quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is de auto, niet Lewis. Die 7x WK blijven nog steeds staan.
Waarom ze het niet voor elkaar krijgen bij Ferrari is het enige wat bizar is.
Lijkt wel alsof ze niet eens luisteren naar de coureurs.
Ja, het is geen Zandvoort.quote:
Ik zou hem om een kleine vergoeding vragen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
"Kijk mij eens".quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
Leclerc in m'n manager gezet, direct pole
Die waren vorig jaar al opquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zijn de excuses voor Lewis wel een beetje op.
Die zijn al op Sinds Abu Dhabi 2021.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is wel de historiequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
Rijdt morgen gewoon in de top 5quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor zijn pitstop.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
KlaasGodquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Rijdt morgen gewoon in de top 5
Die zullen wel weer voor een experimentele bandenstrategie gaanquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
Ach morgen in de race is Ferrari toch weer kansloos.
In de regenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Meer dan 188 overtakes dus. KOEKOEK
Waarom zou hij? Nu is ie meteen van dat gejank over dat ze te overheersend zijn afquote:
Niet in het land van Merlijn, hobbits en Harry Potter.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de hoop na 4 rondes opgegeven dit jaar. Vorig jaar in de top 25, maar dit jaar erbarmelijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker!
Heb de puntjes hard nodig, slecht seizoen in de manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |