abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218502491
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.

c_/

En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:45:37 #92
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502718
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:22 schreef -Spring het volgende:
Pètra gaat gewoon iedereen laten komen, vermoed ik, zonder tussendoor iemand weg te sturen, en gaat dan kijken hoe het zich onderling ontvouwt.

c_/

En Ingrid vindt Erik uiteindelijk een lieve leuke vriend en daar blijft het bij. Terwijl ze hem heel andere verwachtingen heeft gegeven.
Dat heb ik dan gemist :s)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218502749
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat heb ik dan gemist :s)
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.

Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:51:37 #94
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502776
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:48 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ik vind dat haar 'jovialiteit' wel verder dan vriendschappelijk gaat in deze prille fase.

Ik vermoed iig dat Erik er uit zal zal opmaken dat er meer in de pijplijn zit dan enkel vriendschap.
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218502808
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat zie ik dan toch anders , Ingrid voelt zich wel meer op haar gemak , dat is duidelijk ,maar ik zie dat wel echt alleen vriendschappelijk is.
We gaan het zien. :D Ben benieuwd!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:58:25 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502846
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 14:54 schreef -Spring het volgende:

[..]
We gaan het zien. :D Ben benieuwd!
Ik denk dat Ingrid de liefde niet gaat vinden, maar misschien vindt ze wel een koper voor haar B&B oO<
Ik heb de indruk dat het dit jaar vooral gaat om een aantal B&B eigenaren die van hun huis af willen ipv liefde vinden |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:20:32 #97
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503395
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht :D
No mercy for animal abusers
pi_218503413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:20 schreef Rhosyn het volgende:
Dick stuurt Manon weg Dat had ik niet verwacht :D
Hij had z'n dick er eerst nog wel in mogen hangen, wat een lichaam
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:38:26 #99
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503495
Komt er een nieuwe dame bij Daniel is hij nergens te vinden. Personeel moet hem bellen dat hij te voorschijn moet komen, nu meteen en het liefst aangekleed.

Hij lag te slapen.

Okee. >:)

Ik vond dat hij raar deed. En hij had zijn shirt achterstevoren aan.

Renske zagen we ook niet.

Okee >:)

Renske en Daniel samen slapen na de wandeling? |:)

Vermoeiend hoor zo een wandeling. :Y
pi_218503509
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 14 augustus 2025 @ 16:46:50 #101
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218503527
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
pi_218503813
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:51:55 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Eric vind ik wel een goede catch voor Ingrid, maar vraag me af voor hoelang nog, maar vooralsnog blijft Ingrid vrij mild met hem aan haar zij en schiet ze niet in de 'ik zoek eigenlijk een klusser-autisme'.
Bij Petra is de nieuwe aangekomen, nou als dat geen Griekse lesbische orgie wordt met een hoop plottwisten. Petra die het met Ingeborg aan papt etc. Die andere Petra is immers al zo jaloers op de verhouding die Petra (de B&B houdster) met Lieske heeft dat ze het nu maar gaat aan pappen met de nieuwe.
Die Dick weet niet wat hem over komt met al die nieuwe vrouwen. Met het liedje Ik hou van Alle Vrouwen van Hans de Booij, daarmee zouden deze scenes met Dick wel gelardeerd kunnen worden...
Lekker ongemakkelijk moment tussen Ilya, Sylwia en Karine. Ik heb het idee dat die Sylwia totaal niet serieus is met Illya, ze was ook helemaal niet zo blij dat Karine vertrok. Ik begrijp dat deze Sylwia ook in Blarium woont dus kent ze vermoedelijk ook die Bart die bij Eveline is. Ik denk dat het dit jaar een hoop ons-kent-ons aangelegenheid is en dat het makkelijk casten was omdat er toch wel een gebrek aan goede kandidaten was.
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218504109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:26 schreef Stepperoller het volgende:
Ik ga straks maar even het stukje weer opzoeken waarin Rob de filmpjes bekijkt. Hij lijkt nu gewoon te wachten op een bepaalde of veel jongere vrouw, maar ik weet niet meer welke aanmeldingen hij eigenlijk had.
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.

Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
pi_218504687
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:51 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind Eric een irritante arrogante meneer , maar leuk dat ze iig ergens met elkaar klikken.
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218504728
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 17:58 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Afgaande op de aanmeldingsfilmpjes vallen alle vrouwen ongeveer in dezelfde leeftijdscategorie en Margot komt echt over als de leukste.

Er is nog een vlotte vrouw, Sophie, die nog moet komen bij Rob.
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:06:27 #107
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504734
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:01 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Arrogant, totaal niet. Gewoon joviaal, niet te moeilijk denkend.
Ik zie hem anders
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218504757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik zie hem anders
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was.. :D
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:08:55 #109
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504776
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond hem er bijna beter uitzien toen ie 20 kilo zwaarder was.. :D
nou idd :o :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:14:47 #110
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218504839
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Lekker lunchen/BBQ met JP, vet vies vlees...burgers en worstje, saus uit de fles en wit brood..bleeeeh zo smerig
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept _O-
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 19:23:38 #111
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218504956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:14 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
"Typische donderdag", als je een bingokaart hebt met de 7 dagen dan had je ze nu bijna allemaal afgestreept _O-
JP is echt een lege huls
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218505780
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.

Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
pi_218506199
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb ook even terug gekeken, er zijn nu toch vier vrouwen geweest? Hij sprak in dat stukje over zes dames.
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
pi_218506214
Bij de eerste afleveringen laten ze in het voorstukje ook nog altijd veel meer zien. Bij Illya staat ons nog een clash te wachten tussen Sylwia en een andere dame en Daniël gaan we nog in bed zien liggen met een dame naast zich in bed met redelijk donker haar.
pi_218506376
En Dick zelf kan ik ook steeds beter hebben. Eerst vond ik z'n keuzestress maar vermoeiend, maar inmiddels kan ik z'n zorgvuldigheid wel waarderen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 14 augustus 2025 @ 21:52:51 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218506777
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:
Ik vind Moniek zo'n schatje. Kan goede gesprekken voeren, stelt de juiste vragen en is heel empathisch.

Kudo's ook voor Dick hoe ie met haar omging toen ze het gesprek aanging. Ik gunde haar een positieve ervaring op dit gebied.
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
pi_218506866
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:06 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Nu is de 4e dame er toch? Margot, Marianne, Carmen en nu de huidige vrouw. En hij zei 6 inderdaad. Maar welke andere naast Sophie nog komt heb ik niet onthouden.
Misschien bedoelde hij zes aanmeldingen, een wees ie af.
pi_218506879
quote:
5s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 21:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Kudo's voor Dick, die alleen maar schaapachtig zat te kijken en niets zei, niets bevestigde en niet op haar gevoel inging, maar in plaats daarvan een paar engelse oneliners rondstrooide. Bijzonder. We kijken een andere show denk ik.
Dat idee kreeg ik ook en doodsbenauwd dat Moniek uit zichzelf zou aftaaien.
pi_218506944
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 20:30 schreef -Spring het volgende:

Ik dacht op basis van het voorstukje dat ze naar huis zou worden gestuurd, maar ik had natuurlijk beter moeten weten :+

Ik vind Moniek ook echt een leuke meid. Ik vind Cheyenne nog niet zo. Moest wel lachen dat Manon en zij op die steiger blijkbaar dezelfde badkleding hadden geshopt in het zwart en in het wit _O-

Verder heel benieuwd hoe het nu bij Daniel gaat lopen nu de nieuwe dame is gearriveerd.

Rob blijft ondertussen zappwaardig _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218506972
Rob is vulling en hij heeft zijn B&B niet te koop staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')