Die man met die krullen bedoel je? Die is van het gezelschap waar ze mee aan tafel zat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:
[..]
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
Ze had vanmiddag wel een post geplaatst dat de kinderen sliepen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:51 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Ik lig er zelf iedere avond zo rond 2200/2300, ook op vakantie. Ik heb 4 kinderen en ik kan me echt niet indenken - ook niet eenmalig - hoe zij tot minstens middernacht op kunnen blijven. Daarbij: ik zou me echt niet comfortabel voelen als mijn kinderen mij in de staat van MB zouden zien: luid zingend, alcohol drinken, etc. waarschijnlijk weinig echt contact met die kinderen ook op dat moment. Pff. Laat zij even haar ware aard naar boven komen zeg. Irritainment en ook wat frustraiment omdat ik haar wel nog volg 😂. Binnenkort maar mee stoppen want ik vind haar echt steeds egoïstischer en onsympathieker overkomen.
Met de kinderen ken ik dit soort vakanties ook niet, die van ons zouden dit echt niet trekken. Als wij met z’n tweeën weggaan of samen met vrienden dan gaan we wel lekker ergens uitgebreid dineren en drinken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:55 schreef Nieve het volgende:
Ik ben blij dat ik als kind gewoon op de camping heb rond gescharreld met speeltuinen, glijbanen en vriendjes.
Zo'n vakantie als MB nu doet lijkt me als kind helemaal niet zo leuk. Continu tussen hordes volwassenen, elke avond uit eten, niets te doen voor kinderen behalve zwemmen op dat resort... Ze zijn het zo gewend, maar ik vind het niet heel kindvriendelijk.
Wat ben jij toch goed geïnformeerd! Ik ken dat hele mens niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
1 ervan is haar vriendin waar ze altijd heen gaat voor haar cup therapie , Ninni.
Heb haar opgezocht 😉ze was getagd in de story en dan zie je dat ze die praktijk heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef lila01 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch goed geïnformeerd! Ik ken dat hele mens niet.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
Ik heb nog even de stories teruggekeken .
Mb rijdt in de auto naar het voetbalstadion , in een bruin jurkje.
Daarna is ze bij het zwembad van het appartement van haar ouders.
Voor het verjaardags diner draagt ze ze een zwarte jurk.
Nergens zie je haar daar in een auto stappen en nergens zie je haar na het eten terug rijden in een auto.
De zgn vreemde gast uit het restaurant is dezelfde man als die al vanaf zaterdag dagelijks in haar stories te zien is.
Ik heb echt het idee dat er hier soms echt niet helemaal eerlijk commentaar wordt geleverd.
Dat je het niet eens bent met hoe ze haar leven leidt dat kan, ik zou het ook anders doen.
Maar om dingen te suggereren die er niet zien vind ik niet fair
Je kunt niet zomaar over iemand zeggen dat ze beschonken in een auto stapt met kinderen, ik vind dat echt te ver gaan maar goed.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
Nergens zie je haar daar in een auto stappen en nergens zie je haar na het eten terug rijden in een auto.
De zgn vreemde gast uit het restaurant is dezelfde man als die al vanaf zaterdag dagelijks in haar stories te zien is.
Ik heb echt het idee dat er hier soms echt niet helemaal eerlijk commentaar wordt geleverd.
Dat je het niet eens bent met hoe ze haar leven leidt dat kan, ik zou het ook anders doen.
Je kunt niet zomaar over iemand zeggen dat ze beschonken in een auto stapt met kinderen, ik vind dat echt te ver gaan maar goed.
En ik hoef echt mijn gelijk niet, daar gaat het mij niet om.quote:
Ze is de auto aan het parkeren voor de verjaardag en moet naar een plekje zoeken, terwijl die vriendin met de kinderen buiten wacht. Dat schrijft ze zelf.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
Tuurlijk, zonder kinderen is het fijn en leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:04 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Met de kinderen ken ik dit soort vakanties ook niet, die van ons zouden dit echt niet trekken. Als wij met z’n tweeën weggaan of samen met vrienden dan gaan we wel lekker ergens uitgebreid dineren en drinken.
Maar bij Michelle lijken de kinderen zo braaf en rustig, die weten gewoon niet beter.
Het zijn zoveel mensen inmiddels, kan het allemaal niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Heb haar opgezocht 😉ze was getagd in de story en dan zie je dat ze die praktijk heeft.
En ik volg Mb al best lang en weet dat ze daar al jaren heen gaat
Ze moest heel lang rondjes rijden om een parkeerplek te zoeken. Ik denk niet dat een taxi dat doet. Eerder deze week maakte ze een filmpje tijdens het rijden nadat ze had gedronken. Hoe verklaar je die dan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer frappant dat dat gesuggereerd wordt.
Ik zie ze teruglopen na het eten met de hele groep maar niet dat ze in de auto stapt.
Misschien heeft iemand haar opgehaald of een taxi?
Waar je ogen niet zijn geweest....
Niet gek dat verhalen van haar uit lekken naar juice channels. Als je zoveel bff’s hebt als zij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
Juist MB, met haar misbruikervaring, zou beter moeten weten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:27 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Niet gek dat verhalen van haar uit lekken naar juice channels. Als je zoveel bff’s hebt als zij.
Ik vind het ongezond naar haar kinderen toe. Ze zien iets wat niet normaal is. Kinderen hoeven echt niet iedereen te knuffelen en lichamelijk mee te zijn.
MB ligt met haar nieuwe blik bff’s meteen helemaal intens lepeltje lepeltje aan het zwembad. Ik word er onpasselijk van.
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag wel een post geplaatst dat de kinderen sliepen.
Als ze idd in de middag paar uur slapen dan houden ze het in de avond wel
Langer vol.
Wel knap dat die kids kunnen slapen middenmoot de dag.
Dat was de lunch, ik kan niet zien wat er in haar glas zit en hoeveel ze dronk, misschien 1 wijntje( wat is toegestaan)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:21 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ze is de auto aan het parkeren voor de verjaardag en moet naar een plekje zoeken, terwijl die vriendin met de kinderen buiten wacht. Dat schrijft ze zelf.
Ze drinken champagne.
Ik vind dat jij wel erg ver gaat in het verdedigen van MB. Het lijkt wel alsof het je persoonlijk raakt. Je probeert recht te lullen wat krom is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Henrike het volgende:
Dat was bij de lunch op het strand, dat klopt, wit hemdje draagt ze. Ik zie een glas op tafel maar zie niet of het water is of iets anders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze moest heel lang rondjes rijden om een parkeerplek te zoeken. Ik denk niet dat een taxi dat doet. Eerder deze week maakte ze een filmpje tijdens het rijden nadat ze had gedronken. Hoe verklaar je die dan?
Nee, dat was voor de verjaardag die avond. Met de champagne.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:31 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat was de lunch, ik kan niet zien wat er in haar glas zit en hoeveel ze dronk, misschien 1 wijntje( wat is toegestaan)
Ze gaat terug om te douchen en om te kleden.
Hoe ze naar het diner gaat, lopend of met auto zie je niet. Daar drinken ze champagne, dat klopt.
Maar zie geen auto
Dat dus!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:30 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?
Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En het parkeren van de auto was niet bij de lunch, maar voor het avondeten. 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |