Queen beequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:17 schreef Shuri het volgende:
Maarten al druk bezig met inpakken, net als S&S en J.
En Annemarie ligt het gapend vanuit haar bed te filmen.
Ik ben een stille meelezer, maar hierin wil ik toch even opkomen voor AM. Wij zitten ook in zuid Frankrijk en hoewel het hier ook 35+ graden wordt, zitten wij nu ook met een trui en lange broek aan, de nachten en ochtenden zijn écht heel koud!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:24 schreef MissBaksel het volgende:
Het wordt vandaag 38 graden dus we gaan lekker vroeg weg en we trekken allemaal een lekkere warme sweater aan met lange mouwen.
Ik kan zo niet zingen en heb ook geen verstand van zingen maar vals was het niet, indrukwekkend was het echter ook niet 😂quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:15 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Dat was helemaal niet heel vals, van Jennie Jelies.
Een gouden keeltje is een beetje overdreven. En ik zou er, als ik haar was, ook niet mijn werk van maken. Maar ze deed het best leuk. Er zijn er die veel slechter zingen.
Nee nee ze was verkouden 😂 Maar goed ik kan én durf het echt niet dus wat dat betreft goed gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik vond het echt niet dat ze slecht kan zingen, zo makkelijk is dat liedje ook weer niet, dus ik begrijp de negatieve reacties echt niet.
Je hoorde wel dat ze zenuachtig was.
Dat is niet oké!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:53 schreef LeSage het volgende:
Bij minibelle staat de jongste gewoon bloot op instageblurred, maar echt niet oké dit.
Waarom gun je je kind geen privacy?
Nou nou, even een tandje minder misschien??quote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit zeg ik altijd tegen ons mam, die zingt zo vals 😂
Maar goed, dr ouders waren ontroerd en de mensen die hadden gedronken vast ook🫣
En een van de namen 🤣quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:23 schreef Meke het volgende:
DBM die probeert alles zo goed privé te houden post wel gewoon haar achternaam nu met dat certificaat![]()
Misschien heb ik zojuist een Google rondje erop zitten en heb ik haar facebook gevonden waar de kinderen gewoon zonder bloemetjes opstaan, alle blogs over de gezondheid van haar oudste en haar eigen blog waarop namen van beide kinderen gewoon staanO, en foto's en naam van haar man
![]()
Best erg, maar juist door alles zo te proberen verbergen wakkert dat een challenge in mij aan![]()
![]()
ik mag niet zeggen dat ik het gekrijs vind? Wist niet dat je het mooi moet vinden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nou nou, even een tandje minder misschien??
~Donna
Ben benieuwd waarom ze #gescheiden gebruikt. Deed ze in het begin na de scheiding van haar ex ook vaak maar naar mijn idee heeft ze het al een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Jacqueline gooit er ook ff een foto tegenaan, ik geloof haar onschuld niet in dit verhaal zij wilt te graag MB zijn
Hoor alleen maar negatieve dingen over MB van de meeste hier maar wat vinden jullie van Jacqueline in dit verhaal?
Nee hoor je hoeft het niet mooi te vinden, maar 'het bloed stroomt uit m'n oren' is totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:33 schreef poohenzo het volgende:
[..]
ik mag niet zeggen dat ik het gekrijs vind? Wist niet dat je het mooi moet vinden.
Eindelijk eens alleen met haar eigen kinderenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze #gescheiden gebruikt. Deed ze in het begin na de scheiding van haar ex ook vaak maar naar mijn idee heeft ze het al een tijdje niet meer gebruikt.
Omdat het een foto is van haar met haar kinderen uit een huwelijk met iemand waar ze van gescheiden is. Ze heeft ook de #co-ouderschap.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom ze #gescheiden gebruikt. Deed ze in het begin na de scheiding van haar ex ook vaak maar naar mijn idee heeft ze het al een tijdje niet meer gebruikt.
Nou dat… co ouderschap etcquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Deze foto is gemaakt bij de Beekse Bergen, kijk maar naar die foto van hun 10en qua kleding.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:44 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Eindelijk eens alleen met haar eigen kinderen
Heeft zij zelf de keuze gemaakt voor een scheiding?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:02 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Omdat het een foto is van haar met haar kinderen uit een huwelijk met iemand waar ze van gescheiden is. Ze heeft ook de #co-ouderschap.
Dat slaat niet op de huidige relatie. Zo vat ik het op.
Daarom vind ik haar fake, kan er niets anders van makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:07 schreef Holaa het volgende:
[..]
Deze foto is gemaakt bij de Beekse Bergen, kijk maar naar die foto van hun 10en qua kleding.
Dus geen tripje met alleen haar kids, maar een onderdeel van een hele fotoshoot tijdens een dagje uit met alle kinderen 😜
Ik zag op een filmpje over de watterdrup ook al 1 of 2 NLse auto’s staan. Maar ze wilde toch juist naar een camping met zo weinig mogelijk Nederlanders?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:20 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik herken de camping trouwens bij Debbie. Dat is een camping met heel veel nederlanders, wij zijn daar 3 jr geledwn geweest..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |