abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218495267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:54 schreef Killerjas het volgende:
"Bezoek" Petra laat zich wel echt kennen. Ik dacht in het begin dat ze best relaxt is, doet haar eigen ding. Maar begin wel echt aan haar te irriteren. Dat ze zich zo irriteerde aan Petra en Lieske die aan het grollen waren in de keuken...lekker boeien. Ook haar diva gedrag richting dat Instagram kanaal van Snorretje oid (met AI filmpjes die niet echt grappig zijn, maar dat terzijde) laat wel zien hoe ze is.
Nee, resoneert ze niet met je?
pi_218495309
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 16:07 schreef -Spring het volgende:

[..]
Nee, resoneert ze niet met je?
Totaal niet, zal wel aan mijn chakra liggen. Of de stenen liggen niet in dezelfde lijn om de maan met de zon te verbinden.

Of zoiets...
pi_218495705
Die Bart bij Eveline is natuurlijk ook zo'n gecast/gevraagde deelnemer en werkzaam in de media, komt uit het Gooi en zal ongetwijfeld connecties hebben.
Arie bombarie is weer vertrokken naar dat Leiden van hem. Wel jammer, wel een kleurrijk figuur.
Mooi dat Shirley opgebokt is bij Daniel, dat ging hem niet worden. Ze zag er niet uit met die harde kop en die zwarte zwaarmoedige kleding. Renske krijgt weer meer hoop....
Wat een type die Carmen bij Rob, totaal het tegenovergestelde van Margot dus ik denk dat hij gillend haar weer op gaat bellen of ze terug wil komen binnen kort. Zie daar geen match in.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 13 augustus 2025 @ 17:10:26 #64
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_218495806
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 15:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Renate is een 52-jarige fitnesscentra clubmanager. ;) Beheerder van een buurtcentrum is ongeveer hetzelfde.
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_218496542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 17:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Aha, maargoed, in de fitnesswereld dus. Of ze nou eigenaar of manager is, maakt niet zo veel uit. Ze zal daar niet rondlopen met de kop van een drankorgel en paffende schoorsteen.
Lijkt mij ook niet, hoor, ze heeft een vriendelijke uitstraling en ze was veel te lief voor die kale lege uitgeleefde verlopen klaploper.
pi_218496814
Arme Renate O+

Denk dat ze blij moet zijn, maar vond het een lieverd die ik het eigenlijk had gegund om zelf weg te gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218496989
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.

Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?

Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2025 @ 20:18:18 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218497356
Eindelijk kraaltje naar huis bij JP.

Lelijke lach Dick stoort me met alles op de weegschaal leggen om af te wegen of hij blonde met dikke tieten geil genoeg vindt, of toch voor de inhoud gaat.

Wel jammer dat die Daniel zo weinig in beeld komt.
  woensdag 13 augustus 2025 @ 20:27:55 #69
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218497469
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie _O-
Haters everywhere but I don't really care.
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 augustus 2025 @ 20:50:20 #70
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218497654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:27 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Magda met z'n lat relatie _O-
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond. :r
pi_218497824
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 18:18 schreef Fascination het volgende:
Ik hoop dat Sylwia meteen rechtsomkeert maakt als duidelijk wordt dat het kasteel niet van Illya is. Oh wat zou dat genieten zijn.
Van wie is dat kasteel dan wel? Huurt hij het?
pi_218498418
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:50 schreef Kreator het volgende:

[..]
Bedoel je die 78 jarige die al met 1 been in het graf staat? Met die kwijldraadjes op de mond. :r
Gelukkig heeft magda het al snel door dat deze kerel beter chicks in het verpleeghuis kan gaan versieren :+
hardcoholic
  woensdag 13 augustus 2025 @ 22:27:37 #73
338319 ZarB
Piña colada
pi_218498517
Dick heeft nu een bizznizz coach en een djurnie menneger. Wat een rijkdom. De vriendschap die hij met Lieke heeft is nog saaier dan het contact tussen mij en mijn leidinggevende. Meine gute.

Dat renaat niet zelf de benen heeft genomen vind ik een gemiste kans voor haar. Ik denk dat ze echt heel kwetsbaar is. De exit door JP was trouwens de minst authentieke in de geschiedenis van de tv. Die man heeft geen enkel moment een mening gegeven over de vrouwen (behalve allemaal leuk ja allemaal leuk kan goed afwassen) en nu stuurt ie haar weg alsof hij avond aan avond gereflecteerd heeft. Ik zag dat hij af en toe naar de autocue keek.

Dat feest, "feest" was ook weer om te janken. Hutjemutje de polonese schuifelen op Engelbewaarder met dezelfde NL koppen van de parkeerplaats bbq en de proesterparty. Helemaal daarvoor naar Benidorm.

Magda: arme Dirk. Medelijden met deze man. Laat hem maar gauw gaan. Gun hem een vrouw met een normaal inschattingsvermogen.
Bassie sprak trouwens 0 frans en die vond magda geweldig dus ze is erg inconsequent.

Ingrid: tja.. "ja ze flirt, ze maakt grapjes, ik voel wel wat, ze komt dichtbij blablabla". Leuk eric kun je ook nog iets over jezelf vertellen of doe je alleen aan nabeschouwingen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218499246
Die Eveline zoekt in the end toch ook een klusser want 'de liefde' was ineens over toen ze Bart zo zag aanklooien met die schep in haar achtertuin. Vreemde move ineens.
Die Lieske en de Petra's is ook een beetje een act aan het worden nu. Dat hysterische gelach, beetje klaar mee nu wel. Het was nog wel even grappig maar nu moet ze toch eens knopen gaan doorhakken. Wie moet weg, en wie mag blijven.
Die Carmen had het ook weer snel gezien, snap Rob wel dat hij wat jongers zoekt. Die Carmen snapt hem niet, nou dan maar gelijk wieberen, ook een act dat mens en ook niet serieus. Je gaat toch niet binnen 24 uur de handdoek in de ring gooien.
Illya met zijn hitsige Poolse begint wel leuk te worden. Dat wordt natuurlijk helemaal niets want die zit daar alleen maar te koketteren met zichzelf en 'kijk mij nou eens lekker jong doen, maar ik ben dik in de 40'. Beetje het hoofd op hol brengen van Illya. Die Karina gaat denk ik straks ook de deur uit met een middelvinger. Best wel temperamentvol denk ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218499309
Ik kan het woord “klik” ondertussen ook niet meer horen.

Mensen die over kliks praten zijn niet op zoek naar liefde.
pi_218499344
Net als 'de aantrekkingskracht is er niet', ook veelvuldig te horen in LLDL b.v. Kan ook op de bingokaart. Lijkt me beter daar dan eens op de casten dan. Dat deden ze het afgelopen seizoen bij MAFS ook, niet dat het hielp in the end, maar je zou dat hier ook kunnen proberen in ieder geval.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218499656
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
  Miss 200.000.000! donderdag 14 augustus 2025 @ 08:01:13 #78
367000 roos94
pi_218499774
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Ik zit me nu al een aantal afleveringen te bedenken dat er wat mij betreft te veel mensen gevolgd worden. Een paar minder houd het wat overzichtelijker. Of ligt dat aan mij?
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
pi_218500233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 08:01 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja, pleur ingrid rob en ilya eruit.
Wat mij betreft Ingrid, Rob en Dick
  donderdag 14 augustus 2025 @ 09:26:27 #80
338319 ZarB
Piña colada
pi_218500258
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 07:20 schreef Irri-tante het volgende:
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218500369
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 09:26 schreef ZarB het volgende:

[..]
Eens. Ik vond winter vol liefde een stuk beter te volgen met 6 deelnemers. Dan zat er ook niet zoveel tijd tussen dat je ze weer zag. Als Petra nu na 2 dagen weer in beeld komt ben ik al helemaal uit dat verhaal.
Ja de productie mag na dit seizoen wel een keer op de schop, want het is nu te veel beeldvulling om er maar tot in september mee door te kunnen gaan. Maar goed, alles voor de kijkcijfers :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218501164
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 19:37 schreef -Spring het volgende:
Aaah, die kerel bij Ingrid is heel veel afgevallen. Daarom heeft een wat lossere huid op z'n gezicht.

Wat denken jullie: heeft Sylwia al vliendertjes in haar baukje?

Ik moest wel erg hard meelachen met Magda tbh :D
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen! _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:17:02 #83
3542 Gia
User under construction
pi_218501465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 11:33 schreef KinKiJan het volgende:
Hier ook! Die schaterlach toen ze blij was dat ze al naar de wc geweest was deed het 'm, heerlijke gelachen! _O-
Ja, hier ook, hardop gelachen. Ook wel herkenbaar. 🙄
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:47:45 #84
3542 Gia
User under construction
pi_218501674
Dick: Vindt volgens mij Moniek wel erg leuk, maar durft geen volgende stap te zetten, omdat er nog meer meiden komen.

Daniël: Ik vind die Renske verschrikkelijk. Zeer manipulatief. Maar dan komt er als concurrentie een meisje van 23! Daniël is 38!
Dat gaat em ook niet worden.

Ingrid: Denk dat Eric best bij haar past. Hij doet niet te veel, maar ook niet te weinig en weet ook goed de toenaderingspogingen naar Ingrid toe zo te doseren dat het haar net niet irriteert. Verder wel benieuwd naar.

Rob: Tja, wat kun je daar van zeggen? Saaie mus. Houdt denk ik teveel van zichzelf.

Magda: Pittig oud vrouwtje dat zoekt naar iemand die net zo is als haar man. Maar ze heeft niet door dat de band die ze met haar man had ook jarenlang gegroeid is. Wat ze wil is dus onmogelijk.

Ilya: Waarom al die oostbloktypes? Hij is heel oppervlakkig, valt op het figuurtje van Sylwia en laat Kariné lopen. Foutje, m.i.

JP: Mocht Renate niet echt, met haar natte T. (Vreselijk voor een brabo als ik) Maar ik vond haar wel te goed voor JP en ze mag blij zijn dat ze weggestuurd is. Dat leven hou je toch niet vol. En inderdaad, viel mij ook op dat ze er slecht uit ging zien.
JP verslijt vrouwen, letterlijk.

Eveline: Ik mag Bart niet zo. Vind het een patsertje die zichzelf heel geweldig vindt. Maar hij viel al snel door de mand met het spitten en Italiaans koken. Pesto uit een potje!
Die heeft daar 100% zijn tijd bijna opzitten.

Pètra: Leuke vrouw, die ook een gezellig type naast zich verdient, maar die moet dan nog komen. Want Lieske is me te berekenend, met dat nep 'in een deuk liggen', en stiekem commentaar op de andere vrouwen. Petra is te wahopig, zoals ze steeds naar een knuffel vist en wulps danst.
Ingeborg past denk ik precies bij Petra (gast). Eigenlijk zou Pètra zowel Petra als Ingeborg weg moeten sturen, zodat ze de ware aard van Lieske kan leren kennen.
  donderdag 14 augustus 2025 @ 12:54:49 #85
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_218501722
Daniël 38 en dan een nieuwe meid van 23, wtf. Dat is niet zomaar even een verschil, daar zit 15 jaar volwassen leven tussen :/
Even opgezocht en in Winter vol Liefde had je die Saul van 32 en Amy Rose van 22 die nu samen een kind hebben, dus het kan wel, maar ja...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_218501749
Ik vond het maar een saaie aflevering.. :O

Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.

Was mij gisteren al opgevallen, maar nu duidelijker in beeld, Rob heeft eindelijk wat aan die vacht vol klitten van dat perzisch poesje gedaan. Hij ontving die nieuwe vrouw weer erg hartelijk, not.
pi_218502039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:

Altijd die langgerekte afscheidsscene's met koffer inpakken, traantjes en uren gehug, zooo saai.

"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
pi_218502198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:31 schreef Anouk83 het volgende:

[..]
"Mag ik je een brassa geven?" 🤢
Ieuw! Sowieso een hekel aan ellenlange gesprekken op de drempel bij een afscheid, was er dan eerder over begonnen. Hoppa, doei en de deur uit!
  Miss 200.000.000! donderdag 14 augustus 2025 @ 13:54:42 #89
367000 roos94
pi_218502245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 12:59 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond het maar een saaie aflevering.. :O

.
Gewoon doorspoelen die hap

Ik spoel echt 50% van de show door
  donderdag 14 augustus 2025 @ 14:12:07 #90
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218502410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 13:54 schreef roos94 het volgende:

[..]
Gewoon doorspoelen die hap

Ik spoel echt 50% van de show door