Mensen die niet snappen dat je weleens een dag/weekend NIKS wil ....quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:12 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die constant dingen willen organiseren en dingen willen doen en constant wat van je lopen te vragen, of het nou collega's, vrienden of familie zijn. Ik hoef mijn agenda niet elk uur van de dag stampvol te hebben.
Gatver!quote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun zwaar gevulde tas met apparatuur tegen je gloednieuwe auto rammen.
Gewoon met een goedgevulde vuist (boksbeugelquote:Op maandag 8 september 2025 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die hun zwaar gevulde tas met apparatuur tegen je gloednieuwe auto rammen.
Heeft ze ook last van de warme temperaturen in de zomer?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
Mijn moeder zegt altijd: Dat kost heel duur…. En varianten daarop.
Iets IS DUUR OF KOST VEEL.
Nee, houdt dat verband?quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze ook last van de warme temperaturen in de zomer?
Doen veel mensen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
Wat was de miskoop?quote:Op dinsdag 9 september 2025 15:06 schreef Forumtijger het volgende:
2e hands afgeleefde, versleten zooi, afdankertjes, rommel en andere troep die het daglicht niet meer kan verdragen, nog weer proberen te verkopen onder het mom van antiek, een opknappertje, brocante, gepimpt, ge-refurbished of hoe je het ook wil noemen, waar eigenlijk maar 1 juiste plek voor is: de vuilnisbelt! Grrrrr!!
ik werk zelf in het centrum en dat ligt vlak voor de mac. op de route naar huis heb ik nog nooit geen troep op straat gezien van de mac ik vind het schandalig! is het dan echt teveel gevraagd om even uit te stappen om naar een prullenbak te lopen?quote:
Ik zal het opnoteren zodat ik het niet vergeet.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:51 schreef vencodark het volgende:
In dezelfde categorie: buurkinderen die hun SHIT laten rondslingeren.quote:
Dat is iets waar ik me echt kapot aan kan ergeren ja, alles in hoofdletters, of iets á la "Henk de Vries VERNEDERT Pietje Janssen in debat!", die staat net zo hoog op de lijst als die "DIT GELOOF JE NOOIT!" en "KIJK TOT HET EINDE!" troep van een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 6 september 2025 13:04 schreef Evangelion het volgende:
SCHREEUW NIET ZO
Op mijn eigen laptop/account heb ik veel irritante kanalen wel geblokt. Zit nu even op een andere. Wat is internet toch kut.
[ afbeelding ]
Mijn lieve vriend van het forum doet dit ook regelmatig. Krijg je er ook nog een stukje BOLD bij.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik me echt kapot aan kan ergeren ja, alles in hoofdletters, of iets á la "Henk de Vries VERNEDERT Pietje Janssen in debat!", die staat net zo hoog op de lijst als die "DIT GELOOF JE NOOIT!" en "KIJK TOT HET EINDE!" troep van een paar jaar geleden
Deze. Vooral vrouwen, oudjes en schoolmeesters hebben hier een handje van om dit niet te doen. Wegens achterlijk of dwarsheid.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef Servicemonster het volgende:
- Afval
- Ongewenste functies in apps/software
- Niet met verkeer 'meegaan'
- Drie-breed baantjes zwemmen
- Collega's die hun thuiswerkdag in agenda zetten, maar dan wel als bezet
Of fietsen.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:23 schreef Servicemonster het volgende:
- Afval
- Ongewenste functies in apps/software
- Niet met verkeer 'meegaan'
- Drie-breed baantjes zwemmen
- Collega's die hun thuiswerkdag in agenda zetten, maar dan wel als bezet
Dat klopt wel regelmatig. Maar ook in het weekeinde zie ik het meer; misschien dan ook meer onervaren/minder vaak rijdende personen op de weg.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze. Vooral vrouwen, oudjes en schoolmeesters hebben hier een handje van om dit niet te doen. Wegens achterlijk of dwarsheid.
De bekende weekendrijders.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:30 schreef Servicemonster het volgende:
[..]
Dat klopt wel regelmatig. Maar ook in het weekeinde zie ik het meer; misschien dan ook meer onervaren/minder vaak rijdende personen op de weg.
Och man. Vandaag ook weer achter een idioot gereden. Slingeren, 50 rijden waar 80 mag. Plots remmen..en inhalen kan niet wegens drukte. Er zat een hele colonne achter, maar ze geven nergens om. Bij het inhalen(eindelijkquote:Op woensdag 10 september 2025 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze. Vooral vrouwen, oudjes en schoolmeesters hebben hier een handje van om dit niet te doen. Wegens achterlijk of dwarsheid.
Drank waarschijnlijk....quote:Op woensdag 10 september 2025 19:49 schreef Seeburg54 het volgende:
Slingeren, 50 rijden waar 80 mag.
Je weet het nooit, maar ik denk dat hij gewoon stokoud was en eigenlijk gewoon niet meer in een auto moet zitten. Ik snap ook niet dat sommige van die oudjes nog door de keuring komen.quote:
Hmm, oudjes slingeren niet. Ik heb ze door rood zien rijden, bijna fietsers van hun trappers zien rijden, totaal de snelheid niet kennen van een weg, maar slingeren, nee, dat heb ik bij hun nog niet gezien. Dus ik denk dat het rijdend lijk al wat conserverend alcohol op had.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:54 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet het nooit, maar ik denk dat hij gewoon stokoud was en eigenlijk gewoon niet meer in een auto moet zitten. Ik snap ook niet dat sommige van die oudjes nog door de keuring komen.
Nah. Zoveel mensen die gewoon veel langzamer willen rijden.quote:
Dat snap ik nog. Je moet behoorlijk vaart maken om in te voegen met 100. Ik heb dat wel eens gedaan met een Aygo, en verdorie, die moet je behoorlijk aantrappen voordat je zover bent.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Net als mensen die niet in durven te voegen. Vooral vrouwen.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel mensen die gewoon veel langzamer willen rijden.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:59 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik nog. Je moet behoorlijk vaart maken om in te voegen met 100. Ik heb dat wel eens gedaan met een Aygo, en verdorie, die moet je behoorlijk aantrappen voordat je zover bent.
Oh deze ouwe slingerde wel. Als hij naar rechts keek trok hij de linkerkant op. Dat ging een paar keer bijna fout.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Hmm, oudjes slingeren niet. Ik heb ze door rood zien rijden, bijna fietsers van hun trappers zien rijden, totaal de snelheid niet kennen van een weg, maar slingeren, nee, dat heb ik bij hun nog niet gezien. Dus ik denk dat het rijdend lijk al wat conserverend alcohol op had.
Ik heb ze wel echt de gekste dingen zien doen, het ergste wat ik zag was een fietser die voorrang had zowat van de sokken rijden en dan helemaal niks doorhebben en gewoon stoïcijns doorrijden.
Maar dan rij je vast niet op de linkerbaan op een driebaansweg 70, toch?quote:
Nee, beetje 90/95 altijd rechts. En als ik inhaal altijd cruise control uit en een beetje gang maken. Dat nou weer wel. Ik heb zelfs vrachtwagens meegemaakt die niet boven de 75 kwamen en als er een hellinkje kwam ze zelfs afzakten naar 60. Dat hoort niet op een snelweg.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dan rij je vast niet op de linkerbaan op een driebaansweg 70, toch?
Beetje rollator-idee van die links-rechts-links-rechts-links-rechts-zwalkeraars. Dan denk ik ook, is het nou zo moeilijk om rechtuit te lopen?quote:Op woensdag 10 september 2025 20:01 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Oh deze ouwe slingerde wel. Als hij naar rechts keek trok hij de linkerkant op. Dat ging een paar keer bijna fout.
Daar komen we wel achter als we zelf oud mogen worden.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beetje rollator-idee van die links-rechts-links-rechts-links-rechts-zwalkeraars. Dan denk ik ook, is het nou zo moeilijk om rechtuit te lopen?
Je zal maar 90 zijn met een nieuwe heup. Vraag jij of ze wat rechter willen lopen.quote:Op woensdag 10 september 2025 20:07 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Beetje rollator-idee van die links-rechts-links-rechts-links-rechts-zwalkeraars. Dan denk ik ook, is het nou zo moeilijk om rechtuit te lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |