abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218447067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:04 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Het hebben van een eetstoornis is helaas (weet ik uit ervaring) ook zo dubbel. Vaak geeft het afvallen en dun zijn een (tijdelijk) goed gevoel maar de gezonde kant in je weet dondersgoed dat het niet goed en gezond is en je aan zou moeten komen. Deels wil je dat ook, om weer deel te kunnen nemen aan het normale leven, weer energie te hebben etc., maar dat ‘zieke’ deel geniet ergens ook van het dun zijn en de aandacht die daarmee gepaard gaat. Heel toxisch. Dat is ook precies wat ik bij Michelle (denk ik) zie.
Ik hoop daarom ook vooral voor haar dat ze hulp heeft en het zieke deel kan verslaan. Grote kans dat ze een vertekend beeld heeft. Op een gegeven moment zie je het zelf niet meer. Dus fijn dat haar omgeving het door heeft.
Zullen we haar niet deze diagnose geven 😬
pi_218447068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:11 schreef Nieve het volgende:
Jemig, die achterkant van Z bij Debbie... Kun je haar hoofd afschermen, maar de rest is nogal prominent aanwezig en ook typisch voer voor bepaalde mannen. Waarom o waarom zoiets online gooien?! Er waren vast ook andere foto's van Z te vinden die ze had kunnen gebruiken.
Ik zat er met open mond naar te kijken. Dat bandje!
pi_218447118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt in dit geval alleen maar meer op omdat ze dat hoofd afschermt. Hoe dom zeg.
pi_218447130
Ik vind het ook niet raar hoor. Ik zeg niet dat het zo is maar het zou mij ook niet echt verbazen.
pi_218447135
Waar kan ik die Debbie volgen?
pi_218447169
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:22 schreef Overrozen14 het volgende:
Waar kan ik die Debbie volgen?
@theletherfamily op zowel insta als tiktok
pi_218447192
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:20 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Het valt in dit geval alleen maar meer op omdat ze dat hoofd afschermt. Hoe dom zeg.
Oei, die vind ik ook echt te.
Waarom richt je de camera dan niet wat hoger?
Lijkt wel of ze geen zwemkleding aan heeft. Niet handig.
En normaal is ze zo gebrande op veiligheid, weet nog dat tasje met een alarm , spray en een fluitje wat Z buiten mee moest nemen. Maar dan zet je je lieve meisje zo op internet
pi_218447364
Jenny jelies staat te zingen , staat er onder bij de reakties , ze heeft een gouden keel , wat is ze gegroeid.😂😂ik snap werkelijk niet waarom ze zingt , ze denkt dat ze kan zingen , wat slecht
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218447375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:49 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Jenny jelies staat te zingen , staat er onder bij de reakties , ze heeft een gouden keel , wat is ze gegroeid.😂😂ik snap werkelijk niet waarom ze zingt , ze denkt dat ze kan zingen , wat slecht
Er stonden ook niet zo aardige reacties over het zingen maar die zijn verwijderd
pi_218447414
Bij minibelle staat de jongste gewoon bloot op insta 8)7 geblurred, maar echt niet oké dit.
Waarom gun je je kind geen privacy?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218447509
quote:
Bij ons thuis zouden ze zeggen: 'ik zou mijn baan nog niet opzeggen'. (Niet dat ze die heeft waarschijnlijk, maar bij wijze van he 😉)
pi_218447541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Bij ons thuis zouden ze zeggen: 'ik zou mijn baan nog niet opzeggen'. (Niet dat ze die heeft waarschijnlijk, maar bij wijze van he 😉)
‘Heeft iemand al eens gezegd dat je mooi kan zingen? Nee? Waarom doe je het dan?’
‘Weet jij wie dit nummer zingt? Laat die het lekker zingen dan.’

Standaard op het werk _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218447602
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ongelooflijk. Dat zie je als moeder toch ook voordat je het plaatst?
pi_218447623
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:05 schreef LeSage het volgende:

[..]
‘Heeft iemand al eens gezegd dat je mooi kan zingen? Nee? Waarom doe je het dan?’
‘Weet jij wie dit nummer zingt? Laat die het lekker zingen dan.’

Standaard op het werk _O-
Dit zeg ik altijd tegen ons mam, die zingt zo vals 😂
Maar goed, dr ouders waren ontroerd en de mensen die hadden gedronken vast ook🫣
pi_218447674
Staat Kyra goed, een flink stuk van dr haar af. Ik vond het zo degelijk staan, dat hele lange lijzige. Veel vlotter dit!
pi_218447765
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:09 schreef WinnieWana het volgende:
Dbm heeft nu ineens migraineaanvallen waarbij ze op bed ligt. Iemand heeft zich eindelijk eens ingelezen...maakt het verhaaltje kloppend.
Ik sta de dag na een migraine aanval niet 1,5 uur in de sportschool 🫣 Maar fijn voor haar dat ze dat wel kan! En nog een zwaardere training dan normaal.

Ook weer bloemetjes over de gezichten van haar eigen kinderen maar die van anderen staan weer lekker open en bloot op haar insta, echt onbegrijpelijk!
pi_218447898
Er zit natuurlijk wel verschil in de een of andere aanval.

Ik had gisteravond een lichte migraine aanval, vooral hoofdpijn en mijn oog deed zeer. En was gewoon niet lekker erbij.
Dan had ik mogelijk best naar de gym gekund als ik ooit zou gaan.

Maar, ik zit ook wel eens uren spugend boven de wc en heb ik zo'n enorme pijn en kan ik geen enkel straaltje licht aan. Zelfs mijn mobiel is dan al teveel.

Dus het zou kunnen maar ze is gewoon in zijn geheel al niet geloofwaardig.
Ik wou dat ik migraine zonder hoofdpijn had, dat zou fijn zijn :)
pi_218448368
quote:
Wat een lullige reactie zeg? Heel flauw.
pi_218448405
Dus je dochter wordt wakker omdat ze honger heeft, je geeft haar een banaan en maakt een beker drinken en vervolgens laat je het meisje met papa gamen. (En moeders gaat naar bed) Banaantje en drinken kan ik snappen maar daarna is het toch weer echt gewoon bedtijd, gamen zou hier niet gebeuren. #DBM
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 07:31:37 #95
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218448420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 23:24 schreef Jannetje91 het volgende:
Staat Kyra goed, een flink stuk van dr haar af. Ik vond het zo degelijk staan, dat hele lange lijzige. Veel vlotter dit!
Ik vind haar er altijd degelijk/ouwelijk uit zien.
Verder zie ik dat Debbie de foto van Z heeft verwijderd.
pi_218448481
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:19 schreef IlseMarije het volgende:
Dus je dochter wordt wakker omdat ze honger heeft, je geeft haar een banaan en maakt een beker drinken en vervolgens laat je het meisje met papa gamen. (En moeders gaat naar bed) Banaantje en drinken kan ik snappen maar daarna is het toch weer echt gewoon bedtijd, gamen zou hier niet gebeuren. #DBM
Idd ook heel raar, die 2 bekers drinken dat was vast geen water/melk maar limonade. Echt toppie (of tokkie???😂) hoor: limonade en gamen laat op de avond, goed voor de nachtrust van dat kind..
pi_218448516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:57 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Idd ook heel raar, die 2 bekers drinken dat was vast geen water/melk maar limonade. Echt toppie (of tokkie???😂) hoor: limonade en gamen laat op de avond, goed voor de nachtrust van dat kind..
Als de kinderen daar niet kunnen slapen zetten zij ze altijd voor de tv/tablet. Begrijp dat ook niet
pi_218448571
Dat was helemaal niet heel vals, van Jennie Jelies.
Een gouden keeltje is een beetje overdreven. En ik zou er, als ik haar was, ook niet mijn werk van maken. Maar ze deed het best leuk. Er zijn er die veel slechter zingen.
pi_218448582
En ik heb eens even gegluurd op de Insta's van die poly waar jullie het over hebben. Ik werd toch nieuwsgierig.

Over hun levensstijl geen oordeel, maar wat een zoetsappige, zie-mij/ons-perfect-zijn plaatjes.
Daar hou ik helemaal niet vam. Zo gemaakt, zo niet echt.
Vreselijk.
pi_218448585
Maarten al druk bezig met inpakken, net als S&S en J.

En Annemarie ligt het gapend vanuit haar bed te filmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')