quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is de auto, niet Lewis. Die 7x WK blijven nog steeds staan.
Waarom ze het niet voor elkaar krijgen bij Ferrari is het enige wat bizar is.
Lijkt wel alsof ze niet eens luisteren naar de coureurs.
Ja, het is geen Zandvoort.quote:
Ik zou hem om een kleine vergoeding vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
"Kijk mij eens".quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
Die waren vorig jaar al opquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Die zijn al op Sinds Abu Dhabi 2021.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Dat is wel de historiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
Rijdt morgen gewoon in de top 5quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Voor zijn pitstop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
KlaasGodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
Die zullen wel weer voor een experimentele bandenstrategie gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
In de regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meer dan 188 overtakes dus. KOEKOEK
Waarom zou hij? Nu is ie meteen van dat gejank over dat ze te overheersend zijn afquote:
Niet in het land van Merlijn, hobbits en Harry Potter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Ik heb de hoop na 4 rondes opgegeven dit jaar. Vorig jaar in de top 25, maar dit jaar erbarmelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker!
Heb de puntjes hard nodig, slecht seizoen in de manager
Hij wint morgen toch wel.quote:
Ja, vorig jaar 14e, nu 137e in tussenstand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:07 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik heb de hoop na 4 rondes opgegeven dit jaar. Vorig jaar in de top 25, maar dit jaar erbarmelijk.
Zou me niks verbazen als Ferrari morgen weer de strategie verneukt, maar goed. Vandaag nog even genieten van de Ferrari polequote:
Vorig jaar reden ze met flinke wind op zandvoort en toen jankte ze er niet over.quote:
Morgen wel een grote kans op regen en dat kan een flinke game changer zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
Het Hungaroring-circuit (in Hongarije) staat bekend als een van de moeilijkere circuits om in te halen in de Formule 1. Hier zijn een paar redenen waarom inhalen daar relatief lastig is:
1. **Smalle baan:** De baan is vrij smal vergeleken met andere circuits, waardoor het lastig is om naast een andere auto te rijden zonder risico.
2. **Weinig lange rechte stukken:** Inhalen is meestal makkelijker op lange rechte stukken waar je met slipstream en DRS snelheid kunt maken. De Hungaroring heeft maar één korte rechte, wat minder mogelijkheden geeft.
3. **Veel bochten in serie:** Het circuit bestaat uit veel krappe bochten en chicanes, waardoor auto's minder ruimte en snelheid hebben om in te halen.
4. **Lage DRS-effectiviteit:** De DRS-zones zijn beperkt en minder lang dan op sommige andere circuits, dus het voordeel is kleiner.
5. **Goede kwalificatie cruciaal:** Omdat het moeilijk is om in te halen, is een goede kwalificatiepositie heel belangrijk. Wie verder naar voren start, behoudt meestal zijn positie.
**Kort samengevat:** Inhalen op de Hungaroring is moeilijk, en daarom zie je er vaak dat de racepositie lang standhoudt. Het is één van de circuits waar strategische pitstops en bandenslijtage vaak bepalend zijn voor de einduitslag, omdat echte inhaalacties op de baan zeldzamer zijn.
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgen wel een grote kans op regen en dat kan een flinke game changer zijn.
Toen hadden ze de wind in de rugquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar reden ze met flinke wind op zandvoort en toen jankte ze er niet over.
Ik zie kansen voor Max.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:
Verminderde grip: Door het natte wegdek wordt de baan gladder, waardoor fouten vaker voorkomen. Dat geeft de achtervolgende coureurs kansen om slimmer en agressiever in te halen.
Minder lineair rijden: Normaal volgt iedereen bijna dezelfde ideale lijn vanwege de smalle baan. Bij regen ontstaan er meer alternatieve lijnen, waardoor je bijvoorbeeld buitenom kunt proberen in te halen.
Verhoogde kans op slippen: Door de slechte grip kunnen coureurs makkelijker achter de auto voor zich blijven plakken en daar profiteren van kleine foutjes of wijdere bochten.
Tactiek en bandenkeuze: Regenwedstrijden draaien vaak om wie de juiste banden kiest en wanneer, en dat kan leiden tot verrassende posities en inhaalacties tijdens pitstops.
Kortom, nat weer doorbreekt de natuurlijke moeilijkheid van de Hungaroring en zorgt voor veel spannendere gevechten op de baan.
Vliegend door de kombochtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toen hadden ze de wind in de rug
[ afbeelding ]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
F1 stand: constructeurs
Positie Team Coureurs Punten
1 McLaren Norris & Piastri 516
2 Ferrari Leclerc & Hamilton 248
3 Mercedes Russell & Antonelli 220
Het doel van ferrari dit seizoen is hoog in de ploegenstand eindigen en dat gaat ze goed af
Ik ook...quote:
Daarom moest Toto altijd sorry voor de kutauto zeggen zekerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
In tegenstelling tot Verstappen die 99 van de 100x jankt dat auto niet deugt
FIA: Hold my winequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook...
Nu maar hopen dat ze niet weer uren gaan wachten met racen
Nwah, dat doet werkelijk iedere coureur wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
In tegenstelling tot Verstappen die 99 van de 100x jankt dat auto niet deugt
Dankjewel chatgpt. Nou oprotten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het regent op de Hungaroring wordt inhalen ineens een stuk makkelijker, en wel hierom:
Verminderde grip: Door het natte wegdek wordt de baan gladder, waardoor fouten vaker voorkomen. Dat geeft de achtervolgende coureurs kansen om slimmer en agressiever in te halen.
Minder lineair rijden: Normaal volgt iedereen bijna dezelfde ideale lijn vanwege de smalle baan. Bij regen ontstaan er meer alternatieve lijnen, waardoor je bijvoorbeeld buitenom kunt proberen in te halen.
Verhoogde kans op slippen: Door de slechte grip kunnen coureurs makkelijker achter de auto voor zich blijven plakken en daar profiteren van kleine foutjes of wijdere bochten.
Tactiek en bandenkeuze: Regenwedstrijden draaien vaak om wie de juiste banden kiest en wanneer, en dat kan leiden tot verrassende posities en inhaalacties tijdens pitstops.
Kortom, nat weer doorbreekt de natuurlijke moeilijkheid van de Hungaroring en zorgt voor veel spannendere gevechten op de baan.
denk niet dat ploegen zo denken, zeker niet een ploeg als ferrarriequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.
Een slecht seizoen in 2025 is voor Red Bull dus ook eigenlijk niet heel erg nadelig, kunnen ze de wagen van 2026 meer ontwikkelen.
Bulk van de ontwikkeling van de 2026 wagens word dit jaar al gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terwijl dat eigenlijk niet handig is want dan krijg je minder budget en minder windtunneltijd terwijl er in 2026 een hele hoop verandert aan de wagens.
Een slecht seizoen in 2025 is voor Red Bull dus ook eigenlijk niet heel erg nadelig, kunnen ze de wagen van 2026 meer ontwikkelen.
En dat mag hij gezien hij er altijd meer uit haalt dan zijn team genoten, Lewis staat achter zijn teamgenoten en kan dat dus niet op de auto gooien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
In tegenstelling tot Verstappen die 99 van de 100x jankt dat auto niet deugt
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankjewel chatgpt. Nou oprotten.
Maar ook voor Stroll..quote:
Nee. Ksstquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je interesse in beroemde regenraces op de Hungaroring of voorbeelden van memorabele inhaalacties bij nat weer?
Lewis, we know the car is shit, just drive it please.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij zelden met redenen over zijn presteren naar buiten komt die met de auto te maken hebben.
In tegenstelling tot Verstappen die 99 van de 100x jankt dat auto niet deugt
Stroll gaat morgen bowlen à la Bottasquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar ook voor Stroll..
Hij is geen geweldige rijder maar in de regen doet hij het best vaak goed
Tranen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:25 schreef ZaZoe het volgende:
Hammie not amused,....als vaker de laatste tijd
Sainzgodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Hollanders zijn alleen maar met Hamilton bezigquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou fijn zijn als Lewis met vervroegd pensioen gaat en iemand die wél wil weer een kans geeft
Ze hebben hun best gedaan on Horny eruit te werken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:37 schreef Regilio_ het volgende:
Haha Verstappen is pislink. Tijd voor een nieuwe teambaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |