Goed gezegd, vriendin!quote:Op zondag 7 september 2025 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Als we het dan toch over vrienden hebben; ik erger me dood aan mensen die alles en iedereen ‘vrienden’ noemen. Heb het gewoon over (goede) kennissen in plaats van ‘vrienden’. Als ik mensen mag geloven hebben ze wel honderd vrienden.
Ik heb jou toch wel minimaal twee keer kort irl gezien, dus ik zie jou wel als een vriend, ja,quote:
Wat een leuke vent he in het echtquote:Op zondag 7 september 2025 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb jou toch wel minimaal twee keer kort irl gezien, dus ik zie jou wel als een vriend, ja,.
Ongelofeloos. Eerst nog met mediumlang haar, en later met kort(er).quote:Op zondag 7 september 2025 22:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Wat een leuke vent he in het echt
Blijkbaar. Lullig wel, na meer dan 30 jaar dacht ik ze wel te kennen. Ze zijn veranderd sinds ze alleen nog met hun bedrijf bezig zijn. Zakelijk en altijd te druk.quote:
Sowieso spoilers in de titel en/of thumbnails van sportvideo's op YouTube (of andere plekken)quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:04 schreef Evangelion het volgende:
SCHREEUW NIET ZO
Op mijn eigen laptop/account heb ik veel irritante kanalen wel geblokt. Zit nu even op een andere. Wat is internet toch kut.
[ afbeelding ]
In het geval van TikTok: met een lollig dansje erbij.quote:Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zoveel mensen dezelfde (op dat moment) populaire plaat onder een Insta post zetten.
Scroll je door je tijdlijn, krijg je telkens dezelfde muziek opgedrongen.![]()
(Het werkt met open accounts vast heel goed door een populair lied te kiezen, genereer je veel meer bezoekers. Maakt het helaas niet minder irritant.)
Die snap ik dan wel. Iedereen doet op zijn manier dat ene populaire liedje met dansje.quote:Op maandag 8 september 2025 18:42 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In het geval van TikTok: met een lollig dansje erbij.
Ik heb altijd mijn volume uit als ik door Facebook en Insta scroll. Ik merk vanzelf of ik ergens echt geluid voor nodig heb.quote:Op maandag 8 september 2025 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zoveel mensen dezelfde (op dat moment) populaire plaat onder een Insta post zetten.
Scroll je door je tijdlijn, krijg je telkens dezelfde muziek opgedrongen.![]()
(Het werkt met open accounts vast heel goed door een populair lied te kiezen, genereer je veel meer bezoekers. Maakt het helaas niet minder irritant.)
Sowieso: filmpjes die automatisch afspelen. En dat je niet in kunt stellen dat ze dat niet doen.quote:Op maandag 8 september 2025 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn volume uit als ik door Facebook en Insta scroll. Ik merk vanzelf of ik ergens echt geluid voor nodig heb.
Mensen die niet snappen dat je weleens een dag/weekend NIKS wil ....quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die constant dingen willen organiseren en dingen willen doen en constant wat van je lopen te vragen, of het nou collega's, vrienden of familie zijn. Ik hoef mijn agenda niet elk uur van de dag stampvol te hebben.
Gatver!quote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun zwaar gevulde tas met apparatuur tegen je gloednieuwe auto rammen.
Gewoon met een goedgevulde vuist (boksbeugelquote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun zwaar gevulde tas met apparatuur tegen je gloednieuwe auto rammen.
Heeft ze ook last van de warme temperaturen in de zomer?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder zegt altijd: Dat kost heel duur…. En varianten daarop.
Iets IS DUUR OF KOST VEEL.
Nee, houdt dat verband?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze ook last van de warme temperaturen in de zomer?
Doen veel mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder zegt altijd: Dat kost heel duur…. En varianten daarop.
Iets IS DUUR OF KOST VEEL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |