Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?
"Een zonnepanelenfiguur uit Brabant" 😂😂😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Een zonnepanelenfiguur uit Brabant, zag ik. Blijkbaar is het daar op Mallorca allemaal 'ons kent ons'.
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
Hier dacht ik laatst ook aan, ik mag toch hopen/neem toch aan dat ze werkelijk nog alles uit de kast hebben getrokken om dit te laten slagen..weet ik veel relatietherapie enz...iig dat je jezelf recht in de spiegel kan aankijken en kan zeggen: ja we hebben echt alles geprobeerd en er keihard aan gewerkt, maar het is helaas niet gelukt met ons drieën. Maar die indruk krijg ik niet echt. Is ook een beetje de trend van tegenwoordig, zit het even tegen, en hop, we gaan uit elkaar (uiteraard uitzonderingen van mensen die bv in een gewelddadige relatie zitten, daar gelaten). Lijkt wel of zij denken, ach het was het toch allemaal net niet zo met z'n drieën, we gaan wel uit elkaar, maar wel 7! kinderen OPNIEUW de dupe..quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:31 schreef lila01 het volgende:
Ik blijf erbij dat er iets ergs moet zijn gebeurd willen ze de poly opblazen na zoveel moeite, bloed, zweet en tranen. JvP die haar vorige leven achter zich heeft gelaten om met de Bollens verder te gaan. Die eerst nog met haar jongens in een ander huis heeft gewoond.
Daarna bedrijf begonnen, kinderen naar dezelfde school, en huis gekocht zodat iedereen eindelijk een vaste plek had.
Eindelijk zou er stabiliteit komen en toen... De verf was amper droog of de boel stort in elkaar.
Voor de kinderen alleen al moet je er toch alles aan doen om ze niet nog een keer een scheiding aan te doen?
Het begint er nu echter wel op te lijken.
Het zou ook kunnen dat ze voor de kinderen sowieso bij elkaar wilde blijven.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind t idd ook dat t raar gaat. Lang gekoesterde droom met zijn allen op de boerderie. De bouw/slaapketen zijn opgeruimd en het gaat mis.
Nu lijkt me in die keten wonen (met zoveel mensen) ook echt niet goed voor je relatie.
Maar ik vond het eerder ook wel vreemd dat de relatie tussen Koen & Michelle eigenlijk op instorten stond en Jacqueline komt erbij en iedereen is weer happy.
Een relatie met zijn drieën zou ik sowieso niet aankunnen, maar waarom is het tussen hen 'ineens' weer koek&ei zodra er een 3e bij komt?
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 17:29 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Wie is die getatoeerde man die Lau vasthoudt in her zwembad?
Dacht in het restaurant in een flits dat ik Koen zag, maar het was de pasta kok. Toch raar zo, je bent gewend ze samen te zien.
Ook raar dat vrienden M shakes en proteïne repen geven. Toch een heel duidelijk signaal.
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haarquote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:45 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Zou het een sneertje zijn? Vrienden geven wel proteïne shakes en repen en K en J niet?
Als het allemaal zo gegaan is (dat weet ik natuurlijk niet) dan vind ik het niet zo vreemd dat het nu weer misgaat (als dat ook al het geval is haha). Het was al geen stabiele basis in mijn ogen om mee te starten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:00 schreef lila01 het volgende:
Maar is het niet zo dat MB verliefd werd op JvP en toen aan haar ouders vertelde dat ze niet meer verliefd was op Koen? (ze was toen zwanger van Laurens) Voorheen was het misschien best goed. Koen heeft de relatie MB en JvP geaccepteerd en ging later ook meer voelen voor JvP.
En zo is de poly ontstaan. Wat wil je dan nog meer, vraag ik me af.
En inmiddels zijn er volgers die dan al uitgezocht hebben waar ze zit aan de hand van haar foto’s.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Junoordzij toevallig nu waar we het laatst over hadden. Ze wil niet delen waar ze zit. Behalve als het een samenwerking is. Want dan moet het. Lijkt me best ingewikkeld dat je er dan toe gedwongen wordt terwijl je normaal een ander principe hebt. Maar ja, dat zal het influencersleven wel zijn.
Ik denk dat die zorgen terecht zijn. Maar alleen een eiwitshake of reep gaat haar niet helpen. Zeker niet als ze dit gebruikt ter vervanging van een maaltijd.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:02 schreef lila01 het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze zich zorgen maken om haar
Wie is Wouter ?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.
En betreft AM..ik volgde haar niet meer, maar werd er weer een beetje in meegezogen toen de topic hier samen gingen en kijk dus weer af en toe anoniem.
Maar het staat me inmiddels zo tegen, echt alles wat ik daar zie! Helemaal met de woorden van Wouter in het achterhoofd....
Deze vrouw is zo ontzettend verslaafd en daarmee is de grens van veiligheid voor haar kinderen zo enorm vervaagd. Zum kotsen.
Zo las ik ook eerst, ik dacht dat ze proteïnedrankjes (Nutridrink ofzo) bedoelde. Je ziet ook allemaal lekker eten bij de diners in het restaurant, dus het zou überhaupt niet nodig moeten zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:16 schreef Loveischocolala het volgende:
MB kan beter aan de nutri drinken/toetjes om aan te komen
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dan je als moeder van 8 deze handdoeken nog niet kende.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:22 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die tafel en sneldrogende handdoeken bij AM. Hoezo bedenk je dat niet voor de vakantie? Dus nu zijn er dikke én nieuwe sneldrogende handdoeken die mee verder en weer terug moeten?
En die tafel pas gekocht op de laatste dag met x mensen... de plangoeroe is niet meer blijkbaar 🙈
Als uberkampeerder, oké 20 jaar geleden bestond dat niet, maar daar had ze zich toch in kunnen verdiepen. Zeker als je met 14 man op vakantie gaat en ruimte te kort hebt. Net als die tafel, wat een aanfluiting en idioot verhaal eromheen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dan je als moeder van 8 deze handdoeken nog niet kende.
Breng dr niet op ideeën met dat onzinnige verhaal weer😂quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:36 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Als uberkampeerder, oké 20 jaar geleden bestond dat niet, maar daar had ze zich toch in kunnen verdiepen. Zeker als je met 14 man op vakantie gaat en ruimte te kort hebt. Net als die tafel, wat een aanfluiting en idioot verhaal eromheen.
Heeft ze nog iets over de hondsdagen geschreven? Het is toch warm nu in Frankrijk.
Omdat Sam die meeneemt, ja plannen kan ze als de beste!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:22 schreef Holaa het volgende:
Hilarisch die tafel en sneldrogende handdoeken bij AM. Hoezo bedenk je dat niet voor de vakantie? Dus nu zijn er dikke én nieuwe sneldrogende handdoeken die mee verder en weer terug moeten?
En die tafel pas gekocht op de laatste dag met x mensen... de plangoeroe is niet meer blijkbaar 🙈
Deden J en V laatst ook. Bij andere vakanties wordt je doodgegooid met alles in en rondom het hotel en laatst waren ze de hele vakantie offline. Lekker hoor, daar niet van maar duidelijk dat het dan zelf betaald is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:58 schreef NineMilka het volgende:
Echt he! Ideaal dat prive sanitair. Dit was voor het eerst dat ze dat hebben schrijft ze.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De familie Cudogham zal jaloers zijn op dat prive sanitair 😉
Wel echt ideaal zo, dat zou ik vroeger ook wel fijn gevonden hebben met kamperen.
Dit heeft hij in het voorjaar geschreven als reactie op AM. Staat op zijn openbare account.quote:
Ik zou spontaan opdrogen in een gemeenschappelijk douchehokje op de camping, maar ieder zijn ding 🙈.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:02 schreef mignonne het volgende:
[..]
Echt he! Ideaal dat prive sanitair. Dit was voor het eerst dat ze dat hebben schrijft ze.
Maar doet me wel denken aan wat hier eerder stond, dat ze samen met haar man die douches in dook voor een potje nfsw toepen. Dat is toch ook echt niet okay om als volwassene te doen? Ik ben echt niet tegen op een beetje de spanning opzoeken maar er zijn wel fatsoensnormen.
Ooit een keer gehad. Stond dus op vakantie alsnog de plee te boenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
De familie Cudogham zal jaloers zijn op dat prive sanitair 😉
Wel echt ideaal zo, dat zou ik vroeger ook wel fijn gevonden hebben met kamperen.
Dat zou wel erg verkeerd zijn , als AM dat zou doen , en ik geloof dat niet zo, volgens mij was AM vroeger een loner en denkt ze dat haar kinderen allemaal hetzelfde zijn als zij vroeger, nu heb ik dat idee alleen bij Guus ern beetje dat hij een beetje een eenling is , maar bij de meiden heb ik dat helemaal niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:40 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik denk dat ik mijn kinderen ook kort bij me zou houden als ik ze dagelijks voor iedere gek op social media post, inclusief een hoop info wat privé hoort te blijven. Vorig jaar voelden de meiden zich ook zo ongemakkelijk toen ze herkend werden. Maar ben wel van mening dat de magie van een camping voor kinderen toch de vrijheid is om lekker zelf aan te rommelen/struinen, en dat mogen de Geertsen niet.
Maar diezelfde Wouter laat zijn dochter wel meegaan naar de camping. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:18 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Deze vind ik ergens heel logisch. Dat zijn haar inkomsten en dat zien ze dan ook als werk denk ik. Als je alles zelf betaald, dan zou ik het ook privé houden.
En betreft AM..ik volgde haar niet meer, maar werd er weer een beetje in meegezogen toen de topic hier samen gingen en kijk dus weer af en toe anoniem.
Maar het staat me inmiddels zo tegen, echt alles wat ik daar zie! Helemaal met de woorden van Wouter in het achterhoofd....
Deze vrouw is zo ontzettend verslaafd en daarmee is de grens van veiligheid voor haar kinderen zo enorm vervaagd. Zum kotsen.
Dat weten we niet zeker hequote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar diezelfde Wouter laat zijn dochter wel meegaan naar de camping. Onbegrijpelijk.
Hoe vaakt komt zij in winkels? Ze krijgt graag gratis dingen van de Drukke Mamas , verder koopt ze niet veel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dan je als moeder van 8 deze handdoeken nog niet kende.
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:15 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar diezelfde Wouter laat zijn dochter wel meegaan naar de camping. Onbegrijpelijk.
Ik weet niet of ik mijzelf er overheen zou kunnen zetten dat mijn kind constant maar in beeld komt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:23 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
IN het belang van haar wellicht? Wat als dit meisje haar nichtjes en neefjes ontzettend mist?! Dan zet je je als goed ouder er overheen dat je zus je hele nare dingen aan heeft gedaan toch?! Ik vind het juist sieren dat hij dit doet.
En AM heeft haar behoorlijk lang uit beeld gehouden.....maar haar Ikke nam het waarschijnlijk over...
Alles wat nieuw is, is niet aan AM besteed. Al het onbekende is eng ofzo. Tot dat iemand het in het gezin gebruikt en zij het dus ook daadwerkelijk ziet dan pas gaat ze om. Bijzondere vrouw is het 😅quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:30 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wouter heeft afgelopen maart een foto met o.a haar geplaatst.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat weten we niet zeker he
Misschien is het een zus of vriendin van Arte
Ze rijdt nu wel met hen mee terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |