alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan..
Ja he, was ook een grapjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg![]()
Dat zou wat kinderachtig zijn
Ik ga wel effe in de regelementen kijken hoeveel PPPPM(Post Per Persoon Per Minuut) wettelijk zijn toegestaanquote:
Ja die zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eveline ging net zo snel van 0 naar 100 als dat ze weer terug gingZegt ook wel wat over haar eigenlijk....
Iliyah moet Carine gewoon naar huis sturen ipv haar te laten bungelen. Ik zag bij Dick eindelijk iets van een "klik" met de jongere zus van Mabel Wisse Smit
Petra en Lieske blijven![]()
Laat die wulpse stenenlezer maar snel naar huis gaan, maar we moeten er in ieder geval morgen nog doorheen.
Carmen kwam net zo snel als dat ze weer ging bij Rob, al vond ik haar ook wel erg snel de conclusie trekken
Sowieso vind ik de muziek onder de stukjes echt goed gekozenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
En leuk dat Lunch van Billie Eilish eronder werd gemonteerd hehe.
Blijkbaar niet op die manier maar nu idd wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
Gezien de reactie van Rob, zat Carmen toch in de juiste richting met zijn wens voor een jongere vrouw.
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....quote:
Ja eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
hij had beter zijn geld kunnen investeren in zijn B&B ipv in die bentleyquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Killerjas het volgende:
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.
Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.
Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
vreeeeselijk mensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
HAHAHAHA, Ingrid is in de jaren'90 blijven steken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
Eens met allesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijkendoet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.
Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.
Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.
Petra: had ze écht niet door dat die nieuwe er stond??
Die Eric ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
Scherpe analysequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijkendoet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.
Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.
Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.
Petra: had ze écht niet door dat die nieuwe er stond??
Ingrid lijkt weg te zijn van hem, ze hebben dezelfde humor volgens haar, welke humor?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die Eric ?
Ook een naar ventje trouwens
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:19 schreef matthijst het volgende:
Petra die dan weer heel sneu met die armen wijd op een hug van Pettra hoopt.
Wat een vermoeiend mens.
Ze moeten al die debiele stukjes van Dicks grijns achter elkaar plakken.
Die roti-kip
Kleuter Illya en botox SIlwya![]()
Het blijft vaag of die Ingrid nou wel of niet op zoek is naar een vent.
Da's inderdaad een prototype van een persoon die geen clue heeft hoe ze op anderen over komt en denkt dat het met de montage te maken heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.
Carmen heeft iets gezien of gehoord waardoor zij wist dat ze geen kans bij Rob maakt. Iets dat te maken heeft met Rob zijn voorkeur voor jonge vrouwen. ( wat mag natuurlijk, een voorkeur is ook maar iets wat je hebt en niet zomaar veranderen kan)quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.
Karine vind ik veel leuker dan Silvia.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Karine een hele leuke sympathieke vrouw, veel te intelligent ook voor die schildpad. Ze heeft meer stijl in haar pink dan hij met zijn domme horkerig voorkomen. Haha, Sylwia kreeg het al benauwd toen Karine net weg was en Illya zich weer met die kusjes begon op te dringen, brrrrrr.
Oh, is Renate weg? Ze ging er elke aflevering beroerder uitzien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
Dickhead op de vraag van Moniek hoe zie je dat je verliefd bent? : "Ik denk dat ik dan veel meer tatsjing ben...ja, ik raak sowieso snel mensen aan.." Wel een mooi romantisch kanotochtje in de jungle.
Ohw, die hondenshelter bij Ingrid..Eric is volgens mij een verslaafde alcoholist geweest tussen twee haakjes.
Ojee, komt Dirk bij Magda met kingsize gehoorapparaten ( ik ben verliefd op dat hondje van Magda trouwens) en hoppa, gelijk een zure afkeurende blik op dat rimpelhoofd.
Eigenlijk best sneu, vind Sylwia ondanks haar maniertjes wel goed overkomen. Of anders, ze acteert overtuigend. Mooi figuur heeft ze, jammer dat haar gezicht zo enorm lelijk verbouwd is door botox en fillers. Nou..dit zou zomaar wel een tijdelijke match kunnen worden tussen schildpad en haar.
Oh en Renate draagt een pruik toch? Opgehoepeld eindelijk uit die klucht daaro.
Ok, online bisnis coach???? Nieuwe bij Dick.
Dat vind ik ook wel een beetje. Kan het niet helemaal goed duiden. Maar het zijn een beetje 13-in-1-dozijn Nederlandse dames. Aantrekkelijk, avontuurlijk, stabiel. Maar ook tegelijkertijd allemaal wat kleurloos. Inhoudsloos vind ik het niet echt maar echt een verhaal (buiten dat tandenpoetsen) lijken ze ook niet echt te hebben. Maar dat zal ook wel een beetje met de leeftijd te maken hebben en ik denk ook zeker het feit dat we maar een paar minuten per dag zien. Maar ik denk ook dat Moniek de uniekste van het stel is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:00 schreef Killerjas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al die meiden bij Dick nagegenoeg kopieen van elkaar? Behalve Moniek naar mijn mening
Ik ook niet, ze heeft ook uitgroei bij de wortels van het kleuren, dat doet een pruik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah gossie die Renate![]()
Ik vond haar de leukste vrouw daar bij die sukkel JP
Ik las hier dat ze een pruik zou dragen. Is dat gelul of wat? Ik zag het niet hoor![]()
Ja wow. Ik vind dat echt de minst aanstekelijke lach, je mond opendoen zonder geluid. Vind dat zo'n enorm geacteerd lachje.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 08:35 schreef Rhosyn het volgende:
Lieske vind ik soms een beetje te hardlacherig met die mond wijd open kijk mij eens lollig zijn maar dat kan ook de camera zijn en de situatie.
Dan valt haar haar van nature in een mooie coupe, of ze spuit er elke dag tien lagen lak in.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze heeft ook uitgroei bij de wortels van het kleuren, dat doet een pruik niet.
Nou dat vond ik ook! Alsof ze zuipt als een tempelier en rookt als een ketter. Maar ze is sportschoolhouder, dus dan kan ik me voorgaande niet voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, is Renate weg? Ze ging er elke aflevering beroerder uitzien.
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik r gegeven zou hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou dat vond ik ook! Alsof ze zuipt als een tempelier en rookt als een ketter. Maar ze is sportschoolhouder, dus dan kan ik me voorgaande niet voorstellen.
Ja, volgens mij wel!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik rond gegeven zou hebben.
Dacht dat het aan mij lag, maar ik dacht gisteren hetzelfde.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:13 schreef roos94 het volgende:
Vind het wel saai worden, duurt te lang allemaal
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Echt? Sportschoolhoudster? Dat is het laatste dat ik r gegeven zou hebben.
Nee, resoneert ze niet met je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef Killerjas het volgende:
"Bezoek" Petra laat zich wel echt kennen. Ik dacht in het begin dat ze best relaxt is, doet haar eigen ding. Maar begin wel echt aan haar te irriteren. Dat ze zich zo irriteerde aan Petra en Lieske die aan het grollen waren in de keuken...lekker boeien. Ook haar diva gedrag richting dat Instagram kanaal van Snorretje oid (met AI filmpjes die niet echt grappig zijn, maar dat terzijde) laat wel zien hoe ze is.
Totaal niet, zal wel aan mijn chakra liggen. Of de stenen liggen niet in dezelfde lijn om de maan met de zon te verbinden.quote:
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager.Beheerder van een buurtcentrum is ongeveer hetzelfde.
Lijkt mij ook niet, hoor, ze heeft een vriendelijke uitstraling en ze was veel te lief voor die kale lege uitgeleefde verlopen klaploper.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie
Van wie is dat kasteel dan wel? Huurt hij het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:18 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Gelukkig heeft magda het al snel door dat deze kerel beter chicks in het verpleeghuis kan gaan versierenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond.
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Wat mij betreft Ingrid, Rob en Dickquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Ja de productie mag na dit seizoen wel een keer op de schop, want het is nu te veel beeldvulling om er maar tot in september mee door te kunnen gaan. Maar goed, alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef -Spring het volgende:
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.
Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?
Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh![]()
Ja, hier ook, hardop gelachen. Ook wel herkenbaar. 🙄quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen!
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.
Ieuw! Sowieso een hekel aan ellenlange gesprekken op de drempel bij een afscheid, was er dan eerder over begonnen. Hoppa, doei en de deur uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:31 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
Gewoon doorspoelen die hapquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering..![]()
Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.
.
Samequote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gewoon doorspoelen die hap
Ik spoel echt 50% van de show door
Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef -Spring het volgende:
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.
En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.quote:
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.
Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
Ik denk dat Ingrid de liefde niet gaat vinden, maar misschien vindt ze wel een koper voor haar B&Bquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
We gaan het zien.Ben benieuwd!
Hij had z'n dick er eerst nog wel in mogen hangen, wat een lichaamquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.
Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
Ik zie hem andersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
nou iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was..
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreeptquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
JP is echt een lege hulsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.
Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
Dat idee kreeg ik ook en doodsbenauwd dat Moniek uit zichzelf zou aftaaien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
Ik dacht op basis van het voorstukje dat ze naar huis zou worden gestuurd, maar ik had natuurlijk beter moeten wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.
Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
Ik heb in 5 weken tijd die man nog niks anders zien doen dan maaltijden of party's regelenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef Ace1 het volgende:
Jean Paul stookt de barbecue nog maar eens op 😅
Je hoeft niet altijd veel ze zeggen om begrip te tonen. Hij gaf haar de ruimte en het vertrouwen dat ze nodig had. En hij vroeg: "Maak je je zorgen om ons?" Dat was niet wat Moniek zelf direct durfde te vragen, maar was wel precies waar ze zich zorgen om maakte.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
moniek is veruit de leukste dame bij Dick, die heeft zoveel meer dan de standaard yoga/havercappuchino mokkels die langs komen. de rest is leuk voor een nachtje, zij is relatie materiaalquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Magda is inderdaad soms wat apart maar ik kan haar wel waarderen eigenlijk. Ze is soms lomp en ongeduldig maar benoemd het wel (te) eerlijk richting de mannen. Ik zou er wel serieus verrast door zijn als het met Eugene gaat werkenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
JP skip ik. Ouwe heks Magda liet zich ook weer eens van haar beste kant zien, Dirk een beetje uitlachen die net zijn hondje verloren was, totaal geen compassie. Verschrikkelijk naar oud kutwief met haar ochtendgymnastiek. Ze vond zijn uitleg dat het verstandig was om niet dat hele eind te rijden met een trombose-oog ook maar gezeur.
Die tuinkabouter is te goed voor haar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magda is inderdaad soms wat apart maar ik kan haar wel waarderen eigenlijk. Ze is soms lomp en ongeduldig maar benoemd het wel (te) eerlijk richting de mannen. Ik zou er wel serieus verrast door zijn als het met Eugene gaat werken
Eugene is een lieve man. Te lief voor Magda. Maar soms werkt dat goed.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die tuinkabouter is te goed voor haar.
magda is juist leukquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magda is inderdaad soms wat apart maar ik kan haar wel waarderen eigenlijk. Ze is soms lomp en ongeduldig maar benoemd het wel (te) eerlijk richting de mannen. Ik zou er wel serieus verrast door zijn als het met Eugene gaat werken
Ik zag dat anders, type Dick kan niet tegen afwijzing en Moniek liet hem voelen dat ze erover dacht om op te stappen tenzij hij haar wat bevestiging (aan het lijntje houden) gaf.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd veel ze zeggen om begrip te tonen. Hij gaf haar de ruimte en het vertrouwen dat ze nodig had. En hij vroeg: "Maak je je zorgen om ons?" Dat was niet wat Moniek zelf direct durfde te vragen, maar was wel precies waar ze zich zorgen om maakte.
Fit nu nog wel, maar gezellig????quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:34 schreef Ferdii het volgende:
[..]
magda is juist leukwaren alle bejaarden maar zo fit en gezellig
zoveel leuker dan chagarijnen
Zo heb ik het niet geinterpreteerd iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik zag dat anders, type Dick kan niet tegen afwijzing en Moniek liet hem voelen dat ze erover dacht om op te stappen tenzij hij haar wat bevestiging (aan het lijntje houden) gaf.
Bij hem is nog geen een uit zichzelf opgestapt, hij doet daar heel moeilijk over, hoe zwaar het hem kost om weer eentje naar huis te sturen. Moniek heeft ie geen last van, die gedraagt zich als een muurbloempje en vindt alles prachtig wat ie zegt en doet, stel je voor dat zij ineens zelf opstapt, zullen we nou krijgen!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:41 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zo heb ik het niet geinterpreteerd idd
Het was niet echt een gesprek. Moniek vond het moeilijk zei ze en keek ook moeilijk. Dick moest raden wat ze bedoelde. En dat was het.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd veel ze zeggen om begrip te tonen. Hij gaf haar de ruimte en het vertrouwen dat ze nodig had. En hij vroeg: "Maak je je zorgen om ons?" Dat was niet wat Moniek zelf direct durfde te vragen, maar was wel precies waar ze zich zorgen om maakte.
Moniek vond het moeilijk om zich te uiten omdat ze bang was hem daarmee te belasten. Daarom lukte het haar slecht om to the point te komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het was niet echt een gesprek. Moniek vond het moeilijk zei ze en keek ook moeilijk. Dick moest raden wat ze bedoelde. En dat was het.
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij hem is nog geen een uit zichzelf opgestapt, hij doet daar heel moeilijk over, hoe zwaar het hem kost om weer eentje naar huis te sturen. Moniek heeft ie geen last van, die gedraagt zich als een muurbloempje en vindt alles prachtig wat ie zegt en doet, stel je voor dat zij ineens zelf opstapt, zullen we nou krijgen!
jawel, ze weet alleen prima wat ze wilt, maar weet ondertussen wel op een nette wijze te brengen als iets niet goed gaat. ik werk heel veel met 80plussers en dit is lang niet altijd het geval.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fit nu nog wel, maar gezellig????
neuh, hij wilt gewoon niet een keuze maken op voorhand, omdat ie weet dat er nog meer dames komen. stel je voor dat je een leukere laat lopen omdat je te snel hebt gekozen. dan kom je lullig over en dat wilt hij zichzelf besparenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:59 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt.
Zelf schat ik m inmiddels toch iets positiever in. Ik denk dat ie wel oprecht voor de inhoud gaat.
In haar eentje is ze vast heel gezellig en als ze de regie heeft heel misschien. Maar owee als iemand tegen sputtert en niet precies doet wat zij verwacht.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jawel, ze weet alleen prima wat ze wilt, maar weet ondertussen wel op een nette wijze te brengen als iets niet goed gaat. ik werk heel veel met 80plussers en dit is lang niet altijd het geval.
de gemiddelde 80jarige is passief, kan alleen zeiken, maar voert ondertussen geen enkele zelfregie.
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:02 schreef Ferdii het volgende:
[..]
neuh, hij wilt gewoon niet een keuze maken op voorhand, omdat ie weet dat er nog meer dames komen. stel je voor dat je een leukere laat lopen omdat je te snel hebt gekozen. dan kom je lullig over en dat wilt hij zichzelf besparen
Ik denk niet dat je mee moet maken dat Magda als 80-plusser in een zorgcentrum terecht komt, dan schroeft ze dat gemiddelde van zeikerds akuut omhoog.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
jawel, ze weet alleen prima wat ze wilt, maar weet ondertussen wel op een nette wijze te brengen als iets niet goed gaat. ik werk heel veel met 80plussers en dit is lang niet altijd het geval.
de gemiddelde 80jarige is passief, kan alleen zeiken, maar voert ondertussen geen enkele zelfregie.
Verwacht ik wel ja, deze dame moet gewoon thuis acuut doodvallen en tot die tijd lekker genieten en kokenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mee moet maken dat Magda als 80-plusser in een zorgcentrum terecht komt, dan schroeft ze dat gemiddelde van zeikerds akuut omhoog.
Je bent optimistisch, ze kan nu al lange gesprekken niet meer aan, spanningsboog is heel klein. Haar hersens krimpen ook, he.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Verwacht ik wel ja, deze dame moet gewoon thuis acuut doodvallen en tot die tijd lekker genieten en koken
Door haar levenslust en ritme zorgt ze er wel gewoon Zelf voor dat ze daar niet terecht komt
De eieren waren net gaar voor het ontbijt, eerste hap moet zijn waffel nog in, hij heeft het alweer over straks lekker luchen, die heeft echt een vreet probleem.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb in 5 weken tijd die man nog niks anders zien doen dan maaltijden of party's regelen
die dame heeft iets met issues uit het verleden over zich. gaf bij aankomst al meteen aan dat het tijd is om een nieuw hoofdstuk in haar leven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Die laatste meid bij Dick gaat hem ook niet worden, beetje te studentikoos passantje. Denk ook niet dat Dick een definitieve keuze gaat maken, hij heeft net zoveel issues als die Mike van vorig seizoen.
Die laatste bisniss weetikwat voor kulfunctie? Die kijkt vreemd uit haar ogen, naja, wat dat betreft past ze dan wel weer bij Dick. Sharon heeft de uitslag al verklapt:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 00:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die dame heeft iets met issues uit het verleden over zich. gaf bij aankomst al meteen aan dat het tijd is om een nieuw hoofdstuk in haar leven.
oftewel, dont stick your dick in crazy
? Dame nr. 5 en 6 kunnen gewoon nog komen hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.
Ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 05:39 schreef matthijst het volgende:
Dick wordt wat interessanter omdat ik benieuwd ben of Moniek t wordt. Verder boeit die gast me weinig.
Cheyenne. Ga gewoon weer een bad boy zoeken.
Magda, ben alleen benieuwd of Rinus (?) nog terugkomt.
Daniel en Renske. Daarvoor kijk ik dit soort series. Lekker ongemakkelijk allemaal. Weer een nieuwe dus kom maar door met die bezitterigheid.
Rob blijft saai. Had die vrouw die naar huis is moeten houden.
JP. Pfff redactie. Knip die zooi er gewoon uit.
Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.
Hij lag te slapen.
Okee.![]()
Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.
Renske zagen we ook niet.
Okee![]()
Renske en Daniel samen slapen na de wandeling?![]()
Vermoeiend hoor zo een wandeling.
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In haar eentje is ze vast heel gezellig en als ze de regie heeft heel misschien. Maar owee als iemand tegen sputtert en niet precies doet wat zij verwacht.
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 05:39 schreef matthijst het volgende:
Dick wordt wat interessanter omdat ik benieuwd ben of Moniek t wordt. Verder boeit die gast me weinig.
Cheyenne. Ga gewoon weer een bad boy zoeken.
Magda, ben alleen benieuwd of Rinus (?) nog terugkomt.
Daniel en Renske. Daarvoor kijk ik dit soort series. Lekker ongemakkelijk allemaal. Weer een nieuwe dus kom maar door met die bezitterigheid.
Rob blijft saai. Had die vrouw die naar huis is moeten houden.
JP. Pfff redactie. Knip die zooi er gewoon uit.
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.
[..]
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?
[..]
Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.
Manon was ook veel te needy , dus ik begrijp Dick volkomen , het lag er allemaal veel te dik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'rquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.
Komt alleen Daniel naar buiten en Renske pas veel later, want dan valt dat niet zo op, natuurlijk.
ik heb die suggestie blijkbaar gemistquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'r
Ik heb het verdrongen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb die suggestie blijkbaar gemist![]()
Ik kan het me ook niet voorstellen, dat scheelt
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zatenquote:
Verrassend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
https://showblad.nl/enter(...)hij-echt-getrouwd-is
Oh, ik had ook het idee dat er wat speelde, met name door hoe ongemakkelijk de werknemer deed (bijvoorbeeld benadrukken dat Daniel gekleed naar buiten moest komen?). En ook wel een beetje door hoe Daniel de deur snel dichtdeed en zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zaten
Dit vind ik wel een opvallende passage:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
https://showblad.nl/enter(...)hij-echt-getrouwd-is
Weet niet of Kees nu door de productie is ingeschakeld om wat dingen op zich te nemen of dat de kandidaten eigenlijk altijd wel ergens een paar dagen elders slapen als ze aankomen of moeten vertrekken. Kan me niet voorstellen dat andere deelnemers dat ook allemaal maar moeten regelen of daar vrienden voor hebben.quote:Kees heeft genoten dat hij op tv is geweest. ''Ik wilde wel de rol van hoofd facilitaire dienstverlening op me nemen.''
''Ik heb onder meer mensen van het vliegveld gehaald, onderdak geregeld als kandidaten niet in een B&B sliepen en boodscappen gedaan. Ook was ik een soort troubleshooter.''
Kees heeft Britt ook teruggebracht. ''Ik heb haar naar huis gebracht en daar hebben we het, met een paar mensen, nog even heel gezellig gehad.''
Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.
Hij lag te slapen.
Okee.![]()
Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.
Renske zagen we ook niet.
Okee![]()
Renske en Daniel samen slapen na de wandeling?![]()
Vermoeiend hoor zo een wandeling.
dit ja, die lagen gewoon te neuken, Daniel had er ook echt een betrapt hoofd bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:38 schreef blekboks het volgende:
[..]
Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
We komen er vast wel achter of dit aannames zijn of niet.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan.
Die hadden ze er van mij helemaal uit mogen laten. Doet niets anders dan de gastheer uit hangen. Dat doet ie op zich niet verkeerd, hij regelt het allemaal prima, maar dat is het programma niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Verrassend.
Heel die JP is één grote act.
Het zijn aannamesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Renske en Daniel die samen in een kamer lagen? Welk bewijs is er?
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Renske en Daniel die samen in een kamer lagen? Welk bewijs is er?
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.
Hoeft niets te zijn, maar zou wel kunnen.
Maar inderdaad, dit gaat dan wel uitkomen, want Renske houdt haar mond niet dicht.
Het was een beetje een cringe moment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.
Ja dat lag er wel dik boven op inderdaad..quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef ZarB het volgende:
Dat gedoe met Daniël was zo enorm gescript om kijkers te laten denken dat ie met Renske lag te vozen. Het gescripte lag er zo dik bovenop dat ik 99.99% weet dat dat dus niet waar is.
Dat gesprek, "gesprek" tussen Moniek en Dick?? Ze was blij dat ze het had benoemd én dat het was uitgesproken? En ze leken elkaar nog te begrijpen ook? Met in totaal 4 woorden? Nou, dat is een match made in heaven. Nu heb ik helemaal niks met conflictvermijdende mensen maar hier begreep ik niks van. Maar goed, fijn dat zemel en zemel elkaar gevonden hebben. Denk sowieso tot nu de beste match en de normaalste meid, dame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |