Ja dat lag er wel dik boven op inderdaad..quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef ZarB het volgende:
Dat gedoe met Daniël was zo enorm gescript om kijkers te laten denken dat ie met Renske lag te vozen. Het gescripte lag er zo dik bovenop dat ik 99.99% weet dat dat dus niet waar is.
Dat gesprek, "gesprek" tussen Moniek en Dick?? Ze was blij dat ze het had benoemd én dat het was uitgesproken? En ze leken elkaar nog te begrijpen ook? Met in totaal 4 woorden? Nou, dat is een match made in heaven. Nu heb ik helemaal niks met conflictvermijdende mensen maar hier begreep ik niks van. Maar goed, fijn dat zemel en zemel elkaar gevonden hebben. Denk sowieso tot nu de beste match en de normaalste meid, dame.
Haha, ik ken ook iemand die precies op Renske lijkt, van uiterlijk, in haar doen en inclusief kakelstem. Heb precies hetzelfde, kan er niet objectief naar kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:50 schreef Aberkullie het volgende:
Renske lijkt sprekend op mijn buurvrouw en dat is ook een beetje een simpele meid met een kakelstem dus ik kan niet meer objectief naar haar kijken.
Oplichtster?quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cheyenne is zo'n oplichtster die cursussen verkoopt die financiële vrijheden verbieden toch? Weet iemand haar instagram.
Online business coach en marketeer is ze. Vast een MLMquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oplichtster?
Ik vind haar wel leuk en bij Dick passen.
Het is volgens mij zo'n constructie dat je een product inkoopt (of jezelf inkoopt) en het dan met doorverkoop online aan de man brengt en dan een provisie opstrijkt. Ken via via mensen die daar ook eens aan mee hebben gedaan, soort pyramidespel-achtige constructies.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Cheyenne is zo'n oplichtster die cursussen verkoopt die financiële vrijheden verbieden toch? Weet iemand haar instagram.
Ik verstond Maaike, 2x terug gespoeld. Wat klinkt meer op Maaike? Renske of Danique. Of misschien een nieuwe vrouw die dezelfde dag al weg wilde.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:19 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, denk Danique maar hoop Renske😉
Ik kijk met ondertiteling en heb geen naam voorbij zien komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik verstond Maaike, 2x terug gespoeld. Wat klinkt meer op Maaike? Renske of Danique. Of misschien een nieuwe vrouw die dezelfde dag al weg wilde.
Ik zit nu achter de pc en luisterde nog een keer en nu hoor ik hem zeggen..."...en toen mepiker > vertaling heb ik haar in 1 keer bij de deur gezien..quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik kijk met ondertiteling en heb geen naam voorbij zien komen.
Ik hoop ook Renske.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:19 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, denk Danique maar hoop Renske😉
Van die andere twee (of drie) vond ze dat die wel heel snel alles op wilden geven. Ik vind het vrij logisch dat iemand het eerst eens even aan wil kijken en zien hoe het loopt alvorens te willen emigreren. Maar voordeel van de twijfel. Hij heeft wel daadkrachtig gezegd dat hij niet wilde emigreren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:57 schreef Astro_boy het volgende:
En die Eveline verwacht dat iemand al direct alles opgeeft en in Italie komt wonen…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop Renske. Wil vanmiddag gaan kijken. Maar vind het niet erg als het al gespoilerd wordt, hoor. Anders kwam ik hier niet.quote:
Dick doet mij ook denken aan Mike. Zonder mama Mo was Mike ook dodelijk saai geweest om naar te kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Dat Dick nooit een keuze gaat maken tussen beide dames, en vermoedelijk nog een 3 staat nu al vast. Hij is niet zo van knopen doorhakken en vind alles maar moeilijk en ingewikkeld. Wat dat betreft lijkt hij qua type op Mike van vorig jaar.
Marga wil een vriend en echt geen man, die zit echt in de verkeerde show. Renske is toxic.
Eveline en Bart gaat het ook niet worden. En Rob houdt van alle vrouwen...tot zover aflevering 25...
Hij bedoelt de Mike van vorig jaar zomer denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dick doet mij ook denken aan Mike. Zonder mama Mo was Mike ook dodelijk saai geweest om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |