Het zag er eerder zo uit toen de rode vlag werd gegeven.quote:
Nou, nou, een beetje spray.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het zag er eerder zo uit toen de rode vlag werd gegeven.
[ afbeelding ]
Dat plaatje in die tweet was het moment dat ze al bijna (echt) gingen beginnen.
Hopen dat die Honda motor hem dit keer wel helpt.quote:
Newey als zeer ervaren designer, Honda die de laatste jaren met RBR wel hun motoren op orde hebben gekregen en een zeer ervaren coureur die de feedback kan geven die het dan tegen Stroll moet opnemen als ze een wagen hebben die voor overwinningen en eventueel het kampioenschap mee kan doen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die echt denken dat Alonso nog een keer kans maakt op een F1-kampioenschap neem ik niet zo serieus.
NLS-layout: 7.56 minuten, 7.54 minuten, 7.48 minutenquote:Op woensdag 30 juli 2025 19:03 schreef Questular het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geen idee of dit al ergens neergezet is hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Peterselieman op 30-07-2025 20:38:43 ]Altijd onderweg naar het avontuur
Leuk filmpje wel.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:03 schreef Questular het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
geen idee of dit al ergens neergezet is hier.
Niet geheel onverwacht.quote:
Wat zei u ook alweer?quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die echt denken dat Alonso nog een keer kans maakt op een F1-kampioenschap neem ik niet zo serieus.
Dat staat niet goed op zijn cv, tenzij het natuurlijk kwam door dat er iets afbrak maar dat zou gemeld zijn als oorzaak.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelfs bij een bandentest kon vriend Colapinto de auto niet op de baan houden afgelopen week.
Volgens Isola had het overigens niks met de banden te maken. (duh)
[ afbeelding ]
Hungaro. Kwam het toevallig tegen op Reddit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat staat niet goed op zijn cv, tenzij het natuurlijk kwam door dat er iets afbrak maar dat zou gemeld zijn als oorzaak.
Welk circuit is dit?
Wajowquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:49 schreef nostra het volgende:
Paddock Club kaarten voor de Zandvoort vrijdag gekregen van Toto. Wel de vrijdag, maar toch geinig om een keer mee te maken.
Vriendin moet mee. Kent geen enkele coureur, maar goed, vrouwen...quote:
Die heeft vast gehoord dat het wijn erbij inbegrepen zit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Vriendin moet mee. Kent geen enkele coureur, maar goed, vrouwen...
*Loopt naar Stroll*quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft vast gehoord dat het wijn erbij inbegrepen zit.
Pendelbussen geen optie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
DutchGP stuurde naar mijn vriendin dat ze zichzelf maar eens goed moet afvragen of ze wel heen wilt gaan. Ze is nu wat lastig ter been, dus zochten we een oplossing om van het station naar Gate 4 te worden gebracht.
Die is er dus niet.
Volgende week regel ik wel een fiets.
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.quote:
Rollator kopen/verkopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.
Een stukje lopen kan gerust wel, echter is dat best een eind nog.
De vragen die ik heb; rijden er taxi's? of ander soort vervoer. Dat weet men allemaal niet (serieus).
Rolstoel is overdreven, 250 meter lopen kan ze nog wel.
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Rephrase dan: maar goed, als zij dat leuk vindt, dan doe ik haar graag dat plezier.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....
Er rijdt niets qua taxi's/pendelbussen of iets dergelijks naar gate 4 en van het station of boulevard naar Gate 4 is echt een flink eind lopen. Kilometertje of 2 naar de gate en dan nog honderden meters op het circuit voordat je bij de tribunes bent. 250m is wat je naar de toiletten zal lopen vanaf je tribune.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De pendelbus komt niet bij Gate 4, ze stoppen op de boulevard of bij Gate 1.
Een stukje lopen kan gerust wel, echter is dat best een eind nog.
De vragen die ik heb; rijden er taxi's? of ander soort vervoer. Dat weet men allemaal niet (serieus).
Rolstoel is overdreven, 250 meter lopen kan ze nog wel.
Nou, in de voorgaande jaren waren er onder de tribunes toiletten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er rijdt niets qua taxi's/pendelbussen of iets dergelijks naar gate 4 en van het station of boulevard naar Gate 4 is echt een flink eind lopen. Kilometertje of 2 naar de gate en dan nog honderden meters op het circuit voordat je bij de tribunes bent. 250m is wat je naar de toiletten zal lopen vanaf je tribune.
DutchGP is wat dat betreft wel eerlijk in haar verhaal dat je vriendin zich toch echt even goed moet afvragen of ze mee wilt, want je ontkomt niet aan vele kilometers lopen op zo'n dag.
Alsof jij wel coureurs kentquote:Op woensdag 13 augustus 2025 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voelt diep beledigd over opmerking maar, goed vrouwen.....
Sow.quote:
Lekker aanmatigend van DutchGP?!quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
DutchGP stuurde naar mijn vriendin dat ze zichzelf maar eens goed moet afvragen of ze wel heen wilt gaan. Ze is nu wat lastig ter been, dus zochten we een oplossing om van het station naar Gate 4 te worden gebracht.
Die is er dus niet.
Ook niet netjes.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die is er dus niet.
De toon had anders gekund bedoel ik.quote:
Jij wel dan.quote:
Zat vrouwen die wèl van autosport (ook anders dan F1) houden en het volgen he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:51 schreef nostra het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |