Het was eerst zelfs poging tot doodslag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En haar zoon die terecht staat voor mishandeling. Dat speelde vast ook al wel ten tijde van de opnames.
Kan ze niks aan doen,mensen doen altijd negatief hierover maar er is altijd een reden waarom iemand zo is. Wel een goede lieve meid jammer voor haar dat het zo gegaan is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:03 schreef RipCity het volgende:
Die Renske krijgt nooit meer een vent met haar bipolaire gedrag
Ik vond haar op dag 1 al een vreemd meisje en die mening is gaandeweg het programma niet veranderd. Ze leeft in een soort droomwereld en bedenkt vooraf scenario's. "In die luchtballon, op zo'n romantische plek, dan gaat er zeker wat gebeuren." Renske, hij heeft geen gevoelens voor jou! En die gaat hij ook niet krijgen, nog niet al was je de laatste vrouw op aarde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:02 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Kan ze niks aan doen,mensen doen altijd negatief hierover maar er is altijd een reden waarom iemand zo is. Wel een goede lieve meid jammer voor haar dat het zo gegaan is.
Tja, ieders karakter is een gevolg van de opvoeding. Misschien is ze verwend, altijd gekregen wat ze wilde. Of misschien wel erg eenzaam geweest en daardoor in een fantasiewereld geleefd. Wie zal het zeggen. Maar inderdaad, Daniel had wel eerder de keuze kunnen maken om Renske weg te sturen, maar misschien had die zoiets van 'misschien komen die gevoelens nog wel', of zit er geen geschiktere dame bij de kandidaten die nog komen en dan was Renske wel iemand met wie hij overweg kon. Liefde kan groeien, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ben het gedeeltelijk met je eens Gia,maar de reden van haar gedrag denkwijze komt wel ergens vandaan. Misschien had Daniel iets eerder kunnen aangeven dat ze naar huis kon gaan. Zij was al verliefd toen ze er heen ging ze had alles in haar hoofd hoe het zou moeten gaan. En dat praat ik niet goed maar dat is wel Renske. En dan doet het zeer als hij een ander leuker vind en wel gevoel heeft, wat zijn goed recht is. Goede keuze van Daniel.
Dat ieders karakter een gevolg is van de opvoeding ben ik het niet mee eens, ik heb dezelfde opvoeding gekregen als mijn broer en we hebben een totaal verschillend karakter. Bij mijn eigen kinderen zie ik ook grote verschillen in karakter, toch zijn ze allemaal uit hetzelfde nest en opvoeding.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Tja, ieders karakter is een gevolg van de opvoeding. Misschien is ze verwend, altijd gekregen wat ze wilde. Of misschien wel erg eenzaam geweest en daardoor in een fantasiewereld geleefd. Wie zal het zeggen. Maar inderdaad, Daniel had wel eerder de keuze kunnen maken om Renske weg te sturen, maar misschien had die zoiets van 'misschien komen die gevoelens nog wel', of zit er geen geschiktere dame bij de kandidaten die nog komen en dan was Renske wel iemand met wie hij overweg kon. Liefde kan groeien, toch?
Het was niet slim om zoveel kabaal te maken dat Renske kwam kijken. Ik denk dat Daniel na die avond toch wel besloten zou hebben om haar naar huis te sturen. En ik vermoed dat haar reactie dan niet veel anders was geweest. Renske had erin geīnvesteerd, 2 wekenlang, en dat gaf haar bepaalde rechten, in haar hoofd.
En dan zeggen dat het zulke uiteenlopende types zijn. Mwah....quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Dick heeft ook wel echt het monopolie op knappe, jonge Nederlandse vrouwen in de serie. Komt geen einde aan
Toen ze terugkwam dacht ik: de productie moet dit tegenhouden. Maar tegelijkertijd dacht ik: die laat zich toch niet tegenhouden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ieders karakter een gevolg is van de opvoeding ben ik het niet mee eens, ik heb dezelfde opvoeding gekregen als mijn broer en we hebben een totaal verschillend karakter. Bij mijn eigen kinderen zie ik ook grote verschillen in karakter, toch zijn ze allemaal uit hetzelfde nest en opvoeding.
Eerst dacht ik, sieso, die is opgehoepeld. Maar eigenlijk heb ik nu toch wel medelijden. Ik hoop dat ze goede nazorg krijgt, want ze heeft zich op deze manier ongelooflijk slecht neer gezet, met haar voortdurend jij-bakken naar Daniel.
Zelfreflectie en kunnen relativeren kon ze helemaal niet. Bende therapie voor nodig.
Ze zal vast wel door haar omgeving afgeraden zijn om mee te doen aan dit programma, maar krijg de indruk dat ze zich daar geen bal van aangetrokken heeft.
Dank je voor je levensverhaal, maar met opvoeding bedoel ik meer dan wat je van je ouders mee hebt gekregen. Je hele jeugd, school, vrienden. Dat alles vormt je karakter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ieders karakter een gevolg is van de opvoeding ben ik het niet mee eens, ik heb dezelfde opvoeding gekregen als mijn broer en we hebben een totaal verschillend karakter. Bij mijn eigen kinderen zie ik ook grote verschillen in karakter, toch zijn ze allemaal uit hetzelfde nest en opvoeding.
Eerst dacht ik, sieso, die is opgehoepeld. Maar eigenlijk heb ik nu toch wel medelijden. Ik hoop dat ze goede nazorg krijgt, want ze heeft zich op deze manier ongelooflijk slecht neer gezet, met haar voortdurend jij-bakken naar Daniel.
Zelfreflectie en kunnen relativeren kon ze helemaal niet. Bende therapie voor nodig.
Ze zal vast wel door haar omgeving afgeraden zijn om mee te doen aan dit programma, maar krijg de indruk dat ze zich daar geen bal van aangetrokken heeft.
Kan wel wezen, maar dan verschillen wij van mening over de term karakter. Heeft geen bal met opvoeding te maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dank je voor je levensverhaal, maar met opvoeding bedoel ik meer dan wat je van je ouders mee hebt gekregen. Je hele jeugd, school, vrienden. Dat alles vormt je karakter.
Dit is gewoon hetzelfde als een jonge vrouw die op een (veel) oudere man valt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
Die snapte sowieso weinigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
En echt een muts die nu weggaat bij Dick, idd niet op dezelfde golflengte. Dat snapte ze zelfs niet eens.
Het is bijna een grap, een blond model-typetje waar hij helemaal hoteldebotel van is, en dan komt.... Een Harry Potter-heksentypetje. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou die Monique bij Illya gaat niks worden, kan op de bezemsteel terug😁
Wat vind je daar raar aan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |