Nee, resoneert ze niet met je?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef Killerjas het volgende:
"Bezoek" Petra laat zich wel echt kennen. Ik dacht in het begin dat ze best relaxt is, doet haar eigen ding. Maar begin wel echt aan haar te irriteren. Dat ze zich zo irriteerde aan Petra en Lieske die aan het grollen waren in de keuken...lekker boeien. Ook haar diva gedrag richting dat Instagram kanaal van Snorretje oid (met AI filmpjes die niet echt grappig zijn, maar dat terzijde) laat wel zien hoe ze is.
Totaal niet, zal wel aan mijn chakra liggen. Of de stenen liggen niet in dezelfde lijn om de maan met de zon te verbinden.quote:
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager.Beheerder van een buurtcentrum is ongeveer hetzelfde.
Lijkt mij ook niet, hoor, ze heeft een vriendelijke uitstraling en ze was veel te lief voor die kale lege uitgeleefde verlopen klaploper.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie
Van wie is dat kasteel dan wel? Huurt hij het?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:18 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Gelukkig heeft magda het al snel door dat deze kerel beter chicks in het verpleeghuis kan gaan versierenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond.
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Wat mij betreft Ingrid, Rob en Dickquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Ja de productie mag na dit seizoen wel een keer op de schop, want het is nu te veel beeldvulling om er maar tot in september mee door te kunnen gaan. Maar goed, alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef -Spring het volgende:
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.
Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?
Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh![]()
Ja, hier ook, hardop gelachen. Ook wel herkenbaar. 🙄quote:Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen!
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.
Ieuw! Sowieso een hekel aan ellenlange gesprekken op de drempel bij een afscheid, was er dan eerder over begonnen. Hoppa, doei en de deur uit!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:31 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
Gewoon doorspoelen die hapquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering..![]()
Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.
.
Samequote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gewoon doorspoelen die hap
Ik spoel echt 50% van de show door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |