Dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef -Spring het volgende:
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.
En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.quote:
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.
Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
Ik denk dat Ingrid de liefde niet gaat vinden, maar misschien vindt ze wel een koper voor haar B&Bquote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:54 schreef -Spring het volgende:
[..]
We gaan het zien.Ben benieuwd!
Hij had z'n dick er eerst nog wel in mogen hangen, wat een lichaamquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.
Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
Ik zie hem andersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
nou iddquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was..
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreeptquote:Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
JP is echt een lege hulsquote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.
Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
Dat idee kreeg ik ook en doodsbenauwd dat Moniek uit zichzelf zou aftaaien.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
Ik dacht op basis van het voorstukje dat ze naar huis zou worden gestuurd, maar ik had natuurlijk beter moeten wetenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.
Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |