abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 augustus 2025 @ 20:20:54 #251
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218550870
Daniel heeft Renske veel te lang aan het lijntje gehouden. Wat dat betreft doet Dick het beter.
No mercy for animal abusers
pi_218550895
Jezus die Renske, Daniel mag blij zijn dat ie daar vanaf is, mijn hemel. Die had zo'n ander beeld van wat er was. Grote rode vlag _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 augustus 2025 @ 20:42:15 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218551106
Het is wel beslissingsweek deze week. Mooi. Verder wel weer een mooi seizoen met als hoogtepunt Renske, die niet snapt dat ze aan een programma meedoet. Verliefd worden op iemand en dan zeggen dat hij niets van zichzelf laat zien. :').

Niets tipt aan het eerste seizoen omdat die nog niet weten wat ze te wachten staat, maar dit jaar leuker dan vorig jaar.
pi_218551114
Renske is zo labiel als iets.. spoort echt niet.

Maar eerlijk is eerlijk, wat Daniel heeft gedaan is wel wat schofterig.
  Miss 200.000.000! woensdag 20 augustus 2025 @ 21:00:18 #255
367000 roos94
pi_218551316
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Jezus die Renske, Daniel mag blij zijn dat ie daar vanaf is, mijn hemel. Die had zo'n ander beeld van wat er was. Grote rode vlag _O-
Ja hoor want als je als vrouw 2 weken bij zo iemand blijft terwijl andere vrouw wordt weggestuurd haal je je heus niks in je hoofd :+
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 augustus 2025 @ 21:01:34 #256
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_218551327
Ook wel mooi dat zoveel bezoekers niet snappen dat er ook andere deelnemers zijn. Ik bedoel je kijkt toch oude seizoenen en dan weet je wel welke valkuilen er zijn. Zou je denken.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 21:07:35 #257
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_218551381
Het lijkt er op dat de mensen die uitgenodigd worden bij voorbaat al verliefd lijken te zijn of iig vlak na aankomst en zich van alles in hun hoofd halen.

Ik mis hier een denk smiley -O-
No mercy for animal abusers
pi_218551744
JE WAS LAZERUS KK MONGOL!!!1!

Dat wilde Renske zeggen. Na hand in hand gelopen te hebben en zo GVD BELAZERD!!1!1! te worden.

In de hot tub. Hoe durft hij.
pi_218551753
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja hoor want als je als vrouw 2 weken bij zo iemand blijft terwijl andere vrouw wordt weggestuurd haal je je heus niks in je hoofd :+
Ik snap dat zij gevoelens had, maar hij heeft daar nooit enige toespeling op gemaakt.

Ze reageert als een vrouw die na 5 jaar huwelijk haar man in de hottub betrapt met de nanny. Dat is zwaar overdreven, maar dat komt omdat zij in haar hoofd al een relatie had.

Ja en Daniel had haar eerder weg moeten sturen, maar dat doet niks af aan haar buitensporige jaloerse reactie. Het kan in haar hoofd ook niet dat hij op iemand van 23 kan vallen bijvoorbeeld.

Ik verheug me nu al op de reünie.

[ Bericht 22% gewijzigd door TheVulture op 20-08-2025 21:47:32 ]
  Miss 200.000.000! woensdag 20 augustus 2025 @ 21:43:10 #260
367000 roos94
pi_218551757
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik snap dat zij gevoelens had, maar hij heeft daar nooit enige toespeling op gemaakt.
Dan had Daniel haar niet 2 weken moeten laten blijven.
pi_218551776
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef roos94 het volgende:

[..]
Sorry hoor maar dit was wel het niveau 16 jarige bakvis. Hoe overdreven met iemand die je net kent en waarvan je zelf ook nog eens zegt dat hij niks over zichzelf deelt. Waar heb je dan precies je gevoelens op gebaseerd?

Ze deed vanaf het begin al zo, niet pas na 2 weken.
pi_218551785
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:43 schreef roos94 het volgende:

[..]
Ja hij had haar wel eerder weg moeten sturen.
pi_218551808
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:43 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat is het enige dat hem aan te rekenen valt ja.
pi_218551813
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:44 schreef viceversa het volgende:

[..]
Sorry hoor maar dit was wel het niveau 16 jarige bakvis. Hoe overdreven met iemand die je net kent en waarvan je zelf ook nog eens zegt dat hij niks over zichzelf deelt. Waar heb je dan precies je gevoelens op gebaseerd?

Ze deed vanaf het begin al zo, niet pas na 2 weken.
Amen
pi_218551919
Die Petra mag van mij een heup breken. Ik kan slecht tegen spirituele typetjes die zich aardig voordoen maar ondertussen op een bezem vliegen.
pi_218552385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 21:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat is het enige dat hem aan te rekenen valt ja.
Mwah, in de hottub kruipen met de nieuwe kandidaat tot 5 uur 's nachts, met harde muziek aan, terwijl je weet dat Renske er pal naast slaapt lijkt me ook niet zo handig.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 22:51:37 #267
338319 ZarB
Piña colada
pi_218552404
God wat krijg ik de kriebels van Dick. Wat is die man zwaar op de hand zeg. Echt zo'n sfeerspons. Als hij binnenkomt op een gezellig feestje ploft hij vast neer met een diepe zucht met grote ogen om zich heen kijken. "Vind je het lastig?", klinkt empatisch maar ondertussen kan hij het niet hebben als vrouwen het wegsturen gewoon oke vinden en zijn egootje niet gevoed wordt. Moniek is net zo zwaar op de hand en blijkbaar begrijpen ze elkaar met hun wazige communicatie perfect.

Eric: wat een kinderachtig greedy en needy figuur. Als een brugpieper met het vriendinnetje smiespelen in de hoop via haar een streepje voor te krijgen. Nu is Rob ook wel echt een flapdrol dus Ingrid heeft gewoon dikke pech met al die kerels. Dan is Eric misschien de minst slechte optie.

Over kinderachtig gesproken: Sylwia strikes again met dat gegiechel. Morgen ook lekker aan de brunch in een sletterig pakje. Wat triest. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Illya met Monique een stuk beter kan communiceren maar ja zijn pik wijst naar Sylwia dus dat brein krijgt te weinig bloed om nog helder te kunnen denken.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 20 augustus 2025 @ 22:52:58 #268
338319 ZarB
Piña colada
pi_218552416
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 10:22 schreef roos94 het volgende:
Ik snap niet hoe je als 38 jarige op een 23 jarige kan vallen. Ik ben 31 en ik zou niet eens een 23 willen. Zo een andere levensfase echt. Man is bijna veertig. Raaar.
Daniël loopt sociaal emotioneel ook wel een aantal jaartjes achter. Dat motorisch onrustige doet me denken aan een adhd-er in combinatie met een cocaineverleden.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218552556
Ik kan niet vooruit kijken, maar vind het leuk om dit allemaal te lezen, ben ik de enige die vind dat Ingrid die Eric totaal geen klusjes laat doen als( onkruid knippen en vegen en schuurtjes repareren) ? Dat liet ze al die voorgaande mannen wel doen allemaal en constant zeiken over inzichten en dat ze nooit zelf eens koffie gingen maken of ontbijt , nu hoor ik haar helemaal niet over klussen dan behalve ff een bed opmaken en stofzuigen, meer hoeft Eric blijkbaar niet te doen.
Wèl aparte gast trouwens, nou ja Ingrid is ook een aparte.
India, ga er na toe!
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:17:27 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218552577
Renske maakte dit seizoen.
Verder 1 groot snorefest.

Magda met dr gezeik.

Dick die niet kan kiezen (wat een rare is die nieuwe blonde).

Rob had die ene die wegging moeten houden.

JP :r

Frogface illya. Ach ja. Paar keer op en neer op die Poolse en dan is ie d’r klaar mee.

Eveline wel geinig met die gladjakker. Dat dr vriendin het niks vindt maar zij is hoteldebotel. Ook wel leuke tv.

Ingrid met kijkt de hele dag zo verschrikt. Die zit de ook niet voor de liefde. Hadden ze kunnen overslaan.

Die potten wel geinig maar mweh. Boeit dan weer wat minder met wie van de drie ze gaat scharen.

[ Bericht 14% gewijzigd door matthijst op 20-08-2025 23:22:30 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218552588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:48 schreef endrome het volgende:

[..]
Mwah, in de hottub kruipen met de nieuwe kandidaat tot 5 uur 's nachts, met harde muziek aan, terwijl je weet dat Renske er pal naast slaapt lijkt me ook niet zo handig.
Dat verhaal van Renske leek me wel aan alle kanten aangedikt en ik denk heel eerlijk dat zij toch wel van een afstand in de gaten hield wat die twee zouden gaan doen. Zoals ze ook "toevallig" op het dakterras zat toen Shirley en Daniel zaten te praten beneden haar.

Zoals Daniel aangaf was er spontaan een klik die leidde tot meer en meer, en dan snap ik dat het misschien niet helemaal netjes voelt, maar hij is aan niemand verantwoording schuldig. Hij zou het waarschijnlijk de volgende dag toch wel opgebiecht hebben richting Renske, maar havik Renske was ze voor....
pi_218552589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef Astro_boy het volgende:
Die Petra mag van mij een heup breken. Ik kan slecht tegen spirituele typetjes die zich aardig voordoen maar ondertussen op een bezem vliegen.
Dat is wel echt een onsympathieke trut ja, wat helemaal naar buiten komt als ze even niet in het middelpunt kan staan...
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:24:14 #273
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218552607
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat verhaal van Renske leek me wel aan alle kanten aangedikt en ik denk heel eerlijk dat zij toch wel van een afstand in de gaten hield wat die twee zouden gaan doen. Zoals ze ook "toevallig" op het dakterras zat toen Shirley en Daniel zaten te praten beneden haar.
Dit ja 😆
Als ze er niet had geslapen had ze om 3 uur naar de hot tub gelopen om te vragen waar de suiker stond ofzo.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_218552611
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:24 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dit ja 😆
Als ze er niet had geslapen had ze om 3 uur naar de hot tub gelopen om te vragen waar de suiker stond ofzo.
_O-
pi_218552739
quote:
1s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 22:51 schreef ZarB het volgende:
God wat krijg ik de kriebels van Dick. Wat is die man zwaar op de hand zeg. Echt zo'n sfeerspons. Als hij binnenkomt op een gezellig feestje ploft hij vast neer met een diepe zucht met grote ogen om zich heen kijken. "Vind je het lastig?", klinkt empatisch maar ondertussen kan hij het niet hebben als vrouwen het wegsturen gewoon oke vinden en zijn egootje niet gevoed wordt. Moniek is net zo zwaar op de hand en blijkbaar begrijpen ze elkaar met hun wazige communicatie perfect.

Eric: wat een kinderachtig greedy en needy figuur. Als een brugpieper met het vriendinnetje smiespelen in de hoop via haar een streepje voor te krijgen. Nu is Rob ook wel echt een flapdrol dus Ingrid heeft gewoon dikke pech met al die kerels. Dan is Eric misschien de minst slechte optie.

Over kinderachtig gesproken: Sylwia strikes again met dat gegiechel. Morgen ook lekker aan de brunch in een sletterig pakje. Wat triest. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat Illya met Monique een stuk beter kan communiceren maar ja zijn pik wijst naar Sylwia dus dat brein krijgt te weinig bloed om nog helder te kunnen denken.
Zo zeg, bijna niks aan toe te voegen. Ik snap die Dick in kikkerzit ook niet en Moniek (vast wel een lief kind) ook niet met dat temerig gezwijmel.
Eric met zijn gejank bij Ingrid (samen dezelfde humor? huh, welke?), manoman, maar goed die halve brallerd die ze nu op de stoep heeft is ook niet de beste sigaar uit de doos. Maar gun Ingrid met haar hysterisch gedoe ook alleen maar kwallen.

Over Illiya valt weinig meer te vertellen, zo voorspelbaar. Saai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')