abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218450536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan je gewoon online bestellen... betaal je dan extra voor.. doet Roy graag
😂
Ik vind het nogal puberaal.. wat moét je er mee?
Maar dat past natuurlijk wel bij de andere ‘wat moet je er mee-meuk’
pi_218450562
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
😂
Ik vind het nogal puberaal.. wat moét je er mee?
Maar dat past natuurlijk wel bij de andere ‘wat moet je er mee-meuk’
Ik zou zoiets alleen leuk vinden wanneer het gesigneerd is bij een ontmoeting. En dan nog zou ik dat zelf niet willen hebben. Ik heb geen idolen, misschien ligt het daar wel aan.
pi_218450587
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
De relatie begon volgens mij tussen Michelle en Jacqueline. Dit is gewoon totaal een eigen verhaal verzinnen 8)7
Haha je doel bereiken van ook via een omweg.. Maar idd nergens op gebaseerd. Laten we het erop houden dat het een bijzonder stel mensen is
pi_218450596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zou zoiets alleen leuk vinden wanneer het gesigneerd is bij een ontmoeting. En dan nog zou ik dat zelf niet willen hebben. Ik heb geen idolen, misschien ligt het daar wel aan.
Ik heb de afgelopen 15 jaar 1x iets laten signeren toen ik per toeval iemand tegen kwam na een concert en ik idd wel groot fan van deze persoon was/ben voelde me toen wel beetje puber 🤣
pi_218450630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik heb de afgelopen 15 jaar 1x iets laten signeren toen ik per toeval iemand tegen kwam na een concert en ik idd wel groot fan van deze persoon was/ben voelde me toen wel beetje puber 🤣
Maar dat is toch echt iets anders dan een handtekening kopen😂
pi_218450680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Was een reactie op die #Walkies foto van MB denk ik. Dat was echt vals van M, dus ik snap J wel.
Het ligt er wel dik bovenop hoor jongens! 🤣 Wat laten die lui zich kennen... Ik geniet hier best van hoor, ben ik nu een slecht mens? 😬 #irritainment
pi_218450826
Oh oh Judith.. Uitstel vragen omdat je je inkomstenbelasting "moet" doen in april (kan ook eerder maar dat wil ze niet want ze wil zoveel mogelijk rente ontvangen over haar spaargeld in 100 potjes). Ik ken echt niemand die gegevens voor pensioenfonds oid via we transfer verstuurd 🫣 Ook grote bestanden kun je toch gewoon via mail versturen? Zij doet dingen soms echt omslachtig en verwacht dan wel van iedereen om daar in mee te gaan.
pi_218450837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:06 schreef Wijkje79 het volgende:

[..]
Dat dus...JvP aapt MB wel overduidelijk na met die foto's. Eerst die handen en nu met alleen haar kids.
Haha inderdaad daar zitten sneren achter
pi_218450872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh oh Judith.. Uitstel vragen omdat je je inkomstenbelasting "moet" doen in april (kan ook eerder maar dat wil ze niet want ze wil zoveel mogelijk rente ontvangen over haar spaargeld in 100 potjes). Ik ken echt niemand die gegevens voor pensioenfonds oid via we transfer verstuurd 🫣 Ook grote bestanden kun je toch gewoon via mail versturen? Zij doet dingen soms echt omslachtig en verwacht dan wel van iedereen om daar in mee te gaan.
Ongelooflijk ja. Dat we transfer moet na melding geopend en ja dat kan daar dan even te lang geduurd hebben. Had het gewoon via mail gestuurd Juud.
Maar ze gaat het niet nogmaals doen, lekker puh
pi_218450898
Bij Debbie is het weer tijd voor de jaarlijkse kerstfotoshoot 🫣

Goed dat ze die foto verwijderd heeft, zou ze dat zelf gedaan hebben, of zou Roy ingegrepen hebben
pi_218450908
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:03 schreef Earring het volgende:

[..]
Ongelooflijk ja. Dat we transfer moet na melding geopend en ja dat kan daar dan even te lang geduurd hebben. Had het gewoon via mail gestuurd Juud.
Ze zal wel moeten 😂 Zo'n mail komt gewoon "onderop de stapel", die openen ze echt niet meteen omdat het mevrouw Koning is. Ze is er overigens niet helemaal duidelijk over of er bevestiging is gestuurd.
pi_218450923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:39 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het ligt er wel dik bovenop hoor jongens! 🤣 Wat laten die lui zich kennen... Ik geniet hier best van hoor, ben ik nu een slecht mens? 😬 #irritainment
Dan ben ik slecht met jou mee. Vooropgesteld dat ik dit echt heel naar vind voor de kinderen, zij hebben geen idee van de gevolgen van zo’n leven openbaar leven.
pi_218450927
Sanneke die alvast kleding koopt in maat 98, ietwat overdreven als je het mij vraagt 🫣 Ben wel team op de groei kopen als het sale is hoor maar maximaal 1 seizoen/1 maat verder.
pi_218451031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:10 schreef Jenn1806 het volgende:
Sanneke die alvast kleding koopt in maat 98, ietwat overdreven als je het mij vraagt 🫣 Ben wel team op de groei kopen als het sale is hoor maar maximaal 1 seizoen/1 maat verder.
Daarnaast is ze al 3 dagen bezig met Vinted. Het opnoemen van al die CD titels alleen al….. ga lekker naar buiten met Mijan met dit mooie weer!
pi_218451054
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:03 schreef Earring het volgende:

[..]
En ze had gevraagd om een ontvangstbevestiging van dat we-transfer en die heeft ze nooit gehad.
Dan ga je daar toch achteraan?

En nu gaat ze het gewoon niét doen. Tja. En dan later weer piepen dat dingen niet geregeld zijn?

Mocht je nog tijd/zin/gelegenheid hebben om hier mee te lezen Judith: print de bestanden naar PDF met bijvoorbeeld 6 bladzijden op 1 blad. Of gebruik een comprimeer-tool. En stuur het op.

en je shirt heeft vlekken
pi_218451064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:23 schreef Earring het volgende:

[..]
Daarnaast is ze al 3 dagen bezig met Vinted. Het opnoemen van al die CD titels alleen al….. ga lekker naar buiten met M met dit mooie weer!
Maar dat doet ze wel ge, alleen post ze dat nooit want dan alle aandacht voor zoon 🤥
pi_218451110
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:28 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ze had gevraagd om een ontvangstbevestiging van dat we-transfer en die heeft ze nooit gehad.
Dan ga je daar toch achteraan?

En nu gaat ze het gewoon niét doen. Tja. En dan later weer piepen dat dingen niet geregeld zijn?

Mocht je nog tijd/zin/gelegenheid hebben om hier mee te lezen Judith: print de bestanden naar PDF met bijvoorbeeld 6 bladzijden op 1 blad. Of gebruik een comprimeer-tool. En stuur het op.

en je shirt heeft vlekken
En ze gaat het niet nogmaals versturen, ze krijgt zich er alleen maar zelf mee.
Ze is zelf zo dom geweest om het via we transfer te versturen
pi_218451149
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 12:50 schreef Flower1982 het volgende:
AM die pas na vertrek van de volgende camping bekend wil maken waar ze zaten. Nou, twee klikken op google en je bent er achter.
Haha ja ik had de camping in Spanje binnen 5 min gevonden.
pi_218451185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:10 schreef Jenn1806 het volgende:
Dit doe ik wel met gekregen spul of met Vinted items die ik kan bundelen. Voor een euro een broek erbij drie maten groter, prima. Maar niet los 1 broek kopen die veel te groot is. (Met verzendkosten en kopersbescherming etc. Ben je minimaal 5 euro kwijt, als dit item al Maar 1 euro kostte.)

Maar waarvoor ik hier kom: deelt ze nou de verkoopfoto? Dus kind van de verkoopster? Zou dit echt absoluut niet chill vinden als iemand dit zou doen, ondanks dat het gezichtje niet zichtbaar is.
pi_218451193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:49 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Haha ja ik had de camping in Spanje binnen 5 min gevonden.
Precies dat! De naam van de vorige was overigens ook, op dag 2 ofzo, al in een story voorbij gekomen. Dus zo spannend is het allemaal niet. t Is maar net hoe belangrijk je t zelf maakt.
pi_218451211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 13:57 schreef Jenn1806 het volgende:
Maar ondertussen wel haar vader continu aan het werk zetten voor háár excel-bestand wat wij allemaal zo goed kunnen gaan gebruiken. Een man van 80, verdorie. En voor iedereen die zich laatst afvroeg of ze dit gaat verkopen of toch gratis aan gaat bieden: reken maar op het laatste hoor! Ze deelde van de week namelijk nog dat haar website hopelijk snel online kan zodat ze daar ook nog wat mee bij kan verdienen. Maar huilie huilie, omdat ze zelf geen moeite wilde steken in het goed aanleveren van de gevraagde info (wetransfer wordt zelden geaccepteerd door bedrijven of instanties) gaat ze nu weer lekker overal tegenaan schoppen als klein kind en het echt niet nog eens doen!
pi_218451239
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar ondertussen wel haar vader continu aan het werk zetten voor háár excel-bestand wat wij allemaal zo goed kunnen gaan gebruiken. Een man van 80, verdorie. En voor iedereen die zich laatst afvroeg of ze dit gaat verkopen of toch gratis aan gaat bieden: reken maar op het laatste hoor! Ze deelde van de week namelijk nog dat haar website hopelijk snel online kan zodat ze daar ook nog wat mee bij kan verdienen. Maar huilie huilie, omdat ze zelf geen moeite wilde steken in het goed aanleveren van de gevraagde info (wetransfer wordt zelden geaccepteerd door bedrijven of instanties) gaat ze nu weer lekker overal tegenaan schoppen als klein kind en het echt niet nog eens doen!
Judith doet heel moeilijk, lekker in de slachtofferrol kruipen, maar ja straks klopt het niet, en dan is ze het zelf schuld!
pi_218451275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij Debbie is het weer tijd voor de jaarlijkse kerstfotoshoot 🫣

Goed dat ze die foto verwijderd heeft, zou ze dat zelf gedaan hebben, of zou Roy ingegrepen hebben
Je kunt de shoot maar alvast gehad hebben. Tegen die tijd de voorjaarsshoot denk ik. Geen idee tussen welke bloemen maar die worden er dan vast in geshopt.
pi_218451306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je kunt de shoot maar alvast gehad hebben. Tegen die tijd de voorjaarsshoot denk ik. Geen idee tussen welke bloemen maar die worden er dan vast in geshopt.
Zo is ze al helemaal bijgekomen van de vakantie?
pi_218451341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. Ik werk bij de Rijksoverheid, wij mogen niet zomaar wetransfer files downloaden. Veel te groot veiligheidsrisico. We hebben een eigen tool voor het veilig versturen en ontvangen van grote bestanden. Typisch wel hoe al die influencers er altijd in slagen om de schuld bij anderen te leggen in plaats van zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')