Precies ik doelde op de half ontblote billen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind daar ook wat van, ze lijkt het er ook om te doen.
Sowieso in badkleding, al dragen ze dan nog badpakken en geen bikini's, maar die half ontblote billen zijn toch nergens voor nodig.
Het is maar waar je je mee bezig houdt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Oh, dan zullen de ranzige mannen wel gaan klagen 🙄
Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hoop dat ze die kinderen goed in de gaten houden daar. Ook die eigenwijze pubers. Ik vond de zee daar best wel heftig qua stroming en golven. Er zijn wel strandwachten aanwezig overdag gelukkig.
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:37 schreef Ballerina888 het volgende:
Al dat knuffelen en die vele besties bij MB krijg ik zo'n gek gevoel bij.
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:40 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Same. En allemaal aan je kinderen zitten, ook in badkleding. Maar M is het middelpunt en daar draait haar leven om. En een dikke vinger naar K en J. Echt walgelijk.
Hahaha dat is wel waar inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:39 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Als jezelf de afgelopen week een beetje gevolgd hebt, hoef je daar niet bang voor zijn.
Die verliezen elkaar niet uit het oog. Alles MOET gezamenlijk, boodschappen, fruit eten, borrelen, vissen, zwemmen.
Die kinderen krijgen geen kans om aan het oog te ontsnappen.
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:43 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wat er prive bij de poly speelt vind ik moeilijk te beoordelen. Maar sommige teksten van MB zelf en reacties van anderen plus het ontbreken van teksten bij MB als: "we missen de liefdes oid" is op zn minst opmerkelijk te noemen.
Ja ze gaf als reden dat ze met een eigen bedrijf niet met zn allen weg kunnen. Maar dat vind ik ook vreemd, want vorig jaar konden ze nog de volledige 6 weken met zn allen, en nu niet eens een week ofzo?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
J schreef vandaag wel als reactie ergens "hopelijk in het najaar" toen iemand vroeg of ze niet samen weg waren.
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja ik blijf me ook verbazen over het blik nieuwe besties dat daar wordt open getrokken en waar meteen weer maximaal klef mee wordt gedaan.
Inderdaad opvallend dat er nog niet is gepost over het missen van het thuisfront of beelden dat ze aan het Facetimen zijn met elkaar.
En die reactie van J kan je opvatten als dat ze later met z’n tienen op vakantie gaan of dat ze met haar jongens op vakantie gaat, de foto waar de reactie op is gegeven is immers met haar zoons.
Als je er maar mee kunt zuipen en over oppervlakkige dingen kunt praten en vooral: maximaal lachen. Dat is de lat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:02 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het is bijna bewonderingswaardig hoe snel Michelle nieuwe 'vrienden' maakt. Volgens mij ligt haar lat voor vriendschap heel erg laag.
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:13 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ze is ook steeds de enige gast (met haar kinderen). Misschien dringt ze zichzelf gewoon op, om te laten zien hoe 'populair' ze is. Ben je een keer alleen met je kinderen (en je ouders, broertje, schoonzus), zoek je Jan en alleman op om mee uit je dak te gaan. Op zijn minst merkwaardig. En de kinderen moeten daar vol in mee. 🤔
Kan me voorstellen dat Koen thuis daar not amused over is. Al die mensen die aan je kinderen zitten en M die ze beschonken 'naar huis' rijdt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:17 schreef Holaa het volgende:
[..]
Hele agenda met wie ze welke avond gaat drinken eten.
Zie net in haar story filmpje ook dat O slapend in de armen van een gast vanuit t restaurant wordt vervoerd...
1 ervan is haar vriendin waar ze altijd heen gaat voor haar cup therapie , Ninni.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:20 schreef Holaa het volgende:
Wie zijnnnn al die nieuwe mensen / BFFs van MB ineens? Meerdere stellen? En allemaal die kids knuffelen? Of die kids hen. Hoeveel besties kan een mens hebben?
En hóe laat je je kids tot middernacht in een restaurant? Blijkbaar met tablets en spenen terwijl je op de basisschool zit (Ollie)...
Mijne zijn leeftijd M en B... maar die zijn dus standaard om 6 uur wakker. Hoe kort de nacht ook was 🙈🙈
Ik vind het wel weer frappant dat dat gesuggereerd wordt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:21 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat MB een drankje drinkt hier en daar moet ze zelf weten. Maar ze stapt ook in de auto met die kinderen. En daarvoor heeft ze zeker te veel gedronken. En dat is niet de eerste keer. Hoezo laat haar familie dat toe?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:46 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik heb het idee dat MB zich ontzettend graag wil bewijzen naar de buitenwereld. Alsof je alleen meetelt als je tig besties hebt en altijd maximaal aan het genieten bent. En op alle foto's moet ze hard lachend opstaan....
En omdat ze uitleg gaf over haar gewicht en moest bekennen dat ze veel stress had is het des te ongeloofwaardiger dat ze gierend van de lach en maximaal genietend door het leven gaat.
Overigens is het toch ook een wonder dat ze zo lang zonder de baby van één van de bff's kan waar ze pasgeleden nog elke avond mee moest knuffelen. Heel bijzonder allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |