abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218444158
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218444211
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?

Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.

Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 07-08-2025 17:30:10 (Aanvulling) ]
pi_218444223
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
pi_218444232
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
pi_218444262
Even kort in de herhaling

Accepteer dat niet iedereen dezelfde mening heeft, en laat het sneren achterwege
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218444351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef lila01 het volgende:

[..]
Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
"Een zonnepanelenfiguur uit Brabant" 😂😂😂
pi_218444418
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.

Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
pi_218444451
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Hier dacht ik laatst ook aan, ik mag toch hopen/neem toch aan dat ze werkelijk nog alles uit de kast hebben getrokken om dit te laten slagen..weet ik veel relatietherapie enz...iig dat je jezelf recht in de spiegel kan aankijken en kan zeggen: ja we hebben echt alles geprobeerd en er keihard aan gewerkt, maar het is helaas niet gelukt met ons drieën. Maar die indruk krijg ik niet echt. Is ook een beetje de trend van tegenwoordig, zit het even tegen, en hop, we gaan uit elkaar (uiteraard uitzonderingen van mensen die bv in een gewelddadige relatie zitten, daar gelaten). Lijkt wel of zij denken, ach het was het toch allemaal net niet zo met z'n drieën, we gaan wel uit elkaar, maar wel 7! kinderen OPNIEUW de dupe..

En ik vind het oprecht ook allemaal heel jammer als ze daadwerkelijk uit elkaar gaan, had mij verheugd op zoetsappige content van een samengesteld gezin vanuit een mooie woonboerderij...
pi_218444464
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.

[ Bericht 5% gewijzigd door lila01 op 07-08-2025 18:08:08 ]
pi_218444492
Ik denk echt, maar dat is mijn mening, dat de verhalen over het vreemdgaan van MB kloppen en dat dat voor Koen einde verhaal betekende.

Snap heel goed dat hij, na alles wat ze hebben meegemaakt, dit niet kon accepteren.
pi_218444555
MB is ook wel enorm veranderd in uiterlijk, lifestyle en sociale kring in de afgelopen jaren.
Lijkt me enorm ingewikkeld als echtgenoot: de vrouw wie je ooit trouwde is niet meer. Kan me voorstellen dat dit wrijving geeft
pi_218444766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.

Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
Het zou ook kunnen dat ze voor de kinderen sowieso bij elkaar wilde blijven.
pi_218444774
Camping plaats 6 personen , 2 plekken dit is een aanname maar zal AM zich bewust verteld hebben!
pi_218444787
Ik denk dat ik mijn kinderen ook kort bij me zou houden als ik ze dagelijks voor iedere gek op social media post, inclusief een hoop info wat privé hoort te blijven. Vorig jaar voelden de meiden zich ook zo ongemakkelijk toen ze herkend werden. Maar ben wel van mening dat de magie van een camping voor kinderen toch de vrijheid is om lekker zelf aan te rommelen/struinen, en dat mogen de Geertsen niet.
pi_218444824
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.

Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
pi_218444923
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
pi_218444962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
pi_218445007
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:00 schreef lila01 het volgende:
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.
Als het allemaal zo gegaan is (dat weet ik natuurlijk niet) dan vind ik het niet zo vreemd dat het nu weer misgaat (als dat ook al het geval is haha). Het was al geen stabiele basis in mijn ogen om mee te starten.
Maar goed, dit is dan compleet af gaan op roddels.
pi_218445009
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
En inmiddels zijn er volgers die dan al uitgezocht hebben waar ze zit aan de hand van haar foto’s.
pi_218445048
Ah jongste van minibelle bewijst weer even dat ze hoogbegaafd is hoor omdat zij iets weet wat haar moeder niet wist (pijpenragers).
Waarschijnlijk heeft het meer te maken met moeders niet- Nederlandse achtergrond, maar goed.
pi_218445071
MB kan beter aan de nutri drinken/toetjes om aan te komen
pi_218445086
quote:
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.

En betreft AM..ik volgde haar niet meer, maar werd er weer een beetje in meegezogen toen de topic hier samen gingen en kijk dus weer af en toe anoniem.
Maar het staat me inmiddels zo tegen, echt alles wat ik daar zie! Helemaal met de woorden van Wouter in het achterhoofd....
Deze vrouw is zo ontzettend verslaafd en daarmee is de grens van veiligheid voor haar kinderen zo enorm vervaagd. Zum kotsen.
pi_218445088
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:02 schreef lila01 het volgende:

[..]
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar alleen een eiwitshake of reep gaat haar niet helpen. Zeker niet als ze dit gebruikt ter vervanging van een maaltijd.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218445094
Zou chat gpt het antwoordt niet weten wat te doen met de helmpjes? DBM
pi_218445115
Hilarisch die tafel en sneldrogende handdoeken bij AM. Hoezo bedenk je dat niet voor de vakantie? Dus nu zijn er dikke én nieuwe sneldrogende handdoeken die mee verder en weer terug moeten?
En die tafel pas gekocht op de laatste dag met x mensen... de plangoeroe is niet meer blijkbaar 🙈
pi_218445125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.

En betreft AM..ik volgde haar niet meer, maar werd er weer een beetje in meegezogen toen de topic hier samen gingen en kijk dus weer af en toe anoniem.
Maar het staat me inmiddels zo tegen, echt alles wat ik daar zie! Helemaal met de woorden van Wouter in het achterhoofd....
Deze vrouw is zo ontzettend verslaafd en daarmee is de grens van veiligheid voor haar kinderen zo enorm vervaagd. Zum kotsen.
Wie is Wouter ?
pi_218445139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Loveischocolala het volgende:
MB kan beter aan de nutri drinken/toetjes om aan te komen
Zo las ik ook eerst, ik dacht dat ze proteïnedrankjes (Nutridrink ofzo) bedoelde. Je ziet ook allemaal lekker eten bij de diners in het restaurant, dus het zou überhaupt niet nodig moeten zijn.
pi_218445164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:23 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Wie is Wouter ?
De broer van AM.
pi_218445178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:22 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die tafel en sneldrogende handdoeken bij AM. Hoezo bedenk je dat niet voor de vakantie? Dus nu zijn er dikke én nieuwe sneldrogende handdoeken die mee verder en weer terug moeten?
En die tafel pas gekocht op de laatste dag met x mensen... de plangoeroe is niet meer blijkbaar 🙈
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dan je als moeder van 8 deze handdoeken nog niet kende.
pi_218445200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De broer van AM.
Wat is daar mee dan ?
pi_218445220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dan je als moeder van 8 deze handdoeken nog niet kende.
Als uberkampeerder, oké 20 jaar geleden bestond dat niet, maar daar had ze zich toch in kunnen verdiepen. Zeker als je met 14 man op vakantie gaat en ruimte te kort hebt. Net als die tafel, wat een aanfluiting en idioot verhaal eromheen.

Heeft ze nog iets over de hondsdagen geschreven? Het is toch warm nu in Frankrijk.
pi_218445285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:36 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Als uberkampeerder, oké 20 jaar geleden bestond dat niet, maar daar had ze zich toch in kunnen verdiepen. Zeker als je met 14 man op vakantie gaat en ruimte te kort hebt. Net als die tafel, wat een aanfluiting en idioot verhaal eromheen.

Heeft ze nog iets over de hondsdagen geschreven? Het is toch warm nu in Frankrijk.
Breng dr niet op ideeën met dat onzinnige verhaal weer😂
pi_218445294
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:22 schreef Holaa het volgende:
Omdat Sam die meeneemt, ja plannen kan ze als de beste!
Wat ze nodig hebben oh wacht dat plant ze in, dat ze dingen vergeten.
pi_218445300
De familie Cudogham zal jaloers zijn op dat prive sanitair 😉
Wel echt ideaal zo, dat zou ik vroeger ook wel fijn gevonden hebben met kamperen.
pi_218445328
quote:
Deden J en V laatst ook. Bij andere vakanties wordt je doodgegooid met alles in en rondom het hotel en laatst waren ze de hele vakantie offline. Lekker hoor, daar niet van maar duidelijk dat het dan zelf betaald is.
pi_218445422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wel echt ideaal zo, dat zou ik vroeger ook wel fijn gevonden hebben met kamperen.
Echt he! Ideaal dat prive sanitair. Dit was voor het eerst dat ze dat hebben schrijft ze.
Maar doet me wel denken aan wat hier eerder stond, dat ze samen met haar man die douches in dook voor een potje nfsw toepen. Dat is toch ook echt niet okay om als volwassene te doen? Ik ben echt niet tegen op een beetje de spanning opzoeken maar er zijn wel fatsoensnormen.
:)
pi_218445444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:33 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Wat is daar mee dan ?
Dit heeft hij in het voorjaar geschreven als reactie op AM. Staat op zijn openbare account.

“grillen_met_wouter
Goeiemorgen lieve volgers.

Het moment waarvan je hoopt dat ie nooit komt… is voor mij aangebroken.

Voor velen zijn de bovenstaande foto’s onlosmakelijk verbonden met mijn zus, Annemarie ofwel de mammavan.

Deze plaatjes doen mij inmiddels zeer, de vreugde is eruit, kapot, stuk of gewoon niet meer wat het had moeten zijn?

Het ongekende online geweld waar wij als familie al geruime tijd mee te maken hebben is hier de reden van.
Velen zullen het boek van Annemarie gelezen hebben, ook ik heb de moeite genomen om eerst te lezen en daarna te oordelen.
Inmiddels zijn we het jubileum van 2 jaar geen contact tussen Annemarie en een deel van het gezin gepasseerd, dat is reden genoeg om er nog een schepje bovenop te doen.
Er komt een nieuw boek en dat gaat uiteraard over zelfbescherming en je kinderen beschermen… de keuze die Annemarie gemaakt heeft is haar keuze, dat is prima.
Het idee dat haar jeugd een soort zwarte, gewelddadige, onderdrukte brei geweest is, is onjuist.
Ik kan het weten, ik woonde daar immers ook.

De immense inspanningen van onze ouders worden nu als sec slecht afgeschilderd, dat verdienen ze niet, zeker niet in het geval van Annemarie.

Dapper, power vrouw, knap dat ze dat allemaal kan, iedereen lijkt zich te kunnen vinden in haar situatie, iedereen lijkt ook geen contact met iemand te hebben, ze voelen precies wat zij voelt, medeleven en herkenning.

Ik wil jullie eraan herinneren dat er een eenzijdig beeld geschetst is onder het motto: jezelf en je gezin beschermen.
Het beschadigd ouders, zussen, broers en verdere familie met één kant van een gezin.
Waar is de nuance, waar is de zelfreflectie, waar is de uitleg van vele vaag beschreven situaties?

Het lezen van het laatste stuk heeft mij een paar nachten wakker gehouden, zie verdriet, pijn, onmacht maar proef ook een immense haat, vergelding en publiciteit.
Advies van mensen met financieel gewin bij het in stand houden van een verdienmodel is meestal niet het beste advies… familie is geen verdienmodel.

Praat met elkaar.
Wees lief voor elkaar.

Fijne zondag,
Wouter”
pi_218445489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:02 schreef mignonne het volgende:

[..]
Echt he! Ideaal dat prive sanitair. Dit was voor het eerst dat ze dat hebben schrijft ze.
Maar doet me wel denken aan wat hier eerder stond, dat ze samen met haar man die douches in dook voor een potje nfsw toepen. Dat is toch ook echt niet okay om als volwassene te doen? Ik ben echt niet tegen op een beetje de spanning opzoeken maar er zijn wel fatsoensnormen.
Ik zou spontaan opdrogen in een gemeenschappelijk douchehokje op de camping, maar ieder zijn ding 🙈.
Bij dat prive sanitair trouwens ook als de hele familie op 1,5m afstand zit.
pi_218445573
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ooit een keer gehad. Stond dus op vakantie alsnog de plee te boenen.
En bij vertrek moet je het schoon achterlaten, echter iets van schoonmaakmiddel of een doekje kregen we er niet bij. Vond het vooral gedoe.
pi_218445576
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat ik mijn kinderen ook kort bij me zou houden als ik ze dagelijks voor iedere gek op social media post, inclusief een hoop info wat privé hoort te blijven. Vorig jaar voelden de meiden zich ook zo ongemakkelijk toen ze herkend werden. Maar ben wel van mening dat de magie van een camping voor kinderen toch de vrijheid is om lekker zelf aan te rommelen/struinen, en dat mogen de Geertsen niet.
Dat zou wel erg verkeerd zijn , als AM dat zou doen , en ik geloof dat niet zo, volgens mij was AM vroeger een loner en denkt ze dat haar kinderen allemaal hetzelfde zijn als zij vroeger, nu heb ik dat idee alleen bij Guus ern beetje dat hij een beetje een eenling is , maar bij de meiden heb ik dat helemaal niet.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218445581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Maar diezelfde Wouter laat zijn dochter wel meegaan naar de camping. Onbegrijpelijk.
pi_218445592
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Snaky het volgende:

[..]
Maar diezelfde Wouter laat zijn dochter wel meegaan naar de camping. Onbegrijpelijk.
Dat weten we niet zeker he
Misschien is het een zus of vriendin van Arte
Ze rijdt nu wel met hen mee terug
pi_218445606
Jill ook weer vol in beeld bij AM.
pi_218445618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:17 schreef Miepje77 het volgende:
Jill ook weer vol in beeld bij AM.
Ze gaat ook weg nu
Dus de stories zullen nog uitgebreider gaan worden
pi_218445630
Die broek van Flip op de kermis. Dat is toch een pyjamabroek?
pi_218445631
quote:

[..]
Hoe vaakt komt zij in winkels? Ze krijgt graag gratis dingen van de Drukke Mamas , verder koopt ze niet veel.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218445658
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Snaky het volgende:

[..]
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.
En AM heeft haar behoorlijk lang uit beeld gehouden.....maar haar Ikke nam het waarschijnlijk over...
pi_218445691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.
En AM heeft haar behoorlijk lang uit beeld gehouden.....maar haar Ikke nam het waarschijnlijk over...
Ik weet niet of ik mijzelf er overheen zou kunnen zetten dat mijn kind constant maar in beeld komt.

En misschien is er voorzichtig weer contact en misschien is het zijn dochter helemaal niet.
pi_218445708
quote:

[..]
Alles wat nieuw is, is niet aan AM besteed. Al het onbekende is eng ofzo. Tot dat iemand het in het gezin gebruikt en zij het dus ook daadwerkelijk ziet dan pas gaat ze om. Bijzondere vrouw is het 😅
pi_218445732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat weten we niet zeker he
Misschien is het een zus of vriendin van Arte
Ze rijdt nu wel met hen mee terug
Wouter heeft afgelopen maart een foto met o.a haar geplaatst.

Ze gebruikt iig wel de familiaire middelvingers 🤪
pi_218445779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Alles wat nieuw is, is niet aan AM besteed. Al het onbekende is eng ofzo. Tot dat iemand het in het gezin gebruikt en zij het dus ook daadwerkelijk ziet dan pas gaat ze om. Bijzondere vrouw is het 😅
Of totdat ze het gratis gesponsord krijgt 🤪
pi_218445826
quote:

[..]
Dan zou ik de nichtjes bij mij thuis (of in het vakantiehuis van opa en oma) uitnodigen. In deze situatie zou ik haar nooit mee laten gaan op deze groepsreis.
pi_218445829
quote:

[..]
Helemaal eens! En als zij door Jim/arte is opgehaald (in nl of Frankrijk) en ook weer wordt thuisgebracht kan er relatief makkelijk contact tussen de neven en nichten worden geregeld zonder dat AM en Wouter elkaar per se hoeven te zien.

Hoe je het ook wendt of keert hebben al die kinderen niks te maken met het verbroken contact. Het is al erg genoeg dat de jongste kids hun familie ook niet meer kunnen zien en dat de rest er niet over mag praten als ze contact hebben gehad. Ik hoop voor al die kids dat ze onderling gewoon goed contact kunnen behouden en dan is een weekje mee op vakantie natuurlijk heel erg leuk.
Hoewel ik me afvraag of AM ook zo grootmoedig zou zijn om haar kinderen een week met Wouter mee te laten gaan.
pi_218445873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Helemaal eens! En als zij door Jim/arte is opgehaald (in nl of Frankrijk) en ook weer wordt thuisgebracht kan er relatief makkelijk contact tussen de neven en nichten worden geregeld zonder dat AM en Wouter elkaar per se hoeven te zien.

Hoe je het ook wendt of keert hebben al die kinderen niks te maken met het verbroken contact. Het is al erg genoeg dat de jongste kids hun familie ook niet meer kunnen zien en dat de rest er niet over mag praten als ze contact hebben gehad. Ik hoop voor al die kids dat ze onderling gewoon goed contact kunnen behouden en dan is een weekje mee op vakantie natuurlijk heel erg leuk.
Hoewel ik me afvraag of AM ook zo grootmoedig zou zijn om haar kinderen een week met Wouter mee te laten gaan.
Dat laatste denk ik niet. Sowieso zal ze niet zomaar een deel van Het Grote Gezin 'afstaan'. Die moeten gewoon werken voor de kost.
Dat de kinderen elkaar (bij de gratie Gods) 'mogen' zien vind ik goed en zou ik stimuleren maar ik liet mijn kind niet meegaan op deze vakantie. Daar zou ik dan echt te haatdragend voor zijn. Bij mij thuis wel en dan zou ik opa en oma ook uitnodigen.
pi_218445960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dan zou ik de nichtjes bij mij thuis (of in het vakantiehuis van opa en oma) uitnodigen. In deze situatie zou ik haar nooit mee laten gaan op deze groepsreis.
Dit. Ik vind het toch best een rare situatie.

Maar ik snap wel meer niet. Bv waarom AM vertelt dat ze langer samen wilden blijven maar dat dat niet kon vanwege een vervoersprobleem. Wat had ze willen hebben, een auto per stel? Die zijn ook te huur, én er bestaat OV.
Maar goed, aangezien elk stel plannen had (werk of zelf op vakantie) geloof ik het allemaal niet zo. AM maakt er graag een mooi groot gezin sprookje van.
pi_218445961
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wouter heeft afgelopen maart een foto met o.a haar geplaatst.

Ze gebruikt iig wel de familiaire middelvingers 🤪
Ja die heb ik gezien
Maar dit leek mij een ouder meisje
En het nichtje is bevriend met de tweeling, daar heb ik weinig van gemerkt nu
pi_218445970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Snaky het volgende:

[..]
Misschien heeft het meisje bij haar thuis wel een stem in te brengen...?
pi_218446002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het toch best een rare situatie.

Maar ik snap wel meer niet. Bv waarom AM vertelt dat ze langer samen wilden blijven maar dat dat niet kon vanwege een vervoersprobleem. Wat had ze willen hebben, een auto per stel? Die zijn ook te huur, én er bestaat OV.
Maar goed, aangezien elk stel plannen had (werk of zelf op vakantie) geloof ik het allemaal niet zo. AM maakt er graag een mooi groot gezin sprookje van.
Even de ondertiteling voor de vage uitleg van AM: De kinderen hebben gewoon ook een eigen leven, ondanks dat AM wil dat alles om haar en haar grote gezin draait, dus ze vertrekken voor eigen vakantie of werk. In AM taal is dat vervoersprobleem 8-) 8-)
pi_218446112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik niet. Sowieso zal ze niet zomaar een deel van Het Grote Gezin 'afstaan'. Die moeten gewoon werken voor de kost.
Dat de kinderen elkaar (bij de gratie Gods) 'mogen' zien vind ik goed en zou ik stimuleren maar ik liet mijn kind niet meegaan op deze vakantie. Daar zou ik dan echt te haatdragend voor zijn. Bij mij thuis wel en dan zou ik opa en oma ook uitnodigen.
Snap ik hoor, ik weet ook niet wat ik zelf zou doen in zo’n situatie. Maar om deze neven en nichten bij elkaar te krijgen zal óf AM, óf Wouter moeten “toegeven”. Ik denk zomaar dat hij daarin grootmoediger is en zich makkelijker over eigen gevoelens heen kan zetten ten behoeve van z’n kind dan AM.
pi_218446123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Even de ondertiteling voor de vage uitleg van AM: De kinderen hebben gewoon ook een eigen leven, ondanks dat AM wil dat alles om haar en haar grote gezin draait, dus ze vertrekken voor eigen vakantie of werk. In AM taal is dat vervoersprobleem 8-) 8-)
Hahahaha🤣 treffende vertaling 😂
pi_218446128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Soms wil je dat dingen lukken, sommige nemen een kind erbij, sommige gaan trouwen ineens en andere kopen samen een huis. Maar soms blijkt dat het daarna gewoon op is
pi_218446165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Haha. Correct!
pi_218446195
Dbm heeft nu ineens migraineaanvallen waarbij ze op bed ligt. Iemand heeft zich eindelijk eens ingelezen...maakt het verhaaltje kloppend.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218446254
Nu wordt de naam van Jill ook gewoon geblèrd in een van de stories, voor de mensen die nog twijfelden.
pi_218446264
Dansende Rens in tanktop, gruwel.
pi_218446513
Contrast bij Jay en Zoë is ook weer duidelijk, ‘mooiste meisje’ vs ‘recap van boottrip’
pi_218446550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
-----
Ja want stel je voor dat iemand ongewild veel afvalt, aangeeft daarmee te worstelen, maar zich er niet door wil laten beperken in hoe ze erbij loopt of leuke activiteiten onderneemt… 🙄
Echt zulke opmerkingen…

[ Bericht 16% gewijzigd door Donna op 07-08-2025 22:12:33 ]
pi_218446664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Contrast bij Jay en Zoë is ook weer duidelijk, ‘mooiste meisje’ vs ‘recap van boottrip’
Op tiktok deelt ze ook de liefde voor night zwarte kat
pi_218446738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja want stel je voor dat iemand ongewild veel afvalt, aangeeft daarmee te worstelen, maar zich er niet door wil laten beperken in hoe ze erbij loopt of leuke activiteiten onderneemt… 🙄
Echt zulke opmerkingen…
Gewoon activiteiten ondernemen is iets heel anders dan de beelden die zij liet zien.
En verder laat ik het hierbij. Als jij het wel gelooft, prima toch?
pi_218446787
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:01 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Snap ik hoor, ik weet ook niet wat ik zelf zou doen in zo’n situatie. Maar om deze neven en nichten bij elkaar te krijgen zal óf AM, óf Wouter moeten “toegeven”. Ik denk zomaar dat hij daarin grootmoediger is en zich makkelijker over eigen gevoelens heen kan zetten ten behoeve van z’n kind dan AM.
Dat denk ik zeker. AM is in alles zo overtuigd van haar gelijk, dat ik me ook niet kan voorstellen dat zij daarin ook maar iets zou schikken.

Dus als het inderdaad het nichtje is, dan heeft Wouter dat heel goed gedaan. Ik had dat, denk ik, niet gekund.

AM zal haarzelf waarschijnlijk alle credits geven. Omdat zij zo'n fantastisch gezin zijn, wil/kan/mag nichtje mee.
pi_218447012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:47 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Gewoon activiteiten ondernemen is iets heel anders dan de beelden die zij liet zien.
En verder laat ik het hierbij. Als jij het wel gelooft, prima toch?
Het hebben van een eetstoornis is helaas (weet ik uit ervaring) ook zo dubbel. Vaak geeft het afvallen en dun zijn een (tijdelijk) goed gevoel maar de gezonde kant in je weet dondersgoed dat het niet goed en gezond is en je aan zou moeten komen. Deels wil je dat ook, om weer deel te kunnen nemen aan het normale leven, weer energie te hebben etc., maar dat ‘zieke’ deel geniet ergens ook van het dun zijn en de aandacht die daarmee gepaard gaat. Heel toxisch. Dat is ook precies wat ik bij Michelle (denk ik) zie.
Ik hoop daarom ook vooral voor haar dat ze hulp heeft en het zieke deel kan verslaan. Grote kans dat ze een vertekend beeld heeft. Op een gegeven moment zie je het zelf niet meer. Dus fijn dat haar omgeving het door heeft.
pi_218447039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Op tiktok deelt ze ook de liefde voor night zwarte kat
Die tweede kat wilde ze gewoon hebben. En toen ze die had was haar behoefte weer bevredigd. Niet meer, niet minder.
  Moderator donderdag 7 augustus 2025 @ 22:09:23 #73
382129 crew  Donna
pi_218447041
Kunnen we het gewicht (en de speculaties erover) van MB weer even los laten? Sommige reacties gaan echt te ver.
pi_218447056
Jemig, die achterkant van Z bij Debbie... Kun je haar hoofd afschermen, maar de rest is nogal prominent aanwezig en ook typisch voer voor bepaalde mannen. Waarom o waarom zoiets online gooien?! Er waren vast ook andere foto's van Z te vinden die ze had kunnen gebruiken.
pi_218447060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:39 schreef miep123456 het volgende:
Camping plaats 6 personen , 2 plekken dit is een aanname maar zal AM zich bewust verteld hebben!
Een tijd terug heeft ze idd gemeldt dat ze zich had vergist met het aantal personen. Ze zei toen ook dat het was opgelost en ze die 2 niet zouden rekenen.
pi_218447067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Het hebben van een eetstoornis is helaas (weet ik uit ervaring) ook zo dubbel. Vaak geeft het afvallen en dun zijn een (tijdelijk) goed gevoel maar de gezonde kant in je weet dondersgoed dat het niet goed en gezond is en je aan zou moeten komen. Deels wil je dat ook, om weer deel te kunnen nemen aan het normale leven, weer energie te hebben etc., maar dat ‘zieke’ deel geniet ergens ook van het dun zijn en de aandacht die daarmee gepaard gaat. Heel toxisch. Dat is ook precies wat ik bij Michelle (denk ik) zie.
Ik hoop daarom ook vooral voor haar dat ze hulp heeft en het zieke deel kan verslaan. Grote kans dat ze een vertekend beeld heeft. Op een gegeven moment zie je het zelf niet meer. Dus fijn dat haar omgeving het door heeft.
Zullen we haar niet deze diagnose geven 😬
pi_218447068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Nieve het volgende:
Jemig, die achterkant van Z bij Debbie... Kun je haar hoofd afschermen, maar de rest is nogal prominent aanwezig en ook typisch voer voor bepaalde mannen. Waarom o waarom zoiets online gooien?! Er waren vast ook andere foto's van Z te vinden die ze had kunnen gebruiken.
Ik zat er met open mond naar te kijken. Dat bandje!
pi_218447118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt in dit geval alleen maar meer op omdat ze dat hoofd afschermt. Hoe dom zeg.
pi_218447130
Ik vind het ook niet raar hoor. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou mij ook niet echt verbazen.
pi_218447135
Waar kan ik die Debbie volgen?
pi_218447169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Overrozen14 het volgende:
Waar kan ik die Debbie volgen?
@theletherfamily op zowel insta als tiktok
pi_218447192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:20 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Het valt in dit geval alleen maar meer op omdat ze dat hoofd afschermt. Hoe dom zeg.
Oei, die vind ik ook echt te.
Waarom richt je de camera dan niet wat hoger?
Lijkt wel of ze geen zwemkleding aan heeft. Niet handig.
En normaal is ze zo gebrande op veiligheid, weet nog dat tasje met een alarm , spray en een fluitje wat Z buiten mee moest nemen. Maar dan zet je je lieve meisje zo op internet
pi_218447364
Jenny jelies staat te zingen , staat er onder bij de reakties , ze heeft een gouden keel , wat is ze gegroeid.😂😂ik snap werkelijk niet waarom ze zingt , ze denkt dat ze kan zingen , wat slecht
pi_218447375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Jenny jelies staat te zingen , staat er onder bij de reakties , ze heeft een gouden keel , wat is ze gegroeid.😂😂ik snap werkelijk niet waarom ze zingt , ze denkt dat ze kan zingen , wat slecht
Er stonden ook niet zo aardige reacties over het zingen maar die zijn verwijderd
pi_218447414
Bij minibelle staat de jongste gewoon bloot op insta 8)7 geblurred, maar echt niet oké dit.
Waarom gun je je kind geen privacy?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218447509
quote:
Bij ons thuis zouden ze zeggen: 'ik zou mijn baan nog niet opzeggen'. (Niet dat ze die heeft waarschijnlijk, maar bij wijze van he 😉)
pi_218447541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij ons thuis zouden ze zeggen: 'ik zou mijn baan nog niet opzeggen'. (Niet dat ze die heeft waarschijnlijk, maar bij wijze van he 😉)
‘Heeft iemand al eens gezegd dat je mooi kan zingen? Nee? Waarom doe je het dan?’
‘Weet jij wie dit nummer zingt? Laat die het lekker zingen dan.’

Standaard op het werk _O-
pi_218447602
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Dat zie je als moeder toch ook voordat je het plaatst?
pi_218447623
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef LeSage het volgende:

[..]
‘Heeft iemand al eens gezegd dat je mooi kan zingen? Nee? Waarom doe je het dan?’
‘Weet jij wie dit nummer zingt? Laat die het lekker zingen dan.’

Standaard op het werk _O-
Dit zeg ik altijd tegen ons mam, die zingt zo vals 😂
Maar goed, dr ouders waren ontroerd en de mensen die hadden gedronken vast ook🫣
pi_218447674
Staat Kyra goed, een flink stuk van dr haar af. Ik vond het zo degelijk staan, dat hele lange lijzige. Veel vlotter dit!
pi_218447765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:09 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm heeft nu ineens migraineaanvallen waarbij ze op bed ligt. Iemand heeft zich eindelijk eens ingelezen...maakt het verhaaltje kloppend.
Ik sta de dag na een migraine aanval niet 1,5 uur in de sportschool 🫣 Maar fijn voor haar dat ze dat wel kan! En nog een zwaardere training dan normaal.

Ook weer bloemetjes over de gezichten van haar eigen kinderen maar die van anderen staan weer lekker open en bloot op haar insta, echt onbegrijpelijk!
pi_218447898
Er zit natuurlijk wel verschil in de een of andere aanval.

Ik had gisteravond een lichte migraine aanval, vooral hoofdpijn en mijn oog deed zeer. En was gewoon niet lekker erbij.
Dan had ik mogelijk best naar de gym gekund als ik ooit zou gaan.

Maar, ik zit ook wel eens uren spugend boven de wc en heb ik zo'n enorme pijn en kan ik geen enkel straaltje licht aan. Zelfs mijn mobiel is dan al teveel.

Dus het zou kunnen maar ze is gewoon in zijn geheel al niet geloofwaardig.
Ik wou dat ik migraine zonder hoofdpijn had, dat zou fijn zijn :)
pi_218448368
quote:
Wat een lullige reactie zeg? Heel flauw.
pi_218448405
Dus je dochter wordt wakker omdat ze honger heeft, je geeft haar een banaan en maakt een beker drinken en vervolgens laat je het meisje met papa gamen. (En moeders gaat naar bed) Banaantje en drinken kan ik snappen maar daarna is het toch weer echt gewoon bedtijd, gamen zou hier niet gebeuren. #DBM
pi_218448420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef Jannetje91 het volgende:
Staat Kyra goed, een flink stuk van dr haar af. Ik vond het zo degelijk staan, dat hele lange lijzige. Veel vlotter dit!
Ik vind haar er altijd degelijk/ouwelijk uit zien.
Verder zie ik dat Debbie de foto van Z heeft verwijderd.
pi_218448481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:19 schreef IlseMarije het volgende:
Dus je dochter wordt wakker omdat ze honger heeft, je geeft haar een banaan en maakt een beker drinken en vervolgens laat je het meisje met papa gamen. (En moeders gaat naar bed) Banaantje en drinken kan ik snappen maar daarna is het toch weer echt gewoon bedtijd, gamen zou hier niet gebeuren. #DBM
Idd ook heel raar, die 2 bekers drinken dat was vast geen water/melk maar limonade. Echt toppie (of tokkie???😂) hoor: limonade en gamen laat op de avond, goed voor de nachtrust van dat kind..
pi_218448516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:57 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Idd ook heel raar, die 2 bekers drinken dat was vast geen water/melk maar limonade. Echt toppie (of tokkie???😂) hoor: limonade en gamen laat op de avond, goed voor de nachtrust van dat kind..
Als de kinderen daar niet kunnen slapen zetten zij ze altijd voor de tv/tablet. Begrijp dat ook niet
pi_218448571
Dat was helemaal niet heel vals, van Jennie Jelies.
Een gouden keeltje is een beetje overdreven. En ik zou er, als ik haar was, ook niet mijn werk van maken. Maar ze deed het best leuk. Er zijn er die veel slechter zingen.
pi_218448582
En ik heb eens even gegluurd op de Insta's van die poly waar jullie het over hebben. Ik werd toch nieuwsgierig.

Over hun levensstijl geen oordeel, maar wat een zoetsappige, zie-mij/ons-perfect-zijn plaatjes.
Daar hou ik helemaal niet vam. Zo gemaakt, zo niet echt.
Vreselijk.
pi_218448585
Maarten al druk bezig met inpakken, net als S&S en J.

En Annemarie ligt het gapend vanuit haar bed te filmen.
pi_218448610
Het wordt vandaag 38 graden dus we gaan lekker vroeg weg en we trekken allemaal een lekkere warme sweater aan met lange mouwen.
pi_218448632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:17 schreef Shuri het volgende:
Maarten al druk bezig met inpakken, net als S&S en J.

En Annemarie ligt het gapend vanuit haar bed te filmen.
Queen bee
pi_218448638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:24 schreef MissBaksel het volgende:
Het wordt vandaag 38 graden dus we gaan lekker vroeg weg en we trekken allemaal een lekkere warme sweater aan met lange mouwen.
Ik ben een stille meelezer, maar hierin wil ik toch even opkomen voor AM. Wij zitten ook in zuid Frankrijk en hoewel het hier ook 35+ graden wordt, zitten wij nu ook met een trui en lange broek aan, de nachten en ochtenden zijn écht heel koud!
pi_218448656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:15 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Dat was helemaal niet heel vals, van Jennie Jelies.
Een gouden keeltje is een beetje overdreven. En ik zou er, als ik haar was, ook niet mijn werk van maken. Maar ze deed het best leuk. Er zijn er die veel slechter zingen.
Ik kan zo niet zingen en heb ook geen verstand van zingen maar vals was het niet, indrukwekkend was het echter ook niet 😂

Maar het zijn altijd van die slijmballen/ja knikkers die het geweldig vinden, die kom je overal tegen. (De andere reacties worden verwijderd en geblokt dus blijven de positieve reacties over)
pi_218448675
Ik vond het echt niet dat ze slecht kan zingen, zo makkelijk is dat liedje ook weer niet, dus ik begrijp de negatieve reacties echt niet.
Je hoorde wel dat ze zenuachtig was.
pi_218448679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik vond het echt niet dat ze slecht kan zingen, zo makkelijk is dat liedje ook weer niet, dus ik begrijp de negatieve reacties echt niet.
Je hoorde wel dat ze zenuachtig was.
Nee nee ze was verkouden 😂 Maar goed ik kan én durf het echt niet dus wat dat betreft goed gedaan.
pi_218448698
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef LeSage het volgende:
Bij minibelle staat de jongste gewoon bloot op insta 8)7 geblurred, maar echt niet oké dit.
Waarom gun je je kind geen privacy?
Dat is niet oké!

Haar kennis van taal is ook niet je van het. Je hebt geen "beloofde status", maar wel een "belofte status" bij NOC*NSF. Als je dan wil opscheppen moeder minibelle, doe het dan goed.
pi_218448791
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit zeg ik altijd tegen ons mam, die zingt zo vals 😂
Maar goed, dr ouders waren ontroerd en de mensen die hadden gedronken vast ook🫣
Nou nou, even een tandje minder misschien??

~Donna

[ Bericht 8% gewijzigd door Donna op 08-08-2025 09:30:17 ]
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:23:27 #109
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218448934
DBM die probeert alles zo goed privé te houden post wel gewoon haar achternaam nu met dat certificaat _O-

Misschien heb ik zojuist een Google rondje erop zitten en heb ik haar facebook gevonden waar de kinderen gewoon zonder bloemetjes opstaan, alle blogs over de gezondheid van haar oudste en haar eigen blog waarop namen van beide kinderen gewoon staan :') O, en foto's en naam van haar man :P

Best erg, maar juist door alles zo te proberen verbergen wakkert dat een challenge in mij aan :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218448943
Jacqueline gooit er ook ff een foto tegenaan, ik geloof haar onschuld niet in dit verhaal zij wilt te graag MB zijn
Hoor alleen maar negatieve dingen over MB van de meeste hier maar wat vinden jullie van Jacqueline in dit verhaal?
pi_218448978
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Meke het volgende:
DBM die probeert alles zo goed privé te houden post wel gewoon haar achternaam nu met dat certificaat _O-

Misschien heb ik zojuist een Google rondje erop zitten en heb ik haar facebook gevonden waar de kinderen gewoon zonder bloemetjes opstaan, alle blogs over de gezondheid van haar oudste en haar eigen blog waarop namen van beide kinderen gewoon staan :') O, en foto's en naam van haar man :P

Best erg, maar juist door alles zo te proberen verbergen wakkert dat een challenge in mij aan :') _O-

En een van de namen 🤣
pi_218448988
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]

~Donna

ik mag niet zeggen dat ik het gekrijs vind? Wist niet dat je het mooi moet vinden.
pi_218449005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Jacqueline gooit er ook ff een foto tegenaan, ik geloof haar onschuld niet in dit verhaal zij wilt te graag MB zijn
Hoor alleen maar negatieve dingen over MB van de meeste hier maar wat vinden jullie van Jacqueline in dit verhaal?
Ben benieuwd waarom ze #gescheiden gebruikt. Deed ze in het begin na de scheiding van haar ex ook vaak maar naar mijn idee heeft ze het al een tijdje niet meer gebruikt.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:39:36 #114
382129 crew  Donna
pi_218449017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:33 schreef poohenzo het volgende:

[..]
ik mag niet zeggen dat ik het gekrijs vind? Wist niet dat je het mooi moet vinden.
Nee hoor je hoeft het niet mooi te vinden, maar 'het bloed stroomt uit m'n oren' is totaal niet nodig.
Je hoeft je mening niet op zo'n manier aan te dikken.
pi_218449038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ben benieuwd waarom ze #gescheiden gebruikt. Deed ze in het begin na de scheiding van haar ex ook vaak maar naar mijn idee heeft ze het al een tijdje niet meer gebruikt.
Eindelijk eens alleen met haar eigen kinderen
pi_218449165
quote:

[..]
Omdat het een foto is van haar met haar kinderen uit een huwelijk met iemand waar ze van gescheiden is. Ze heeft ook de #co-ouderschap.

Dat slaat niet op de huidige relatie. Zo vat ik het op.
pi_218449168
quote:

[..]
Nou dat… co ouderschap etc
pi_218449194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:44 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Eindelijk eens alleen met haar eigen kinderen
Deze foto is gemaakt bij de Beekse Bergen, kijk maar naar die foto van hun 10en qua kleding.
Dus geen tripje met alleen haar kids, maar een onderdeel van een hele fotoshoot tijdens een dagje uit met alle kinderen 😜
pi_218449210
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:02 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Omdat het een foto is van haar met haar kinderen uit een huwelijk met iemand waar ze van gescheiden is. Ze heeft ook de #co-ouderschap.

Dat slaat niet op de huidige relatie. Zo vat ik het op.
Heeft zij zelf de keuze gemaakt voor een scheiding?

De Bollen-casus is nog nieuw voor me dus ik heb meer info nodig voor ik mijn weloverwogen mening hierover ga geven maar iets zegt me dat we hier te maken hebben met wat volwassen prutsers die dachten lekker anders te zijn en nu lekker de kinderen de afgrond mee in te sleuren. Kinderen die gewoon met gezicht en al dagelijks gepost worden. Om je kapot te schamen.
Go hard or go home
pi_218449272
Ik herken de camping trouwens bij Debbie. Dat is een camping met heel veel nederlanders, wij zijn daar 3 jr geledwn geweest..
pi_218449318
Wat een harde oordelen toch over de poly. We hebben toch vooralsnog allemaal geen idee wat er gebeurd is en waarom er mogelijk een eind aan komt, of wie er vertrekt. En we weten ook niet hoe ze dit in een vorm gaan gieten.

Ja kinderen krijgen een knauw van een scheiding. Maar kinderen zijn ook niet per se gebaat bij het in stand houden van een relatie tot in lengte van dagen. Bovendien kan een kind ook leren van een goed afgeronde scheiding. Dat het soms de juiste beslissing kan zijn om iets achter je te laten, dat je ook dan nog normaal tegen elkaar kunt doen etcetera. Voorlopig zie ik van hen alledrie niks wat er op wijst dat ze de kinderen niet voorop hebben staan.

Misschien doen ze wel een Ross & Rachel en zijn ze on a break :') kan natuurlijk ook nog.
pi_218449324
Ik vind Kyra haar kapsel leuk staan! Staat haar goed. Ben wel benieuwd of ze die dyson zelf gekocht heeft inmiddels want met die volgers erbij schiet het nog niet zo op geloof ik :+
pi_218449357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:07 schreef Holaa het volgende:

[..]
Deze foto is gemaakt bij de Beekse Bergen, kijk maar naar die foto van hun 10en qua kleding.
Dus geen tripje met alleen haar kids, maar een onderdeel van een hele fotoshoot tijdens een dagje uit met alle kinderen 😜
Daarom vind ik haar fake, kan er niets anders van maken
pi_218449468
Volgens mij is uit onderzoek gebleken, en heb er ooit eens een documentaire over gezien, dat wanneer scheiden in een samengesteld gezin een nog grotere impact heeft dan vanuit een bestaand gezin. Dat wetende vind ik het alleen maar nog triester als de poly uit elkaar gaat.
pi_218449637
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 10:20 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik herken de camping trouwens bij Debbie. Dat is een camping met heel veel nederlanders, wij zijn daar 3 jr geledwn geweest..
Ik zag op een filmpje over de watterdrup ook al 1 of 2 NLse auto’s staan. Maar ze wilde toch juist naar een camping met zo weinig mogelijk Nederlanders?
(Waar vind je nog een familiecamping in Frankrijk in het hoogseizoen zonder Nederlanders?)
pi_218449641
quote:
Of ze MB wil zijn geloof ik niet, ze is in alles beter en mooier (mijn mening). Ik denk wel dat ze MB haar man wou, mission completed, wees trots Sjaak 🫠
pi_218449659
En zou Debby naar een concert zijn geweest (met haar elektrische stoel op een invalidenplekje..?) waar ze de gesigneerde poster (en gaat ze die nu boven haar bed hangen?) en CD heeft gescoord?
Of ook besteld op Temu?
pi_218449676
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 08:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ik ben een stille meelezer, maar hierin wil ik toch even opkomen voor AM. Wij zitten ook in zuid Frankrijk en hoewel het hier ook 35+ graden wordt, zitten wij nu ook met een trui en lange broek aan, de nachten en ochtenden zijn écht heel koud!
Ligt er echt aan waar je zit. Wij komen net terug uit zuid-frankrijk en geen lange broek of trui aan gehad. Ook 's avonds en 's ochtends meteen warm.
pi_218449697
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:14 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zag op een filmpje over de watterdrup ook al 1 of 2 NLse auto’s staan. Maar ze wilde toch juist naar een camping met zo weinig mogelijk Nederlanders?
(Waar vind je nog een familiecamping in Frankrijk in het hoogseizoen zonder Nederlanders?)
Ik vind de aversie tegen toerisme als overduidelijk toerist zo grappig.
Waarom zou je op zoek willen naar een camping zonder Nederlanders? Ik heb er hier echt totaal geen last van.
Is ook wel ‘hip’ om te zeggen dat je een camping zoekt zonder Nederlanders.
pi_218449711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:15 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Of ze MB wil zijn geloof ik niet, ze is in alles beter en mooier (mijn mening). Ik denk wel dat ze MB haar man wou, mission completed, wees trots Sjaak 🫠
De relatie begon volgens mij tussen Michelle en Jacqueline. Dit is gewoon totaal een eigen verhaal verzinnen 8)7
pi_218449724
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind de aversie tegen toerisme als overduidelijk toerist zo grappig.
Waarom zou je op zoek willen naar een camping zonder Nederlanders? Ik heb er hier echt totaal geen last van.
Is ook wel ‘hip’ om te zeggen dat je een camping zoekt zonder Nederlanders.
In het geval van Debbie heeft dit maar één reden: ze wil niet herkend worden, want dan moet ze ook op vakantie blijven acteren.

Iemand hier vroeg het trouwens laatst, maar die vakantie van Minibelle was inderdaad weer gesponsord hoor. 1,5-2 weken later is daar nu eindelijk de AD.
pi_218449731
quote:
Ik vind iets van J. Puur gebaseerd op wat ze zelf heeft laten zien. Fan van M, contact gekregen met haar idool, alles overgenomen van M (taalgebruik, kleding, liefde voor auto’s, kinderen anders gekleed, vrienden overgenomen/bij aangesloten m.a.w. gedaantewisseling). Of het vooropgezet is weet ik niet maar sinds de start van de poly heb ik geschreven dat het mij niet zou verbazen als zij met K over zou blijven. Maar goed, wat er ook speelt, ze zullen er alle drie een rol in hebben.
pi_218449800
quote:

[..]
Wat een belachelijke reactie zeg. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen uit elkaar gaan, dat is hier ook gebeurt. Je hoeft er toch niet zelf een verhaal bij te verzinnen 😂
pi_218449814
Die foto's van MB in haar nieuwe story... en maar drinken
Ik zie haar nog in het ziekenhuis terechtkomen. Dit kan toch niet goedgaan?
pi_218449950
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef lila01 het volgende:
Is dat niet wat overdreven?
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
pi_218449990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
Ik zie eigenlijk nooit een story zonder drank, dat bedoel ik. En waarom moet je drinken bij het zwembad terwijl je kinderen aan het zwemmen zijn?

Anyway, ik vind het bizar om te zien hoe slecht MB eruitziet en dat iedereen maar doet alsof ze the time of their lives hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 08-08-2025 12:00:58 ]
pi_218450144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:27 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In het geval van Debbie heeft dit maar één reden: ze wil niet herkend worden, want dan moet ze ook op vakantie blijven acteren.

Iemand hier vroeg het trouwens laatst, maar die vakantie van Minibelle was inderdaad weer gesponsord hoor. 1,5-2 weken later is daar nu eindelijk de AD.
Mwa, dat van die camping van Debbie is denk ik gewoon een modezinnetje: ‘ik zoek een camping met weinig Nederlanders, want wij gaan Frankrijk écht ontdekken en niet zo zijn als de rest.’
Dit is op van die pagina’s op Facebook ook.
En dan advies vragen aan Nederlanders _O-
pi_218450151
Elise Boers in Parijs met moeder en zus: "we lopen ons suf, eindelijk die 10.000 stappen gezet".

Welke moeder haalt dat niet op een dag thuis met 1 of 2 of in haar geval zelfs 3 kids?? Ik haalde dat wel eens zonder het huis te verlaten (wasmachine op zolder helpt).

10.000 stappen in Parijs is echt weinig. Stedentrips zorgen bij mij voor enorm veel stappen.
pi_218450153
quote:

[..]
Dat is jouw mening, ik denk zonder MB was Jaqueline gewoon nog bij haar man en had ze een saai leven gehad
Ze was en is fan girl.. dus gewoon een groupie die dit leven wou
pi_218450161
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:36 schreef lila01 het volgende:
Die twee glazen? Je ziet werkelijk 1 minuut van de dag.. echt mensen zijn zo obsessief met haar bezig

Zie alle flu flu’s continu aan de drank.. ik doe ze ook niet na maar ja.. alles voor de likes he
pi_218450172
quote:
Was een reactie op die #Walkies foto van MB denk ik. Dat was echt vals van M, dus ik snap J wel.
pi_218450178
AM met haar hand op de aanhanger en andere hand met camera: duwtje nog Maart?🫢
Maar het idee om alles straks weer uit te ruimen en opnieuw op te zetten, succes Maart en Guus want AM zal alles wel weer filmen
pi_218450201
Zitten de familie en vrienden van M in hetzelfde hotel, nee toch? Zo heel groot lijkt mij dat hotel niet, het zwembad is ook niet heel groot. Vind het dan best bijzonder dat het toegestaan is dat er zoveel bezoek is toegestaan.
pi_218450224
Je zult op vakantie toch steeds moeten filmen. Best zwaar dat influencerleven :-)
pi_218450242
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:12 schreef Holaa het volgende:
Elise Boers in Parijs met moeder en zus: "we lopen ons suf, eindelijk die 10.000 stappen gezet".

Welke moeder haalt dat niet op een dag thuis met 1 of 2 of in haar geval zelfs 3 kids?? Ik haalde dat wel eens zonder het huis te verlaten (wasmachine op zolder helpt).

10.000 stappen in Parijs is echt weinig. Stedentrips zorgen bij mij voor enorm veel stappen.
Ik heb nog nooit van mijn leven 10.000 stappen gehaald op een dag thuis. Zelfs niet toen ik mijn dochter ging verhuizen en we de hele dag trappen hebben gelopen. 10.000 stappen haal ik alleen maar als ik buiten een wandeling van minimaal 6 kilometer maak of ga hardlopen. En het is niet eens dat ik stil zit, maar om 10.000 stappen te halen in een huis van nog geen 10 m lang, moet je echt continu je kamer op en neer lopen.
pi_218450256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
En zou Debby naar een concert zijn geweest (met haar elektrische stoel op een invalidenplekje..?) waar ze de gesigneerde poster (en gaat ze die nu boven haar bed hangen?) en CD heeft gescoord?
Of ook besteld op Temu?
Kan je gewoon online bestellen... betaal je dan extra voor.. doet Roy graag
pi_218450265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Zitten de familie en vrienden van M in hetzelfde hotel, nee toch? Zo heel groot lijkt mij dat hotel niet, het zwembad is ook niet heel groot. Vind het dan best bijzonder dat het toegestaan is dat er zoveel bezoek is toegestaan.
Nee volgens mij niet. Geloof dat haar familie wel in dezelfde straat verblijft.
pi_218450303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Volgens mij neemt de familie het daar zo'n beetje over elke zomer. Lijkt me niet fijn als je daar zelf voor je vakantie bent, ook met al dat gefilm bij het zwembad.
pi_218450383
AM die pas na vertrek van de volgende camping bekend wil maken waar ze zaten. Nou, twee klikken op google en je bent er achter.
pi_218450467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Was een reactie op die #Walkies foto van MB denk ik. Dat was echt vals van M, dus ik snap J wel.
Dat dus...JvP aapt MB wel overduidelijk na met die foto's. Eerst die handen en nu met alleen haar kids.
pi_218450536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan je gewoon online bestellen... betaal je dan extra voor.. doet Roy graag
😂
Ik vind het nogal puberaal.. wat moét je er mee?
Maar dat past natuurlijk wel bij de andere ‘wat moet je er mee-meuk’
pi_218450562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂
Ik vind het nogal puberaal.. wat moét je er mee?
Maar dat past natuurlijk wel bij de andere ‘wat moet je er mee-meuk’
Ik zou zoiets alleen leuk vinden wanneer het gesigneerd is bij een ontmoeting. En dan nog zou ik dat zelf niet willen hebben. Ik heb geen idolen, misschien ligt het daar wel aan.
pi_218450587
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
De relatie begon volgens mij tussen Michelle en Jacqueline. Dit is gewoon totaal een eigen verhaal verzinnen 8)7
Haha je doel bereiken van ook via een omweg.. Maar idd nergens op gebaseerd. Laten we het erop houden dat het een bijzonder stel mensen is
pi_218450596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou zoiets alleen leuk vinden wanneer het gesigneerd is bij een ontmoeting. En dan nog zou ik dat zelf niet willen hebben. Ik heb geen idolen, misschien ligt het daar wel aan.
Ik heb de afgelopen 15 jaar 1x iets laten signeren toen ik per toeval iemand tegen kwam na een concert en ik idd wel groot fan van deze persoon was/ben voelde me toen wel beetje puber 🤣
pi_218450630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb de afgelopen 15 jaar 1x iets laten signeren toen ik per toeval iemand tegen kwam na een concert en ik idd wel groot fan van deze persoon was/ben voelde me toen wel beetje puber 🤣
Maar dat is toch echt iets anders dan een handtekening kopen😂
pi_218450680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het ligt er wel dik bovenop hoor jongens! 🤣 Wat laten die lui zich kennen... Ik geniet hier best van hoor, ben ik nu een slecht mens? 😬 #irritainment
pi_218450826
Oh oh Judith.. Uitstel vragen omdat je je inkomstenbelasting "moet" doen in april (kan ook eerder maar dat wil ze niet want ze wil zoveel mogelijk rente ontvangen over haar spaargeld in 100 potjes). Ik ken echt niemand die gegevens voor pensioenfonds oid via we transfer verstuurd 🫣 Ook grote bestanden kun je toch gewoon via mail versturen? Zij doet dingen soms echt omslachtig en verwacht dan wel van iedereen om daar in mee te gaan.
pi_218450837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:06 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Dat dus...JvP aapt MB wel overduidelijk na met die foto's. Eerst die handen en nu met alleen haar kids.
Haha inderdaad daar zitten sneren achter
pi_218450872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh oh Judith.. Uitstel vragen omdat je je inkomstenbelasting "moet" doen in april (kan ook eerder maar dat wil ze niet want ze wil zoveel mogelijk rente ontvangen over haar spaargeld in 100 potjes). Ik ken echt niemand die gegevens voor pensioenfonds oid via we transfer verstuurd 🫣 Ook grote bestanden kun je toch gewoon via mail versturen? Zij doet dingen soms echt omslachtig en verwacht dan wel van iedereen om daar in mee te gaan.
Ongelooflijk ja. Dat we transfer moet na melding geopend en ja dat kan daar dan even te lang geduurd hebben. Had het gewoon via mail gestuurd Juud.
Maar ze gaat het niet nogmaals doen, lekker puh
pi_218450898
Bij Debbie is het weer tijd voor de jaarlijkse kerstfotoshoot 🫣

Goed dat ze die foto verwijderd heeft, zou ze dat zelf gedaan hebben, of zou Roy ingegrepen hebben
pi_218450908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Ongelooflijk ja. Dat we transfer moet na melding geopend en ja dat kan daar dan even te lang geduurd hebben. Had het gewoon via mail gestuurd Juud.
Ze zal wel moeten 😂 Zo'n mail komt gewoon "onderop de stapel", die openen ze echt niet meteen omdat het mevrouw Koning is. Ze is er overigens niet helemaal duidelijk over of er bevestiging is gestuurd.
pi_218450923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:39 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het ligt er wel dik bovenop hoor jongens! 🤣 Wat laten die lui zich kennen... Ik geniet hier best van hoor, ben ik nu een slecht mens? 😬 #irritainment
Dan ben ik slecht met jou mee. Vooropgesteld dat ik dit echt heel naar vind voor de kinderen, zij hebben geen idee van de gevolgen van zo’n leven openbaar leven.
pi_218450927
Sanneke die alvast kleding koopt in maat 98, ietwat overdreven als je het mij vraagt 🫣 Ben wel team op de groei kopen als het sale is hoor maar maximaal 1 seizoen/1 maat verder.
pi_218451031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:10 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die alvast kleding koopt in maat 98, ietwat overdreven als je het mij vraagt 🫣 Ben wel team op de groei kopen als het sale is hoor maar maximaal 1 seizoen/1 maat verder.
Daarnaast is ze al 3 dagen bezig met Vinted. Het opnoemen van al die CD titels alleen al….. ga lekker naar buiten met Mijan met dit mooie weer!
pi_218451054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:03 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze had gevraagd om een ontvangstbevestiging van dat we-transfer en die heeft ze nooit gehad.
Dan ga je daar toch achteraan?

En nu gaat ze het gewoon niét doen. Tja. En dan later weer piepen dat dingen niet geregeld zijn?

Mocht je nog tijd/zin/gelegenheid hebben om hier mee te lezen Judith: print de bestanden naar PDF met bijvoorbeeld 6 bladzijden op 1 blad. Of gebruik een comprimeer-tool. En stuur het op.

en je shirt heeft vlekken
pi_218451064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Daarnaast is ze al 3 dagen bezig met Vinted. Het opnoemen van al die CD titels alleen al….. ga lekker naar buiten met M met dit mooie weer!
Maar dat doet ze wel ge, alleen post ze dat nooit want dan alle aandacht voor zoon 🤥
pi_218451110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze had gevraagd om een ontvangstbevestiging van dat we-transfer en die heeft ze nooit gehad.
Dan ga je daar toch achteraan?

En nu gaat ze het gewoon niét doen. Tja. En dan later weer piepen dat dingen niet geregeld zijn?

Mocht je nog tijd/zin/gelegenheid hebben om hier mee te lezen Judith: print de bestanden naar PDF met bijvoorbeeld 6 bladzijden op 1 blad. Of gebruik een comprimeer-tool. En stuur het op.

en je shirt heeft vlekken
En ze gaat het niet nogmaals versturen, ze krijgt zich er alleen maar zelf mee.
Ze is zelf zo dom geweest om het via we transfer te versturen
pi_218451149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:50 schreef Flower1982 het volgende:
AM die pas na vertrek van de volgende camping bekend wil maken waar ze zaten. Nou, twee klikken op google en je bent er achter.
Haha ja ik had de camping in Spanje binnen 5 min gevonden.
pi_218451185
quote:
Dit doe ik wel met gekregen spul of met Vinted items die ik kan bundelen. Voor een euro een broek erbij drie maten groter, prima. Maar niet los 1 broek kopen die veel te groot is. (Met verzendkosten en kopersbescherming etc. Ben je minimaal 5 euro kwijt, als dit item al Maar 1 euro kostte.)

Maar waarvoor ik hier kom: deelt ze nou de verkoopfoto? Dus kind van de verkoopster? Zou dit echt absoluut niet chill vinden als iemand dit zou doen, ondanks dat het gezichtje niet zichtbaar is.
pi_218451193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:49 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Precies dat! De naam van de vorige was overigens ook, op dag 2 ofzo, al in een story voorbij gekomen. Dus zo spannend is het allemaal niet. t Is maar net hoe belangrijk je t zelf maakt.
pi_218451211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar ondertussen wel haar vader continu aan het werk zetten voor háár excel-bestand wat wij allemaal zo goed kunnen gaan gebruiken. Een man van 80, verdorie. En voor iedereen die zich laatst afvroeg of ze dit gaat verkopen of toch gratis aan gaat bieden: reken maar op het laatste hoor! Ze deelde van de week namelijk nog dat haar website hopelijk snel online kan zodat ze daar ook nog wat mee bij kan verdienen. Maar huilie huilie, omdat ze zelf geen moeite wilde steken in het goed aanleveren van de gevraagde info (wetransfer wordt zelden geaccepteerd door bedrijven of instanties) gaat ze nu weer lekker overal tegenaan schoppen als klein kind en het echt niet nog eens doen!
pi_218451239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ondertussen wel haar vader continu aan het werk zetten voor háár excel-bestand wat wij allemaal zo goed kunnen gaan gebruiken. Een man van 80, verdorie. En voor iedereen die zich laatst afvroeg of ze dit gaat verkopen of toch gratis aan gaat bieden: reken maar op het laatste hoor! Ze deelde van de week namelijk nog dat haar website hopelijk snel online kan zodat ze daar ook nog wat mee bij kan verdienen. Maar huilie huilie, omdat ze zelf geen moeite wilde steken in het goed aanleveren van de gevraagde info (wetransfer wordt zelden geaccepteerd door bedrijven of instanties) gaat ze nu weer lekker overal tegenaan schoppen als klein kind en het echt niet nog eens doen!
Judith doet heel moeilijk, lekker in de slachtofferrol kruipen, maar ja straks klopt het niet, en dan is ze het zelf schuld!
pi_218451275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Debbie is het weer tijd voor de jaarlijkse kerstfotoshoot 🫣

Goed dat ze die foto verwijderd heeft, zou ze dat zelf gedaan hebben, of zou Roy ingegrepen hebben
Je kunt de shoot maar alvast gehad hebben. Tegen die tijd de voorjaarsshoot denk ik. Geen idee tussen welke bloemen maar die worden er dan vast in geshopt.
pi_218451306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je kunt de shoot maar alvast gehad hebben. Tegen die tijd de voorjaarsshoot denk ik. Geen idee tussen welke bloemen maar die worden er dan vast in geshopt.
Zo is ze al helemaal bijgekomen van de vakantie?
pi_218451341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. Ik werk bij de Rijksoverheid, wij mogen niet zomaar wetransfer files downloaden. Veel te groot veiligheidsrisico. We hebben een eigen tool voor het veilig versturen en ontvangen van grote bestanden. Typisch wel hoe al die influencers er altijd in slagen om de schuld bij anderen te leggen in plaats van zichzelf.
pi_218451357
Wat doet die Judith eigenlijk voor werk?
pi_218451510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef Louuuu_lou het volgende:
Professioneel klagen
pi_218451620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:28 schreef Brioche2 het volgende:

[..]
Professioneel klagen
😂
pi_218451633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:08 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Zo is ze al helemaal bijgekomen van de vakantie?
Ze zijn al 1,5 week thuis, lijkt me dus wel.
pi_218451657
quote:
Mijn oudste ging toen hij bijna 4 was “pas” naar maat 104 (al was hij klein en tenger), kan de broek nog mooi even de kast in.
pi_218451754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ze was ZZP verloskundige voor ze ziek werd. Door haar ziekte heeft ze een tijdje helemaal niet gewerkt (ze had gelukkig een goede arbeidsongeschiktheidsverzekering dus wel een zeer regelmatig en oke inkomen). Nu verdient ze wat bij door opdrachten als mystery shopper te doen, door zich aan te bieden als telefonisch assistent voor verloskundigenpraktijken (telefonisch spreekuur draaien) en door haar zolderkamer te verhuren via ‘vrienden van de fiets’. Deze bijverdiensten mag ze hebben naast haar inkomen van de verzekering. En daar komt dus straks haar website bij waar ze financiële info gaat geven zonder ook maar enige scholing én er komt een E-book over in het buitenland wonen met een leerplichtig kind want ze heeft dit jaar 2,5 maand vakantie gevierd in Spanje waardoor haar zoontje een week of 7 school miste na aftrek van alle Nederlandse vakanties. 😂
pi_218451763
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn oudste ging toen hij bijna 4 was “pas” naar maat 104 (al was hij klein en tenger), kan de broek nog mooi even de kast in.
Haha, dit inderdaad. Mijn oudste is ruim 3 en past soms zelfs nog 86, maar zit verder vooral in 92 en dat zit echt nog wel een tijdje goed. Ik kreeg als kraamcadeau destijds dus iets in maat 98, dat is laatst maar eens gewassen en de kast in gegaan ‘op voorraad’. Maar Sanneke is in ieder geval wel eindelijk eens voorbereid. Of zal niemand haar verteld hebben dat 98 nog lang niet nodig is?😂
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 15:59:16 #183
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218451773
Dit is bij Judith toch ook een stukje wereldvreemdheid qua hoeveel 'klanten' een pensioenfonds heeft? Als ZZP'er kun je dit soort dingen inderdaad allemaal via andere dingen regelen en er snel op reageren, maar een groot bedrijf moet regels aan klanten geven waar ze zich aan moeten houden omdat je van de (in elk geval) tientallen medewerkers niet kunt verwachten dat ze allemaal WeTransfer, Dropbox en alle schimmige alternatieven uit hun hoofd leren. Dat moet gewoon snel, en veilig (!).

Ik zeg niets nieuws in deze post maar snap echt niet hoe je de schuld hiervan bij een bedrijf neer kunt leggen :?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_218451896
Mijn oudste is 4 en half en zit in 92/98 ( ook groeiachterstand) maar dan moet je wel heeeeel lang wat bewaren en dan nog mooi vinden hahahaha
pi_218451949
Ik zie Am ineens niet meer op insta. Kennelijk ben ik geblokkeerd?

Ik volg haar niet eens. Zou niet weten waarom, maar ze is ineens onvindbaar.
pi_218452030
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:11 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mwa, dat van die camping van Debbie is denk ik gewoon een modezinnetje: ‘ik zoek een camping met weinig Nederlanders, want wij gaan Frankrijk écht ontdekken en niet zo zijn als de rest.’
Dit is op van die pagina’s op Facebook ook.
En dan advies vragen aan Nederlanders _O-
En als je als Nederlander, die er woont advies geeft dan wordt dat genegeerd. Je weet wel, de adviezen waar je de juiste campings kan vinden en de leuke plekjes kan vinden waar niemand heen gaat.
Gelukkig blijft het in onze omgeving daardoor nog steeds rustig.
Omdat veel Nederlanders vooral naar dezelfde campings gaan.
pi_218452149
quote:
Mijn kinderen gingen met maat 92/98 naar groep 1😂
pi_218452212
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Volgens Sanneke kan deze broek ook al met maat 92 gedragen worden, met als voorbeeld kind van een ander (why??). Ik vond het geen gezicht zo'n toch al wijdvallende broek met de pijpen tig keer opgerold 😅 Maar goed dat duurt ook nog gewoon 1,5 jaar of zo😂
pi_218452488
Laatst hadden we het hier over Porterenee, maar haar man heb ik echt al in geen weken meer gezien. Wat ik een beetje tussen de regels door begrijp zit hij in het appartement in Antwerpen. In eerste instantie zou zij mee gaan, maar is zij thuis gebleven met de kinderen.
Zou toch jammer zijn als het huwelijk misgaat. Het lijkt mij ook wel intensief om alles samen te doen.
pi_218452544
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:25 schreef Roesssst het volgende:
Laatst hadden we het hier over Porterenee, maar haar man heb ik echt al in geen weken meer gezien. Wat ik een beetje tussen de regels door begrijp zit hij in het appartement in Antwerpen. In eerste instantie zou zij mee gaan, maar is zij thuis gebleven met de kinderen.
Zou toch jammer zijn als het huwelijk misgaat. Het lijkt mij ook wel intensief om alles samen te doen.
Ze heeft laatst bekendgemaakt dat ze uit elkaar zijn.
pi_218452625
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:39 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Haha ik hoor ook bij je clubje hoor. Zo aan het zwembad zittend hier in Italië...beetje al die (soms bizarre) speculaties lezen en zelf ook iets vinden. Ze hebben zelf de boel maximaal online gegooid en vooral ook financieel benut....dus tja.
pi_218452651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:25 schreef Roesssst het volgende:
Lijkt mij ook intensief, ik vind dat bij die Nadeche en Mo dus ook een beetje ongezond. Zij doen alles samen.
pi_218452708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Lijkt mij ook intensief, ik vind dat bij die Nadeche en Mo dus ook een beetje ongezond. Zij doen alles samen.
BWvP en Joost&Viora net zo.
pi_218452729
Ik heb net m’n redbull over m’n telefoon gespuugd van het lachen.
DBM in haar nieuwe sportpak en sokken. Sorry ik wil echt niet iemand afvallen op z’n uiterlijk maar dit is een: doe echt maar even niet vriendin.

Zonde van m’n redbull ook.
pi_218452775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM in haar nieuwe sportpak en sokken. Sorry ik wil echt niet iemand afvallen op z’n uiterlijk maar dit is een: doe echt maar even niet vriendin.

Vind t wel stoer dat ze erin gaat lopen, helemaal met die sokken erbij.
Ze zegt ook dat t moet, moet je bij zo' wedstrijd zo'n verschrikkelijk pak aan? Want je moet wel echt een lijntje hebben wil je niet compleet voor lul lopen.
pi_218452781
quote:

Soms moet je gewoon even een statement maken 😜. Whaha dat shirt eronder ook
pi_218452798
quote:

Ik vind die kousen nog het meest erg eigenlijk
Maar haar kinderen houden van regenbogen dus daarom🌈
pi_218452801
quote:

Ik zie dit nog niet op Mollygram (wel een post met haar voor- en achternamen..🤪)

Maar laat me raden. Een clownsoutfit bij haar rainbow-kousen, want die vinden haar kinderen zo mooi..
pi_218452828
Ooooh ik heb ook even gespiekt🤡🤡🤡

Is zo'n pakje echt verplicht? Snap dat (semi)professionals zoiets aanschaffen, maar voor een 1e wedstrijd misschien een beetje overdreven, misschien blijft het ook wel bij die ene wedstrijd en dan is het een beetje zonde..

Verder heeft ze inpakstress voor de vakantie en vraagt ze om hulp om in te pakken, 'wat moet ik niet vergeten'? Zij gaat toch gewoon in NL op vakantie, waar alles overal te krijgen is??
pi_218452830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie dit nog niet op Mollygram (wel een post met haar voor- en achternamen..🤪)

Maar laat me raden. Een clownsoutfit bij haar rainbow-kousen, want die vinden haar kinderen zo mooi..
Helaas, fout gegokt
Misschien hoor jij dan de reactie van haar man want die hoorde ik niet goed
pi_218452839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Helaas, fout gegokt
Ik zag het nu, moest een filmpje bekijken. Het lijkt net zo’n showworstelaar.. 🤡
pi_218452843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:05 schreef opwegnaar het volgende:
Ooooh ik heb ook even gespiekt🤡🤡🤡

Is zo'n pakje echt verplicht? Snap dat (semi)professionals zoiets aanschaffen, maar voor een 1e wedstrijd misschien een beetje overdreven, misschien blijft het ook wel bij die ene wedstrijd en dan is het een beetje zonde..

Verder heeft ze inpakstress voor de vakantie en vraagt ze om hulp om in te pakken, 'wat moet ik niet vergeten'? Zij gaat toch gewoon in NL op vakantie, waar alles overal te krijgen is??
Telefoonnummer van de dichtstbijzijnde HAP en de medicijnTJES lijkt mij voor haar belangrijkst
pi_218452898
quote:

Je denkt toch dat je naar een parodie zit te kijken?? Werkelijk, waarom trek je zoiets aan?
pi_218452932
Kind van 9 moet bij minibelle verplicht elke dag techniek tekenen, zodat ze een portfolio op kan bouwen. Want moeder ziet haar niet op een gewone VO school.
pi_218452985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Helaas, fout gegokt
Hoort erbij zegt hij volgens mij.
pi_218453011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:31 schreef Post-its het volgende:

[..]
Hoort erbij zegt hij volgens mij.
Ow oke, dank je
Ik hoorde het niet goed
Maar zou je niet gewoon een broekje en shirt aan mogen? Dit lijkt inderdaad net een worstelpak 😊
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:47:53 #207
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218453078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
BWvP en Joost&Viora net zo.
Ja, denk dat alle drie deze constellaties (met dank aan Chat _O- kon niet echt 'stellen' of 'koppels' zeggen door de poly :P ) een beetje dezelfde valkuil hebben: ze hebben een bijzonder verhaal (iig Mo en Nadeche en Joost en Viora), daardoor vinden mensen je sympathiek en gaan ze je volgen. Je bent nog megaverliefd, dus dat zien mensen O+ En social is dan echt nog een leuke hobby.

Maar op een gegeven moment is het je baan, is het ook zakelijk en moet je nog steeds megaverliefd doen voor de camera. Lijkt me echt heel frustrerend _O- Dat je bij alles wat je moet doen, erover na moet denken, wel de goede vibe moet behouden, maar ook wel eens knijterchagrijnig bent of even geen zin hebt in elkaar.

Volgens mij is dat bij de meeste vloggers wel een beetje een omslagpunt, tussen hobby en dan betaald en stomme samenwerkingen etc, maar het wordt denk ik niet beter als je echt samen bekend bent.
pi_218453116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:19 schreef Ballerina888 het volgende:
Kind van 9 moet bij minibelle verplicht elke dag techniek tekenen, zodat ze een portfolio op kan bouwen. Want moeder ziet haar niet op een gewone VO school.
M’n hart breekt echt bij dit soort denkwijzen! Maar goed, zij ziet haar kinderen ook als fotomodellen terwijl ze zelf de inkomsten opstrijkt. Dus tsja… Wel meer verknipte ideeën daar…
pi_218453124
AM we staan vroeg op zodat we vroeg vertrekken want het wordt warm.
Komen laat in de middag aan, ik ben benieuwd wat ze gaan ondernemen op deze plek,
pi_218453127
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:34 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze heeft laatst bekendgemaakt dat ze uit elkaar zijn.
Dat heb ik dan denk ik gemist door de vakantie. Het zou wel interessant zijn als ze nu een kasboekje liet zien van zichzelf als alleenstaande moeder.
pi_218453155
quote:

[..]
Ik
Denk dat de meeste mensen die lekker op vakantie zijn wel een glaasje wijn nuttigen of 2.
Maar goed nu zijn ze niet met de auto of fiets en nog wordt het hier aangekaart.
pi_218453225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:04 schreef Leesje het volgende:

[..]
Wat een lullige reactie zeg? Heel flauw.
Lullig ? ze kan helemaal niet goed zingen , maar de fangroep en de ouders denken van wel .
En dat is lullig voor dat meisje die denkt dat ze goed kan zingen na alle reakties die ze krijgt 😂 maar de negatieve halen ze weg

[ Bericht 8% gewijzigd door ikmoetdrieten op 08-08-2025 19:15:45 ]
pi_218453229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:54 schreef miep123456 het volgende:
AM we staan vroeg op zodat we vroeg vertrekken want het wordt warm.
Komen laat in de middag aan, ik ben benieuwd wat ze gaan ondernemen op deze plek,
Helemaal niks🤣
pi_218453244
quote:

[..]

~Donna

quote:

[..]

~Donna

?als dit al niet meer mag
pi_218453248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:49 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En anders had ik het je kunnen vertellen want ik ben er net geweest... mijn god hey wat ben ik blij dat ik er niet tegelijkertijd met hun sta. Dat zwembad is echt te klein voor die hele familie plus nog anderen.
Eerlijk is eerlijk, die camping zelf is echt fantastisch qua hoe het er uit ziet.
pi_218453264
Maar creatief hoogbegaafd wil toch niet zeggen dat je naar de kunstacademie moet? Het is toch een andere manier, creatievere manier, van denken, toch?
pi_218453307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:10 schreef mignonne het volgende:

[..]
En anders had ik het je kunnen vertellen want ik ben er net geweest... mijn god hey wat ben ik blij dat ik er niet tegelijkertijd met hun sta. Dat zwembad is echt te klein voor die hele familie plus nog anderen.
Eerlijk is eerlijk, die camping zelf is echt fantastisch qua hoe het er uit ziet.
Jammer, dan had je ons inside information kunnen geven. Live. 😎
pi_218453318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jammer, dan had je ons inside information kunnen geven. Live. 😎
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
pi_218453348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:12 schreef Johanna38 het volgende:
Maar creatief hoogbegaafd wil toch niet zeggen dat je naar de kunstacademie moet? Het is toch een andere manier, creatievere manier, van denken, toch?
En eerlijk: ik vind haar persoonlijk niet echt uitblinken met tekenen hoor. Als ik dat filmpje zie van het bladeren denk ik ehm ja. Niet uitmuntend
pi_218453359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
Met haar en haar man blijkbaar :X
pi_218453380
quote:

[..]
In 86 stories per dag!

Hebben ze een insta-pagina met story’s?😇
pi_218453384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:23 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En eerlijk: ik vind haar persoonlijk niet echt uitblinken met tekenen hoor. Als ik dat filmpje zie van het bladeren denk ik ehm ja. Niet uitmuntend
En ze lijkt er niet veel plezier aan te beleven?
pi_218453391
quote:

[..]
Wat ik wel opvallend vond was dat er voor de middag middag storie met 'rosé o clock' gedeeld werd. Maar misschien was dat vanwege het feit dat ze achteraf pas stories deelt.
pi_218453406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik
Denk dat de meeste mensen die lekker op vakantie zijn wel een glaasje wijn nuttigen of 2.
Maar goed nu zijn ze niet met de auto of fiets en nog wordt het hier aangekaart.
Alles wat de B.V. BWvP laat zien wordt hier besproken. Dat is onderdeel van het bestaansrecht van de B.V. Lullig? Misschien. Zelf voor gekozen? Absoluut.
pi_218453411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En ze lijkt er niet veel plezier aan te beleven?
Nee, maar dat is wel met meer opgelegde hobby’s daar…
pi_218453442
quote:

[..]
In 86 stories per dag!

Hebben ze daar geen eigen sanitair?
pi_218453455
En weer alle billen in beeld🫣
pi_218453456
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met haar en haar man blijkbaar :X
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
pi_218453459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
Hebben ze een insta-pagina met story’s?😇
Ja! Maar daar worden vooral reclame waardige plaatjes gedeeld en het animatieprogramma enzo.
pi_218453462
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten 😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Dit dus :')
pi_218453485
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hebben ze daar geen eigen sanitair?
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.

Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
pi_218453518
quote:

[..]
In 86 stories per dag!

🤣😂m en am samen in de douche
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 19:49:12 #233
184769 crew  Deisyy
pi_218453575
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Vgrunsven13 het volgende:
En weer alle billen in beeld🫣
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?
pi_218453641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:37 schreef Jannetje91 het volgende:

[..]
[b]Ik wou dat ik een harde schijf was en dat soort informatie gewoon kon deleten [-b]😅 waarom denkt AM in godsnaam dat mensen dit willen weten?
Ja.. maar als ik in de supermarkt sta ben ik alweer vergeten wat ik moest kopen 😁

En ik denk dat het interessant- en stoerdoenerij is. Kijk ons eens even een spannend seksleven hebben.
Net als dat ‘tussen de lakens’ programma waar ze aan mee hebben gedaan.
pi_218453664
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Mogen ze dan helemaal niet meer van achteren gefilmd worden?
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
pi_218453695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:

[..]
Volgens mij niet. Bij gehuurde accomodaties heb je wel tenten met zo'n prive sanitair hokje maar ik dacht bij de eigen tenten/sleurhutten niet. Maar wellicht wel hoor, heb er niet heel goed op gelet.

Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzien
Dat lopen achter de caravans ook, nee mijn camping zou t niet zijn
pi_218453782
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet als hun badpak opgetrokken zit en hun billen duidelijk zichtbaar, wat mij betreft. Dat zwarte badpak van S is bekant een string.
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.
Sowieso in badkleding, al dragen ze dan nog badpakken en geen bikini's, maar die half ontblote billen zijn toch nergens voor nodig.
pi_218453829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik vind de plekken er tot nu toe niet leuk uitzien
Dat lopen achter de caravans ook, nee mijn camping zou t niet zijn
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.

De huuraccommodaties, zowel huisjes als tenten waren echt fantastisch zo mooi gelegen en aangelegd. Heb ik niet vaak zo mooi gezien.

De staanplaatsen staan ook echt een soort los van de rest van de camping ofzo. Op een apart veld. Verder is t gewoon een kleine camping met heel veel Nederlanders.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:12:03 #239
184769 crew  Deisyy
pi_218453872
quote:

[..]
Ik weet niet wie S is, maar ik ga even op zoek naar een zwart badpak :D
pi_218453877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:09 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik vond het gedeelte met de staanplaatsen ook tegenvallen. Vrij hutjemutje allemaal en weinig begroeiing.

De huuraccommodaties, zowel huisjes als tenten waren echt fantastisch zo mooi gelegen en aangelegd. Heb ik niet vaak zo mooi gezien.

De staanplaatsen staan ook echt een soort los van de rest van de camping ofzo. Op een apart veld. Verder is t gewoon een kleine camping met heel veel Nederlanders.
Is wel een enorm verschil met hun vorige locatie, wat zal ze het prive sanitair gaan missen
pi_218453878
Zelfs op de Beekse Bergen foto's was het bier en rose in beeld bij de Bollens
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:13:36 #242
184769 crew  Deisyy
pi_218453890
Nu weet ik wel wie S is en dat badpak is inderdaad wat krap, maar ze is gelukkig niet van te dichtbij gefilmd en 1 bil hangt er nog steeds in.
pi_218453932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Nu weet ik wel wie S is en dat badpak is inderdaad wat krap, maar ze is gelukkig niet van te dichtbij gefilmd en 1 bil hangt er nog steeds in.
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄
pi_218453962
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?

En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
pi_218453999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?

En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
Dat geknuffel met Jan en alleman krijg ik de kriebels van.
En speentjes zijn voor baby's. Maar blijkbaar werkt het ook om een kleuter koest te houden zodat moeders lekker op stap kan
pi_218454056
quote:

[..]
Dat zie je ook weer in de filmpjes van MB. Olivia met blote billen die een vriend van ma knuffelt.
pi_218454058
Zijn ze bij AM nu nog maar met zijn 7?

Of komen Sam / Julia en de rest nog ?
( Jim is naar huis zag ik)
pi_218454086
En een sneer terug van MB richting Koen en J.

"Mama's jongens"

Lekker over de ruggen van de kinderen je poly fittie uitvechten.
pi_218454113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:30 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zijn ze bij AM nu nog maar met zijn 7?

Of komen Sam / Julia en de rest nog ?
( Jim is naar huis zag ik)
Klopt, met 7 nu
Sam en Esmee gaan zelf kamperen en Julia en Rens gaan naar Bali
pi_218454115
quote:

Het type mens dat het leven niet kan en wil aanpassen met kinderen. En die ondertussen vaak roept niet te snappen waarom andere ouders de kinderen op tijd op bed leggen: " het is toch vakantie".
Mijn kinderen (de 12 jarige overigens nog steeds niet) trokken dat soort tijden niet, en ik wilde er niet op deze manier bij gaan zitten.
pi_218454130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.
Sowieso in badkleding, al dragen ze dan nog badpakken en geen bikini's, maar die half ontblote billen zijn toch nergens voor nodig.
Precies ik doelde op de half ontblote billen..
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:36:01 #252
184769 crew  Deisyy
pi_218454134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄
Het is maar waar je je mee bezig houdt.
pi_218454150
Al dat knuffelen en die vele besties bij MB krijg ik zo'n gek gevoel bij.
pi_218454165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.
Die verliezen elkaar niet uit het oog. Alles MOET gezamenlijk, boodschappen, fruit eten, borrelen, vissen, zwemmen.
Die kinderen krijgen geen kans om aan het oog te ontsnappen.
pi_218454175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Al dat knuffelen en die vele besties bij MB krijg ik zo'n gek gevoel bij.
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.
pi_218454208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.
pi_218454248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:39 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.
Die verliezen elkaar niet uit het oog. Alles MOET gezamenlijk, boodschappen, fruit eten, borrelen, vissen, zwemmen.
Die kinderen krijgen geen kans om aan het oog te ontsnappen.
Hahaha dat is wel waar inderdaad.

Geen tijd om te verzuipen ook want stond niet in de planning en het is bijna tijd voor het fruitmoment.
pi_218454257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:43 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
pi_218454270
Ik lig er zelf iedere avond zo rond 2200/2300, ook op vakantie. Ik heb 4 kinderen en ik kan me echt niet indenken - ook niet eenmalig - hoe zij tot minstens middernacht op kunnen blijven. Daarbij: ik zou me echt niet comfortabel voelen als mijn kinderen mij in de staat van MB zouden zien: luid zingend, alcohol drinken, etc. waarschijnlijk weinig echt contact met die kinderen ook op dat moment. Pff. Laat zij even haar ware aard naar boven komen zeg. Irritainment en ook wat frustraiment omdat ik haar wel nog volg 😂. Binnenkort maar mee stoppen want ik vind haar echt steeds egoïstischer en onsympathieker overkomen.
pi_218454294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:

[..]
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
Ja ze gaf als reden dat ze met een eigen bedrijf niet met zn allen weg kunnen. Maar dat vind ik ook vreemd, want vorig jaar konden ze nog de volledige 6 weken met zn allen, en nu niet eens een week ofzo?
pi_218454332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.

Inderdaad opvallend dat er nog niet is gepost over het missen van het thuisfront of beelden dat ze aan het Facetimen zijn met elkaar.

En die reactie van J kan je opvatten als dat ze later met z’n tienen op vakantie gaan of dat ze met haar jongens op vakantie gaat, de foto waar de reactie op is gegeven is immers met haar zoons.
pi_218454351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.

Inderdaad opvallend dat er nog niet is gepost over het missen van het thuisfront of beelden dat ze aan het Facetimen zijn met elkaar.

En die reactie van J kan je opvatten als dat ze later met z’n tienen op vakantie gaan of dat ze met haar jongens op vakantie gaat, de foto waar de reactie op is gegeven is immers met haar zoons.
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
pi_218454437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:

[..]
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
Als je er maar mee kunt zuipen en over oppervlakkige dingen kunt praten en vooral: maximaal lachen. Dat is de lat.
pi_218454454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
pi_218454495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
pi_218454532
Dat MB een drankje drinkt hier en daar moet ze zelf weten. Maar ze stapt ook in de auto met die kinderen. En daarvoor heeft ze zeker te veel gedronken. En dat is niet de eerste keer. Hoezo laat haar familie dat toe?
pi_218454583
Wij zijn een tijd terug naar de Efteling geweest, lagen de kinderen om 21.30/22.00u in bed, maar dat is echt een uitzondering en dan is de rek er wel echt volledig uit. Zoals MB dat doet met de kinderen zouden wij dat echt niet kunnen (en willen).
Ze schreef wel dat de voetbal ook voor de broers mee werden genomen, dus ze denkt in die zin wel aan de bonussen.
pi_218454586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
Kan me voorstellen dat Koen thuis daar not amused over is. Al die mensen die aan je kinderen zitten en M die ze beschonken 'naar huis' rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 08-08-2025 21:29:38 (Spatie) ]
pi_218454607
Is dat nieuw een buik masker? Debbie Dhillon?
pi_218454612
Hahaha Judith, die denkt echt dat de hele wereld en alle instanties om haar draaien. (Ik luister nu pas het pensioenverhaal).
pi_218454616
Dat beschonken rijden kan echt niet inderdaad.

Die tijden zou hier ook geen probleem zijn. Mijn kinderen zijn altijd gewoon mee gegaan in het ritme van het land waar we waren en hadden daar geen enkele moeite mee. Verschilt ook een beetje per kind en gezin denk ik. Wat voor je werkt.
pi_218454683
quote:

1 ervan is haar vriendin waar ze altijd heen gaat voor haar cup therapie , Ninni.
pi_218454704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat MB een drankje drinkt hier en daar moet ze zelf weten. Maar ze stapt ook in de auto met die kinderen. En daarvoor heeft ze zeker te veel gedronken. En dat is niet de eerste keer. Hoezo laat haar familie dat toe?
Ik vind het wel weer frappant dat dat gesuggereerd wordt.
Ik zie ze teruglopen na het eten met de hele groep maar niet dat ze in de auto stapt.
Misschien heeft iemand haar opgehaald of een taxi?
Waar je ogen niet zijn geweest....
pi_218454705
Ik heb het idee dat MB zich ontzettend graag wil bewijzen naar de buitenwereld. Alsof je alleen meetelt als je tig besties hebt en altijd maximaal aan het genieten bent. En op alle foto's moet ze hard lachend opstaan....
Overigens is het toch ook een wonder dat ze zo lang zonder de baby van één van de bff's kan waar ze pasgeleden nog elke avond mee moest knuffelen. Heel bijzonder allemaal.
pi_218454720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik heb het idee dat MB zich ontzettend graag wil bewijzen naar de buitenwereld. Alsof je alleen meetelt als je tig besties hebt en altijd maximaal aan het genieten bent. En op alle foto's moet ze hard lachend opstaan....
En omdat ze uitleg gaf over haar gewicht en moest bekennen dat ze veel stress had is het des te ongeloofwaardiger dat ze gierend van de lach en maximaal genietend door het leven gaat.
Overigens is het toch ook een wonder dat ze zo lang zonder de baby van één van de bff's kan waar ze pasgeleden nog elke avond mee moest knuffelen. Heel bijzonder allemaal.
pi_218454722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Die man met die krullen bedoel je? Die is van het gezelschap waar ze mee aan tafel zat.
Ook al meerdere dagen bij het zwembad gezien.
pi_218454743
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.

Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
pi_218454748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:51 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik lig er zelf iedere avond zo rond 2200/2300, ook op vakantie. Ik heb 4 kinderen en ik kan me echt niet indenken - ook niet eenmalig - hoe zij tot minstens middernacht op kunnen blijven. Daarbij: ik zou me echt niet comfortabel voelen als mijn kinderen mij in de staat van MB zouden zien: luid zingend, alcohol drinken, etc. waarschijnlijk weinig echt contact met die kinderen ook op dat moment. Pff. Laat zij even haar ware aard naar boven komen zeg. Irritainment en ook wat frustraiment omdat ik haar wel nog volg 😂. Binnenkort maar mee stoppen want ik vind haar echt steeds egoïstischer en onsympathieker overkomen.
Ze had vanmiddag wel een post geplaatst dat de kinderen sliepen.
Als ze idd in de middag paar uur slapen dan houden ze het in de avond wel
Langer vol.
Wel knap dat die kids kunnen slapen middenmoot de dag.
pi_218454793
Ik ben blij dat ik als kind gewoon op de camping heb rond gescharreld met speeltuinen, glijbanen en vriendjes.
Zo'n vakantie als MB nu doet lijkt me als kind helemaal niet zo leuk. Continu tussen hordes volwassenen, elke avond uit eten, niets te doen voor kinderen behalve zwemmen op dat resort... Ze zijn het zo gewend, maar ik vind het niet heel kindvriendelijk.
pi_218454866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:55 schreef Nieve het volgende:
Ik ben blij dat ik als kind gewoon op de camping heb rond gescharreld met speeltuinen, glijbanen en vriendjes.
Zo'n vakantie als MB nu doet lijkt me als kind helemaal niet zo leuk. Continu tussen hordes volwassenen, elke avond uit eten, niets te doen voor kinderen behalve zwemmen op dat resort... Ze zijn het zo gewend, maar ik vind het niet heel kindvriendelijk.
Met de kinderen ken ik dit soort vakanties ook niet, die van ons zouden dit echt niet trekken. Als wij met z’n tweeën weggaan of samen met vrienden dan gaan we wel lekker ergens uitgebreid dineren en drinken.

Maar bij Michelle lijken de kinderen zo braaf en rustig, die weten gewoon niet beter.
pi_218454914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:

[..]
1 ervan is haar vriendin waar ze altijd heen gaat voor haar cup therapie , Ninni.
Wat ben jij toch goed geïnformeerd! Ik ken dat hele mens niet.
pi_218454921
Ik heb nog even de stories teruggekeken .
Mb rijdt in de auto naar het voetbalstadion , in een bruin jurkje.
Daarna is ze bij het zwembad van het appartement van haar ouders.
Voor het verjaardags diner draagt ze ze een zwarte jurk.
Nergens zie je haar daar in een auto stappen en nergens zie je haar na het eten terug rijden in een auto.
De zgn vreemde gast uit het restaurant is dezelfde man als die al vanaf zaterdag dagelijks in haar stories te zien is.
Ik heb echt het idee dat er hier soms echt niet helemaal eerlijk commentaar wordt geleverd.
Dat je het niet eens bent met hoe ze haar leven leidt dat kan, ik zou het ook anders doen.
Maar om dingen te suggereren die er niet zien vind ik niet fair
Je kunt niet zomaar over iemand zeggen dat ze beschonken in een auto stapt met kinderen, ik vind dat echt te ver gaan maar goed.
pi_218454931
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef lila01 het volgende:

[..]
Wat ben jij toch goed geïnformeerd! Ik ken dat hele mens niet.
Heb haar opgezocht 😉ze was getagd in de story en dan zie je dat ze die praktijk heeft.
En ik volg Mb al best lang en weet dat ze daar al jaren heen gaat
pi_218454955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
Nergens zie je haar daar in een auto stappen en nergens zie je haar na het eten terug rijden in een auto.
De zgn vreemde gast uit het restaurant is dezelfde man als die al vanaf zaterdag dagelijks in haar stories te zien is.
Ik heb echt het idee dat er hier soms echt niet helemaal eerlijk commentaar wordt geleverd.
Dat je het niet eens bent met hoe ze haar leven leidt dat kan, ik zou het ook anders doen.
Je kunt niet zomaar over iemand zeggen dat ze beschonken in een auto stapt met kinderen, ik vind dat echt te ver gaan maar goed.
Je hebt gelijk.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:15:45 #285
184769 crew  Deisyy
pi_218454974
quote:
^O^
pi_218455018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:13 schreef mignonne het volgende:

[..]
Je hebt gelijk.
En ik hoef echt mijn gelijk niet, daar gaat het mij niet om.
Maar recht is recht en krom is krom.
pi_218455024
quote:

Ze is de auto aan het parkeren voor de verjaardag en moet naar een plekje zoeken, terwijl die vriendin met de kinderen buiten wacht. Dat schrijft ze zelf.

Ze drinken champagne.
pi_218455027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Met de kinderen ken ik dit soort vakanties ook niet, die van ons zouden dit echt niet trekken. Als wij met z’n tweeën weggaan of samen met vrienden dan gaan we wel lekker ergens uitgebreid dineren en drinken.

Maar bij Michelle lijken de kinderen zo braaf en rustig, die weten gewoon niet beter.
Tuurlijk, zonder kinderen is het fijn en leuk.
Maar 2 van mijn kinderen hebben adhd, voor hen zou dit echt een rampscenario zijn en voor ons daarom nog meer :')
pi_218455049
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Heb haar opgezocht 😉ze was getagd in de story en dan zie je dat ze die praktijk heeft.
En ik volg Mb al best lang en weet dat ze daar al jaren heen gaat
Het zijn zoveel mensen inmiddels, kan het allemaal niet meer bijhouden.
pi_218455073
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het wel weer frappant dat dat gesuggereerd wordt.
Ik zie ze teruglopen na het eten met de hele groep maar niet dat ze in de auto stapt.
Misschien heeft iemand haar opgehaald of een taxi?
Waar je ogen niet zijn geweest....
Ze moest heel lang rondjes rijden om een parkeerplek te zoeken. Ik denk niet dat een taxi dat doet. Eerder deze week maakte ze een filmpje tijdens het rijden nadat ze had gedronken. Hoe verklaar je die dan?
pi_218455081
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Niet gek dat verhalen van haar uit lekken naar juice channels. Als je zoveel bff’s hebt als zij.

Ik vind het ongezond naar haar kinderen toe. Ze zien iets wat niet normaal is. Kinderen hoeven echt niet iedereen te knuffelen en lichamelijk mee te zijn.

MB ligt met haar nieuwe blik bff’s meteen helemaal intens lepeltje lepeltje aan het zwembad. Ik word er onpasselijk van.
pi_218455117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Niet gek dat verhalen van haar uit lekken naar juice channels. Als je zoveel bff’s hebt als zij.

Ik vind het ongezond naar haar kinderen toe. Ze zien iets wat niet normaal is. Kinderen hoeven echt niet iedereen te knuffelen en lichamelijk mee te zijn.

MB ligt met haar nieuwe blik bff’s meteen helemaal intens lepeltje lepeltje aan het zwembad. Ik word er onpasselijk van.
Juist MB, met haar misbruikervaring, zou beter moeten weten.
pi_218455119
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze had vanmiddag wel een post geplaatst dat de kinderen sliepen.
Als ze idd in de middag paar uur slapen dan houden ze het in de avond wel
Langer vol.
Wel knap dat die kids kunnen slapen middenmoot de dag.
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?

Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
pi_218455131
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:21 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze is de auto aan het parkeren voor de verjaardag en moet naar een plekje zoeken, terwijl die vriendin met de kinderen buiten wacht. Dat schrijft ze zelf.

Ze drinken champagne.
Dat was de lunch, ik kan niet zien wat er in haar glas zit en hoeveel ze dronk, misschien 1 wijntje( wat is toegestaan)
Ze gaat terug om te douchen en om te kleden.
Hoe ze naar het diner gaat, lopend of met auto zie je niet. Daar drinken ze champagne, dat klopt.
Maar zie geen auto
pi_218455136
quote:
Ik vind dat jij wel erg ver gaat in het verdedigen van MB. Het lijkt wel alsof het je persoonlijk raakt. Je probeert recht te lullen wat krom is.

En het parkeren van de auto was niet bij de lunch, maar voor het avondeten. Wel bijblijven hè 😉
pi_218455151
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze moest heel lang rondjes rijden om een parkeerplek te zoeken. Ik denk niet dat een taxi dat doet. Eerder deze week maakte ze een filmpje tijdens het rijden nadat ze had gedronken. Hoe verklaar je die dan?
Dat was bij de lunch op het strand, dat klopt, wit hemdje draagt ze. Ik zie een glas op tafel maar zie niet of het water is of iets anders.
Daarna zegt ze: douchen met 5 man in een kwartier om klaar te maken voor diner.
En dat andere filmpje eerder deze week hebben niet gezien, maar hoeveel dronk ze dan? 1 wijntje? Dat mag dus gewoon.
Ik zou het ook niet doen maar goed.
pi_218455161
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat was de lunch, ik kan niet zien wat er in haar glas zit en hoeveel ze dronk, misschien 1 wijntje( wat is toegestaan)
Ze gaat terug om te douchen en om te kleden.
Hoe ze naar het diner gaat, lopend of met auto zie je niet. Daar drinken ze champagne, dat klopt.
Maar zie geen auto
Nee, dat was voor de verjaardag die avond. Met de champagne.
Zwarte jurk aan.
pi_218455183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:30 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?

Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
Dat dus!
Zet je eigen leven op insta en er zullen ook mensen zijn die vinden dat het anders moet.
Leven en laten leven, ik zie blije koppies bij de kids
pi_218455185
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]

En het parkeren van de auto was niet bij de lunch, maar voor het avondeten. 😉
Klopt
pi_218455192
Ik mag toch hopen dat MB nog wel zo helder van geest is om te bedenken dat ze niet met alcohol en vier kinderen, nog achter het stuur stapt.

Ik wil haar niet verdedigen maar ik kan me dit gewoon niet voorstellen van haar als persoon
pi_218455193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dat was bij de lunch op het strand, dat klopt, wit hemdje draagt ze. Ik zie een glas op tafel maar zie niet of het water is of iets anders.
Daarna zegt ze: douchen met 5 man in een kwartier om klaar te maken voor diner.
En dat andere filmpje eerder deze week hebben niet gezien, maar hoeveel dronk ze dan? 1 wijntje? Dat mag dus gewoon.
Ik zou het ook niet doen maar goed.
Is goed meid :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')