Ligt eraan hoe urgent je werk is natuurlijk, maar ik heb ook wel geleerd dat er 9 van de 10 keer niks mee gebeurt als je weg bent dus ik bespaar me zoveel mogelijk de moeite. Die 10e keer is dan pech gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sowieso, dat collega's de deur achter zich dichttrekken voor vakantie zonder de boel fatsoenlijk over te dragen
Zo één had ik onlangs ook in Azure: "An error has occurred."quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vorige week iets in Azure
error: unknown error
bedankt microsoft dit helpt
Mja, ik werk met (o.a.) psychiatrische patiënten die hun vertrouwen in onze organisatie en soms het leven in het algemeen al verloren hebben, dus dan kan ik er echt niet bij dat er collega's zijn die niet even de moeite nemen om urgente dossiers over te dragen. Het kan een suïcidegevaar opleveren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe urgent je werk is natuurlijk, maar ik heb ook wel geleerd dat er 9 van de 10 keer niks mee gebeurt als je weg bent dus ik bespaar me zoveel mogelijk de moeite. Die 10e keer is dan pech.
Als baasje van een hond zeer herkenbaarquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:32 schreef vencodark het volgende:
Stof en kattenhaar dat in no-time z’n weg weer terugvindt op plaatsen die je pás hebt schoongemaakt.![]()
Begrijpelijk met 2 langharige katten maar super irritant.
Een hond met kattenhaar zou ik ook ERG irritant vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als baasje van een hond zeer herkenbaar
Voor mij is het heel simpel. Ik begin vanaf volgende week aan een nieuw project en mijn leidinggevende heeft me gevraagd deze week te gebruiken om alles op te zetten qua accounts etc. Maar zelf is die nu ook deze week met verlof.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe urgent je werk is natuurlijk, maar ik heb ook wel geleerd dat er 9 van de 10 keer niks mee gebeurt als je weg bent dus ik bespaar me zoveel mogelijk de moeite. Die 10e keer is dan pech gehad.
extreem zelfs!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 08:57 schreef tong80 het volgende:
Vooroordelen en gekleurde toevoeging in nieuwsberichten op de Frontpage. Het wordt steeds erger en het wordt steeds (extreem) rechtser.
Gebruik je Firefox?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:31 schreef junkiesietze het volgende:
youtube die er alles aan doet om mensen met een adblocker in de weg te zitten.
fuck off ik wil geen ads, ik zal er nooit op klikken en blijf adblockers gebruiken tot ik doodga.
Ja, ublock origin ofcourse.quote:
precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:34 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja, ublock origin ofcourse.
Sponsor block.
Tampermonkey age verification hack.
Maar toch heb ik bij youtube filmpjes kijken eerst 10sec een zwart scherm met die notificatie van youtube: "if your experiencing longer loading times click here" ofzo
Maar liever dat dan een ad moeten bekijken.
Ja, er is echt niks ergers dan mensen die dat doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Mensen die een zin beginnen met "Niks is erger dan..." en dan opvolgen met een milde ergernis zoals erachter komen dat je de melk bent vergeten bij het boodschappen doen. Er is heel veel erger dan dat. Met je drama.
Weetjewattetisquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:15 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mensen die steeds zeggen: Weetjewattetis?
En dan met een verhaal komen wat nu juist niet de kern van de zaak is.
Ik reageer hier dan op de volgende manier op: "Jij zegt: Weetjewattetis en maar wat je dan als uitleg geeft is het nu juist niet! Hoe zit dat?
Zoistmanetquote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Weetjewattetis
Maggewoonniegebeurenklaar
Vertel mij wat. Jesse heeft de afgelopen 20 jaar van Nederland een puinhoop gemaakt. Heel links is verrot. Maar blijf lekker de bal verplaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:22 schreef MisterFox het volgende:
[..]
extreem zelfs!
Je klinkt als Jesse Klaver, die weet ook altijd alles zo goed te framen...
Oh jeez, ja!!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:19 schreef Horzula het volgende:
Ongevraagde autocorrect en erger nog vertaling.
Hiervoor hadden we als kind een theoretische oplossing. Niet dood wensen maar een toverstokje dat maakt dat zo'n persoon gewoon niet meer bestaat en eigenlijk (liever niet te ver doordenkend) nooit bestaan heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 07:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Aan de uitspraak ‘dat wens je je ergste vijand nog niet toe’ erger ik me eigenlijk altijd wel dood. Of het verlengde ervan: ‘dat wens je niemand toe’.
Ik wens mijn ergste vijand heel veel toe, van alles. En hoezo zou ik iets heel ergs aan níemand toewensen? Even in het extreme getrokken, maar waarom zou ik bijvoorbeeld een verkrachter of een moordlustige dictator niets ernstigs toewensen?
Ik vind die uitspraak altijd zo’n vals sentiment ‘uitstralen’.
Ja, maar je moet naar je YouTube account. Daar is ergens een setting General => App language waar je de standaardtaal naar English terug kunt zetten en dan is het weer Engels.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:50 schreef Teslynd het volgende:
Youtube heeft een afgrijselijk nieuwtje. Vermoedelijk op basis van woonplaats wordt nu zoveel mogelijk vertaald naar het lokale Kromtaallands: de titel en de omschrijving. Zo te zien wordt woord voor woord vertaald en geen enkele kennis van idioom. De hele lading die de vlogger dacht mee te geven is daarmee verknald. Als je kijkt via het video-overzicht kan je daar niet omheen. Niet elke video heeft dat, dus mogelijk is het iets wat de vlogger aan/uit kan zetten.
Kunnen we het zelf ook uitzetten?
Dit merk ik ook, maar het is niet bij elk filmpje. Heel apart dat ik ineens een Nederlandse debiel vertaalde titel zie in m'n feed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:50 schreef Teslynd het volgende:
Youtube heeft een afgrijselijk nieuwtje. Vermoedelijk op basis van woonplaats wordt nu zoveel mogelijk vertaald naar het lokale Kromtaallands: de titel en de omschrijving. Zo te zien wordt woord voor woord vertaald en geen enkele kennis van idioom. De hele lading die de vlogger dacht mee te geven is daarmee verknald. Als je kijkt via het video-overzicht kan je daar niet omheen. Niet elke video heeft dat, dus mogelijk is het iets wat de vlogger aan/uit kan zetten.
Ik heb het nog letterlijk nergens gezien, maar het lijkt me wel irritant. Ze zouden wel zo'n functie moeten maken waarbij titels vol hoofdletters automatisch genormaliseerd worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:50 schreef Teslynd het volgende:
Als je gewoon achter een pc/laptop zit, heeft Firefox er een app voor, 'YouTube Anti Translate'.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:50 schreef Teslynd het volgende:
Goede tip. Helaas heb ik een smartphone.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als je gewoon achter een pc/laptop zit, heeft Firefox er een app voor, 'YouTube Anti Translate'.
Verder: als je ook liever van al die thumbnails vol verschrikte hoofden met open monden af wil, en eventueel ook van schreeuwerige titels (alleen op de pc/laptop), kan je DeArrow inschakelen. Ook dat is er voor Firefox.
Dan krijg je een kurkdroog ogend YouTube, zo ongeveer zoals het er 10-15 jaar geleden uit zag.
1. kutfilmquote:Planeten bij andere sterren worden exoplaneten genoemd. Er zijn er sinds 1992 bijna 6000 van ontdekt, maar zelden staan die zo relatief dichtbij als deze. De nieuwe exoplaneet met de naam S1 is een gasreus, zoals Jupiter, en draait om de ster Alpha Centauri A.
Dat maakt dit nieuws spannend voor sciencefiction-liefhebbers. De fictieve maan Pandora, waar de Avatar-films zich afspelen, draait om precies zo'n gasreus en ook nog eens bij diezelfde ster, Alpha Centauri A.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |