abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218454130
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.
Sowieso in badkleding, al dragen ze dan nog badpakken en geen bikini's, maar die half ontblote billen zijn toch nergens voor nodig.
Precies ik doelde op de half ontblote billen..
  Moderator vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:36:01 #252
184769 crew  Deisyy
pi_218454134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄
Het is maar waar je je mee bezig houdt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218454150
Al dat knuffelen en die vele besties bij MB krijg ik zo'n gek gevoel bij.
pi_218454165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.
Die verliezen elkaar niet uit het oog. Alles MOET gezamenlijk, boodschappen, fruit eten, borrelen, vissen, zwemmen.
Die kinderen krijgen geen kans om aan het oog te ontsnappen.
pi_218454175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Al dat knuffelen en die vele besties bij MB krijg ik zo'n gek gevoel bij.
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.
pi_218454208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.
pi_218454248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:39 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.
Die verliezen elkaar niet uit het oog. Alles MOET gezamenlijk, boodschappen, fruit eten, borrelen, vissen, zwemmen.
Die kinderen krijgen geen kans om aan het oog te ontsnappen.
Hahaha dat is wel waar inderdaad.

Geen tijd om te verzuipen ook want stond niet in de planning en het is bijna tijd voor het fruitmoment.
:)
pi_218454257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:43 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
pi_218454270
Ik lig er zelf iedere avond zo rond 2200/2300, ook op vakantie. Ik heb 4 kinderen en ik kan me echt niet indenken - ook niet eenmalig - hoe zij tot minstens middernacht op kunnen blijven. Daarbij: ik zou me echt niet comfortabel voelen als mijn kinderen mij in de staat van MB zouden zien: luid zingend, alcohol drinken, etc. waarschijnlijk weinig echt contact met die kinderen ook op dat moment. Pff. Laat zij even haar ware aard naar boven komen zeg. Irritainment en ook wat frustraiment omdat ik haar wel nog volg 😂. Binnenkort maar mee stoppen want ik vind haar echt steeds egoïstischer en onsympathieker overkomen.
pi_218454294
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:

[..]
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
Ja ze gaf als reden dat ze met een eigen bedrijf niet met zn allen weg kunnen. Maar dat vind ik ook vreemd, want vorig jaar konden ze nog de volledige 6 weken met zn allen, en nu niet eens een week ofzo?
pi_218454332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.

Inderdaad opvallend dat er nog niet is gepost over het missen van het thuisfront of beelden dat ze aan het Facetimen zijn met elkaar.

En die reactie van J kan je opvatten als dat ze later met z’n tienen op vakantie gaan of dat ze met haar jongens op vakantie gaat, de foto waar de reactie op is gegeven is immers met haar zoons.
pi_218454351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.

Inderdaad opvallend dat er nog niet is gepost over het missen van het thuisfront of beelden dat ze aan het Facetimen zijn met elkaar.

En die reactie van J kan je opvatten als dat ze later met z’n tienen op vakantie gaan of dat ze met haar jongens op vakantie gaat, de foto waar de reactie op is gegeven is immers met haar zoons.
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218454437
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:

[..]
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
Als je er maar mee kunt zuipen en over oppervlakkige dingen kunt praten en vooral: maximaal lachen. Dat is de lat.
pi_218454454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
pi_218454495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
pi_218454532
Dat MB een drankje drinkt hier en daar moet ze zelf weten. Maar ze stapt ook in de auto met die kinderen. En daarvoor heeft ze zeker te veel gedronken. En dat is niet de eerste keer. Hoezo laat haar familie dat toe?
pi_218454583
Wij zijn een tijd terug naar de Efteling geweest, lagen de kinderen om 21.30/22.00u in bed, maar dat is echt een uitzondering en dan is de rek er wel echt volledig uit. Zoals MB dat doet met de kinderen zouden wij dat echt niet kunnen (en willen).
Ze schreef wel dat de voetbal ook voor de broers mee werden genomen, dus ze denkt in die zin wel aan de bonussen.
pi_218454586
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
Kan me voorstellen dat Koen thuis daar not amused over is. Al die mensen die aan je kinderen zitten en M die ze beschonken 'naar huis' rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 08-08-2025 21:29:38 (Spatie) ]
pi_218454607
Is dat nieuw een buik masker? Debbie Dhillon?
pi_218454612
Hahaha Judith, die denkt echt dat de hele wereld en alle instanties om haar draaien. (Ik luister nu pas het pensioenverhaal).
pi_218454616
Dat beschonken rijden kan echt niet inderdaad.

Die tijden zou hier ook geen probleem zijn. Mijn kinderen zijn altijd gewoon mee gegaan in het ritme van het land waar we waren en hadden daar geen enkele moeite mee. Verschilt ook een beetje per kind en gezin denk ik. Wat voor je werkt.
pi_218454683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?

En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
1 ervan is haar vriendin waar ze altijd heen gaat voor haar cup therapie , Ninni.
pi_218454704
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat MB een drankje drinkt hier en daar moet ze zelf weten. Maar ze stapt ook in de auto met die kinderen. En daarvoor heeft ze zeker te veel gedronken. En dat is niet de eerste keer. Hoezo laat haar familie dat toe?
Ik vind het wel weer frappant dat dat gesuggereerd wordt.
Ik zie ze teruglopen na het eten met de hele groep maar niet dat ze in de auto stapt.
Misschien heeft iemand haar opgehaald of een taxi?
Waar je ogen niet zijn geweest....
pi_218454705
Ik heb het idee dat MB zich ontzettend graag wil bewijzen naar de buitenwereld. Alsof je alleen meetelt als je tig besties hebt en altijd maximaal aan het genieten bent. En op alle foto's moet ze hard lachend opstaan....
Overigens is het toch ook een wonder dat ze zo lang zonder de baby van één van de bff's kan waar ze pasgeleden nog elke avond mee moest knuffelen. Heel bijzonder allemaal.
pi_218454720
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik heb het idee dat MB zich ontzettend graag wil bewijzen naar de buitenwereld. Alsof je alleen meetelt als je tig besties hebt en altijd maximaal aan het genieten bent. En op alle foto's moet ze hard lachend opstaan....
En omdat ze uitleg gaf over haar gewicht en moest bekennen dat ze veel stress had is het des te ongeloofwaardiger dat ze gierend van de lach en maximaal genietend door het leven gaat.
Overigens is het toch ook een wonder dat ze zo lang zonder de baby van één van de bff's kan waar ze pasgeleden nog elke avond mee moest knuffelen. Heel bijzonder allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')