Ze hebben hun best gedaan on Horny eruit te werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Haha Verstappen is pislink. Tijd voor een nieuwe teambaas.
Dan moet ie naar Mercedes gaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Rijdt dan ook met Wereldkampioen onwaardig materiaal. Maar ja, dat wisten we natuurlijk al.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Bij F1TV vind ik hem ook wel beheerst. Baalt wel, maar pislink zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond Verstappen gewoon kalm rustig de pers te woord te staan.
Was die uitbarsting dan bij iets anders dan F1tv?
Nee, maar soms kan een pohi ook boekdelen spreken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond Verstappen gewoon kalm rustig de pers te woord te staan.
Was die uitbarsting dan bij iets anders dan F1tv?
Link?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Pislinkquote:
Geen idee, maar deze moest ik inkoppenquote:
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:47 schreef X55 het volgende:
Ik zie Lewis nog wel stoppen met racen.
Aan alles komt een einde.
De penningmeester van Ferrari is not amused.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
Of juist wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De penningmeester van Ferrari is not amused.
Hij vond zichzelf waardeloos.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het goed verstond, maar toen de interviewer begon te vissen naar dingen to change in the car leek hij "change the driver" te zeggen.
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap echt niet dat Verstappen besluit om volgend jaar bij Red Bull te blijven. Op basis waarvan in godsnaam denkt hij dat de Red Bull volgend jaar met notabene ook nog een eigen powertrain ook maar enige kans heeft om mee te doen met de top???
Ik denk dat hij zelfs bij de meeste teams (behalve McLaren misschien) een 1 jarig contract kan afdwingen. Ga dan naar Mercedes, Ferrari, Aston Martin of zelfs de racing Bulls voor 1 jaar. Allemaal teams die ik hoger aansla als Red Bull voor volgend jaar. Dat team is volledig, maar dan ook volledig geïmplodeerd. Misplaatste loyaliteit is het als je team je zo in de steek laat.
Ieder team begint volgend jaar met een nieuwe auto, dus zekerheid is er niet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap echt niet dat Verstappen besluit om volgend jaar bij Red Bull te blijven. Op basis waarvan in godsnaam denkt hij dat de Red Bull volgend jaar met notabene ook nog een eigen powertrain ook maar enige kans heeft om mee te doen met de top???
Zie hierboven.quote:Ik denk dat hij zelfs bij de meeste teams (behalve McLaren misschien) een 1 jarig contract kan afdwingen. Ga dan naar Mercedes, Ferrari, Aston Martin of zelfs de racing Bulls voor 1 jaar. Allemaal teams die ik hoger aansla als Red Bull voor volgend jaar. Dat team is volledig, maar dan ook volledig geïmplodeerd. Misplaatste loyaliteit is het als je team je zo in de steek laat.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.
Natuurlijk is het deels een gok. Maar de powertrain. Het team wat volledig geïmplodeerd is. Als ik alles bij elkaar optel is de kans dat de Red Bull volgend jaar ineens weer nummer 1 is, terwijl ze momenteel max het 4e team zijn en eigenlijk nog minder getuige de 2e rijder, astronomisch klein.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat volgend jaar altijd een gok gaat zijn, waar ie ook naartoe gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |