McLaren disagreequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Rocket Power Mercedes Era is over…..
Vindt Kelly dat goed?quote:
Er moet nog een jongetje komen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vindt Kelly dat goed?
Geen wonder dat daar een kind van kwam dan.quote:
Allemaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 7x in een superieure Mercedes?
Maar met wie? Zichzelf?quote:
Gister had ie nog rugpijn..quote:
Die heeft een hele zware zomerstop.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max hier P5 of hoger kwalificeert is het fenomenaal.
Gebruikte bandenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:56 schreef -XOR- het volgende:
LEC moet toch ook een flinke fout hebben gemaakt.
Nee joh, die wagen is gewoon een schijtbak, kijk maar naar de prestaties van Hamiltonquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:56 schreef -XOR- het volgende:
LEC moet toch ook een flinke fout hebben gemaakt.
Dan nog een halve seconde achter de John Deere van VER.quote:
We zijn er nog nietquote:
De affirmative action Mercedes.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Rocket Power Mercedes Era is over…..
Dat is een gegeven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen heeft gewoon bankers gedaan, maar de Maccies uit Laren hebben wel de eerste rij imo
Zeker weten en die jonge vriendin heeft hem afgemat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gister had ie nog rugpijn..![]()
(volgens mij tgewoon iets teveel gezopen op z'n verjaardag afgelopen donderdag)
Banden met spikes dan, hij rijdt letterlijk op ijsquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als ie nieuwe banden steekt komt het wel goed
hij is even in een Fellali gestaptquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan nog een halve seconde achter de John Deere van VER.
Daar zit nog wel wat meer in. Kunnen wel in de 1:14 denk ikquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen heeft gewoon bankers gedaan, maar de Maccies uit Laren hebben wel de eerste rij imo
ik hoor het idd, daarmee komt mijn opmerking wel iets te vervallenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Banden met spikes dan, hij rijdt letterlijk op ijs
Nieuwe locatie voor de Dutch GPquote:
Afhankelijk van de baan evolutie zou het wel op het randje van een hoge 1:14 kunnen worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar zit nog wel wat meer in. Kunnen wel in de 1:14 denk ik
Volgend jaar chassis ontworpen door een fransman en een nieuw opgestarte motoren fabrikant.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 16:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Banden met spikes dan, hij rijdt letterlijk op ijs
Het is een heel slecht ontwerp gebleken ja.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Volgend jaar chassis ontworpen door een fransman en een nieuw opgestarte motoren fabrikant.
Zie uk Max erg veel klagen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:01 schreef SiGNe het volgende:
IS Hadjar stuk? nog geen tijd..
En ik zag 'm net boos in beeld
Laatste titel voor Ford was met Schumi in '94 of '95 in het V10 tijdperkquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een heel slecht ontwerp gebleken ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |