Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.
Hij lag te slapen.
Okee.![]()
Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.
Renske zagen we ook niet.
Okee![]()
Renske en Daniel samen slapen na de wandeling?![]()
Vermoeiend hoor zo een wandeling.
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
In haar eentje is ze vast heel gezellig en als ze de regie heeft heel misschien. Maar owee als iemand tegen sputtert en niet precies doet wat zij verwacht.
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 05:39 schreef matthijst het volgende:
Dick wordt wat interessanter omdat ik benieuwd ben of Moniek t wordt. Verder boeit die gast me weinig.
Cheyenne. Ga gewoon weer een bad boy zoeken.
Magda, ben alleen benieuwd of Rinus (?) nog terugkomt.
Daniel en Renske. Daarvoor kijk ik dit soort series. Lekker ongemakkelijk allemaal. Weer een nieuwe dus kom maar door met die bezitterigheid.
Rob blijft saai. Had die vrouw die naar huis is moeten houden.
JP. Pfff redactie. Knip die zooi er gewoon uit.
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit dus. Bij haar gaat het erom dat ze iemand vindt die dingen net zo doet als haar man dat deed. Ze benoemt dat ook regelmatig, dat ze niet gewend is dat mannen dit of dat doen, dat haar man dingen op een bepaalde manier deed en ze op elkaar ingespeeld waren. En inderdaad, dat vloeken 'dat deed Leen ook, dus ja, dat is wel leuk.' Ja sorry, maar de kans dat je dat vindt is erg klein.
[..]
Met hoge hakken en een strak cocktailjurkje ergens in de rimboe in een hut koken vind jij een leuke date?
[..]
Die kan gewoon na de opnames weer terugkomen. Gebeurt wel vaker.
Manon was ook veel te needy , dus ik begrijp Dick volkomen , het lag er allemaal veel te dik bovenop.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:04 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet. Hij maakte toch ook vrij snel de keuze om Manon naar huis te sturen. En dat terwijl ze nog maar één date hadden gehad die ook nog eens hartstikke leuk was.
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'rquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik had hier ook het idee dat er zich iets afgespeeld had op die slaapkamer. Dat personeelslid deed al wat omslachtig en angstig richting de camera. Denk dat hij Renske aan 't uitproberen was.
Komt alleen Daniel naar buiten en Renske pas veel later, want dan valt dat niet zo op, natuurlijk.
ik heb die suggestie blijkbaar gemistquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde gevoel, maar aan de andere kant zou Renske dan zo in de wolken zijn dat we dat toch nog wel gaan horen van d'r
Ik heb het verdrongen..quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik heb die suggestie blijkbaar gemist![]()
Ik kan het me ook niet voorstellen, dat scheelt
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zatenquote:
Verrassend.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
https://showblad.nl/enter(...)hij-echt-getrouwd-is
Oh, ik had ook het idee dat er wat speelde, met name door hoe ongemakkelijk de werknemer deed (bijvoorbeeld benadrukken dat Daniel gekleed naar buiten moest komen?). En ook wel een beetje door hoe Daniel de deur snel dichtdeed en zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb de beelden ook gezien maar het is geen enkel moment in mij opgekomen dat er meer speelde in die kamer, als ze al überhaupt met elkaar in dezelfde ruimte zaten
Dit vind ik wel een opvallende passage:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor hen die het zich afvroegen: Kees is niet getrouwd (en ook geen beste vriend van JP) (en JP is geen bekende in het dorp).
https://showblad.nl/enter(...)hij-echt-getrouwd-is
Weet niet of Kees nu door de productie is ingeschakeld om wat dingen op zich te nemen of dat de kandidaten eigenlijk altijd wel ergens een paar dagen elders slapen als ze aankomen of moeten vertrekken. Kan me niet voorstellen dat andere deelnemers dat ook allemaal maar moeten regelen of daar vrienden voor hebben.quote:Kees heeft genoten dat hij op tv is geweest. ''Ik wilde wel de rol van hoofd facilitaire dienstverlening op me nemen.''
''Ik heb onder meer mensen van het vliegveld gehaald, onderdak geregeld als kandidaten niet in een B&B sliepen en boodscappen gedaan. Ook was ik een soort troubleshooter.''
Kees heeft Britt ook teruggebracht. ''Ik heb haar naar huis gebracht en daar hebben we het, met een paar mensen, nog even heel gezellig gehad.''
Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:38 schreef Rhosyn het volgende:
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.
Hij lag te slapen.
Okee.![]()
Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.
Renske zagen we ook niet.
Okee![]()
Renske en Daniel samen slapen na de wandeling?![]()
Vermoeiend hoor zo een wandeling.
dit ja, die lagen gewoon te neuken, Daniel had er ook echt een betrapt hoofd bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:38 schreef blekboks het volgende:
[..]
Die lagen lekker te vozen en Renske moest uit beeld blijven.
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
We komen er vast wel achter of dit aannames zijn of niet.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat het aannames zijn. Zo'n kans op sensa-TV zouden ze echt niet laten liggen door het niet in beeld te brengen, neem ik aan.
Die hadden ze er van mij helemaal uit mogen laten. Doet niets anders dan de gastheer uit hangen. Dat doet ie op zich niet verkeerd, hij regelt het allemaal prima, maar dat is het programma niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Verrassend.
Heel die JP is één grote act.
Het zijn aannamesquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Renske en Daniel die samen in een kamer lagen? Welk bewijs is er?
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 09:22 schreef Killerjas het volgende:
Renske en Daniel die samen in een kamer lagen? Welk bewijs is er?
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Is er niet. Medewerker deed vreemd, gaf aan dat Daniel zich aan moest kleden. Daniel kwam naar buiten en deed snel de deur zover dicht dat niemand in de kamer kon kijken. En hij keek 'betrapt'.
Hoeft niets te zijn, maar zou wel kunnen.
Maar inderdaad, dit gaat dan wel uitkomen, want Renske houdt haar mond niet dicht.
Het was een beetje een cringe moment.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien is het ook gewoon een verzinsel van mensen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |