Sainzgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Hollanders zijn alleen maar met Hamilton bezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Ze hebben hun best gedaan on Horny eruit te werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Haha Verstappen is pislink. Tijd voor een nieuwe teambaas.
Dan moet ie naar Mercedes gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Rijdt dan ook met Wereldkampioen onwaardig materiaal. Maar ja, dat wisten we natuurlijk al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Bij F1TV vind ik hem ook wel beheerst. Baalt wel, maar pislink zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond Verstappen gewoon kalm rustig de pers te woord te staan.
Was die uitbarsting dan bij iets anders dan F1tv?
Nee, maar soms kan een pohi ook boekdelen spreken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond Verstappen gewoon kalm rustig de pers te woord te staan.
Was die uitbarsting dan bij iets anders dan F1tv?
Link?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Pislinkquote:
Geen idee, maar deze moest ik inkoppenquote:
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef X55 het volgende:
Ik zie Lewis nog wel stoppen met racen.
Aan alles komt een einde.
De penningmeester van Ferrari is not amused.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
Of juist wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De penningmeester van Ferrari is not amused.
Hij vond zichzelf waardeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |