abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218451236
Dat Iliaz deze kant op ging was wel duidelijk toch. Die kerel kon zn glas niet stilhouden toen die Pool binnenliep, zo zenuwachtig was ie
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:35:10 #202
3542 Gia
User under construction
pi_218451599
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef -Spring het volgende:

[..]
Arie grew on me de laatste afleveringen. Ik ben m wel gaan waarderen. Behalve die hysterische opruimtik dan.

Eveline is door haar plotselinge crush op die nepkakker juist in m'n achting gedaald. Ik had r hoger ingeschat, maar dat was wellicht wat naïef.
Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:37:51 #203
3542 Gia
User under construction
pi_218451619
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:55 schreef byah het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat we kijken naar eigenaren van een B&B, maar dat er helemaal niets in beeld komt wat te maken heeft met het runnen van een B&B? Er zijn geen gasten, het zwembad is leeg etc. Wat is dit voor poppenkast
Ik zag gasten bij Daniel, toch? Liepen een heleboel kinderen rond.
Wat ik dan weer cringe vind is dat Renske daar de hele tijd op die hoek van de bar zit, terwijl Daniel zijn B en B runt. Het liefje van de baas.
Ik zou dan aanbieden om ergens bij te helpen. Al is het maar glazen spoelen of tafels dekken.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:41:11 #204
3542 Gia
User under construction
pi_218451649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Ja bizar toch, als Renske niet wil snappen (of meer: accepteren) dat ook de andere vrouwen op bezoek zijn bij Daniel om hem te leren kennen, dan moeten toch juist die anderen dat even duidelijk maken? Juist Shirley is wel een botte hork, ik bedoel, nuchtere boer die dat gewoon had kunnen zeggen, net als die ene roodharige bij JP eerst met die auto of wat was het. Een duidelijke "euh nee, ik wil even een momentje samen en niet met z'n drieën, maar je kan die shampoo later wel halen".
Ik was effe bang dat tijdens dat moment van Daniel en Shirley bij de schommel (afscheid) dat Renske er weer aan zou komen in de verte. Had me niet verbaasd.
pi_218451830
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:38 schreef -Spring het volgende:

[..]
Laagseizoen
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊‍♀️
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_218452010
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 16:07 schreef casita het volgende:

[..]
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊‍♀️
_O-

En de andere zwembaden (Rob, Petra) zijn stervenskoud. Alleen Illya heeft een verwarmd zwembad.
pi_218453240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Iliaz deze kant op ging was wel duidelijk toch. Die kerel kon zn glas niet stilhouden toen die Pool binnenliep, zo zenuwachtig was ie
Hij heeft nog gelijk ook, waarom kiezen door dikke Oostblokje als je ook een lekker oostblokje hebt rondlopen :+
hardcoholic
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:27:25 #208
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455084
Bij Illya ben ik toch een beetje de kluts kwijt. Ik dacht een Zeeuw, zo gesloten als een oester, die een leuke intelligente dame nodig had om hem wat in beweging te krijgen en dan langzamerhand zijn schelpje opent om een nog lang en gelukkig leventje te delen vol intellectuele gesprekjes, grolletjes en hard werken.

Maar nee, de combi dikke auto, verschillende louche handeltjes en zijn interesse in het uiterlijk van Sylwia denk ik: je bent gewoon een oppervlakkige narcist. Weliswaar ergens door veroorzaakt, maar toch.

Gene vind ik zo schattig. Ik gun hem echt het beste.

De combi Arie en Bart was echt hilarisch. Toen Arie zich wat meer gedeisd hield met zijn liefdesverklaringen werd hij een stuk leuker. Ik zou hem wel als collega willen hebben. "Moet je nog veel borders maken" _O-

Britt en Kees: lijkt zo gescript. Opvallend ook dat JP geen enkel signaal oppikt en alleen maar met zichzelf bezig is, maar dit voelt hij opeens haarfijn aan én hij kan er ook een redelijk adequaat gesprek over voeren ook. Ging allemaal iets te soepel.

Shirley: groot gelijk. Wat een slappe zak die Daniël en Renske is echt een groot probleem.

Carmen: hilarisch. Rob is helemaal beduusd maar hij vindt het volgens mij ook wel leuk en gaat een andere kant van zichzelf ontdekken. Ik hoop dat ze hem even flink tegengas geeft want deze man is te vol van zichzelf.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:46:54 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218455330
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef Gia het volgende:

[..]
Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:50:32 #210
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455392
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:46 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...
Bart is wel een beetje vol van zichzelf maar ik denk dat t een beschermlaagje is, dus ik hoop dat Eveline er een beetje doorheen prikt. Verder denk ik dat zij "gekker" is (positieve zin) dan ze tot nu toe overkomt en dat Bart dat wel in haar naar boven haalt. Dus dat zou wel een leuke match zijn.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:58:37 #211
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455500
Mooie opmerking trouwens van JP: ik ga niet alleen op een berg zitten, dan moet de berg maar naar mij toe komen. Ofzo _O-
pi_218455574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:33 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
Als ik Shirley (en Daniel) was geweest had ik ook gewoon aangegeven: nou die shampoo komt later deze week wel, we gaan nu met z'n 2en. Maar nee daar zijn ze weer te aardig voor en alsnog is Renske binnen 3 minuten weer de negatieve sfeer bepaler want het is te krap op de achterbank. Vreselijk, hoop dat ze snel naar huis wordt gestuurd
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:14:08 #213
338319 ZarB
Piña colada
pi_218455657
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:04 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .
Hij gaf ook aan dat t niet zo handig van hem was idd.
pi_218457545
Maar Renske had ook gewoon weer uit kunnen stappen en zeggen: dan kom ik straks wel aan de beurt of willen jullie even shampoo meenemen, inplaats van als een sjagrijnig peer in de auto te blijven zitten en de sfeer verpesten.

Iets met de eer aan je eigen houden maar dat ziet zij kennelijk niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorella op 09-08-2025 12:11:43 ]
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 10:48:57 #215
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218457645
Als of er geen fles shampoo in die toko te vinden was ook.
Hotel met 40 kamers.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218458536
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:48 schreef matthijst het volgende:
Als of er geen fles shampoo in die toko te vinden was ook.
Hotel met 40 kamers.
Dat. En je moet toch zelf ook aanvoelen dat het niet aantrekkelijk is om je zo op te dringen? Maar goed, ze zal wel denken dat dr strategie effectief is nu Shirley is weggestuurd.

Ik ben benieuwd of Helen Helmink nog terug komt bij Rob. Ik krijg er een beetje een Els bij Robert Jan-gevoel bij: de vrouw en de kijker vinden het een prima match, maar de man voelt het niet.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 13:24:27 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218458913
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk :{
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:19:42 #218
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218459352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk :{
Tsja, het is ook maar wie er schrijft natuurlijk. Denk dat Dick qua leeftijd sowieso net een jongere categorie heeft, en dat qua land en B&B Suriname ook een stuk aantrekkelijker is dan Tsjechië. Nog los van de mannen zelf, daar heb ik minder een mening over geloof ik :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218459378
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 14:31:32 #220
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218459481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:21 schreef casita het volgende:

[..]
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisen ;)

Bordje in de wachtkamer licht op Volgende Patient
pi_218460162
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisen ;)

Bordje in de wachtkamer licht op Volgende Patient
Het is dit seizoen wel extreem, ja. Of we zijn als kijkers minder naief geworden.
  zondag 10 augustus 2025 @ 06:22:40 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_218465108
Ik vind Renske wel meevallen, Shirley vind ik veel irritanter met haar zogenaamde 'ik stoor me er niet aan hoor'. Denk alleen dat Daniël haar (Renske) aan het lijntje houdt, hij weet allang dat hij haar te vermoeiend vindt.

Wie ik vermoeiend vind is Dick, wat een vreselijke vent is dat. Met die enge lach van oor tot oor en dan dat stomme gelul, 'oeh ja mooie verschijning', 'ik voel geen seksuele aantrekkingskracht', nadat de dame(s) niet op zijn avances is ingegaan. Een regelrechte creep die wanabee Freek Vonk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marrije op 10-08-2025 09:32:51 ]
  zondag 10 augustus 2025 @ 11:59:48 #223
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218467599
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 06:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Renske wel meevallen, Shirley vind ik veel irritanter met haar zogenaamde 'ik stoor me er niet aan hoor'. Denk alleen dat Daniël haar (Renske) aan het lijntje houdt, hij weet allang dat hij haar te vermoeiend vindt.

Wie ik vermoeiend vind is Dick, wat een vreselijke vent is dat. Met die enge lach van oor tot oor en dan dat stomme gelul, 'oeh ja mooie verschijning', 'ik voel geen seksuele aantrekkingskracht', nadat de dame(s) niet op zijn avances is ingegaan. Een regelrechte creep die wanabee Freek Vonk.
Eens, ik vind Renske ook wel meevallen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218467969
Ik heb het idee dat er met Renske wat situaties zijn geweest die niet zijn uitgezonden.

Of ze creëert een bepaalde sfeer die door de TV heen niet te proeven is, dat kan ook.
  zondag 10 augustus 2025 @ 13:12:10 #225
338319 ZarB
Piña colada
pi_218468258
Je kunt Renske alleen mee vinden vallen als je in het dagelijks leven nog grotere zuigers om je heen hebt.

Laten we hopen dat het montagewerk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')