Ik kan me ergens wel voorstellen dat hij overdonderd is, Sylvia is natuurlijk wel echt mooi.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Op mij komt Ilya erg oppervlakkig over.
Ik vind dat echt een vreselijke vent, snapte al niet dat Eveline daar zo weg van is. Wie vraagt op de eerste date om een tattoo te nemen? Hij wekt op mij de indruk dat hij zichzelf heel wat vindt. Ik hoop dat er nog wat leukers bij haar langskomt, want het is wel karig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Bart van Eveline is al bijna af.. het hartvormige tuintje scheppen wil niet, snel schuilen voor de regen.. Eveline's test is al eigenlijk geslaagd..![]()
Bart is een opgever
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi ogen, donker bluinachtig, Mooie lach ook brede lach ook, Vrolijk , gelijk heel vrolijk ook enzo... Aldus de verklaring van Manon over JungelDick..![]()
Succes Manon
[ afbeelding ]
Ik vind het heel wonderlijk dat meerdere dames al zijn 'mooie brede lach' hebben genoemd. Terwijl ik Dick zijn lach juist enorm oncharmant vind en dat heb ik niet gauw bij mensen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi ogen, donker bluinachtig, Mooie lach ook brede lach ook, Vrolijk , gelijk heel vrolijk ook enzo... Aldus de verklaring van Manon over JungelDick..![]()
Succes Manon
[ afbeelding ]
Maar blijkbaar krijgt hij wel steeds de mooiste meisjes, er zal vast wel iets meer in Dick zitten wat we niet zienquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik vind het heel wonderlijk dat meerdere dames al zijn 'mooie brede lach' hebben genoemd. Terwijl ik Dick zijn lach juist enorm oncharmant vind en dat heb ik niet gauw bij mensen.
Bartje weet ook eigenhandig de gehele Italiaanse keuken te verkrachten met z’n carbonara uit een potje incl berg groentequote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
De Bart van Eveline is al bijna af.. het hartvormige tuintje scheppen wil niet, snel schuilen voor de regen.. Eveline's test is al eigenlijk geslaagd..![]()
Bart is een opgever
Nou ja de mooiste meisjes valt ook wel mee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar blijkbaar krijgt hij wel steeds de mooiste meisjes, er zal vast wel iets meer in Dick zitten wat we niet zien
Smaken verschillen.. Of je de "dames" van de andere deelnemers meisjes mag noemenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja de mooiste meisjes valt ook wel mee toch?
Wonen in Suriname maakt je nog geen localquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar blijkbaar krijgt hij wel steeds de mooiste meisjes, er zal vast wel iets meer in Dick zitten wat we niet zien
Wie zijn er mooier in de serie tot nu toe dan? De nieuwe blonde Oostblok bij Illya? Shirley? Dick krijgt zeker de mooiste vrouwen van de seriequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou ja de mooiste meisjes valt ook wel mee toch?
Ik de omdat leeftijd de grootste factor is.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:42 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wie zijn er mooier in de serie tot nu toe dan? De nieuwe blonde Oostblok bij Illya? Shirley? Dick krijgt zeker de mooiste vrouwen van de serie
Oh nee, juist andersom. Lijkt wel of mannen het snappen wat Renske betreft en de meeste vrouwen haar wel mee vinden vallen, hahaha. Lekker typerend wel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik 24 uur in een kooi moet opgesloten zitten met Renske of met Shirley dan ga ik echt voor Renske.
Pasta carbonara, met paprika, aubergine, doe nog maar een bak spinazie en wat kip erbij en wat yoghurt erbij anders. Lekker zo'n traditioneel recept.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
En de "Saluuteejjj" was nogal twijfelachtig tussen Eveline en Bart.. en Eeevv twijfelt voor de zoveelste keer![]()
Stuur maar snel een Nieuwe want dit 10uit10 gaat 'm niet worden
[ afbeelding ]
Niet te geloven he. Ik ben al eens ooit bijna vermoord omdat ik er room bij wilde doen. Wat moet het gevolg dan wel niet zijn bij al die genoemde ingrediënten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pasta carbonara, met paprika, aubergine, doe nog maar een bak spinazie en wat kip erbij en wat yoghurt erbij anders. Lekker zo'n traditioneel recept.
Ik weet niet hoe hoog Evelien haar Culinaire Niveau ligt, maar ze had genoeg commentaar op Barts poging.. maar of het genoeg is voor Evelien Ramseyquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:18 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pasta carbonara, met paprika, aubergine, doe nog maar een bak spinazie en wat kip erbij en wat yoghurt erbij anders. Lekker zo'n traditioneel recept.
Ik hoop dat de rest van zijn Dates die nog in de wacht staan even doortastend zijn als Carmen, lekker kort, na een dag al resultaat eisen scheelt een hoop dagenlang nutteloos gejengelquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:30 schreef Firuze60 het volgende:
Carmen is verstandig, die gaat niet aan een dood paard trekken. En Rob duidelijk opgelucht, had hem ervoor aangezien om er weer een Mariannetje van te maken.
Dat wordt weer wat jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:24 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik kan me ergens wel voorstellen dat hij overdonderd is, Sylvia is natuurlijk wel echt mooi.
Maar interessant om zijn focus op haar uiterlijk te zien in een aflevering met Petra, die heus ook wel naar uiterlijk kijkt maar aangeeft dat het karakter bij haar wel voorgaat.
Het voorstukje van de nieuwe aflevering zag er interessant uit, met Petra Nederland die tegen een nieuwe dame aan staat te dansen
Eigenlijk zijn gemmistrie, ze had het direct door..quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:08 schreef -Spring het volgende:
"Alleen de gemmistrie mist nog. De gemmistrie."
Dit ja. Wat een vreselijk mannetjequote:Op maandag 11 augustus 2025 12:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ie gesloten en mysterieus was, maar het blijkt gewoon een gebrek aan diepgang te zijn.
Eveline ging net zo snel van 0 naar 100 als dat ze weer terug gingquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:41 schreef 5thencounter het volgende:
Bart is een opgever
Hele sfeer is kut, door die NL Petra.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Petra en Lieske blijven![]()
Laat die wulpse stenenlezer maar snel naar huis gaan, maar we moeten er in ieder geval morgen nog doorheen.
Yupquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hele sfeer is kut, door die NL Petra.
Het is een goede verkoper van luchtkastelen jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:19 schreef ZarB het volgende:
Bart is net een groot kind met heel veel zelfvertrouwen. Na 5 min de brui geven aan een tuintje, vol overtuiging een maaltje in elkaar brouwen "op gevoel en ervaring". Volgens mij is t een enorme fantast. Ik zou niet graag mijn financiën door hem laten plannen
Naja, de arme man heeft wel een doodservaring achter de rug, he. Vier jaar niet kunnen lopen en dan proberen een spa te zetten in die grond vol stenen, dat viel effe tegen. Vervolgens super enthousiast een pasta carbonara in elkaar flansen met veel eigen initiatief. Eveline kotst er van, weer een knakker zonder verfijnde (Italiaanse) smaak op haar erf.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een goede verkoper van luchtkastelen ja
Ik vind het best een engerd eigenlijk, probeert té geīnteresseerd te kijken, nep lach, krijg de kriebelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
Succes Manon
[ afbeelding ]
Ik vind sowieso een man die verzot is op reptielen niet mijn ding. Fascinatie kan er net mee door. Elke dag moet je die slangen levend voer geven (als een muis ofso). Maar goed, heb zelf katten dus mag niet mekkeren, die kunnen ook een muis of kikker levend martelen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:58 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik vind het best een engerd eigenlijk, probeert té geīnteresseerd te kijken, nep lach, krijg de kriebels
Is er geen oplossing voor die 27 posts onder elkaar te verzinnen? Je hebt gewoon een entertoets voor de volgende zin.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
JungelDick heeft zijn 2e MooiPopje gekregen .. MooieManon , die mag gaan strijden.. samen met Moniek het hartje van Dick gaan veroveren, en weer de gebaande modderpadjes gaan trotten
Ik denk dat hij verantwoordelijk is voor het innen van de ouderbijdrage van de lokale basisschool.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een goede verkoper van luchtkastelen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |