abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:17:23 #1
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482126
Hier verder :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:21:58 #2
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482159
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan.. :P
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:22:54 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482164
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan.. :P
alsjeblieft zeg :{
Dat zou wat kinderachtig zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:23 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
alsjeblieft zeg :{
Dat zou wat kinderachtig zijn
Ja he, was ook een grapje ;)
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:24:52 #5
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:24 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja he, was ook een grapje ;)
Gelukkig :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:28:56 #6
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218482231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Gelukkig :+
Ik ga wel effe in de regelementen kijken hoeveel PPPPM(Post Per Persoon Per Minuut) wettelijk zijn toegestaan _O-
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:30:46 #7
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482247
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Eveline ging net zo snel van 0 naar 100 als dat ze weer terug ging _O- Zegt ook wel wat over haar eigenlijk....

Iliyah moet Carine gewoon naar huis sturen ipv haar te laten bungelen. Ik zag bij Dick eindelijk iets van een "klik" met de jongere zus van Mabel Wisse Smit :P

Petra en Lieske blijven _O_ O+ Laat die wulpse stenenlezer maar snel naar huis gaan, maar we moeten er in ieder geval morgen nog doorheen. :X

Carmen kwam net zo snel als dat ze weer ging bij Rob, al vond ik haar ook wel erg snel de conclusie trekken _O-
Ja die zijn O+ _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482260
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
En leuk dat Lunch van Billie Eilish eronder werd gemonteerd hehe.
Sowieso vind ik de muziek onder de stukjes echt goed gekozen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 09:46:45 #9
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482326
Compleet afgeknapt op Illya.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:11:36 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482476
Wat laat Petra zich kennen _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:17:26 #12
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
Blijkbaar niet op die manier maar nu idd wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218482769
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
Gezien de reactie van Rob, zat Carmen toch in de juiste richting met zijn wens voor een jongere vrouw.

Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.
pi_218482836
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:52:59 #15
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218482840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
Ja eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218484391
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.

Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.

Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
pi_218485428
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Killerjas het volgende:
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.

Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.

Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
hij had beter zijn geld kunnen investeren in zijn B&B ipv in die bentley :{
hardcoholic
pi_218485698
Ik vind Karine een hele leuke sympathieke vrouw, veel te intelligent ook voor die schildpad. Ze heeft meer stijl in haar pink dan hij met zijn domme horkerig voorkomen. Haha, Sylwia kreeg het al benauwd toen Karine net weg was en Illya zich weer met die kusjes begon op te dringen, brrrrrr.
pi_218485752
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:54:57 #20
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218485758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
vreeeeselijk mens :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218485934
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:18:55 #22
367000 roos94
pi_218485939
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:11 schreef Puzzie het volgende:
Heeeel naar wijf. Ieuw.
pi_218486481
Wat een misselijke vrouw die Nederlandse Petra, eerst ongevraagd de aandacht opeisen bij de cadeaus van de nieuwe dame en daarna gepikeerd als het even niet om haar draait. :')
pi_218486591
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:33:22 #25
338319 ZarB
Piña colada
pi_218486697
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijken :|W doet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.

Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.

Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.

Petra: had ze écht niet door dat die nieuwe er stond?? :?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218487000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die gast van Ingrid is een Young Urban Professional. Wel al snel grijs geworden. Dat wel. Ziet er ouder uit voor een yup.
HAHAHAHA, Ingrid is in de jaren'90 blijven steken.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:53:09 #27
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218487048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:
Dick: "nagels over het schoolbord" om naar te kijken :|W doet alsof hij moet kiezen tussen vrede in het midden oosten of Afrika ofzo. Wat een enorm overdenkende zeikstraal. Ja ga ze allemaal lekker zoentjes geven Dick, goeie brugklasmentaliteit. Past wel bij zijn slangenobsessie.

Ingrid: waarom toch allemaal van die pleasende mannen. Die eric is wel de meest inhoudsloze man zonder enige persoonlijkheid. Zemelt alleen maar over de halfgodin die Ingrid is. Heeft al 30 huwelijken gehad dus hoe serieus kan je hem nemen. Lijkt me doodvermoeiend. En dan elke dag die 2 wit broodjes met vlokken. Alsjeblieft zeg.

Sylwia: wat zíet ze in Illya zeg. Man man man. Wat een aanstellerij weer op dat terrasje met de slappe lach. Karine was veel te goed voor hem.

Eens met alles :+
Ik denk dat Petra het idd echt niet doorhad dat die nieuwe daar stond, maar het kan ook zijn dat ik mezelf daar wel in herken :@ :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 19:54:01 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218487058
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:26 schreef Astro_boy het volgende:
Die Eric ?
Ook een naar ventje trouwens oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218487103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:33 schreef ZarB het volgende:

Scherpe analyse _O_
pi_218488056
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die Eric ?
Ook een naar ventje trouwens oO<
Ingrid lijkt weg te zijn van hem, ze hebben dezelfde humor volgens haar, welke humor? :X 8)7
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 22:19:42 #31
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218489291
Petra die dan weer heel sneu met die armen wijd op een hug van Pettra hoopt.
Wat een vermoeiend mens.

Ze moeten al die debiele stukjes van Dicks grijns achter elkaar plakken.
Die roti-kip :r

Kleuter Illya en botox SIlwya :')

Het blijft vaag of die Ingrid nou wel of niet op zoek is naar een vent.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218489432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:19 schreef matthijst het volgende:
Petra die dan weer heel sneu met die armen wijd op een hug van Pettra hoopt.
Wat een vermoeiend mens.

Ze moeten al die debiele stukjes van Dicks grijns achter elkaar plakken.
Die roti-kip :r

Kleuter Illya en botox SIlwya :')

Het blijft vaag of die Ingrid nou wel of niet op zoek is naar een vent.
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.
pi_218490062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 22:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Petra zal straks wel beginnen met...IK BEN DAT NIET, ALLEMAAL VERKEERDE MONTAGE, IK EIS.. Zo'n type is ze wel met haar rotstenen. Klef neplesbotrut.
Da's inderdaad een prototype van een persoon die geen clue heeft hoe ze op anderen over komt en denkt dat het met de montage te maken heeft _O-
pi_218490086
Even kijken nu en misschien te vroeg reageren voor de niet nachtkijkers, haha.

Dat voortdurend analyseren van die Dickhead over zijn vrouwen, manoman.

Oh en waarom moeten er steeds tandenpoetsende lui in beeld? Zo'n goor gezicht, je ziet toch ook niemand in beeld die zijn reet afveegt?

[ Bericht 59% gewijzigd door Firuze60 op 13-08-2025 00:15:38 ]
pi_218490113
Plottwist tussen JP en Britt die toch Kees een lekkerder hapje vindt. Is natuurlijk al eens eerder in een seizoen voor gevallen zo'n scenario.
Die kleine tuinkabouter is gebleven, en de Rotterdammert is weer terug naar die havenslaven stad van hem. Vond het wel een grappig ventje, jammer dat ie weg is. Die tuinkabouter gaat hem ook niet worden. Kan zomaar zijn dat die Rotterdammert toch weer terugkeert naar Magda in the end.
Die Arie bij Eveline is net zo'n gast als Bart uit het vorig seizoen. Denkt al helemaal in het spel/wedstrijd element dat hij alle andere kandidaten weg gespeeld heeft. Die nieuwe aanwinst lijkt me wel een popi jopie en pocherig ventje. Weet niet of dat bij Evelien past.
Margot gedroeg zich als een puber met liefdesverdriet bij Rob. Zal me niets verwonderen dat zij ook terugkeert als blijkt dat Rob geen enkele vrouw die nu nog moet komen kan bekoren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218490115
Tjongejonge, er ligt 10 cm water in die doodskuil bij Ingrid. Alle zwaluwen helemaal in paniek door de glittervlaggetjes voor Eric zijn verjaardag...hehehe
pi_218490144
Magda die zich op haar 75ste zorgen maakt dat ze een kilo is aangekomen. Haar spanningsboog is ook heel erg kort, je mag nog net met drie woorden een vraag beantwoorden, langer kan ze niet aan. Ligt vast niet aan haar leeftijd, hoor, gewoon wat onsjes hersens kwijt.
pi_218490215
Dickhead op de vraag van Moniek hoe zie je dat je verliefd bent? : "Ik denk dat ik dan veel meer tatsjing ben...ja, ik raak sowieso snel mensen aan.." Wel een mooi romantisch kanotochtje in de jungle.

Ohw, die hondenshelter bij Ingrid.. O+ Eric is volgens mij een verslaafde alcoholist geweest tussen twee haakjes.

Ojee, komt Dirk bij Magda met kingsize gehoorapparaten ( ik ben verliefd op dat hondje van Magda trouwens) en hoppa, gelijk een zure afkeurende blik op dat rimpelhoofd.

Eigenlijk best sneu, vind Sylwia ondanks haar maniertjes wel goed overkomen. Of anders, ze acteert overtuigend. Mooi figuur heeft ze, jammer dat haar gezicht zo enorm lelijk verbouwd is door botox en fillers. Nou..dit zou zomaar wel een tijdelijke match kunnen worden tussen schildpad en haar.

Oh en Renate draagt een pruik toch? Opgehoepeld eindelijk uit die klucht daaro.

Ok, online bisnis coach???? Nieuwe bij Dick.
pi_218490227
Die Dick. Ik kon die idiote lach van hem niet aanzien maar hij doen het ook wel heel erg bewust en ook idioot veel. Vind het echt een verschrikkelijke engnek.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:17:23 #40
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218490544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 10:40 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.
Carmen heeft iets gezien of gehoord waardoor zij wist dat ze geen kans bij Rob maakt. Iets dat te maken heeft met Rob zijn voorkeur voor jonge vrouwen. ( wat mag natuurlijk, een voorkeur is ook maar iets wat je hebt en niet zomaar veranderen kan)

Misschien een gesprek gehoord of ze heeft misschien de moeder van zijn dochter gezien? Die woont daar ook en is niet in beeld gebracht.

Ik vond Carmen trouwens een knappe vrouw. ( wel beetje druk :s)
No mercy for animal abusers
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:17:26 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218490545
Manon zit er net 2 dagen en wil ff kletsen met Jungle Dick
Gisteravond was heel leuk bla bla
ze hebben samen naar de zonsondergang gekeken
Ze had een intiem momentje met Dick: niet gezoend hoor maar het zat er niet heel ver vanaf.
'Ik heb wel gezegd dat ik hem heel leuk vind ,....... Dat ik hét leuk vind allemaal'
Ja wat is het nou :?
Zeggen dat je hem leuk vindt is wat anders dan zeggen dat je het allemaal leuk vindt.
Manon kan over een weekje echt wel gevoelens krijgen.

Manon is mij te claimerig , te gretig, ze wil alles van Dick en wel NU
Ik vind Moniek toch wel de leukste van die meiden. Zij is relaxt en heeft een prettige manier van communiceren.
Maar ja Dick kan niet helder meer denken.. klik met die , aantrekkingskracht met die... toch blijft mysterieuze Moniek hem bezighouden .
Voor nu tenminste, Ik ben benieuwd :+

En tadaaaaahhh daar is de nieuwe
Cheyenne valt normaal gesproken altijd op foute types: jongens van twee meter lang en twee meter breed met tattoos.
Emotioneel onbereikbaar , gaslighten etc. Klinkt als iemand die stabiel in het leven staat |:)
Ze zag de video van Dick en dacht :'Okay Wauw!!' 'Die interesse over de dieren en de natuur dat kwam precies overeen met haar ,
zijn avontuurlijke kant en hij kwam heel rustig over op de video , en zij is precies ook gewoon ,.... :')
ze houdt van dieren , natuur en vooral rustige kanten, dus ze dacht 'ik ga het gewoon doen, waarom niet'

Dick had niet verwacht dat er zó snel weer een nieuwe zou komen , hij had gehoopt dat hij nog wel wat tijd zou hebben om te overdenken wat hij moet doen.
Moniek of Manon ....Keuzes die hij in zijn hoofd moet gaan maken.
Stresssss
Cheyenne zegt hem dat hij vooral zijn gevoel moet volgen, en dat hij moet doen waar hij gelukkig van wordt, want dat is het belangrijkst , maar neem niet een overhaaste beslissing hè, denk er gewoon ff goed over na , de vrouw waar jij blij van wordt'
Het komt nogal nep over , Ik krijg nu al jeuk van dat kind :{

Maar Cheyenne is volgens Dick de perfecte dame voor deze situatie, fijne indruk , ze straalt zo'n heerlijke rust uit , echt even een heel fijn moment in deze chaos en drukte. Lekker rustig ,lekker kalm bla bla
Dick :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 13 augustus 2025 @ 07:23:19 #42
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218490569
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Karine een hele leuke sympathieke vrouw, veel te intelligent ook voor die schildpad. Ze heeft meer stijl in haar pink dan hij met zijn domme horkerig voorkomen. Haha, Sylwia kreeg het al benauwd toen Karine net weg was en Illya zich weer met die kusjes begon op te dringen, brrrrrr.
Karine vind ik veel leuker dan Silvia.

Hoezo Silvia mooier dan Karine? Ik vind van niet..

Die Silvia heeft een aardappelhoofd met gebleekt nephaar mislukte (of uitgewerkte) opgespote lippen en kraaloogjes.

>:)
  woensdag 13 augustus 2025 @ 08:35:14 #43
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218491018
Petra vind ik sowieso de leukste B&Ber. Ze is het meest gewoon zichzelf. Zegt het als het haar niet bevalt en is ook gewoon een aardig leuk mens.

Lieske vind ik soms een beetje te hardlacherig met die mond wijd open kijk mij eens lollig zijn maar dat kan ook de camera zijn en de situatie.

Geile Petra Ned kan naar huis...doei.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 09:43:24 #44
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218491596
Dick en zijn keuze stress..

_O-
pi_218491747
Ligt het aan mij of zijn al die meiden bij Dick nagegenoeg kopieen van elkaar? Behalve Moniek naar mijn mening
pi_218492157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 01:44 schreef Firuze60 het volgende:
Dickhead op de vraag van Moniek hoe zie je dat je verliefd bent? : "Ik denk dat ik dan veel meer tatsjing ben...ja, ik raak sowieso snel mensen aan.." Wel een mooi romantisch kanotochtje in de jungle.

Ohw, die hondenshelter bij Ingrid.. O+ Eric is volgens mij een verslaafde alcoholist geweest tussen twee haakjes.

Ojee, komt Dirk bij Magda met kingsize gehoorapparaten ( ik ben verliefd op dat hondje van Magda trouwens) en hoppa, gelijk een zure afkeurende blik op dat rimpelhoofd.

Eigenlijk best sneu, vind Sylwia ondanks haar maniertjes wel goed overkomen. Of anders, ze acteert overtuigend. Mooi figuur heeft ze, jammer dat haar gezicht zo enorm lelijk verbouwd is door botox en fillers. Nou..dit zou zomaar wel een tijdelijke match kunnen worden tussen schildpad en haar.

Oh en Renate draagt een pruik toch? Opgehoepeld eindelijk uit die klucht daaro.

Ok, online bisnis coach???? Nieuwe bij Dick.
Oh, is Renate weg? Ze ging er elke aflevering beroerder uitzien.
pi_218492277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:00 schreef Killerjas het volgende:
Ligt het aan mij of zijn al die meiden bij Dick nagegenoeg kopieen van elkaar? Behalve Moniek naar mijn mening
Dat vind ik ook wel een beetje. Kan het niet helemaal goed duiden. Maar het zijn een beetje 13-in-1-dozijn Nederlandse dames. Aantrekkelijk, avontuurlijk, stabiel. Maar ook tegelijkertijd allemaal wat kleurloos. Inhoudsloos vind ik het niet echt maar echt een verhaal (buiten dat tandenpoetsen) lijken ze ook niet echt te hebben. Maar dat zal ook wel een beetje met de leeftijd te maken hebben en ik denk ook zeker het feit dat we maar een paar minuten per dag zien. Maar ik denk ook dat Moniek de uniekste van het stel is.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:06:37 #48
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218492370
Ah gossie die Renate :{

Ik vond haar de leukste vrouw daar bij die sukkel JP

Ik las hier dat ze een pruik zou dragen. Is dat gelul of wat? Ik zag het niet hoor :{w
pi_218492394
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ah gossie die Renate :{

Ik vond haar de leukste vrouw daar bij die sukkel JP

Ik las hier dat ze een pruik zou dragen. Is dat gelul of wat? Ik zag het niet hoor :{w
Ik ook niet, ze heeft ook uitgroei bij de wortels van het kleuren, dat doet een pruik niet.
Make trouble not war
  woensdag 13 augustus 2025 @ 11:18:33 #50
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218492501
Magda sla ik ff over. Die is mij te blij met zichzelf... }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')