quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is de auto, niet Lewis. Die 7x WK blijven nog steeds staan.
Waarom ze het niet voor elkaar krijgen bij Ferrari is het enige wat bizar is.
Lijkt wel alsof ze niet eens luisteren naar de coureurs.
Ja, het is geen Zandvoort.quote:
Ik zou hem om een kleine vergoeding vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
"Kijk mij eens".quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
Die waren vorig jaar al opquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Die zijn al op Sinds Abu Dhabi 2021.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is wel de historiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
Rijdt morgen gewoon in de top 5quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor zijn pitstop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
KlaasGodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
Die zullen wel weer voor een experimentele bandenstrategie gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
In de regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meer dan 188 overtakes dus. KOEKOEK
Waarom zou hij? Nu is ie meteen van dat gejank over dat ze te overheersend zijn afquote:
Niet in het land van Merlijn, hobbits en Harry Potter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de hoop na 4 rondes opgegeven dit jaar. Vorig jaar in de top 25, maar dit jaar erbarmelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker!
Heb de puntjes hard nodig, slecht seizoen in de manager
Hij wint morgen toch wel.quote:
Ja, vorig jaar 14e, nu 137e in tussenstand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik heb de hoop na 4 rondes opgegeven dit jaar. Vorig jaar in de top 25, maar dit jaar erbarmelijk.
Zou me niks verbazen als Ferrari morgen weer de strategie verneukt, maar goed. Vandaag nog even genieten van de Ferrari polequote:
Vorig jaar reden ze met flinke wind op zandvoort en toen jankte ze er niet over.quote:
Morgen wel een grote kans op regen en dat kan een flinke game changer zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Het Hungaroring-circuit (in Hongarije) staat bekend als een van de moeilijkere circuits om in te halen in de Formule 1. Hier zijn een paar redenen waarom inhalen daar relatief lastig is:
1. **Smalle baan:** De baan is vrij smal vergeleken met andere circuits, waardoor het lastig is om naast een andere auto te rijden zonder risico.
2. **Weinig lange rechte stukken:** Inhalen is meestal makkelijker op lange rechte stukken waar je met slipstream en DRS snelheid kunt maken. De Hungaroring heeft maar één korte rechte, wat minder mogelijkheden geeft.
3. **Veel bochten in serie:** Het circuit bestaat uit veel krappe bochten en chicanes, waardoor auto's minder ruimte en snelheid hebben om in te halen.
4. **Lage DRS-effectiviteit:** De DRS-zones zijn beperkt en minder lang dan op sommige andere circuits, dus het voordeel is kleiner.
5. **Goede kwalificatie cruciaal:** Omdat het moeilijk is om in te halen, is een goede kwalificatiepositie heel belangrijk. Wie verder naar voren start, behoudt meestal zijn positie.
**Kort samengevat:** Inhalen op de Hungaroring is moeilijk, en daarom zie je er vaak dat de racepositie lang standhoudt. Het is één van de circuits waar strategische pitstops en bandenslijtage vaak bepalend zijn voor de einduitslag, omdat echte inhaalacties op de baan zeldzamer zijn.
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen wel een grote kans op regen en dat kan een flinke game changer zijn.
Toen hadden ze de wind in de rugquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar reden ze met flinke wind op zandvoort en toen jankte ze er niet over.
Ik zie kansen voor Max.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:
Verminderde grip: Door het natte wegdek wordt de baan gladder, waardoor fouten vaker voorkomen. Dat geeft de achtervolgende coureurs kansen om slimmer en agressiever in te halen.
Minder lineair rijden: Normaal volgt iedereen bijna dezelfde ideale lijn vanwege de smalle baan. Bij regen ontstaan er meer alternatieve lijnen, waardoor je bijvoorbeeld buitenom kunt proberen in te halen.
Verhoogde kans op slippen: Door de slechte grip kunnen coureurs makkelijker achter de auto voor zich blijven plakken en daar profiteren van kleine foutjes of wijdere bochten.
Tactiek en bandenkeuze: Regenwedstrijden draaien vaak om wie de juiste banden kiest en wanneer, en dat kan leiden tot verrassende posities en inhaalacties tijdens pitstops.
Kortom, nat weer doorbreekt de natuurlijke moeilijkheid van de Hungaroring en zorgt voor veel spannendere gevechten op de baan.
Vliegend door de kombochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen hadden ze de wind in de rug
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
F1 stand: constructeurs
Positie Team Coureurs Punten
1 McLaren Norris & Piastri 516
2 Ferrari Leclerc & Hamilton 248
3 Mercedes Russell & Antonelli 220
Het doel van ferrari dit seizoen is hoog in de ploegenstand eindigen en dat gaat ze goed af
Ik ook...quote:
Daarom moest Toto altijd sorry voor de kutauto zeggen zekerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
In tegenstelling tot Verstappen die 99 van de 100x jankt dat auto niet deugt
FIA: Hold my winequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook...
Nu maar hopen dat ze niet weer uren gaan wachten met racen
Nwah, dat doet werkelijk iedere coureur wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
Dankjewel chatgpt. Nou oprotten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:
Verminderde grip: Door het natte wegdek wordt de baan gladder, waardoor fouten vaker voorkomen. Dat geeft de achtervolgende coureurs kansen om slimmer en agressiever in te halen.
Minder lineair rijden: Normaal volgt iedereen bijna dezelfde ideale lijn vanwege de smalle baan. Bij regen ontstaan er meer alternatieve lijnen, waardoor je bijvoorbeeld buitenom kunt proberen in te halen.
Verhoogde kans op slippen: Door de slechte grip kunnen coureurs makkelijker achter de auto voor zich blijven plakken en daar profiteren van kleine foutjes of wijdere bochten.
Tactiek en bandenkeuze: Regenwedstrijden draaien vaak om wie de juiste banden kiest en wanneer, en dat kan leiden tot verrassende posities en inhaalacties tijdens pitstops.
Kortom, nat weer doorbreekt de natuurlijke moeilijkheid van de Hungaroring en zorgt voor veel spannendere gevechten op de baan.
denk niet dat ploegen zo denken, zeker niet een ploeg als ferrarriequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.
Een slecht seizoen in 2025 is voor Red Bull dus ook eigenlijk niet heel erg nadelig, kunnen ze de wagen van 2026 meer ontwikkelen.
Bulk van de ontwikkeling van de 2026 wagens word dit jaar al gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.
Een slecht seizoen in 2025 is voor Red Bull dus ook eigenlijk niet heel erg nadelig, kunnen ze de wagen van 2026 meer ontwikkelen.
En dat mag hij gezien hij er altijd meer uit haalt dan zijn team genoten, Lewis staat achter zijn teamgenoten en kan dat dus niet op de auto gooien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankjewel chatgpt. Nou oprotten.
Maar ook voor Stroll..quote:
Nee. Ksstquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?
Lewis, we know the car is shit, just drive it please.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Stroll gaat morgen bowlen à la Bottasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar ook voor Stroll..
Hij is geen geweldige rijder maar in de regen doet hij het best vaak goed
Tranen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
Hammie not amused,....als vaker de laatste tijd
Sainzgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Hollanders zijn alleen maar met Hamilton bezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Ze hebben hun best gedaan on Horny eruit te werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Haha Verstappen is pislink. Tijd voor een nieuwe teambaas.
Dan moet ie naar Mercedes gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Rijdt dan ook met Wereldkampioen onwaardig materiaal. Maar ja, dat wisten we natuurlijk al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Bij F1TV vind ik hem ook wel beheerst. Baalt wel, maar pislink zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond Verstappen gewoon kalm rustig de pers te woord te staan.
Was die uitbarsting dan bij iets anders dan F1tv?
Nee, maar soms kan een pohi ook boekdelen spreken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Link?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Pislinkquote:
Geen idee, maar deze moest ik inkoppenquote:
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef X55 het volgende:
Ik zie Lewis nog wel stoppen met racen.
Aan alles komt een einde.
De penningmeester van Ferrari is not amused.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
Of juist wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De penningmeester van Ferrari is not amused.
Hij vond zichzelf waardeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap echt niet dat Verstappen besluit om volgend jaar bij Red Bull te blijven. Op basis waarvan in godsnaam denkt hij dat de Red Bull volgend jaar met notabene ook nog een eigen powertrain ook maar enige kans heeft om mee te doen met de top???
Ik denk dat hij zelfs bij de meeste teams (behalve McLaren misschien) een 1 jarig contract kan afdwingen. Ga dan naar Mercedes, Ferrari, Aston Martin of zelfs de racing Bulls voor 1 jaar. Allemaal teams die ik hoger aansla als Red Bull voor volgend jaar. Dat team is volledig, maar dan ook volledig geïmplodeerd. Misplaatste loyaliteit is het als je team je zo in de steek laat.
Ieder team begint volgend jaar met een nieuwe auto, dus zekerheid is er niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap echt niet dat Verstappen besluit om volgend jaar bij Red Bull te blijven. Op basis waarvan in godsnaam denkt hij dat de Red Bull volgend jaar met notabene ook nog een eigen powertrain ook maar enige kans heeft om mee te doen met de top???
Zie hierboven.quote:Ik denk dat hij zelfs bij de meeste teams (behalve McLaren misschien) een 1 jarig contract kan afdwingen. Ga dan naar Mercedes, Ferrari, Aston Martin of zelfs de racing Bulls voor 1 jaar. Allemaal teams die ik hoger aansla als Red Bull voor volgend jaar. Dat team is volledig, maar dan ook volledig geïmplodeerd. Misplaatste loyaliteit is het als je team je zo in de steek laat.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.
Natuurlijk is het deels een gok. Maar de powertrain. Het team wat volledig geïmplodeerd is. Als ik alles bij elkaar optel is de kans dat de Red Bull volgend jaar ineens weer nummer 1 is, terwijl ze momenteel max het 4e team zijn en eigenlijk nog minder getuige de 2e rijder, astronomisch klein.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.
Elke teambaas heeft Verstappen bovenaan het lijstje staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus.
En als hij voortijdig bij RBR weg zou gaan zegt dat ook iets over zijn loyaliteit tov teams en is ook veelzeggend voor een teambaas waar hij heen zou zijn gegaan voor 2026 die ook niet de beste wagen hebben.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
9? jaar bij hetzelfde team blijven waarvan jaren met de dramatische renaultmotoren die om de haverklap ploften vind ik al behoorlijk loyaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus.
En als hij voortijdig bij RBR weg zou gaan zegt dat ook iets over zijn loyaliteit tov teams en is ook veelzeggend voor een teambaas waar hij heen zou zijn gegaan voor 2026 die ook niet de beste wagen hebben.
Misschien heeft Pierre Waché wel een ontwerp wat wel van begin tot eind blijft werken. Wellicht hebben ze bij RBPT een motor weten te ontwikkelen die beter werkt dan de rest.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Natuurlijk is het deels een gok. Maar de powertrain. Het team wat volledig geïmplodeerd is. Als ik alles bij elkaar optel is de kans dat de Red Bull volgend jaar ineens weer nummer 1 is, terwijl ze momenteel max het 4e team zijn en eigenlijk nog minder getuige de 2e rijder, astronomisch klein.
Ik denk dat er geen teambaas is die heel veel aan loyaliteit hecht zolang ze hem eerst maar binnen kunnen halen. Ook al is het maar voor 1 jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus.
Oké, waar zou hij dan heen moeten voor 2026 volgens jou?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
9? jaar bij hetzelfde team blijven waarvan jaren met de dramatische renaultmotoren die om de haverklap ploften vind ik al behoorlijk loyaal.
Waarop gebaseerd? RBPT zegt zelf de zichzelf gestelde targets te halen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:10 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Natuurlijk is het deels een gok. Maar de powertrain. Het team wat volledig geïmplodeerd is. Als ik alles bij elkaar optel is de kans dat de Red Bull volgend jaar ineens weer nummer 1 is, terwijl ze momenteel max het 4e team zijn en eigenlijk nog minder getuige de 2e rijder, astronomisch klein.
Niet elke teambaas nee, maar er zijn er wel die consistentie willen en naar de toekomst willen bouwen. Dan heb je wel loyaliteit nodig van een coureur, zeker een top coureur zoals Verstappen om een wagen omheen te bouwen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen teambaas is die heel veel aan loyaliteit hecht zolang ze hem eerst maar binnen kunnen halen. Ook al is het maar voor 1 jaar.
Als je mijn post gelezen had, heb je kunnen zien dat ik die teams al genoemd heb???quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, waar zou hij dan heen moeten voor 2026 volgens jou?
Nou dat durf ik dan te betwisten. Ik denk dat Max met de Mercedes nog wel een kans had kunnen maken. Deze RBR is echt 3x niks. Max laat het er beter uitzien dan de auto daadwerkelijk is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:17 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes is dit seizoen in ieder geval niet beter dan RBR en ik verwacht ook niet dat ze volgend seizoen beter zullen zijn dan McLaren.
En wie gaat in 2026 de beste auto hebben? En de beste motor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:19 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je mijn post gelezen had, heb je kunnen zien dat ik die teams al genoemd heb???
Als je Verstappen in de Mercedes of de Ferrari zet dit jaar kan hij het gevecht beter aan dan in de Red Bull hoor. Kijk alleen al naar de 2e rijder. Een Verstappen haalt er altijd meer uit dan er eigenlijk in zit. Die zou nog veel meer uit de Mercedes en de Ferrari halen als Russell en LeClerc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarop gebaseerd? RBPT zegt zelf de zichzelf gestelde targets te halen.
En ook een Mercedes of Honda Powertrain hoeft volgend jaar niet de beste te zijn.
Zoals ik al eerder zei, gewoon even een jaar aankijken of er potentie in RBR zit voor 2027 en anders kun je altijd nog overstappen naar een ander team waar je die potentie wel ziet.
Mercedes is dit seizoen in ieder geval niet beter dan RBR en ik verwacht ook niet dat ze volgend seizoen beter zullen zijn dan McLaren.
Racing Bulls? Met een RBPT motor?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:19 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je mijn post gelezen had, heb je kunnen zien dat ik die teams al genoemd heb???
De afgelopen races wisten ze net als RBR niet waar ze het zoeken moesten, dus dat waag ik te betwijfelen. Zeker als het gaat om McLaren te verslaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:19 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou dat durf ik dan te betwisten. Ik denk dat Max met de Mercedes nog wel een kans had kunnen maken. Deze RBR is echt 3x niks. Max laat het er beter uitzien dan de auto daadwerkelijk is.
Niemand weet dat. Dat gaan we zien bij de testdagen volgend jaar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En wie gaat in 2026 de beste auto hebben? En de beste motor?
Durf jij daar 50 miljoen euro op te wedden zo los uit de pols?
Dan laat je die weg en dan hou je nog steeds Ferrari, Mercedes, Aston Martin en McLaren (het enige team waarvan ik twijfel of ze Verstappen zouden tekenen als ze konden) over. Valt er dus 1 team af. Nou nou poepoe. En nu hebben ze ook dezelfde motor en lijken de Racing Bulls aërodynamisch beter te zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Racing Bulls? Met een RBPT motor?
Waarvan je zegt dat je die niet moet hebben?
Daarmee ontkracht je alkes wat je ook maar zegt in je posts
Dat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:13 schreef ZaZoe het volgende:
Volgend jaar wordt een tussenjaar.
Ideaal voor Max om dan op het vinkentouw te gaan zitten en eventueel de sprong te wagen naar het juiste team voor 2027. Dat kan dan dus ook RB zijn
Gewoon weer een of ander verzinsel van iemand die niet eens kijkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Daarom volgend jaar aankijken hoe het gaat en in 2027 de beslissing nemen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat.
Max kan altijd nog weg bij RB maar terug (als ze het daar wél voor elkaar hebben) is lastiger.
Hamilton heeft ook maar 2 teamgenoten gehad die in (vrijwel) gelijk materiaal hem het vuur aan de schenen konden leggen. Alonso in het rookie jaar van Lewis en Rosberg in het vroege hybride tijdperk. En nu ineens heeft hij de grootste moeite om in Q3 te komen en kan geen enkel podium in de hoofdraces rijden terwijl Charles dat op relatief reguliere basis doet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:20 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Als je Verstappen in de Mercedes of de Ferrari zet dit jaar kan hij het gevecht beter aan dan in de Red Bull hoor. Kijk alleen al naar de 2e rijder. Een Verstappen haalt er altijd meer uit dan er eigenlijk in zit. Die zou nog veel meer uit de Mercedes en de Ferrari halen als Russell en LeClerc.
Die eerlijkheid, daar hou ik wel van.quote:
Dat wijt ik eerder aan de onkunde van Russel en Antonelli.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De afgelopen races wisten ze net als RBR niet waar ze het zoeken moesten, dus dat waag ik te betwijfelen. Zeker als het gaat om McLaren te verslaan.
Leclerc weet hoe hij met dat hok moet rijdenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hamilton heeft ook maar 2 teamgenoten gehad die in (vrijwel) gelijk materiaal hem het vuur aan de schenen konden leggen. Alonso in het rookie jaar van Lewis en Rosberg in het vroege hybride tijdperk. En nu ineens heeft hij de grootste moeite om in Q3 te komen en kan geen enkel podium in de hoofdraces rijden terwijl Charles dat op relatief reguliere basis doet.
Wie zegt je dan dat Verstappen kan doen in een Mercedes wat Russel kan, of in een Aston wat Alonso kan volgend jaar
Of hij doet wat hij heeft gedaan voordat RBR dominant werd. Team bouwen, auto sterker maken. Hij was er ook niet in 1 keer he, dat duurde een paar jaar. Alleen zal dat wel een stuk lastiger gaan zonder Newey me dunkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik denk dat hij zelfs bij de meeste teams (behalve McLaren misschien) een 1 jarig contract kan afdwingen. Ga dan naar Mercedes, Ferrari, Aston Martin of zelfs de racing Bulls voor 1 jaar. Allemaal teams die ik hoger aansla dan Red Bull voor volgend jaar. Dat team is volledig, maar dan ook volledig geïmplodeerd. Misplaatste loyaliteit is het van Verstappen als je team je zo verschrikkelijk in de steek laat.
Dat was ook mijn punt wat ik probeerde te maken met loyaliteit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leclerc weet hoe hij met dat hok moet rijden
Dat denk ik niet. Makkelijker te rijden wel, maar ik denk dat de potentie van de RBR groter is, maar alleen veel moeilijker om in het juiste window te krijgen. Als dat wel lukt is de RBR beter. Dat verklaart ook waarom de tweede rijder daar zoveel moeite mee heeft.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dan laat je die weg en dan hou je nog steeds Ferrari, Mercedes, Aston Martin en McLaren (het enige team waarvan ik twijfel of ze Verstappen zouden tekenen als ze konden) over. Valt er dus 1 team af. Nou nou poepoe. En nu hebben ze ook dezelfde motor en lijken de Racing Bulls aërodynamisch beter te zijn.
Had ik al door en mee eensquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt wat ik probeerde te maken met loyaliteit.
Die Ferrari is gebouwd op LeClerc zijn voorkeuren, net zoals de RBR op Max zijn voorkeuren is gebouwd. Als je daar een nieuwe coureur naast zet lijken het (wederom relatief gezien) amateurs.
Lewis had dat met Mercedes en zelfs Marquez met Honda in de MotoGP.
Dit weer, er wordt geen auto om een coureur heen gebouwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet elke teambaas nee, maar er zijn er wel die consistentie willen en naar de toekomst willen bouwen. Dan heb je wel loyaliteit nodig van een coureur, zeker een top coureur zoals Verstappen om een wagen omheen te bouwen.
Dat klopt dus niet. Ze bouwen wat ze denken dat de snelst mogelijke wagen (motor bij Marquez) is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was ook mijn punt wat ik probeerde te maken met loyaliteit.
Die Ferrari is gebouwd op LeClerc zijn voorkeuren, net zoals de RBR op Max zijn voorkeuren is gebouwd. Als je daar een nieuwe coureur naast zet lijken het (wederom relatief gezien) amateurs.
Lewis had dat met Mercedes en zelfs Marquez met Honda in de MotoGP.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit weer, er wordt geen auto om een coureur heen gebouwd.
Zinloze discussie dit, maargoed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Ze bouwen wat ze denken dat de snelst mogelijke wagen (motor bij Marquez) is.
Yeah sure.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Die speelruimte hebben engineers helemaal niet met het technisch regelement dat bijzonder nauw luistert.
Dat klopt dus niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Zinloze discussie dit, maargoed.
Stel jullie zijn engineers. Wat voor wagen zouden jullie aan de snelste coureur geven?
Een wagen die theoretisch het snelste is zoals je die kunt maken, maar waar je snelste coureur niet lekker mee overweg komt en 2 tiende per ronde mee verliest.
Of een wagen die op de voorkeuren van je snelste coureur is gebouwd en 2 tiende langzamer is dan de theoretisch snelste wagen, maar je coureur die 2 tiende meer uit kan halen?
Dat is hoe engineers denken. Autosport teams denken extreem specifiek naar wat ze hebben en wat ze kunnen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet.
Newey heeft zelf al eens gezegd dat hij de snelste auto bouwt waar een coureur mee om kan gaan. Niet dat hij een auto bouwt op de wensen van een coureur.
Afstellen vd wagen en het ontwerp(en) vd wagen is niet hetzelfde. Je vergelijkt appels met peren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yeah sure.
Daarom zijn single spec klassen zoals F2, F3, F4, FRECA, GB3 en GB4 ook zo random en niet constant dezelfde 3 of 4 teams die voor de kampioenschappen gaan. Want er is qua afstelling echt helemaal niks te winnen.
Zeker niet in F1 waar je buiten afstellingen ook nog met ontwikkelingen te maken hebt. Bizar idee dat je auto ontwikkeld voor een bepaalde rijstijl![]()
Is NIET hetzelfde als de wagen ontwerpen naar de wensen vd coureurquote:
Ferrari in de Schumi jaren hebben geen TC gebouwd die meer en minder slip gaf afhankelijk van Schumi zijn voorkeur per bocht en sectie.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afstellen vd wagen en het ontwerp(en) vd wagen is niet hetzelfde. Je vergelijkt appels met peren.
Dat is wat anders dan de wagen op de wensen van de coureur bouwen.quote:
Oké. Leg dan eens logisch uit waarom Fisichella in 2009 moeite had met punten scoren in een Ferrari terwijl Raikkonen dat normaliter deed in dezelfde wagen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan de wagen op de wensen van de coureur bouwen.
Zelfs Norris heeft gezegd dat de McLaren niet voor hem gebouwd wordt, maar dat hij zich moet aanpassen aan de auto.
Hij had beter kunnen stoppen. Dit jaar bij Ferrari is het buiten een Sprint Race win en een keer 4e geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:48 schreef Rnie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die is even zijn emotie niet de baas.
Het bevestigt gewoon wat we allemaal al wisten. Altijd met zijn neus in de boter gevallen qua auto's, minstens 6 van zijn titels zijn in een raket waar niemand een kans tegen had, en eigenlijk tegen niemand hoefde te racen, behalve Rosberg. Nu hij het met minder het laatste jaar bij Mercedes en nu bij Ferrari moet laten zien is hij nergens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen stoppen. Dit jaar bij Ferrari is het buiten een Sprint Race win en een keer 4e geworden.
Wie zou de laatste coureur zijn met enige claim op die (verder natuurlijk extreem dubieuze) titel van beste ooit, Schumacher die bij een aanvankelijk matig Ferrari kwam en daar mee ging domineren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het bevestigt gewoon wat we allemaal al wisten. Altijd met zijn neus in de boter gevallen qua auto's, minstens 6 van zijn titels zijn in een raket waar niemand een kans tegen had, en eigenlijk tegen niemand hoefde te racen, behalve Rosberg. Nu hij het met minder het laatste jaar bij Mercedes en nu bij Ferrari moet laten zien is hij nergens.
Niet dat het in zijn prime geen goeie coureur was, maar echt veel te veel gehyped als de GOAT.
Open deur dit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zou de laatste coureur zijn met enige claim op die (verder natuurlijk extreem dubieuze) titel van beste ooit, Schumacher die bij een aanvankelijk matig Ferrari kwam en daar mee ging domineren?
Fangioquote:
Jim Clarkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie zou de laatste coureur zijn met enige claim op die (verder natuurlijk extreem dubieuze) titel van beste ooit, Schumacher die bij een aanvankelijk matig Ferrari kwam en daar mee ging domineren?
Raikkonen is en een betere coureur dan Fisichella en had meer ervaring in de Ferrari.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké. Leg dan eens logisch uit waarom Fisichella in 2009 moeite had met punten scoren in een Ferrari terwijl Raikkonen dat normaliter deed in dezelfde wagen?
Waarom kan Max sprint races kan winnen terwijl Tsunoda, Lawson en Perez moeite hebben om in de buurt van het podium te komen?
Waarom rijd Charles LeClerc een auto naar pole terwijl een 7 voudig wereld kampioen niet eens Q3 kan halen?
Zijn die mindere coureurs ineens in een winter debielen geworden
Senna..quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, meer dat het nog altijd onmogelijk is om het echt te zeggenquote:
Die dominantie was ook maar een paar van de 5 jaren bij Ferrari.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, de Red Bull van 2021 was best kutquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, meer dat het nog altijd onmogelijk is om het echt te zeggen
Iemand met een geweldige auto wordt wereldkampioen met een geweldige auto, iemand met een kutauto wordt geen wereldkampioen, dus ja
Blijkens wat precies?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, de Red Bull van 2021 was best kut
Ja, een team opbouwen kost tijd. Wat schumacher en zijn kliek daar gedaan hebben, draagt juist bij aan het feit dat Schumacher tussen het rijtje met Fangio,Clark en Senna mag staan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die dominantie was ook maar een paar van de 5 jaren bij Ferrari.
Maar natuurlijk geen kutauto, anders worden je coureurs geen 1e en 4e in de titelstrijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoelde een paar van de 5 jaren dat hij wereldkampioen werd. Niet de opbouwjaren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja, een team opbouwen kost tijd. Wat schumacher en zijn kliek daar gedaan hebben, draagt juist bij aan het feit dat Schumacher tussen het rijtje met Fangio,Clark en Senna mag staan.
Wordt gewoon tijd voor pensioen nu, ja. Wordt vrij pijnlijk op deze manier.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen stoppen. Dit jaar bij Ferrari is het buiten een Sprint Race win en een keer 4e geworden.
Met een kutauto wordt een hele middelmatige coureur als Perez geen vierde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus Hamilton, die al bijna 10 jaar F1 auto's reed voor LeClerc zijn F1 debuut maakte heeft meer minder ervaring in een F1 wagen dan LeClercquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Raikkonen is en een betere coureur dan Fisichella en had meer ervaring in de Ferrari.
Idem voor Max waarbij de RBR dus lastig te besturen is waar Max wel goed mee om jan gaan en de anderen minder. Dat merkte je ook wel toen de RBR wel makkelijk te besturen was begin 2023 bijvoorbeeld. Toen zat Perez er ook veel dichter bij. Toen decauto sneller werd (en lastiger) werd het verschil groter.
Leclerc heeft ook meer ervaring in de Ferrari dan Hamilton en kan daar dus beter mee omgaan.
Zag je ook hij Albon en Sainz in het begin. Sainz had moeite om in de buurt van Albon te komen terwijl hij tegenwoordig er veel beter bij zit.
Dat allemaal wil niet zeggen dat een auto speciaal rond een coureur gebouwd wordt.
Vooral ook die van 2024 en dat is dit jaar niet beter geworden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Meer ervaring in de Ferrari, staat er duidelijk en klopt ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus Hamilton, die al bijna 10 jaar F1 auto's reed voor LeClerc zijn F1 debuut maakte heeft meer minder ervaring in een F1 wagen dan LeClerc![]()
Je bent jezelf echt zwaar tegen aan het spreken man
Dus alle wagens worden zo snel als mogelijk gemaakt, maar het heeft niet met een bepaalde manier van rijden nodig om er echt snel mee te zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Meer ervaring in de Ferrari, staat er duidelijk en klopt ook.
Coureurs passen hun rijstijl aan aan de wagen en aangezien Leclerc al een paar jaar in die Ferrari zit is het "makkelijker" voor hem dan voor Hamilton die pas dit seizoen in die wagen zit. Geen enkele F1-auto is hetzelfde, het luistert allemaal erg nauw, alleen uitzonderlijke talenten hebben weinig aanpassingstijd nodig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus alle wagens worden zo snel als mogelijk gemaakt, maar het heeft niet met een bepaalde manier van rijden nodig om er echt snel mee te zijn?
Of bedoel je dat Hamilton, Tsunoda, Lawson en Perez in een paar maanden vergeten zijn hoe ze snel moeten zijn?
OF het ligt aan de wagen OF het ligt aan coureurs die in een winter totale dementie krijgen. Make up your mind dude!
Leclerc heeft meer ervaring in de Ferrari. En kan dus beter met de karakteristieken van die wagen omgaan dan Hamilton, die er dit seizoen voor het eerst mee rijdt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus Hamilton, die al bijna 10 jaar F1 auto's reed voor LeClerc zijn F1 debuut maakte heeft meer minder ervaring in een F1 wagen dan LeClerc![]()
Niet om heel moeilijk te doen, maar het is wel Leclerc en niet LeClercquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, zie ook Daniel Ric.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max kan altijd nog weg bij RB maar terug (als ze het daar wél voor elkaar hebben) is lastiger.
Omdat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, zie ook Daniel Ric.
Dat was een soloactie van Horner toch?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, zie ook Daniel Ric.
My bad, fair point.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet om heel moeilijk te doen, maar het is wel Leclerc en niet LeClerc
Oké leg dan eens uit waarom een 7 voudig wereld kampioen in Michael Schumacher zich niet in 3 jaar tijd kon aanpassen aan een Mercedes terwijl Nico Rosberg, toen nog een 0 voudig wereldkampioen, dat wel konquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Leclerc heeft meer ervaring in de Ferrari. En kan dus beter met de karakteristieken van die wagen omgaan dan Hamilton, die er dit seizoen voor het eerst mee rijdt.
Die kwam ook terug nadat hij toch best op een lullige manier weg was gegaan.quote:
Maar hij heeft nooit meer voor RedBull geracet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die kwam ook terug nadat hij toch best op een lullige manier weg was gegaan.
Het is aan hem, hij weet wat het team aan het doen is momenteel en verderop is het gras altijd groener.quote:Maar goed,niemand kent de huidige contracten en vrijheden, en je weet ook niet of een ander team dat wil/kan bieden. Max is in die zin verder / meer dan F1. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat hij niet verhuisd naar een ander team.
Omdat Schumacher al drie jaar geen F1 gereden had en over zijn top heen was. Terwijl Rosberg in zijn prime was. Te vergelijken met Leclerc en Hamilton nuquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké leg dan eens uit waarom een 7 voudig wereld kampioen in Michael Schumacher zich niet in 3 jaar tijd kon aanpassen aan een Mercedes terwijl Nico Rosberg, toen nog een 0 voudig wereldkampioen, dat wel kon
Dat was die van 2024.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
EEN WII IS NIET HETZELLUFDE!!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afstellen vd wagen en het ontwerp(en) vd wagen is niet hetzelfde. Je vergelijkt appels met peren.
Nah, dit is even een moment en de volgende race is hij weer gekalmeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:54 schreef THEFXR het volgende:
Denk dat Lewis eind van het seizoen met pensioen gaat of het is een golddigger.
Ligt eraan hoe deze race en net na de zomerbreak verlopen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, dit is even een moment en de volgende race is hij weer gekalmeerd.
Typisch gedrag van m dit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:54 schreef THEFXR het volgende:
Hij zal de nieuwe auto's wel een jaartje willen proberen, voor hetzelfde geld klikt het dan opeens weer wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:54 schreef THEFXR het volgende:
En die 60 miljoen zal ook welkom zijn, de schoorsteen moet wel blijven roken kaerel heur.quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij zal de nieuwe auto's wel een jaartje willen proberen, voor hetzelfde geld klikt het dan opeens weer wel.
Dus geen delayed start?quote:
Nee joh, die gigantische buien komen niet over het circuit. Lichte regen wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op de radar zie ik juist gigantische buien richting het circuit gaan.
Dan liegt de radar, waar ik nu zware buien zie rond drieën.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee joh, die gigantische buien komen niet over het circuit. Lichte regen wel.
Link?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan liegt de radar, waar ik nu zware buien zie rond drieën.
Dat ziet er idd pittig uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.buienradar.nl/weer/Mogyor%C3%B3d/HU/3047986
Meh race incomingquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
de coureurs zeggen stuk voor stuk in de building-up dat de zon doorbreekt.
Dat zegt niet zo veel, het duurt nog anderhalf uur voor we beginnenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
de coureurs zeggen stuk voor stuk in de building-up dat de zon doorbreekt.
We zijn nog niet begonnenquote:
Zou wel eens op het eind van de race los kunnen gaan.quote:
Dat is te laatquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:14 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zou wel eens op het eind van de race los kunnen gaan.
Verstappen wil geen regen met dat hok hoor.quote:
Of juist welquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen wil geen regen met dat hok hoor.
Hij wil kansloos 8ste blijven?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Verstappen wil geen regen met dat hok hoor.
We weten nooit of de one lap pace van de Red Bull representatief is voor de race pace. Ten opzichte van andere auto’squote:
Erg hoopgevend dit......quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)ace-wil-in-hongarije
quote:
Meneer gaat geen risico nemen dus reken er maar niet opquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd naar de start straks, misschien wel gunstig voor Max dat die iets naar achter staat, denk dat de McLarens een divebomb op Leclerc gaan doen in bocht 1. Zou niet de eerste keer zijn dat het daar mis gegaan
Welke meneer gaat geen risico nemenquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meneer gaat geen risico nemen dus reken er maar niet op
Deze kun je tenminste verstaan in tegenstelling tot die hysterische Italiaanquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef Eagles89 het volgende:
James Hinchcliffe is terug
Heerlijk hem weer bij F1 TV terug te zien en ik val meteen in zijn gridwalk
Nog twee races dan zit het IndyCar seizoen er opquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:38 schreef Eagles89 het volgende:
James Hinchcliffe is terug
Heerlijk hem weer bij F1 TV terug te zien en ik val meteen in zijn gridwalk
Zij wel.quote:
Je loopt achterquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:51 schreef vosss het volgende:
Volgens mij loop ik danig achter. Timer geeft NU 09:42 aan.
Dacht al want hier is nu zak pas.quote:
He bahquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto wil graag Bearman teasen.
Fijn om te weten.
Nu gan de race écht gaan beginnen!quote:
Aangifte doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lawrence Barretto wil graag Bearman teasen.
Fijn om te weten.
Op F1TVquote:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu gan de race écht gaan beginnen!
Boycot Orbanquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vast al behandeld, maar is Laura op vakantie?
Voor mijquote:
Wiequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vast al behandeld, maar is Laura op vakantie?
Hij heeft gisteren gezegd van nietquote:
Lekker rtlz kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |