Als ik 24 uur in een kooi moet opgesloten zitten met Renske of met Shirley dan ga ik echt voor Renske.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:12 schreef ZarB het volgende:
Je kunt Renske alleen mee vinden vallen als je in het dagelijks leven nog grotere zuigers om je heen hebt.
Laten we hopen dat het montagewerk is.
Als ik moest kiezen tussen een bos met alleen een man of Shirley, dan kies ik voor de man.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik 24 uur in een kooi moet opgesloten zitten met Renske of met Shirley dan ga ik echt voor Renske.
Samequote:Op zondag 10 augustus 2025 13:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als ik 24 uur in een kooi moet opgesloten zitten met Renske of met Shirley dan ga ik echt voor Renske.
Het is zeker niet 'arme Renske' maar ik mis de rol van Daniel in het geheel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Arme Renske, wil alleen maar pleasen en lief zijn voor Daniel.. Maar ja, er moeten misschien nog een paar van die verplichte Enge Shirlys passeren voordat 'ie zwicht voor Rens..
De rol van Daniel is duidelijk, net als andere B&B spelers, ze moeten een batterij klanten afwerken om het seizoen compleet te maken.. wie er "wint" zal ooit wel duidelijk worden.. voorlopig is ook Daniel gebonden aan het format van de Show...quote:Op zondag 10 augustus 2025 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is zeker niet 'arme Renske' maar ik mis de rol van Daniel in het geheel.
Ik krijg steeds het "Postorder Bruid" gevoelvan vroeger.. een kruising tussen zielig&wanhoopquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:23 schreef roos94 het volgende:
Waarom krijg ik van die landen zoals tsjechie e.d. altijd acute depressie
Daniel is blijkbaar niet zo duidelijk als dat jij hem zietquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De rol van Daniel is duidelijk, net als andere B&B spelers, ze moeten een batterij klanten afwerken om het seizoen compleet te maken.. wie er "wint" zal ooit wel duidelijk worden.. voorlopig is ook Daniel gebonden aan het format van de Show...
Next Lievertje Please
Jawel ik zie dat "op de vlakte houden" wel, twijfelaar wat er misschien nog voor lekkers komtquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daniel is blijkbaar niet zo duidelijk als dat jij hem ziet
Niet duidelijk dusquote:Op zondag 10 augustus 2025 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel ik zie dat "op de vlakte houden" wel, twijfelaar wat er misschien nog voor lekkers komt
Daniel mag dan wel bot overkomen maar ik vind het een slappe zakquote:
Als dat de vergelijking is dan gaat mijn opmerking dus wel opquote:Op zondag 10 augustus 2025 13:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Opvallend jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:22 schreef Stepperoller het volgende:
Ilya loopt alleen heel hard bij vrouwen die hij in zijn hoofd al afgeschreven heeft
Ik dacht eerst ook dat ie gesloten en mysterieus was, maar het blijkt gewoon een gebrek aan diepgang te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Op mij komt Ilya erg oppervlakkig over.
Dat jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:02 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ie gesloten en mysterieus was, maar het blijkt gewoon een gebrek aan diepgang te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |