Ah shit er wordt alweer naar de aflevering van vandaag gekeken natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
Sillvia bij Iliya. Hoe ze bij het ontbijt verschijnten hoe ze reageert als Ililya verteld dat hij met Monique naar het stadje gaat.
![]()
Red flag, Red flag, Red flag
Petra 1 of 2?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef Astro_boy het volgende:
Die Petra mag van mij een heup breken. Ik kan slecht tegen spirituele typetjes die zich aardig voordoen maar ondertussen op een bezem vliegen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:13 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ah shit er wordt alweer naar de aflevering van vandaag gekeken natuurlijk.ben morgen weer terug in dit topic
Ja nep sowieso , en een redflagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zij nep is ziet zelfs een blinde nog... toch? Toch?
Karin? Meh neequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:00 schreef __Fokker__ het volgende:
Dick die eindig met een jonge Femke Halsema
Vond die eerste meid nog het leukste bij Dick.
Het leukst van de Dames die bij hem langskwamen, die laatste blonde was ook erg knap, totdat ze haar mond opentrok.quote:
ik kan mij hier redelijk in vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:45 schreef Quoi het volgende:
Zo. Ik heb een uurtje over. Eens even mijn analyse hier neerplempen
Magda - Gene moet weg, veels te mak. De andere man in zijn overdreven auto valt ook half uit elkaar, zo fragiel. Waarom kiest zij niet met haar hart? Rob moet gewoon terug. Dan maar geen culinair helder licht, des te meer is er samen te ontdekken, als die klik er maar is.
Jean-Paul - Onduidelijk wat voor vrouw deze man zoekt. Een mooi accessoire voor tijdens feestjes? Weinig diepgang of gevoel te bekennen bij hem.
Petra - Ik vind haar het meest volwassen handelen. Ze moet alleen even het kippenhok uitdunnen. Stuur aub Petra naar huis! Lieske is leuk, maar wordt het ook niet. De ander is OK-ish.
Ingrid - Eric is natuurlijk leuker dan die nieuwe motormuis, alleen gooit zijn ruiten in mi door dit met haar vriendin te bespreken. Vertrouw toch op jezelf dat ze heus wel voor je kiest. Als ze al kiest, want ik weet niet of zij ooit haar muurtje laat zakken.
Rob - Wat een ijskonijn is dat. En nogal vol van zichzelf en nog teveel overtuigd dat er een Sylwia aankomt ofzo.
IIlya - Misschien kan hij Rob even bellen? Sylwia gaat 'm niet worden. Hij is zo'n verschrikkelijk droge Zeeuw. Of hij nu met de vroegere buuf van zijn zus moet eindigen weet ik ook niet. Dat is wel een ander uiterste zeg.
Eveline - Daar is geen houden meer aan geloof ik. Ik heb nog wel een kriebeltje bij de intenties van deze man. Maar lekker doen als het goed voelt.
Dick - Wel lekker daadkrachtig gehandeld van 'mKan Daniel nog wat van leren. Alleen volgens mij maakt hij dwangmatig keuzes in een poging de situatie te controleren. "En dan is er nu ruimte voor vlinders om zich te ontwikkelen." Uhu. Zo werkt het toch ook niet. Ze zijn ook allebei nogal denkers. Volgens mij kun je elkaar daar beter wat meer aanvullen. Ik maak nu niks van die cryptische gesprekken.
Daniel - Renske heeft zich enorm laten kennen en wij zagen dat van ver aankomen. Al verdient Daniel ook niet de schoonheidsprijs. Leuk dat het zo klikt met dat andere meisje, maar Renske had hij natuurlijk allang moeten wegsturen. Hij komt echt onervaren over.
Luisteren jullie trouwens de Reality Check podcast? Heerlijk om even dat napraten te beluisteren eind vd dag.
Disclaimer: iedereen moet natuurlijk lekker doen wat 'ie wil
Renske hield volgens mij alles in de gatenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:29 schreef Ferdii het volgende:
Liep wat achter, net afgelopen afleveringen ingehaald
Renske lijkt toch cryptisch aan te geven dat zij meer hebben gedaan dan alleen handje vasthouden tijdens een wandelingconclusie van mevr was dat ze vervolgens getrouwd waren
Daniel vond van niet
Ja wat een bizar tafereelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat die Sylwia in die kleren naar beneden komt is al overdreven maar het kan nog, maar dat die andere vrouw aangeeft dat ze eerst nog een spijkerbroek etc aan had maar zich blijkbaar bewust heeft omgekleed naar die outfit? Dat maakt het wel extreem
En weer dat lachje maakt het wel triest.
Illya denkt alleen met z'n kleine hoofd dus die zal het programma wel met haar in bed afsluiten. Maar ach, op die leeftijd, geef hem eens ongelijk. Een echte match zie je toch niet vaak gebeuren
Rob zoekt een dame ala die bij Dick langskomen, helaas hebben die zich niet voor hem aangemeldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja wat een bizar tafereeldaar kwam de actrice wel naar boven... en haar temperament toen ze een dag op het bankje moest
Verder heel blij dat Petra met haar stenen is opgehoepeld, die zou er goed aan doen een hele grote spiegel te kopen voor wat zelfreflectie
Waar Rob naar op zoek is wordt me steeds meer een raadsel trouwens, al lijkt ie nu misschien toch terug te vallen op Margot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |