Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef -Spring het volgende:
[..]
Arie grew on me de laatste afleveringen. Ik ben m wel gaan waarderen. Behalve die hysterische opruimtik dan.
Eveline is door haar plotselinge crush op die nepkakker juist in m'n achting gedaald. Ik had r hoger ingeschat, maar dat was wellicht wat naïef.
Ik zag gasten bij Daniel, toch? Liepen een heleboel kinderen rond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:55 schreef byah het volgende:
Wat mij dus opvalt is dat we kijken naar eigenaren van een B&B, maar dat er helemaal niets in beeld komt wat te maken heeft met het runnen van een B&B? Er zijn geen gasten, het zwembad is leeg etc. Wat is dit voor poppenkast
Ik was effe bang dat tijdens dat moment van Daniel en Shirley bij de schommel (afscheid) dat Renske er weer aan zou komen in de verte. Had me niet verbaasd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja bizar toch, als Renske niet wil snappen (of meer: accepteren) dat ook de andere vrouwen op bezoek zijn bij Daniel om hem te leren kennen, dan moeten toch juist die anderen dat even duidelijk maken? Juist Shirley is wel een botte hork, ik bedoel, nuchtere boer die dat gewoon had kunnen zeggen, net als die ene roodharige bij JP eerst met die auto of wat was het. Een duidelijke "euh nee, ik wil even een momentje samen en niet met z'n drieën, maar je kan die shampoo later wel halen".
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊♀️quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:07 schreef casita het volgende:
[..]
Zelfs zo laag dat het zwembad leeg is 🏊♀️
Hij heeft nog gelijk ook, waarom kiezen door dikke Oostblokje als je ook een lekker oostblokje hebt rondlopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Iliaz deze kant op ging was wel duidelijk toch. Die kerel kon zn glas niet stilhouden toen die Pool binnenliep, zo zenuwachtig was ie
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, eerste klas patsertje! "Jij ook een tattoo? Ik betaal em wel." Gatver, echt geen leuke man. En ik denk dat hij haar ook gaat overlopen en dat zij daardoor op hem afknapt.
Bart is wel een beetje vol van zichzelf maar ik denk dat t een beschermlaagje is, dus ik hoop dat Eveline er een beetje doorheen prikt. Verder denk ik dat zij "gekker" is (positieve zin) dan ze tot nu toe overkomt en dat Bart dat wel in haar naar boven haalt. Dus dat zou wel een leuke match zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zie ik echt tegenovergesteld. Arie vond ik maar een zoutloze wezel en Bart heeft de pit en mannelijkheid die zij nodig heeft. Iemand die wel doorpakt. Dat van die tattoo betalen was overduidelijk een grapje. Mensen die dat niet snappen...
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:33 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Als ik Shirley (en Daniel) was geweest had ik ook gewoon aangegeven: nou die shampoo komt later deze week wel, we gaan nu met z'n 2en. Maar nee daar zijn ze weer te aardig voor en alsnog is Renske binnen 3 minuten weer de negatieve sfeer bepaler want het is te krap op de achterbank. Vreselijk, hoop dat ze snel naar huis wordt gestuurd
Hij gaf ook aan dat t niet zo handig van hem was idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:04 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Die Shirley en Daniel zijn dan niet zo slim. 1 van hen had kunnen zeggen : geef even door welke shampoo je precies wilt hebben dan kopen wij het voor jou .
Dat. En je moet toch zelf ook aanvoelen dat het niet aantrekkelijk is om je zo op te dringen? Maar goed, ze zal wel denken dat dr strategie effectief is nu Shirley is weggestuurd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:48 schreef matthijst het volgende:
Als of er geen fles shampoo in die toko te vinden was ook.
Hotel met 40 kamers.
Tsja, het is ook maar wie er schrijft natuurlijk. Denk dat Dick qua leeftijd sowieso net een jongere categorie heeft, en dat qua land en B&B Suriname ook een stuk aantrekkelijker is dan Tsjechië. Nog los van de mannen zelf, daar heb ik minder een mening over geloof ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Daniel niet een keer een lekker wijf na dat vertrek van die sjacherijn Shirly. en die JungleDick wel alle geile Lekkerbekjes.. het is niet eerlijk
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:21 schreef casita het volgende:
[..]
Niets is eerlijk in dat progamma, we worden genaaid terwijl er naar kijken.
Het is dit seizoen wel extreem, ja. Of we zijn als kijkers minder naief geworden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja, dat beeld wordt met elk seizoen wel erger lijkt het, het valt een beetje tegen hoe zowat elke "Liefde zoekende " Man/Vrouw uiteindelijk wordt afgeserveerd als vervelende klant die niet voldoet aan alle eisen![]()
Bordje in de wachtkamer licht op Volgende Patient
Eens, ik vind Renske ook wel meevallenquote:Op zondag 10 augustus 2025 06:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind Renske wel meevallen, Shirley vind ik veel irritanter met haar zogenaamde 'ik stoor me er niet aan hoor'. Denk alleen dat Daniël haar (Renske) aan het lijntje houdt, hij weet allang dat hij haar te vermoeiend vindt.
Wie ik vermoeiend vind is Dick, wat een vreselijke vent is dat. Met die enge lach van oor tot oor en dan dat stomme gelul, 'oeh ja mooie verschijning', 'ik voel geen seksuele aantrekkingskracht', nadat de dame(s) niet op zijn avances is ingegaan. Een regelrechte creep die wanabee Freek Vonk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |