abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218626884
Thee die niet kleurt als je er een vers zakje in houdt :6
Pecunia non olet
pi_218626903
Ik word helemaal gestoord van de mailtjes die je krijgt als je wat online besteld hebt. Echt een rolletje plakband ofzo en dan moet je een review schrijven. Klik je het weg krijg je een tweede mail omdat het vast aan je aandacht is ontsnapt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 04:43:28 #153
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218627205
Spotify en de informatie die ze bij de tracks geven.

Sorteren op tempo? Gaat niet, want zelfs trage ballads geven ze een bijna-gabbertempo van 160bpm mee.

Sorteren op het originele releasejaar? Gaat (met name bij oude muziek) ook niet, want vaak staat er het jaar bij waarop het op een verzamelalbum oid terecht is gekomen.

-O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Eightyone op 30-08-2025 04:52:01 ]
pi_218627323
Als je telefonisch in de wacht staat bij de een of andere instantie is dat al irritant genoeg. Maar tot je grote ergernis kun je dan ook vaak nog naar een of ander stom muziekje luisteren.
Ik heb daar toch zo'n hekel aan. :(
pi_218627831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 06:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Als je telefonisch in de wacht staat bij de een of andere instantie is dat al irritant genoeg. Maar tot je grote ergernis kun je dan ook vaak nog naar een of ander stom muziekje luisteren.
weet je tenminste dat je nog in de wacht staat..

bij mijn werk hebben we doodse stilte want geen centrale om dat te regelen
dan hangen mensen op en bellen opnieuw omdat ze denken dat ze opgehangen zijn :')
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:27:12 #156
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218627854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 06:29 schreef Seeburg54 het volgende:
Over opvulmuziekjes gesproken:

At5 vult regelmatig wat minuten tussen hun programma's op met een kabelkrant. Daar zit elke keer dezelfde muziek onder.

Nummers als Daniel Powter - Bad day, Simply Red - Stars en Lisa Stansfield - Change kan je, als je regelmatig iets van die kabelkrant mee krijgt, na een tijdje bijna achterstevoren opdreunen. :')

Gisteren hadden ze opeens een nieuw soort opvulling, trouwens. Filmpjes uit het leven van een willekeurige huiskat. Iets interessanter, maar alsnog geeft het het gevoel dat ze niet helemaal een idee hebben wat ze met die tijd moeten doen.
pi_218628763
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:58 schreef obligataire het volgende:
Thee die niet kleurt als je er een vers zakje in houdt :6
vers zakje .... brrrr
pi_218628869
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
Ik word helemaal gestoord van de mailtjes die je krijgt als je wat online besteld hebt. Echt een rolletje plakband ofzo en dan moet je een review schrijven. Klik je het weg krijg je een tweede mail omdat het vast aan je aandacht is ontsnapt.
HEMA heeft daar tegenwoordig ook een handje van.
pi_218629194
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
Of vragen om een review als je iets besteld hebt, al voordat je het bestelde ontvangen hebt :')
Ik heb al verschillende keren een slechte review gegeven omdat ze me lastig vielen met een review :Y
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218632987
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:22 schreef mschol het volgende:

[..]
weet je tenminste dat je nog in de wacht staat..

bij mijn werk hebben we doodse stilte want geen centrale om dat te regelen
dan hangen mensen op en bellen opnieuw omdat ze denken dat ze opgehangen zijn :')
Gisteren werd ik bij Allianz na 4x doorverbonden te zijn met de zoveelste nietsnut gewoon afgebroken. Wat een kut verzekeringsmaatschappij. Klootzakken. :( En natuurlijk tussen het wachten door kutmuziek. :{w
pi_218633242
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:47 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Gisteren werd ik bij Allianz na 4x doorverbonden te zijn met de zoveelste nietsnut gewoon afgebroken. Wat een kut verzekeringsmaatschappij. Klootzakken. :( En natuurlijk tussen het wachten door kutmuziek. :{w
Ik had een keer een nieuw e-mailadres en die wist ik dus net niet uit m'n hoofd. Ik met Allianz bellen voor wat met de auto, wou die vrouw me gewoon niet helpen omdat ik die mail niet precies meer wist. Was één letter verschil. Terwijl naam, geboortedatum, etc. alles gewoon goed was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218633434
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik had een keer een nieuw e-mailadres en die wist ik dus net niet uit m'n hoofd. Ik met Allianz bellen voor wat met de auto, wou die vrouw me gewoon niet helpen omdat ik die mail niet precies meer wist. Was één letter verschil. Terwijl naam, geboortedatum, etc. alles gewoon goed was.
Idioten, klantvriendelijkheid nul. :{w
Sowieso kunnen sommige er wat van. Ook zo'n staaltje behulpzaamheid bij de accountant na het overlijden van mijn moeder. Wilde geen hulp geven bij aangifte erfbelasting, want daar had meneer geen zin in. Het arme mensje was al zeker 35 jaar klant bij die club. Die lul had niet eens het fatsoen me te condoleren. Ook een klootzak. :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 30 augustus 2025 @ 18:37:34 #163
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218633478
Het ge-jij en jou tegenwoordig. Wat is er mis om mensen die niet kent gewoon aan te spreken met u??
Was laatst in een ziekenhuis, hing een poster: heb jij je al opnieuw gegeristreerd??
Fucking irritant.
Ow, het is fucking mijn, geen me.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 19:44:54 #164
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218633929
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:37 schreef Netsplitter het volgende:
Het ge-jij en jou tegenwoordig. Wat is er mis om mensen die niet kent gewoon aan te spreken met u??
Was laatst in een ziekenhuis, hing een poster: heb jij je al opnieuw gegeristreerd??
Fucking irritant.
Denk dat dat met opzet wordt gedaan op zo'n posters, om wat 'dichterbij' en persoonlijker te klinken zeg maar. En om iedereen, inclusief jongeren, aan te spreken. U wordt vooral nog gebruikt voor ouderen en officiële communicatie volgens mij.

Maar in principe ben ik het wel eens met deze klacht. Gebruik zelf ook altijd in eerste instantie de u-vorm als ik mensen niet ken. Zeg ook altijd u tegen winkelpersoneel, maar vaak wordt er dan gelijk in de jij-vorm teruggesproken.
pi_218634000
Mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee) die een andere vrouw aanspreken met 'vriendin'.
pi_218634152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mensen (voornamelijk vrouwen heb ik het idee) die een andere vrouw aanspreken met 'vriendin'.
‘Vrouw’ ;(

Bij de Britten vind ik ‘doll’ and ‘love’ dan wel weer zeer leuk. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 20:29:43 #167
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218634364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
‘Vrouw’ ;(

Bij de Britten vind ik ‘doll’ and ‘love’ dan wel weer zeer leuk. :')
Of "honey" in de VS. In het begin vond ik het eigenlijk gewoon irritant, maar op een gegeven moment hoor je het niet eens meer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:30:12 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218636500
quote:
Fucking irritant.
Ik erger me dan weer aan deze mening, :D. Nu spreek ik zelf vaak wel mensen met ‘u’ aan omdat dat er gewoon sinds kinds af aan in is geramd, maar het ‘eisen’ ervan vind ik echt niet te doen. Ik heb genoeg met mensen en/of klanten gewerkt om te weten dat dat allemaal kutvolk is. Eigenlijk precies het volk dat zelf nul procent respect toont, is het volk dat van je eist te vousvoyeren (of zich zeer beledigd voelt bij tutoyeren).

Los daarvan word ik zelf ook wel eens met ‘u’ aangesproken (Gen Z doet mij dit als millennial soms aan :'( ) en ik krijg daar de kriebels van. Ben ik 85 jaar of zo, :+?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_218636693
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik erger me dan weer aan deze mening, :D. Nu spreek ik zelf vaak wel mensen met ‘u’ aan omdat dat er gewoon sinds kinds af aan in is geramd, maar het ‘eisen’ ervan vind ik echt niet te doen. Ik heb genoeg met mensen en/of klanten gewerkt om te weten dat dat allemaal kutvolk is. Eigenlijk precies het volk dat zelf nul procent respect toont, is het volk dat van je eist te vousvoyeren (of zich zeer beledigd voelt bij tutoyeren).

Los daarvan word ik zelf ook wel eens met ‘u’ aangesproken (Gen Z doet mij dit als millennial soms aan :'( ) en ik krijg daar de kriebels van. Ben ik 85 jaar of zo, :+?
"meneer" ;(
  zondag 31 augustus 2025 @ 01:22:26 #170
224960 highender
Travellin' Light
pi_218636997
quote:
.;; gegeristreerd??
Fucking irritant.
Het is fucking geregistreerd, geen gegeristreerd.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218643553
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat dat met opzet wordt gedaan op zo'n posters, om wat 'dichterbij' en persoonlijker te klinken zeg maar. En om iedereen, inclusief jongeren, aan te spreken. U wordt vooral nog gebruikt voor ouderen en officiële communicatie volgens mij.

Maar in principe ben ik het wel eens met deze klacht. Gebruik zelf ook altijd in eerste instantie de u-vorm als ik mensen niet ken. Zeg ook altijd u tegen winkelpersoneel, maar vaak wordt er dan gelijk in de jij-vorm teruggesproken.
Ik heb wel eens mijn e-mails doorgenomen om te wien welke bedrijven de u-vorm gebruiken en welke bedrijven kiezen voor de jij-vorm. banken en verzekeraars gebruiken altijd de u-vom. Waarschijnlijk om het wat zakelijk te houden. Bij andere bedrijven is het vooral de jij-vorm, al zitten daar wel uitzonderingen bij.

Toen ik nog bestuurder was bij een VvE vond ik het ook lastig om te kiezen tussen 'u' of 'jij'. Aan de ene kant wil je het professioneel houden, terwijl aan de andere kant ben je gewoon een medebewoner van een kleine flat. Uiteindelijk voor de u-vorm gekozen, omdat mijn voorgangers dat ook hadden gedaan. :P :D
ROBODEMONS..................|:(
  Spellchecker zondag 31 augustus 2025 @ 17:12:56 #172
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218643700
quote:

Wel in mails, maar niet in de winkels ....

Raarrrr
  zondag 31 augustus 2025 @ 17:21:58 #173
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218643784
Mensen in het algemeen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_218643941
Niemand meer iets positiefs te vertellen? :{ ;(

GC / Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #1 :7
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_218644215
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand meer iets positiefs te vertellen? :{ ;(

GC / Dingen waar je enorm vrolijk van wordt #1 :7
Nou ja, van de simpele dingen. Zoals de vogeltjes die hier in groepjes aan de vetbollen hangen. Mijn tuin in het algemeen. O+
pi_218659077
Dat series op streamingdiensten ‘ineens’ er vanaf zijn.

Een paar maanden terug keek ik via HBO Max, net een kwart seizoen Fresh Prince, hup! Eraf. :(

2 dagen geleden nog begon ik aan Will and Grace, seizoen 1 op Prime Video.
Ik heb 3 afleveringen gezien: vandaag is het er alweer af.
Bij die laatste meende ik toch echt gezien te hebben dat het er nog 2 maanden ofzo op zou staan. :{w
  dinsdag 2 september 2025 @ 11:32:15 #177
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_218659119
Wat dat betreft zijn fysieke media en downloadbare bestanden zo gek nog niet.

Bij beelden is het lastiger (sowieso grote bestanden), maar bovengemiddeld relevante muziek plaats ik al +20 jaar in mp3-vorm in een archief. Als je dat ook nog netjes backupt, blijf je bestand tegen de grillen van o.a. Daniel Ek & z'n kornuiten.

Al blijft het irritant als er opeens een titel grijs wordt, en het niet meer via de streamingsdienst te draaien is.
pi_218659421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En terecht.
pi_218662382
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:11 schreef rival het volgende:

[..]
En terecht.
Nee, want een half uur later belde ik nog een keer en toen kreeg ik iemand anders aan het woord en toen werd het gewoon geregeld.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218662886
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, want een half uur later belde ik nog een keer en toen kreeg ik iemand anders aan het woord en toen werd het gewoon geregeld.
En dat is dan toch juist de persoon die het verkeerd doet.

Je kwam niet door de controle dus mocht niks doen de eerste keer. Daarvoor is toch die controle :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')