alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
Effe kijken of ik die 27 weer halen kan..
Ja he, was ook een grapjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 09:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
alsjeblieft zeg![]()
Dat zou wat kinderachtig zijn
Ik ga wel effe in de regelementen kijken hoeveel PPPPM(Post Per Persoon Per Minuut) wettelijk zijn toegestaanquote:
Ja die zijnquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eveline ging net zo snel van 0 naar 100 als dat ze weer terug gingZegt ook wel wat over haar eigenlijk....
Iliyah moet Carine gewoon naar huis sturen ipv haar te laten bungelen. Ik zag bij Dick eindelijk iets van een "klik" met de jongere zus van Mabel Wisse Smit
Petra en Lieske blijven![]()
Laat die wulpse stenenlezer maar snel naar huis gaan, maar we moeten er in ieder geval morgen nog doorheen.
Carmen kwam net zo snel als dat ze weer ging bij Rob, al vond ik haar ook wel erg snel de conclusie trekken
Sowieso vind ik de muziek onder de stukjes echt goed gekozenquote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
En leuk dat Lunch van Billie Eilish eronder werd gemonteerd hehe.
Blijkbaar niet op die manier maar nu idd wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dat was je voorheen nog niet?
Wat een saaie vent is dat zeg.
Inderdaad. Ik vond het wel leuk dat Carmen daarin ineens zo scherp was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:57 schreef Fascination het volgende:
Gezien de reactie van Rob, zat Carmen toch in de juiste richting met zijn wens voor een jongere vrouw.
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....quote:
Ja eensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ik vorige week al toen ie zo lelijk over Carine begon te praten omdat er iets teveel bloed naar zijn lul begon te stromen....
hij had beter zijn geld kunnen investeren in zijn B&B ipv in die bentleyquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 14:25 schreef Killerjas het volgende:
Zal wel exit Moniek zijn, kan niet anders. JungleDick is er al op uitgekeken en ziet het volgende jong grietje dat van reizen houdt (tot clichematig) nu al helemaal zitten. Bizar wat er allemaal op zijn stoep staat versus Daniel dat opgezadeld zit met een borderliner en een ex-gothic (gepromoveerd als moeder) met een hart als ijs.
Zal ook wel de locatie zijn. Suriname klinkt veel spannender dan Tsjechie. Vooral als je dat jaren 60 soviet unie pand ziet zonder sfeer. Wel een dikke bak heeft hij met zijn geile Bentley.
Illya zoekt met zijn penis om zichzelf verstoppen van het feit dat hij zelf geen inhoud heeft.
vreeeeselijk mensquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Sjemig, ja, wat een jaloers kreng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |