abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218541081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
En haar zoon die terecht staat voor mishandeling. Dat speelde vast ook al wel ten tijde van de opnames.
Het was eerst zelfs poging tot doodslag.

Zo dan.
pi_218541498
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 11:03 schreef RipCity het volgende:
Die Renske krijgt nooit meer een vent met haar bipolaire gedrag
Kan ze niks aan doen,mensen doen altijd negatief hierover maar er is altijd een reden waarom iemand zo is. Wel een goede lieve meid jammer voor haar dat het zo gegaan is.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:56:17 #228
3542 Gia
User under construction
pi_218541762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 16:02 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Kan ze niks aan doen,mensen doen altijd negatief hierover maar er is altijd een reden waarom iemand zo is. Wel een goede lieve meid jammer voor haar dat het zo gegaan is.
Ik vond haar op dag 1 al een vreemd meisje en die mening is gaandeweg het programma niet veranderd. Ze leeft in een soort droomwereld en bedenkt vooraf scenario's. "In die luchtballon, op zo'n romantische plek, dan gaat er zeker wat gebeuren." Renske, hij heeft geen gevoelens voor jou! En die gaat hij ook niet krijgen, nog niet al was je de laatste vrouw op aarde.
Die afgunst, eerst naar Shirley, opdringen dat je mee ging met hun date in de auto e.d. maakt je niet leuker, alleen wanhopiger. En nu heeft Daniel het gewaagd te zoenen met Danique, schijnbaar voelt hij bij haar wel wat, en ga je de schuld geven aan de drank. Hij wist zeker niet wat hij deed, door de drank. Jij weet nu al dat het niets kan worden tussen die twee, want Daniel weet niet wat hij wil, ouder, zelfde leeftijd, jonger. Nu, schijnbaar is dat jonger. Leer er mee te leven dat je niet God's gift to men bent en ga door met je leven. Doei!!
pi_218541811
Ben het gedeeltelijk met je eens Gia,maar de reden van haar gedrag denkwijze komt wel ergens vandaan. Misschien had Daniel iets eerder kunnen aangeven dat ze naar huis kon gaan. Zij was al verliefd toen ze er heen ging ze had alles in haar hoofd hoe het zou moeten gaan. En dat praat ik niet goed maar dat is wel Renske. En dan doet het zeer als hij een ander leuker vind en wel gevoel heeft, wat zijn goed recht is. Goede keuze van Daniel.

[ Bericht 0% gewijzigd door DilanoNirvana op 19-08-2025 18:39:02 ]
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 19:14:44 #230
3542 Gia
User under construction
pi_218542434
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 17:08 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ben het gedeeltelijk met je eens Gia,maar de reden van haar gedrag denkwijze komt wel ergens vandaan. Misschien had Daniel iets eerder kunnen aangeven dat ze naar huis kon gaan. Zij was al verliefd toen ze er heen ging ze had alles in haar hoofd hoe het zou moeten gaan. En dat praat ik niet goed maar dat is wel Renske. En dan doet het zeer als hij een ander leuker vind en wel gevoel heeft, wat zijn goed recht is. Goede keuze van Daniel.
Tja, ieders karakter is een gevolg van de opvoeding. Misschien is ze verwend, altijd gekregen wat ze wilde. Of misschien wel erg eenzaam geweest en daardoor in een fantasiewereld geleefd. Wie zal het zeggen. Maar inderdaad, Daniel had wel eerder de keuze kunnen maken om Renske weg te sturen, maar misschien had die zoiets van 'misschien komen die gevoelens nog wel', of zit er geen geschiktere dame bij de kandidaten die nog komen en dan was Renske wel iemand met wie hij overweg kon. Liefde kan groeien, toch?

Het was niet slim om zoveel kabaal te maken dat Renske kwam kijken. Ik denk dat Daniel na die avond toch wel besloten zou hebben om haar naar huis te sturen. En ik vermoed dat haar reactie dan niet veel anders was geweest. Renske had erin geīnvesteerd, 2 wekenlang, en dat gaf haar bepaalde rechten, in haar hoofd.
pi_218543503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 19:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Tja, ieders karakter is een gevolg van de opvoeding. Misschien is ze verwend, altijd gekregen wat ze wilde. Of misschien wel erg eenzaam geweest en daardoor in een fantasiewereld geleefd. Wie zal het zeggen. Maar inderdaad, Daniel had wel eerder de keuze kunnen maken om Renske weg te sturen, maar misschien had die zoiets van 'misschien komen die gevoelens nog wel', of zit er geen geschiktere dame bij de kandidaten die nog komen en dan was Renske wel iemand met wie hij overweg kon. Liefde kan groeien, toch?

Het was niet slim om zoveel kabaal te maken dat Renske kwam kijken. Ik denk dat Daniel na die avond toch wel besloten zou hebben om haar naar huis te sturen. En ik vermoed dat haar reactie dan niet veel anders was geweest. Renske had erin geīnvesteerd, 2 wekenlang, en dat gaf haar bepaalde rechten, in haar hoofd.
Dat ieders karakter een gevolg is van de opvoeding ben ik het niet mee eens, ik heb dezelfde opvoeding gekregen als mijn broer en we hebben een totaal verschillend karakter. Bij mijn eigen kinderen zie ik ook grote verschillen in karakter, toch zijn ze allemaal uit hetzelfde nest en opvoeding.
Eerst dacht ik, sieso, die is opgehoepeld. Maar eigenlijk heb ik nu toch wel medelijden. Ik hoop dat ze goede nazorg krijgt, want ze heeft zich op deze manier ongelooflijk slecht neer gezet, met haar voortdurend jij-bakken naar Daniel.
Zelfreflectie en kunnen relativeren kon ze helemaal niet. Bende therapie voor nodig.
Ze zal vast wel door haar omgeving afgeraden zijn om mee te doen aan dit programma, maar krijg de indruk dat ze zich daar geen bal van aangetrokken heeft.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:24:02 #232
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218543778
Goeie posts hierboven, Renske is wel een bijzonder typetje maar Daniël had ook al wel eerder wat kunnen aangeven. Als je twee weken niet genoeg voelt maar met de nieuwe meid na twee dagen al in de hottub zit te zoenen, tja, dan had je in die twee weken toch ook al kunnen merken dat zo'n moment er niet met Renske zou komen?
Wel hilarisch hoe Renske niet eens open staat voor het idee dat Daniël en die andere daadwerkelijk een klik hebben maar het alleen is dat "Daniël niet weet wat die zoekt en nu met een naīeve 23-jarige even aanpapt" _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:25:52 #233
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218543796
Dick heeft ook wel echt het monopolie op knappe, jonge Nederlandse vrouwen in de serie. Komt geen einde aan :P
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:30:09 #234
338319 ZarB
Piņa colada
pi_218543834
Renske hadden ze tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die heeft echt heel hard behandeling nodig.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:30:54 #235
338319 ZarB
Piņa colada
pi_218543841
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Dick heeft ook wel echt het monopolie op knappe, jonge Nederlandse vrouwen in de serie. Komt geen einde aan :P
En dan zeggen dat het zulke uiteenlopende types zijn. Mwah.... _O-

Eveline heeft geluk dat Bart er nu is. En niet Rob of Arno :')

[ Bericht 9% gewijzigd door ZarB op 19-08-2025 21:37:13 ]
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 21:33:37 #236
338319 ZarB
Piņa colada
pi_218543869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat ieders karakter een gevolg is van de opvoeding ben ik het niet mee eens, ik heb dezelfde opvoeding gekregen als mijn broer en we hebben een totaal verschillend karakter. Bij mijn eigen kinderen zie ik ook grote verschillen in karakter, toch zijn ze allemaal uit hetzelfde nest en opvoeding.
Eerst dacht ik, sieso, die is opgehoepeld. Maar eigenlijk heb ik nu toch wel medelijden. Ik hoop dat ze goede nazorg krijgt, want ze heeft zich op deze manier ongelooflijk slecht neer gezet, met haar voortdurend jij-bakken naar Daniel.
Zelfreflectie en kunnen relativeren kon ze helemaal niet. Bende therapie voor nodig.
Ze zal vast wel door haar omgeving afgeraden zijn om mee te doen aan dit programma, maar krijg de indruk dat ze zich daar geen bal van aangetrokken heeft.
Toen ze terugkwam dacht ik: de productie moet dit tegenhouden. Maar tegelijkertijd dacht ik: die laat zich toch niet tegenhouden.

Ik weet dat er altijd snel gesmeten wordt met borderline en dat het altijd een beetje karikaturaal wordt weggezet, maar met jarenlange ervaring met mensen met een borderlinepersoonlijkheiddstoornis durf ik wel te zeggen dat Renske aan alle criteria voldoet, dus ik hoop heel hard voor haar dat ze er iets mee gaat doen want dit is geen leven zo.
  dinsdag 19 augustus 2025 @ 23:48:53 #237
3542 Gia
User under construction
pi_218544877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 21:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dank je voor je levensverhaal, maar met opvoeding bedoel ik meer dan wat je van je ouders mee hebt gekregen. Je hele jeugd, school, vrienden. Dat alles vormt je karakter.
pi_218544890
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 23:48 schreef Gia het volgende:

[..]
Dank je voor je levensverhaal, maar met opvoeding bedoel ik meer dan wat je van je ouders mee hebt gekregen. Je hele jeugd, school, vrienden. Dat alles vormt je karakter.
Kan wel wezen, maar dan verschillen wij van mening over de term karakter. Heeft geen bal met opvoeding te maken.
pi_218545062
"Ik ben een challenge aan het doen op social media, voor mijn bedrijf."

:r

Geen spoiler nog, want vertel niet wie dat zegt.. :D
pi_218545123
Man man, wat een aflevering. Renske in full Karen mode, maar dat hebben we dus niet gezien maar blijkbaar heeft storm Renske flink huisgehouden in Tsjechië. Weer geen camera bij aanwezig om dit spektakel te draaien! Godzijdank zien we wel een stukje 'aftermath' maar daar komt ze over als een patient en is totaal niet tot reden vatbaar. Nu lijkt dat oord van Daniel wel op een soort zwaarmoedig Sanatorium, dus dat zal wellicht ook wel mee spelen... Nee, dat wordt een topshow die reünie over een aantal weken...
'Ik hou van alle vrouwen' past naast Rob ook beter bij Dick, want die gaat ook geen van de 3 nieuwe meiden kiezen. Die laatste krijg ik een hele erge Denise vibes (van Mike uit Een Winter vol Liefde) bij. Die denkt wel even dat het haar zal lukken om de Dick van Dick te winnen. Zal ook wel denken, hij is lekker lang dus 'alles' zal wel in verhouding zijn dan... :{
Magda met haar bejaarde deelnemers, gaat ook zonder man eindigen. Misschien enkel een goede vriendschap.
Rob blijft ook weer moederziel alleen, weet niet of die nog iemand gaat ontvangen maar het begint een beetje krap dag te worden denk ik zo.
Eveline en Bart, tja, ze kunnen zoveel uitspreken naar elkaar maar ik denk dat dit puur een fase is waar zij nu door heen gaat met haar vader, en dat ze daarom zich even heeft over gegeven aan Bart. Ik weet niet of dit nog stand gehouden heeft nadien. Kan het me nauwelijks voorstellen eigenlijk want ze had al twijfels namelijk. Die zijn niet ineens weg maar nu even gesust gezien de familiare omstandigheden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218545470
^^
Je bent Illya de oostbloklover vergeten Freaky
  Miss 200.000.000! woensdag 20 augustus 2025 @ 10:22:11 #242
367000 roos94
pi_218546574
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
pi_218547727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
Dit is gewoon hetzelfde als een jonge vrouw die op een (veel) oudere man valt.
pi_218549056
Nou die Monique bij Illya gaat niks worden, kan op de bezemsteel terug😁
pi_218549106
En echt een muts die nu weggaat bij Dick, idd niet op dezelfde golflengte. Dat snapte ze zelfs niet eens.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 16:57:24 #246
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218549419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
En echt een muts die nu weggaat bij Dick, idd niet op dezelfde golflengte. Dat snapte ze zelfs niet eens.
Die snapte sowieso weinig :s)
Cheyenne ook lekker naar huis , nu heeft hij alleen Moniek nog oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218549524
Denk ook dat Moniek in alles beter past bij Dick. En eigenlijk afgaande op wat Daniel heeft laten zien snap ik wel dat hij wat voorzichtiger is met intimiteit.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 18:52:12 #248
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218550105
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 16:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Nou die Monique bij Illya gaat niks worden, kan op de bezemsteel terug😁
Het is bijna een grap, een blond model-typetje waar hij helemaal hoteldebotel van is, en dan komt.... Een Harry Potter-heksentypetje. Dat gaat niet werken.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 20:17:44 #249
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218550844
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Wat vind je daar raar aan?

MIsschien omdat ze 23 is of het leeftijdverschil van 15 jaar?

Als zij 29 was en hij 44 was het wel okee?
No mercy for animal abusers
  woensdag 20 augustus 2025 @ 20:19:16 #250
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218550854
Ik vind die Silvia bij Illya geen lief mens. Gaat ze weer zitten lachen als ze met z'n drieen zitten te eten.

Dat deed ze bij Karine ook al.

Dat is is zo naar van haar... :{w
No mercy for animal abusers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')