgende:

[..]
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond. :r
Gelukkig heeft magda het al snel door dat deze kerel beter chicks in het verpleeghuis kan gaan versieren :+
hardcoholic
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:27:37 #73
338319 ZarB
Piña colada
pi_218498517
Dick heeft nu een bizznizz coach en een djurnie menneger. Wat een rijkdom. De vriendschap die hij met Lieke heeft is nog saaier dan het contact tussen mij en mijn leidinggevende. Meine gute.

Dat renaat niet zelf de benen heeft genomen vind ik een gemiste kans voor haar. Ik denk dat ze echt heel kwetsbaar is. De exit door JP was trouwens de minst authentieke in de geschiedenis van de tv. Die man heeft geen enkel moment een mening gegeven over de vrouwen (behalve allemaal leuk ja allemaal leuk kan goed afwassen) en nu stuurt ie haar weg alsof hij avond aan avond gereflecteerd heeft. Ik zag dat hij af en toe naar de autocue keek.

Dat feest, "feest" was ook weer om te janken. Hutjemutje de polonese schuifelen op Engelbewaarder met dezelfde NL koppen van de parkeerplaats bbq en de proesterparty. Helemaal daarvoor naar Benidorm.

Magda: arme Dirk. Medelijden met deze man. Laat hem maar gauw gaan. Gun hem een vrouw met een normaal inschattingsvermogen.
Bassie sprak trouwens 0 frans en die vond magda geweldig dus ze is erg inconsequent.

Ingrid: tja.. "ja ze flirt, ze maakt grapjes, ik voel wel wat, ze komt dichtbij blablabla". Leuk eric kun je ook nog iets over jezelf vertellen of doe je alleen aan nabeschouwingen.
pi_218499246
Die Eveline zoekt in the end toch ook een klusser want 'de liefde' was ineens over toen ze Bart zo zag aanklooien met die schep in haar achtertuin. Vreemde move ineens.
Die Lieske en de Petra's is ook een beetje een act aan het worden nu. Dat hysterische gelach, beetje klaar mee nu wel. Het was nog wel even grappig maar nu moet ze toch eens knopen gaan doorhakken. Wie moet weg, en wie mag blijven.
Die Carmen had het ook weer snel gezien, snap Rob wel dat hij wat jongers zoekt. Die Carmen snapt hem niet, nou dan maar gelijk wieberen, ook een act dat mens en ook niet serieus. Je gaat toch niet binnen 24 uur de handdoek in de ring gooien.
Illya met zijn hitsige Poolse begint wel leuk te worden. Dat wordt natuurlijk helemaal niets want die zit daar alleen maar te koketteren met zichzelf en 'kijk mij nou eens lekker jong doen, maar ik ben dik in de 40'. Beetje het hoofd op hol brengen van Illya. Die Karina gaat denk ik straks ook de deur uit met een middelvinger. Best wel temperamentvol denk ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218499309
Ik kan het woord “klik” ondertussen ook niet meer horen.

Mensen die over kliks praten zijn niet op zoek naar liefde.
pi_218499344
Net als 'de aantrekkingskracht is er niet', ook veelvuldig te horen in LLDL b.v. Kan ook op de bingokaart. Lijkt me beter daar dan eens op de casten dan. Dat deden ze het afgelopen seizoen bij MAFS ook, niet dat het hielp in the end, maar je zou dat hier ook kunnen proberen in ieder geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218499656
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
  Miss 200.000.000! donderdag 14 augustus 2025 @ 08:01:13 #78
367000 roos94
pi_218499774
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
pi_218500233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
Wat mij betreft Ingrid, Rob en Dick
  donderdag 14 augustus 2025 @ 09:26:27 #80
338319 ZarB
Piña colada
pi_218500258
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
pi_218500369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:26 schreef ZarB het volgende:

[..]
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
Ja de productie mag na dit seizoen wel een keer op de schop, want het is nu te veel beeldvulling om er maar tot in september mee door te kunnen gaan. Maar goed, alles voor de kijkcijfers :P
pi_218501164
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef -Spring het volgende:
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.

Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?

Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh :D
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen! _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:17:02 #83
3542 Gia
User under construction
pi_218501465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen! _O-
Ja, hier ook, hardop gelachen. Ook wel herkenbaar. 🙄
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:47:45 #84
3542 Gia
User under construction
pi_218501674
Dick: Vindt volgens mij Moniek wel erg leuk, maar durft geen volgende stap te zetten, omdat er nog meer meiden komen.

Daniël: Ik vind die Renske verschrikkelijk. Zeer manipulatief. Maar dan komt er als concurrentie een meisje van 23! Daniël is 38!
Dat gaat em ook niet worden.

Ingrid: Denk dat Eric best bij haar past. Hij doet niet te veel, maar ook niet te weinig en weet ook goed de toenaderingspogingen naar Ingrid toe zo te doseren dat het haar net niet irriteert. Verder wel benieuwd naar.

Rob: Tja, wat kun je daar van zeggen? Saaie mus. Houdt denk ik teveel van zichzelf.

Magda: Pittig oud vrouwtje dat zoekt naar iemand die net zo is als haar man. Maar ze heeft niet door dat de band die ze met haar man had ook jarenlang gegroeid is. Wat ze wil is dus onmogelijk.

Ilya: Waarom al die oostbloktypes? Hij is heel oppervlakkig, valt op het figuurtje van Sylwia en laat Kariné lopen. Foutje, m.i.

JP: Mocht Renate niet echt, met haar natte T. (Vreselijk voor een brabo als ik) Maar ik vond haar wel te goed voor JP en ze mag blij zijn dat ze weggestuurd is. Dat leven hou je toch niet vol. En inderdaad, viel mij ook op dat ze er slecht uit ging zien.
JP verslijt vrouwen, letterlijk.

Eveline: Ik mag Bart niet zo. Vind het een patsertje die zichzelf heel geweldig vindt. Maar hij viel al snel door de mand met het spitten en Italiaans koken. Pesto uit een potje!
Die heeft daar 100% zijn tijd bijna opzitten.

Pètra: Leuke vrouw, die ook een gezellig type naast zich verdient, maar die moet dan nog komen. Want Lieske is me te berekenend, met dat nep 'in een deuk liggen', en stiekem commentaar op de andere vrouwen. Petra is te wahopig, zoals ze steeds naar een knuffel vist en wulps danst.
Ingeborg past denk ik precies bij Petra (gast). Eigenlijk zou Pètra zowel Petra als Ingeborg weg moeten sturen, zodat ze de ware aard van Lieske kan leren kennen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:54:49 #85
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218501722
Daniël 38 en dan een nieuwe meid van 23, wtf. Dat is niet zomaar even een verschil, daar zit 15 jaar volwassen leven tussen :/
Even opgezocht en in Winter vol Liefde had je die Saul van 32 en Amy Rose van 22 die nu samen een kind hebben, dus het kan wel, maar ja...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218501749
Ik vond het maar een saaie aflevering.. :O

Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.

Was mij gisteren al opgevallen, maar nu duidelijker in beeld, Rob heeft eindelijk wat aan die vacht vol klitten van dat perzisch poesje gedaan. Hij ontving die nieuwe vrouw weer erg hartelijk, not.
pi_218502039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:

Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.

"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
pi_218502198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:31 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
Ieuw! Sowieso een hekel aan ellenlange gesprekken op de drempel bij een afscheid, was er dan eerder over begonnen. Hoppa, doei en de deur uit!
  Miss 200.000.000! donderdag 14 augustus 2025 @ 13:54:42 #89
367000 roos94
pi_218502245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering.. :O

.
Gewoon doorspoelen die hap

Ik spoel echt 50% van de show door
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:12:07 #90
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gewoon doorspoelen die hap

Ik spoel echt 50% van de show door
Same :')
De Lesbo's club vind ik nog steeds het leukst om te zien :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218502491
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.

c_/

En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:45:37 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502718
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef -Spring het volgende:
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.

c_/

En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
Dat heb ik dan gemist :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218502749
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat heb ik dan gemist :s)
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.

Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:51:37 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502776
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.

Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218502808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
We gaan het zien. :D Ben benieuwd!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:58:25 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502846
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:54 schreef -Spring het volgende:

[..]
We gaan het zien. :D Ben benieuwd!
Ik denk dat Ingrid de liefde niet gaat vinden, maar misschien vindt ze wel een koper voor haar B&B oO<
Ik heb de indruk dat het dit jaar vooral gaat om een aantal B&B eigenaren die van hun huis af willen ipv liefde vinden |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:20:32 #97
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503395
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht :D
pi_218503413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht :D
Hij had z'n dick er eerst nog wel in mogen hangen, wat een lichaam
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:38:26 #99
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503495
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.

Hij lag te slapen.

Okee. >:)

Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.

Renske zagen we ook niet.

Okee >:)

Renske en Daniel samen slapen na de wandeling? |:)

Vermoeiend hoor zo een wandeling. :Y
pi_218503509
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:46:50 #101
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503527
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
pi_218503813
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:51:55 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218504109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.

Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
pi_218504687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218504728
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.

Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:06:27 #107
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
Ik zie hem anders
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218504757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zie hem anders
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was.. :D
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:08:55 #109
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504776
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was.. :D
nou idd :o :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:14:47 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218504839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:23:38 #111
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept _O-
JP is echt een lege huls
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218505780
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.

Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
pi_218506199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
pi_218506214
Bij de eerste afleveringen laten ze in het voorstukje ook nog altijd veel meer zien. Bij Illya staat ons nog een clash te wachten tussen Sylwia en een andere dame en Daniël gaan we nog in bed zien liggen met een dame naast zich in bed met redelijk donker haar.
pi_218506376
En Dick zelf kan ik ook steeds beter hebben. Eerst vond ik z'n keuzestress maar vermoeiend, maar inmiddels kan ik z'n zorgvuldigheid wel waarderen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 augustus 2025 @ 21:52:51 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218506777
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.

Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
pi_218506866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.
pi_218506879
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
Dat idee kreeg ik ook en doodsbenauwd dat Moniek uit zichzelf zou aftaaien.
pi_218506944
quote:

Ik dacht op basis van het voorstukje dat ze naar huis zou worden gestuurd, maar ik had natuurlijk beter moeten weten :+

Ik vind Moniek ook echt een leuke meid. Ik vind Cheyenne nog niet zo. Moest wel lachen dat Manon en zij op die steiger blijkbaar dezelfde badkleding hadden geshopt in het zwart en in het wit _O-

Verder heel benieuwd hoe het nu bij Daniel gaat lopen nu de nieuwe dame is gearriveerd.

Rob blijft ondertussen zappwaardig _O-
pi_218506972
Rob is vulling en hij heeft zijn B&B niet te koop staan.
pi_218506975
Jean Paul stookt de barbecue nog maar eens op 😅
pi_218507024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef Ace1 het volgende:
Jean Paul stookt de barbecue nog maar eens op 😅
Ik heb in 5 weken tijd die man nog niks anders zien doen dan maaltijden of party's regelen _O-
pi_218507026
JP skip ik. Ouwe heks Magda liet zich ook weer eens van haar beste kant zien, Dirk een beetje uitlachen die net zijn hondje verloren was, totaal geen compassie. Verschrikkelijk naar oud kutwief met haar ochtendgymnastiek. Ze vond zijn uitleg dat het verstandig was om niet dat hele eind te rijden met een trombose-oog ook maar gezeur.
pi_218507033
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Je hoeft niet altijd veel ze zeggen om begrip te tonen. Hij gaf haar de ruimte en het vertrouwen dat ze nodig had. En hij vroeg: "Maak je je zorgen om ons?" Dat was niet wat Moniek zelf direct durfde te vragen, maar was wel precies waar ze zich zorgen om maakte.
pi_218507034
quote:

moniek is veruit de leukste dame bij Dick, die heeft zoveel meer dan de standaard yoga/havercappuchino mokkels die langs komen. de rest is leuk voor een nachtje, zij is relatie materiaal :Y
hardcoholic
pi_218507043
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
JP skip ik. Ouwe heks Magda liet zich ook weer eens van haar beste kant zien, Dirk een beetje uitlachen die net zijn hondje verloren was, totaal geen compassie. Verschrikkelijk naar oud kutwief met haar ochtendgymnastiek. Ze vond zijn uitleg dat het verstandig was om niet dat hele eind te rijden met een trombose-oog ook maar gezeur.
Magda is inderdaad soms wat apart maar ik kan haar wel waarderen eigenlijk. Ze is soms lomp en ongeduldig maar benoemd het wel (te) eerlijk richting de mannen. Ik zou er wel serieus verrast door zijn als het met Eugene gaat werken :D
pi_218507057
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Magda is inderdaad soms wat apart maar ik kan haar wel waarderen eigenlijk. Ze is soms lomp en ongeduldig maar benoemd het wel (te) eerlijk richting de mannen. Ik zou er wel serieus verrast door zijn als het met Eugene gaat werken :D
Die tuinkabouter is te goed voor haar.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 22:33:33 #128
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218507109
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Die tuinkabouter is te goed voor haar.
Eugene is een lieve man. Te lief voor Magda. Maar soms werkt dat goed.
pi_218507114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
magda is juist leuk :D waren alle bejaarden maar zo fit en gezellig :+ zoveel leuker dan chagarijnen
hardcoholic
pi_218507120
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:25 schreef -Spring het volgende:

[..]
Je hoeft niet altijd veel ze zeggen om begrip te tonen. Hij gaf haar de ruimte en het vertrouwen dat ze nodig had. En hij vroeg: "Maak je je zorgen om ons?" Dat was niet wat Moniek zelf direct durfde te vragen, maar was wel precies waar ze zich zorgen om maakte.
Ik zag dat anders, type Dick kan niet tegen afwijzing en Moniek liet hem voelen dat ze erover dacht om op te stappen tenzij hij haar wat bevestiging (aan het lijntje houden) gaf.
pi_218507142
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:34 schreef Ferdii het volgende:

[..]
magda is juist leuk :D waren alle bejaarden maar zo fit en gezellig :+ zoveel leuker dan chagarijnen
Fit nu nog wel, maar gezellig????
pi_218507144
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik zag dat anders, type Dick kan niet tegen afwijzing en Moniek liet hem voelen dat ze erover dacht om op te stappen tenzij hij haar wat bevestiging (aan het lijntje houden) gaf.
Zo heb ik het niet geinterpreteerd idd :)
pi_218507159
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:41 schreef -Spring het volgende:

[..]
Zo heb ik het niet geinterpreteerd idd :)
Bij hem is nog geen een uit zichzelf opgestapt, hij doet daar heel moeilijk over, hoe zwaar het hem kost om weer eentje naar huis te sturen. Moniek heeft ie geen last van, die gedraagt zich als een muurbloempje en vindt alles prachtig wat ie zegt en doet, stel je voor dat zij ineens zelf opstapt, zullen we nou krijgen!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 22:48:08 #134
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218507192
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:25 schreef -Spring het volgende:

[..]
Het was niet echt een gesprek. Moniek vond het moeilijk zei ze en keek ook moeilijk. Dick moest raden wat ze bedoelde. En dat was het. :O
pi_218507245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:48 schreef Rhosyn het volgende:

[..]
Het was niet echt een gesprek. Moniek vond het moeilijk zei ze en keek ook moeilijk. Dick moest raden wat ze bedoelde. En dat was het. :O
Moniek vond het moeilijk om zich te uiten omdat ze bang was hem daarmee te belasten. Daarom lukte het haar slecht om to the point te komen.
pi_218507253
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bij hem is nog geen een uit zichzelf opgestapt, hij doet daar heel moeilijk over, hoe zwaar het hem kost om weer eentje naar huis te sturen. Moniek heeft ie geen last van, die gedraagt zich als een muurbloempje en vindt alles prachtig wat ie zegt en doet, stel je voor dat zij ineens zelf opstapt, zullen we nou krijgen!
Ik begrijp wat je bedoelt.

Zelf schat ik m inmiddels toch iets positiever in. Ik denk dat ie wel oprecht voor de inhoud gaat.
pi_218507257
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Fit nu nog wel, maar gezellig????
jawel, ze weet alleen prima wat ze wilt, maar weet ondertussen wel op een nette wijze te brengen als iets niet goed gaat. ik werk heel veel met 80plussers en dit is lang niet altijd het geval.

de gemiddelde 80jarige is passief, kan alleen zeiken, maar voert ondertussen geen enkele zelfregie.
hardcoholic
pi_218507269
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:59 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.

Zelf schat ik m inmiddels toch iets positiever in. Ik denk dat ie wel oprecht voor de inhoud gaat.
neuh, hij wilt gewoon niet een keuze maken op voorhand, omdat ie weet dat er nog meer dames komen. stel je voor dat je een leukere laat lopen omdat je te snel hebt gekozen. dan kom je lullig over en dat wilt hij zichzelf besparen :P
hardcoholic
pi_218507277
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:

[..]
jawel, ze weet alleen prima wat ze wilt, maar weet ondertussen wel op een nette wijze te brengen als iets niet goed gaat. ik werk heel veel met 80plussers en dit is lang niet altijd het geval.

de gemiddelde 80jarige is passief, kan alleen zeiken, maar voert ondertussen geen enkele zelfregie.
In haar eentje is ze vast heel gezellig en als ze de regie heeft heel misschien. Maar owee als iemand tegen sputtert en niet precies doet wat zij verwacht.
pi_218507288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:02 schreef Ferdii het volgende:

[..]
neuh, hij wilt gewoon niet een keuze maken op voorhand, omdat ie weet dat er nog meer dames komen. stel je voor dat je een leukere laat lopen omdat je te snel hebt gekozen. dan kom je lullig over en dat wilt hij zichzelf besparen :P
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
pi_218507358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je mee moet maken dat Magda als 80-plusser in een zorgcentrum terecht komt, dan schroeft ze dat gemiddelde van zeikerds akuut omhoog.
pi_218507408
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je mee moet maken dat Magda als 80-plusser in een zorgcentrum terecht komt, dan schroeft ze dat gemiddelde van zeikerds akuut omhoog.
Verwacht ik wel ja, deze dame moet gewoon thuis acuut doodvallen en tot die tijd lekker genieten en koken :Y

Door haar levenslust en ritme zorgt ze er wel gewoon Zelf voor dat ze daar niet terecht komt
hardcoholic
pi_218507443
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:28 schreef Ferdii het volgende:

[..]
Verwacht ik wel ja, deze dame moet gewoon thuis acuut doodvallen en tot die tijd lekker genieten en koken :Y

Door haar levenslust en ritme zorgt ze er wel gewoon Zelf voor dat ze daar niet terecht komt
Je bent optimistisch, ze kan nu al lange gesprekken niet meer aan, spanningsboog is heel klein. Haar hersens krimpen ook, he.

Vond het al vreemd dat ze zo weg was van dat vloeken van Rob, want dan leek ie op haar Leen. Plus dat ongeremde af en toe.

Beginnetje, he.
pi_218507495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb in 5 weken tijd die man nog niks anders zien doen dan maaltijden of party's regelen _O-
De eieren waren net gaar voor het ontbijt, eerste hap moet zijn waffel nog in, hij heeft het alweer over straks lekker luchen, die heeft echt een vreet probleem.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218507576
Die laatste meid bij Dick gaat hem ook niet worden, beetje te studentikoos passantje. Denk ook niet dat Dick een definitieve keuze gaat maken, hij heeft net zoveel issues als die Mike van vorig seizoen.
De chronische smile van Chantal bij JP naar huis toe. Was te verwachten, die gaat ook geen keuze maken en is 1 grote fakeshow.
Ingrid en Eric hebben een leuke match maar denk meer als vrienden. Denk dat zijn niet zo snel gek wordt op een kerel en ziet hem meer als maatje en steun en toeverlaat dan voor een relatie. Of het moet een soort Debby/Paul scenario worden, die bleef ook als laatste over en zijn nog steeds bij elkaar. Dacht toen ook even, nou dat zijn alleen goede vrienden maar meer niet.
Magda gaat ook geen enkele vent vinden, is erg lastig te matchen zoals elke oudere deelnemer.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218507586
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Die laatste meid bij Dick gaat hem ook niet worden, beetje te studentikoos passantje. Denk ook niet dat Dick een definitieve keuze gaat maken, hij heeft net zoveel issues als die Mike van vorig seizoen.

die dame heeft iets met issues uit het verleden over zich. gaf bij aankomst al meteen aan dat het tijd is om een nieuw hoofdstuk in haar leven.

oftewel, dont stick your dick in crazy :P
hardcoholic
pi_218507599
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 00:32 schreef Ferdii het volgende:

[..]
die dame heeft iets met issues uit het verleden over zich. gaf bij aankomst al meteen aan dat het tijd is om een nieuw hoofdstuk in haar leven.

oftewel, dont stick your dick in crazy :P
Die laatste bisniss weetikwat voor kulfunctie? Die kijkt vreemd uit haar ogen, naja, wat dat betreft past ze dan wel weer bij Dick. Sharon heeft de uitslag al verklapt:
"The girl's who Dick together, stick together."
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 05:39:02 #148
28167 matthijst
pi_218507725
Dick wordt wat interessanter omdat ik benieuwd ben of Moniek t wordt. Verder boeit die gast me weinig.
Cheyenne. Ga gewoon weer een bad boy zoeken.

Magda, ben alleen benieuwd of Rinus (?) nog terugkomt.

Daniel en Renske. Daarvoor kijk ik dit soort series. Lekker ongemakkelijk allemaal. Weer een nieuwe dus kom maar door met die bezitterigheid.

Rob blijft saai. Had die vrouw die naar huis is moeten houden.

JP. Pfff redactie. Knip die zooi er gewoon uit.
pi_218507914
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.
? Dame nr. 5 en 6 kunnen gewoon nog komen hoor.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:24:02 #150
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218508167
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 05:39 schreef matthijst het volgende:
Dick wordt wat interessanter omdat ik benieuwd ben of Moniek t wordt. Verder boeit die gast me weinig.

Daniel en Renske. Daarvoor kijk ik dit soort series. Lekker ongemakkelijk allemaal. Weer een nieuwe dus kom maar door met die bezitterigheid.

Ik heb hetzelfde :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:04:02 #151
3542 Gia
User under construction
pi_218508824
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.

Hij lag te slapen.

Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.
Komt alleen Daniel naar buiten en Renske pas veel later, want dan valt dat niet zo op, natuurlijk. 8)7
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:13:55 #152
3542 Gia
User under construction
pi_218508892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
In haar eentje is ze vast heel gezellig en als ze de regie heeft heel misschien. Maar owee als iemand tegen sputtert en niet precies doet wat zij verwacht.
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 05:39 schreef matthijst het volgende:

Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.
pi_218509008
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:13 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.
[..]
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?
[..]
Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.
Ik niet. :D Maar zij vonden het enig.
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:45:10 #154
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218509082
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:

[..]
Manon was ook veel te needy , dus ik begrijp Dick volkomen , het lag er allemaal veel te dik bovenop.
Ik hoop stiekem dat Moniek nog even blijft , Cheyenne is ook behoorlijk fake
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218509497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.
Komt alleen Daniel naar buiten en Renske pas veel later, want dan valt dat niet zo op, natuurlijk. 8)7
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'r _O-
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:24:03 #156
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218509932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'r _O-
ik heb die suggestie blijkbaar gemist :7

Ik kan het me ook niet voorstellen, dat scheelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218510052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ik heb die suggestie blijkbaar gemist :7

Ik kan het me ook niet voorstellen, dat scheelt
Ik heb het verdrongen.. :D
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:43:22 #158
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218510064
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb het verdrongen.. :D
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zaten :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:32:27 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218510424
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
https://showblad.nl/enter(...)hij-echt-getrouwd-is
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218510585
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
Verrassend.

Heel die JP is één grote act.
pi_218510588
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zaten :+
Oh, ik had ook het idee dat er wat speelde, met name door hoe ongemakkelijk de werknemer deed (bijvoorbeeld benadrukken dat Daniel gekleed naar buiten moest komen?). En ook wel een beetje door hoe Daniel de deur snel dichtdeed en zo.

Al zou ik ook denken dat Renske anders wel even geroepen had vanuit de kamer om haar territorium af te bakenen :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_218510631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit vind ik wel een opvallende passage:

quote:
Kees heeft genoten dat hij op tv is geweest. ''Ik wilde wel de rol van hoofd facilitaire dienstverlening op me nemen.''
''Ik heb onder meer mensen van het vliegveld gehaald, onderdak geregeld als kandidaten niet in een B&B sliepen en boodscappen gedaan. Ook was ik een soort troubleshooter.''
Kees heeft Britt ook teruggebracht. ''Ik heb haar naar huis gebracht en daar hebben we het, met een paar mensen, nog even heel gezellig gehad.''
Weet niet of Kees nu door de productie is ingeschakeld om wat dingen op zich te nemen of dat de kandidaten eigenlijk altijd wel ergens een paar dagen elders slapen als ze aankomen of moeten vertrekken. Kan me niet voorstellen dat andere deelnemers dat ook allemaal maar moeten regelen of daar vrienden voor hebben.

Maar ook dat laatste. Wat wij weten hebben ze elkaar 2 keer gezien. Hij brengt haar, als facilitaire dienstverlener, thuis. Maar daar moeten ze dan gelijk wat gaan drinken met een paar man?

Wat zijn dit voor mensen?
pi_218510844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:

Hij lag te slapen.

Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.
pi_218510890
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:38 schreef blekboks het volgende:

[..]
Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.
dit ja, die lagen gewoon te neuken, Daniel had er ook echt een betrapt hoofd bij :D
hardcoholic
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:11:45 #165
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218512613
We komen er vast wel achter of dit aannames zijn of niet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218512648
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
We komen er vast wel achter of dit aannames zijn of niet.
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan. :7
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:19:36 #167
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218512658
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan. :7
Dat denk ik ook.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218512685
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Oriente het volgende:

[..]
Verrassend.

Heel die JP is één grote act.
Die hadden ze er van mij helemaal uit mogen laten. Doet niets anders dan de gastheer uit hangen. Dat doet ie op zich niet verkeerd, hij regelt het allemaal prima, maar dat is het programma niet.
pi_218515201
Had toch echt gedacht dat Moniek zou vertrekken bij Dick, maar plottwist, Manon vertrok.
Die Renske bij Daniel begint grappig irritant te worden en denkt het helemaal te worden bij hem, en dan is daar ineens de nieuwe uit Almere. Lekker ongemakkelijk ook, meneer komt net zijn nest uit nadat hij Renske een klein veegje had gegeven, of juist niet en zou ze dat zelf wel graag willen, kan ook natuurlijk.
Die Dirk bij Magda was ook wel aandoenlijk, werd al binnen 24 uur op het vliegtuig terug naar Nederland 'gebonjourd'. Die kleine tuinkabouter is en blijft het vooralsnog voor Magda.
Rob zocht een jong blaadje, en geef hem eens ongelijk, nu komt er weer een belegen taart langs die net zo hard de bons zal krijgen al leek het gedurende de ontmoeting er wel wat meer een klik te komen.
JP blijft maar door eten, nooit eens wat andere scenes, het draait altijd om eten. Erg vermoeiend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218515614
Dit avontuur van Magda doet mij een beetje denken aan die Anja uit een eerder seizoen. De mannen die ze hebben uitgenodigd zijn steeds net wat te simpel voor ze waardoor ze een beetje onvriendelijk gaan lopen katten op die mannen.
pi_218516038
Renske en Daniel die samen in een kamer lagen? Welk bewijs is er?
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:12:57 #172
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218516505
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Het zijn aannames :s)
Geen bewijs
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:37:28 #173
3542 Gia
User under construction
pi_218517431
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.
Hoeft niets te zijn, maar zou wel kunnen.

Maar inderdaad, dit gaat dan wel uitkomen, want Renske houdt haar mond niet dicht.
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:39:52 #174
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218517442
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:37 schreef Gia het volgende:

[..]
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.
Hoeft niets te zijn, maar zou wel kunnen.

Maar inderdaad, dit gaat dan wel uitkomen, want Renske houdt haar mond niet dicht.
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:44:53 #175
3542 Gia
User under construction
pi_218517473
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.
Het was een beetje een cringe moment.
We wachten af.
pi_218517642
Gelijk bij de introductie van de dames, zei Daniel " wat een knappe meid" over Renske, menigen kunnen daarover verschillen. Daniel is zeker geen lelijke vent, dus kan mss krijgen wat hij wil. Maar wordt hij daar gelukkig van? Ik vind Renske helemaal zo slecht nog niet, ze is eerlijk over haar gevoelens, en denk dat het nog wel eens goed af kan lopen.
Make trouble not war
pi_218517875
Op elk potje past een dekseltje, zullen we maar zeggen. Iig zoals Renske zich af en toe tot nu toe profileerde was bemoeizuchtig, controlefreakerig en jaloers. Waarschijnlijk zijn die eigenschappen enorm uitvergroot door de montage, maar ze zijn er wel.

Naja, gun Daniel wel een vrouw naast zich, dan maar Renske....
  zaterdag 16 augustus 2025 @ 14:50:42 #178
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218517949
Renske lijkt sprekend op mijn buurvrouw en dat is ook een beetje een simpele meid met een kakelstem dus ik kan niet meer objectief naar haar kijken.
pi_218520491
Wat is de kat van rob toegetakeld zeg, incl. snee in zijn nek :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')