Ja hoor want als je als vrouw 2 weken bij zo iemand blijft terwijl andere vrouw wordt weggestuurd haal je je heus niks in je hoofdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Jezus die Renske, Daniel mag blij zijn dat ie daar vanaf is, mijn hemel. Die had zo'n ander beeld van wat er was. Grote rode vlag
Ik snap dat zij gevoelens had, maar hij heeft daar nooit enige toespeling op gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja hoor want als je als vrouw 2 weken bij zo iemand blijft terwijl andere vrouw wordt weggestuurd haal je je heus niks in je hoofd
Dan had Daniel haar niet 2 weken moeten laten blijven.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap dat zij gevoelens had, maar hij heeft daar nooit enige toespeling op gemaakt.
Sorry hoor maar dit was wel het niveau 16 jarige bakvis. Hoe overdreven met iemand die je net kent en waarvan je zelf ook nog eens zegt dat hij niks over zichzelf deelt. Waar heb je dan precies je gevoelens op gebaseerd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja hoor want als je als vrouw 2 weken bij zo iemand blijft terwijl andere vrouw wordt weggestuurd haal je je heus niks in je hoofd
Ja hij had haar wel eerder weg moeten sturen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan had Daniel haar niet 2 weken moeten laten blijven.
Dat is het enige dat hem aan te rekenen valt ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan had Daniel haar niet 2 weken moeten laten blijven.
Amenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:44 schreef viceversa het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dit was wel het niveau 16 jarige bakvis. Hoe overdreven met iemand die je net kent en waarvan je zelf ook nog eens zegt dat hij niks over zichzelf deelt. Waar heb je dan precies je gevoelens op gebaseerd?
Ze deed vanaf het begin al zo, niet pas na 2 weken.
Mwah, in de hottub kruipen met de nieuwe kandidaat tot 5 uur 's nachts, met harde muziek aan, terwijl je weet dat Renske er pal naast slaapt lijkt me ook niet zo handig.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het enige dat hem aan te rekenen valt ja.
Daniël loopt sociaal emotioneel ook wel een aantal jaartjes achter. Dat motorisch onrustige doet me denken aan een adhd-er in combinatie met een cocaineverleden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
Dat verhaal van Renske leek me wel aan alle kanten aangedikt en ik denk heel eerlijk dat zij toch wel van een afstand in de gaten hield wat die twee zouden gaan doen. Zoals ze ook "toevallig" op het dakterras zat toen Shirley en Daniel zaten te praten beneden haar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:48 schreef endrome het volgende:
[..]
Mwah, in de hottub kruipen met de nieuwe kandidaat tot 5 uur 's nachts, met harde muziek aan, terwijl je weet dat Renske er pal naast slaapt lijkt me ook niet zo handig.
Dat is wel echt een onsympathieke trut ja, wat helemaal naar buiten komt als ze even niet in het middelpunt kan staan...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef Astro_boy het volgende:
Die Petra mag van mij een heup breken. Ik kan slecht tegen spirituele typetjes die zich aardig voordoen maar ondertussen op een bezem vliegen.
Dit ja 😆quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verhaal van Renske leek me wel aan alle kanten aangedikt en ik denk heel eerlijk dat zij toch wel van een afstand in de gaten hield wat die twee zouden gaan doen. Zoals ze ook "toevallig" op het dakterras zat toen Shirley en Daniel zaten te praten beneden haar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:24 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit ja 😆
Als ze er niet had geslapen had ze om 3 uur naar de hot tub gelopen om te vragen waar de suiker stond ofzo.
Zo zeg, bijna niks aan toe te voegen. Ik snap die Dick in kikkerzit ook niet en Moniek (vast wel een lief kind) ook niet met dat temerig gezwijmel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:51 schreef ZarB het volgende:
God wat krijg ik de kriebels van Dick. Wat is die man zwaar op de hand zeg. Echt zo'n sfeerspons. Als hij binnenkomt op een gezellig feestje ploft hij vast neer met een diepe zucht met grote ogen om zich heen kijken. "Vind je het lastig?", klinkt empatisch maar ondertussen kan hij het niet hebben als vrouwen het wegsturen gewoon oke vinden en zijn egootje niet gevoed wordt. Moniek is net zo zwaar op de hand en blijkbaar begrijpen ze elkaar met hun wazige communicatie perfect.
Eric: wat een kinderachtig greedy en needy figuur. Als een brugpieper met het vriendinnetje smiespelen in de hoop via haar een streepje voor te krijgen. Nu is Rob ook wel echt een flapdrol dus Ingrid heeft gewoon dikke pech met al die kerels. Dan is Eric misschien de minst slechte optie.
Over kinderachtig gesproken: Sylwia strikes again met dat gegiechel. Morgen ook lekker aan de brunch in een sletterig pakje. Wat triest. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Illya met Monique een stuk beter kan communiceren maar ja zijn pik wijst naar Sylwia dus dat brein krijgt te weinig bloed om nog helder te kunnen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |