abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218445779
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Alles wat nieuw is, is niet aan AM besteed. Al het onbekende is eng ofzo. Tot dat iemand het in het gezin gebruikt en zij het dus ook daadwerkelijk ziet dan pas gaat ze om. Bijzondere vrouw is het 😅
Of totdat ze het gratis gesponsord krijgt 🤪
pi_218445826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.
En AM heeft haar behoorlijk lang uit beeld gehouden.....maar haar Ikke nam het waarschijnlijk over...
Dan zou ik de nichtjes bij mij thuis (of in het vakantiehuis van opa en oma) uitnodigen. In deze situatie zou ik haar nooit mee laten gaan op deze groepsreis.
pi_218445829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.
En AM heeft haar behoorlijk lang uit beeld gehouden.....maar haar Ikke nam het waarschijnlijk over...
Helemaal eens! En als zij door Jim/arte is opgehaald (in nl of Frankrijk) en ook weer wordt thuisgebracht kan er relatief makkelijk contact tussen de neven en nichten worden geregeld zonder dat AM en Wouter elkaar per se hoeven te zien.

Hoe je het ook wendt of keert hebben al die kinderen niks te maken met het verbroken contact. Het is al erg genoeg dat de jongste kids hun familie ook niet meer kunnen zien en dat de rest er niet over mag praten als ze contact hebben gehad. Ik hoop voor al die kids dat ze onderling gewoon goed contact kunnen behouden en dan is een weekje mee op vakantie natuurlijk heel erg leuk.
Hoewel ik me afvraag of AM ook zo grootmoedig zou zijn om haar kinderen een week met Wouter mee te laten gaan.
pi_218445873
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Helemaal eens! En als zij door Jim/arte is opgehaald (in nl of Frankrijk) en ook weer wordt thuisgebracht kan er relatief makkelijk contact tussen de neven en nichten worden geregeld zonder dat AM en Wouter elkaar per se hoeven te zien.

Hoe je het ook wendt of keert hebben al die kinderen niks te maken met het verbroken contact. Het is al erg genoeg dat de jongste kids hun familie ook niet meer kunnen zien en dat de rest er niet over mag praten als ze contact hebben gehad. Ik hoop voor al die kids dat ze onderling gewoon goed contact kunnen behouden en dan is een weekje mee op vakantie natuurlijk heel erg leuk.
Hoewel ik me afvraag of AM ook zo grootmoedig zou zijn om haar kinderen een week met Wouter mee te laten gaan.
Dat laatste denk ik niet. Sowieso zal ze niet zomaar een deel van Het Grote Gezin 'afstaan'. Die moeten gewoon werken voor de kost.
Dat de kinderen elkaar (bij de gratie Gods) 'mogen' zien vind ik goed en zou ik stimuleren maar ik liet mijn kind niet meegaan op deze vakantie. Daar zou ik dan echt te haatdragend voor zijn. Bij mij thuis wel en dan zou ik opa en oma ook uitnodigen.
pi_218445960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dan zou ik de nichtjes bij mij thuis (of in het vakantiehuis van opa en oma) uitnodigen. In deze situatie zou ik haar nooit mee laten gaan op deze groepsreis.
Dit. Ik vind het toch best een rare situatie.

Maar ik snap wel meer niet. Bv waarom AM vertelt dat ze langer samen wilden blijven maar dat dat niet kon vanwege een vervoersprobleem. Wat had ze willen hebben, een auto per stel? Die zijn ook te huur, én er bestaat OV.
Maar goed, aangezien elk stel plannen had (werk of zelf op vakantie) geloof ik het allemaal niet zo. AM maakt er graag een mooi groot gezin sprookje van.
pi_218445961
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wouter heeft afgelopen maart een foto met o.a haar geplaatst.

Ze gebruikt iig wel de familiaire middelvingers 🤪
Ja die heb ik gezien
Maar dit leek mij een ouder meisje
En het nichtje is bevriend met de tweeling, daar heb ik weinig van gemerkt nu
pi_218445970
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:37 schreef Snaky het volgende:

[..]
Misschien heeft het meisje bij haar thuis wel een stem in te brengen...?
pi_218446002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:48 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Ik vind het toch best een rare situatie.

Maar ik snap wel meer niet. Bv waarom AM vertelt dat ze langer samen wilden blijven maar dat dat niet kon vanwege een vervoersprobleem. Wat had ze willen hebben, een auto per stel? Die zijn ook te huur, én er bestaat OV.
Maar goed, aangezien elk stel plannen had (werk of zelf op vakantie) geloof ik het allemaal niet zo. AM maakt er graag een mooi groot gezin sprookje van.
Even de ondertiteling voor de vage uitleg van AM: De kinderen hebben gewoon ook een eigen leven, ondanks dat AM wil dat alles om haar en haar grote gezin draait, dus ze vertrekken voor eigen vakantie of werk. In AM taal is dat vervoersprobleem 8-) 8-)
pi_218446112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:41 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik niet. Sowieso zal ze niet zomaar een deel van Het Grote Gezin 'afstaan'. Die moeten gewoon werken voor de kost.
Dat de kinderen elkaar (bij de gratie Gods) 'mogen' zien vind ik goed en zou ik stimuleren maar ik liet mijn kind niet meegaan op deze vakantie. Daar zou ik dan echt te haatdragend voor zijn. Bij mij thuis wel en dan zou ik opa en oma ook uitnodigen.
Snap ik hoor, ik weet ook niet wat ik zelf zou doen in zo’n situatie. Maar om deze neven en nichten bij elkaar te krijgen zal óf AM, óf Wouter moeten “toegeven”. Ik denk zomaar dat hij daarin grootmoediger is en zich makkelijker over eigen gevoelens heen kan zetten ten behoeve van z’n kind dan AM.
pi_218446123
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Even de ondertiteling voor de vage uitleg van AM: De kinderen hebben gewoon ook een eigen leven, ondanks dat AM wil dat alles om haar en haar grote gezin draait, dus ze vertrekken voor eigen vakantie of werk. In AM taal is dat vervoersprobleem 8-) 8-)
Hahahaha🤣 treffende vertaling 😂
pi_218446128
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.

Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
Soms wil je dat dingen lukken, sommige nemen een kind erbij, sommige gaan trouwen ineens en andere kopen samen een huis. Maar soms blijkt dat het daarna gewoon op is
pi_218446165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 20:51 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Haha. Correct!
pi_218446195
Dbm heeft nu ineens migraineaanvallen waarbij ze op bed ligt. Iemand heeft zich eindelijk eens ingelezen...maakt het verhaaltje kloppend.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218446254
Nu wordt de naam van Jill ook gewoon geblèrd in een van de stories, voor de mensen die nog twijfelden.
I can't help it, if I'm lucky
pi_218446264
Dansende Rens in tanktop, gruwel.
pi_218446513
Contrast bij Jay en Zoë is ook weer duidelijk, ‘mooiste meisje’ vs ‘recap van boottrip’
pi_218446550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
-----
Ja want stel je voor dat iemand ongewild veel afvalt, aangeeft daarmee te worstelen, maar zich er niet door wil laten beperken in hoe ze erbij loopt of leuke activiteiten onderneemt… 🙄
Echt zulke opmerkingen…

[ Bericht 16% gewijzigd door Donna op 07-08-2025 22:12:33 ]
pi_218446664
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Contrast bij Jay en Zoë is ook weer duidelijk, ‘mooiste meisje’ vs ‘recap van boottrip’
Op tiktok deelt ze ook de liefde voor night zwarte kat
pi_218446738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:36 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja want stel je voor dat iemand ongewild veel afvalt, aangeeft daarmee te worstelen, maar zich er niet door wil laten beperken in hoe ze erbij loopt of leuke activiteiten onderneemt… 🙄
Echt zulke opmerkingen…
Gewoon activiteiten ondernemen is iets heel anders dan de beelden die zij liet zien.
En verder laat ik het hierbij. Als jij het wel gelooft, prima toch?
pi_218446787
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:01 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Snap ik hoor, ik weet ook niet wat ik zelf zou doen in zo’n situatie. Maar om deze neven en nichten bij elkaar te krijgen zal óf AM, óf Wouter moeten “toegeven”. Ik denk zomaar dat hij daarin grootmoediger is en zich makkelijker over eigen gevoelens heen kan zetten ten behoeve van z’n kind dan AM.
Dat denk ik zeker. AM is in alles zo overtuigd van haar gelijk, dat ik me ook niet kan voorstellen dat zij daarin ook maar iets zou schikken.

Dus als het inderdaad het nichtje is, dan heeft Wouter dat heel goed gedaan. Ik had dat, denk ik, niet gekund.

AM zal haarzelf waarschijnlijk alle credits geven. Omdat zij zo'n fantastisch gezin zijn, wil/kan/mag nichtje mee.
pi_218447012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:47 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Gewoon activiteiten ondernemen is iets heel anders dan de beelden die zij liet zien.
En verder laat ik het hierbij. Als jij het wel gelooft, prima toch?
Het hebben van een eetstoornis is helaas (weet ik uit ervaring) ook zo dubbel. Vaak geeft het afvallen en dun zijn een (tijdelijk) goed gevoel maar de gezonde kant in je weet dondersgoed dat het niet goed en gezond is en je aan zou moeten komen. Deels wil je dat ook, om weer deel te kunnen nemen aan het normale leven, weer energie te hebben etc., maar dat ‘zieke’ deel geniet ergens ook van het dun zijn en de aandacht die daarmee gepaard gaat. Heel toxisch. Dat is ook precies wat ik bij Michelle (denk ik) zie.
Ik hoop daarom ook vooral voor haar dat ze hulp heeft en het zieke deel kan verslaan. Grote kans dat ze een vertekend beeld heeft. Op een gegeven moment zie je het zelf niet meer. Dus fijn dat haar omgeving het door heeft.
pi_218447039
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Op tiktok deelt ze ook de liefde voor night zwarte kat
Die tweede kat wilde ze gewoon hebben. En toen ze die had was haar behoefte weer bevredigd. Niet meer, niet minder.
  Moderator / Colorchick donderdag 7 augustus 2025 @ 22:09:23 #73
382129 crew  Donna
pi_218447041
Kunnen we het gewicht (en de speculaties erover) van MB weer even los laten? Sommige reacties gaan echt te ver.
pi_218447056
Jemig, die achterkant van Z bij Debbie... Kun je haar hoofd afschermen, maar de rest is nogal prominent aanwezig en ook typisch voer voor bepaalde mannen. Waarom o waarom zoiets online gooien?! Er waren vast ook andere foto's van Z te vinden die ze had kunnen gebruiken.
pi_218447060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 18:39 schreef miep123456 het volgende:
Camping plaats 6 personen , 2 plekken dit is een aanname maar zal AM zich bewust verteld hebben!
Een tijd terug heeft ze idd gemeldt dat ze zich had vergist met het aantal personen. Ze zei toen ook dat het was opgelost en ze die 2 niet zouden rekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')