abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218452839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Helaas, fout gegokt
Misschien hoor jij dan de reactie van haar man want die hoorde ik niet goed
Ik zag het nu, moest een filmpje bekijken. Het lijkt net zo’n showworstelaar.. 🤡
pi_218452843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:05 schreef opwegnaar het volgende:
Ooooh ik heb ook even gespiekt🤡🤡🤡

Is zo'n pakje echt verplicht? Snap dat (semi)professionals zoiets aanschaffen, maar voor een 1e wedstrijd misschien een beetje overdreven, misschien blijft het ook wel bij die ene wedstrijd en dan is het een beetje zonde..

Verder heeft ze inpakstress voor de vakantie en vraagt ze om hulp om in te pakken, 'wat moet ik niet vergeten'? Zij gaat toch gewoon in NL op vakantie, waar alles overal te krijgen is??
Telefoonnummer van de dichtstbijzijnde HAP en de medicijnTJES lijkt mij voor haar belangrijkst
pi_218452898
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik heb net m’n redbull over m’n telefoon gespuugd van het lachen.
DBM in haar nieuwe sportpak en sokken. Sorry ik wil echt niet iemand afvallen op z’n uiterlijk maar dit is een: doe echt maar even niet vriendin.

Zonde van m’n redbull ook.
Je denkt toch dat je naar een parodie zit te kijken?? Werkelijk, waarom trek je zoiets aan?
pi_218452932
Kind van 9 moet bij minibelle verplicht elke dag techniek tekenen, zodat ze een portfolio op kan bouwen. Want moeder ziet haar niet op een gewone VO school.
pi_218452985
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Helaas, fout gegokt
Misschien hoor jij dan de reactie van haar man want die hoorde ik niet goed
Hoort erbij zegt hij volgens mij.
pi_218453011
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:31 schreef Post-its het volgende:

[..]
Hoort erbij zegt hij volgens mij.
Ow oke, dank je
Ik hoorde het niet goed
Maar zou je niet gewoon een broekje en shirt aan mogen? Dit lijkt inderdaad net een worstelpak 😊
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 18:47:53 #207
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_218453078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Lijkt mij ook intensief, ik vind dat bij die Nadeche en Mo dus ook een beetje ongezond. Zij doen alles samen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
BWvP en Joost&Viora net zo.
Ja, denk dat alle drie deze constellaties (met dank aan Chat _O- kon niet echt 'stellen' of 'koppels' zeggen door de poly :P ) een beetje dezelfde valkuil hebben: ze hebben een bijzonder verhaal (iig Mo en Nadeche en Joost en Viora), daardoor vinden mensen je sympathiek en gaan ze je volgen. Je bent nog megaverliefd, dus dat zien mensen O+ En social is dan echt nog een leuke hobby.

Maar op een gegeven moment is het je baan, is het ook zakelijk en moet je nog steeds megaverliefd doen voor de camera. Lijkt me echt heel frustrerend _O- Dat je bij alles wat je moet doen, erover na moet denken, wel de goede vibe moet behouden, maar ook wel eens knijterchagrijnig bent of even geen zin hebt in elkaar.

Volgens mij is dat bij de meeste vloggers wel een beetje een omslagpunt, tussen hobby en dan betaald en stomme samenwerkingen etc, maar het wordt denk ik niet beter als je echt samen bekend bent.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_218453116
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:19 schreef Ballerina888 het volgende:
Kind van 9 moet bij minibelle verplicht elke dag techniek tekenen, zodat ze een portfolio op kan bouwen. Want moeder ziet haar niet op een gewone VO school.
M’n hart breekt echt bij dit soort denkwijzen! Maar goed, zij ziet haar kinderen ook als fotomodellen terwijl ze zelf de inkomsten opstrijkt. Dus tsja… Wel meer verknipte ideeën daar…
pi_218453124
AM we staan vroeg op zodat we vroeg vertrekken want het wordt warm.
Komen laat in de middag aan, ik ben benieuwd wat ze gaan ondernemen op deze plek,
pi_218453127
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 17:34 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze heeft laatst bekendgemaakt dat ze uit elkaar zijn.
Dat heb ik dan denk ik gemist door de vakantie. Het zou wel interessant zijn als ze nu een kasboekje liet zien van zichzelf als alleenstaande moeder.
pi_218453155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef mignonne het volgende:

[..]
Is dat niet wat overdreven?
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
Ik
Denk dat de meeste mensen die lekker op vakantie zijn wel een glaasje wijn nuttigen of 2.
Maar goed nu zijn ze niet met de auto of fiets en nog wordt het hier aangekaart.
pi_218453225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 07:04 schreef Leesje het volgende:

[..]
Wat een lullige reactie zeg? Heel flauw.
Lullig ? ze kan helemaal niet goed zingen , maar de fangroep en de ouders denken van wel .
En dat is lullig voor dat meisje die denkt dat ze goed kan zingen na alle reakties die ze krijgt 😂 maar de negatieve halen ze weg

[ Bericht 8% gewijzigd door ikmoetdrieten op 08-08-2025 19:15:45 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218453229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:54 schreef miep123456 het volgende:
AM we staan vroeg op zodat we vroeg vertrekken want het wordt warm.
Komen laat in de middag aan, ik ben benieuwd wat ze gaan ondernemen op deze plek,
Helemaal niks🤣
pi_218453244
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nou nou, even een tandje minder misschien??

~Donna

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 09:03 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nou nou, even een tandje minder misschien??

~Donna

?als dit al niet meer mag
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218453248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 14:49 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Haha ja ik had de camping in Spanje binnen 5 min gevonden.
En anders had ik het je kunnen vertellen want ik ben er net geweest... mijn god hey wat ben ik blij dat ik er niet tegelijkertijd met hun sta. Dat zwembad is echt te klein voor die hele familie plus nog anderen.
Eerlijk is eerlijk, die camping zelf is echt fantastisch qua hoe het er uit ziet.
:)
pi_218453264
Maar creatief hoogbegaafd wil toch niet zeggen dat je naar de kunstacademie moet? Het is toch een andere manier, creatievere manier, van denken, toch?
pi_218453307
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:10 schreef mignonne het volgende:

[..]
En anders had ik het je kunnen vertellen want ik ben er net geweest... mijn god hey wat ben ik blij dat ik er niet tegelijkertijd met hun sta. Dat zwembad is echt te klein voor die hele familie plus nog anderen.
Eerlijk is eerlijk, die camping zelf is echt fantastisch qua hoe het er uit ziet.
Jammer, dan had je ons inside information kunnen geven. Live. 😎
pi_218453318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jammer, dan had je ons inside information kunnen geven. Live. 😎
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
:)
pi_218453348
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:12 schreef Johanna38 het volgende:
Maar creatief hoogbegaafd wil toch niet zeggen dat je naar de kunstacademie moet? Het is toch een andere manier, creatievere manier, van denken, toch?
En eerlijk: ik vind haar persoonlijk niet echt uitblinken met tekenen hoor. Als ik dat filmpje zie van het bladeren denk ik ehm ja. Niet uitmuntend
pi_218453359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]
In 86 stories per dag!

Hemel nee, ik ben blij dat ik niet gelijktijdig een sanitairblok met haar heb hoeven delen :o
Met haar en haar man blijkbaar :X
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218453380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:19 schreef mignonne het volgende:

[..]
In 86 stories per dag!

Hebben ze een insta-pagina met story’s?😇
pi_218453384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:23 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
En eerlijk: ik vind haar persoonlijk niet echt uitblinken met tekenen hoor. Als ik dat filmpje zie van het bladeren denk ik ehm ja. Niet uitmuntend
En ze lijkt er niet veel plezier aan te beleven?
pi_218453391
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef mignonne het volgende:

[..]
Is dat niet wat overdreven?
Ik vind dat er best stevig gezopen wordt in de bollen-walk clan, maar in de stories van afgelopen 24u (van woensdag) tel ik precies 2 glazen wijn. Eentje aan het zwembad en mogelijk eentje aan de tafel bij het avondeten.
Wat ik wel opvallend vond was dat er voor de middag middag storie met 'rosé o clock' gedeeld werd. Maar misschien was dat vanwege het feit dat ze achteraf pas stories deelt.
pi_218453406
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 18:59 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik
Denk dat de meeste mensen die lekker op vakantie zijn wel een glaasje wijn nuttigen of 2.
Maar goed nu zijn ze niet met de auto of fiets en nog wordt het hier aangekaart.
Alles wat de B.V. BWvP laat zien wordt hier besproken. Dat is onderdeel van het bestaansrecht van de B.V. Lullig? Misschien. Zelf voor gekozen? Absoluut.
pi_218453411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:28 schreef Johanna38 het volgende:

[..]
En ze lijkt er niet veel plezier aan te beleven?
Nee, maar dat is wel met meer opgelegde hobby’s daar…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')