SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchampsquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan anders toch gewoon in zijn eigen topic?
dat is engquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchamps
Er is gewoon een GT topic.
Ach, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchamps
Er is gewoon een GT topic.
Als je dat eng vind zou ik niet naar racen op de Nordschleife kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is eng
een ander sub forum
Bezwaar!quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max= F1
![]()
en als de mods er geen bezwaar tegen hebben ?
@:nattekat
slomequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bezwaar!
Kan idd beter in het andere topic of in SPT.
Er waren nog geen mods die bezwaar hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
slome
al gevonden dankzij een behulpzame user
Eindelijk weer F1 nieuws.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Klein beetje doorgeslagen.
Hoop dat die penalty wordt teruggedraaid. Ook nog 2 penaltypunten voor Sainz namelijk. Gelukkig heeft die er nog maar 4, maar dan nog.
Dat werd twee posts hiervoor ook gemeldquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
De twee strafpunten die Sainz opgelegd kreeg tijdens de Grand Prix van Nederland na een aanvaring met Lawson zijn kwijtgescholden. Uit de Right of Review blijkt dat het een race incident was. De tijdstraf kon niet kwijtgescholden worden
https://www.fia.com/syste(...)right_of_review_.pdf
De tijdstraf kwijtschelden zou ook geen plek hebben opgeleverd, aangezien het verschil met Lawson, die voor hem eindigde, 17s was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
De twee strafpunten die Sainz opgelegd kreeg tijdens de Grand Prix van Nederland na een aanvaring met Lawson zijn kwijtgescholden. Uit de Right of Review blijkt dat het een race incident was. De tijdstraf kon niet kwijtgescholden worden
https://www.fia.com/syste(...)right_of_review_.pdf
Om/off topicquote:
Ik hoop dat ook de fans van F1 dit goede voorbeeld kunnen volgen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om/off topic
Wat een verschil met commentator bij de GT en F1 !
Zoveel respect voor fans
Het kan dus wel !
Ik ben nog steeds boos dat ze Monaco hebben weggehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:13 schreef Starflyer het volgende:
En Canada is verplaatst naar 16 uur lokale tijd, dus 22 uur 's avonds in Nederland. Dit om ervoor te zorgen dat het niet clasht met de Indy 500.
Gekke Amerikanen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:13 schreef Starflyer het volgende:
En Canada is verplaatst naar 16 uur lokale tijd, dus 22 uur 's avonds in Nederland. Dit om ervoor te zorgen dat het niet clasht met de Indy 500.
Noteert dat Nattekat dan jarig is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Geen leuk verjaardagcadeau. Monza hoort in mijn verjaardagsweekend.
Ik had Rusland rond mijn verjaardag. Daar word je ook niet altijd vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Die zondag is niet mijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert dat Nattekat dan jarig is.
Zandvoort datum klopt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef Starflyer het volgende:
Alle starttijden van volgend seizoen
[ x ]
Gelukkig zit er geen sprint aids in het einde van het seizoen te storen in de wk strijd.quote:
POSSIBLE REVERSE AANDACHTquote:
het zit rond de 50/50quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen, maar ik vermoed 99,9% no.
Zullen wel Amerikanen zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zit rond de 50/50
net iets meer mensen voor
misschien een hele slechte vergelijkingquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wel Amerikanen zijn
Breng ze nou niet op een ideequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een hele slechte vergelijking
maar ze gaan de manier van voetbalwedtrijden organiseren toch ook niet aanpassen
kom we maken 10 kleine toernooitjes van 20 minuten
Ja ze sporen nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
oh ja
en @:nattekat ze willen in 2027 12!!!! sprintraces
Niet haten op Madrid. Topstad!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Waar gaat Yuki volgend jaar racen?quote:
Karts.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar gaat Yuki volgend jaar racen?
Kwam deze ook nog tegen:quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een competent teamgenoot voor Maxquote:
Ja maar ja er is maar één zitje naast Maxquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:49 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Als de RB volgend jaar een groter window heeft waarin hij werkt, dan lijkt me dat Yuki en Liam ook wel dichter bij Max zouden zitten.
Mwoah, Max vernedert Hadjar op de baan qua prestaties net als alle vorige teamgenoten van Max bij RBR.quote:Op dinsdag 16 september 2025 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een competent teamgenoot voor Maxheerlijk mooi.
Dit verwacht ik ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, Max vernedert Hadjar op de baan qua prestaties net als alle vorige teamgenoten van Max bij RBR.
Is niet te zeggen. Afhankelijk van factoren. Voornamelijk de driveability van de volgende auto. Hadjar hield op Zandvoort Max al bij.quote:Op woensdag 17 september 2025 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mwoah, Max vernedert Hadjar op de baan qua prestaties net als alle vorige teamgenoten van Max bij RBR.
Sergio Perez en Daniel Riccardio enters the chat.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is niet te zeggen. Afhankelijk van factoren. Voornamelijk de driveability van de volgende auto. Hadjar hield op Zandvoort Max al bij.
Leuk, Ricciardo. De meest competitieve teammaat die Max heeft gehad.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sergio Perez en Daniel Riccardio enters the chat.
Welgeteld 1 jaar competitief.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, Ricciardo. De meest competitieve teammaat die Max heeft gehad.
Maar waarom dan niet gewoon Tsunoda laten zitten en kijken hoe die het doet, en Hadjar wat verder laten groeien op een vertrouwde plek?quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar ja er is maar één zitje naast Max
Geen idee, ik ben Red Bull niet. Of het al helemaal zeker is dat Hadjar die transfer maakt moet ook nog blijken.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet gewoon Tsunoda laten zitten en kijken hoe die het doet, en Hadjar wat verder laten groeien op een vertrouwde plek?
Dit zou ik ook graag zien.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet gewoon Tsunoda laten zitten en kijken hoe die het doet, en Hadjar wat verder laten groeien op een vertrouwde plek?
Dan moet Yuki heel snel progressie laten zien, anders is er voor RBR geen enkele reden om hem nog een jaar naast Max te laten zitten. Behalve het warmhouden van het stoeltje voor Isack.quote:Op woensdag 17 september 2025 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit zou ik ook graag zien.
Met veilige keuzes word je geen kampioen, helemaal als die veilige keuze amper punten scoort...quote:Op woensdag 17 september 2025 11:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Redbull ziet dit seizoen als verloren en zitten niet te wachten op meer onrust, ik verwacht dat Hadjar volgend jaar zijn plek overneemt en dat het einde verhaal voor Yuki bij de RB familie is.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben Red Bull niet. Of het al helemaal zeker is dat Hadjar die transfer maakt moet ook nog blijken.
Ik denk dat het argument zou zijn dat Hadjar van de 3 gegadigden toch veruit het meeste indruk maakt. En een topper wil je zo snel mogelijk bij het topteam hebben. En of Hadjar nu zoveel baat heeft om bij RB te blijven, geen idee, hij presteerde vanaf weekend 1 al goed. (in de kwali althans).
En dan nog degene die het andere RB zitje naast Lindblad gaat nemen. Ik denk dat dat puur weleens een kwestie zou kunnen: Lawson vs. Tsunoda, wie van hen ook maar de meeste punten pakt in de rest van het seizoen.
Hij is wel interessant voor Red Bull, Lindblad heeft deels Indiase roots, and rekening maar dat dat meespeelt bij Red Bull.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
N.a.v. Monza lijkt me F1 nog te vroeg voor Lindblad.
'Mindere wagen'quote:Op donderdag 18 september 2025 03:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Redbull ziet dit seizoen als verloren en zitten niet te wachten op meer onrust, ik verwacht dat Hadjar volgend jaar zijn plek overneemt en dat het einde verhaal voor Yuki bij de RB familie is.
Iedereen heeft het over talent, maar de lieve jongen heeft nog nooit een top 5 gereden, dat is gewoon erg matig zelfs in een iets mindere wagen.
Je bent laatquote:
Gelukkig ben je niet blauw!quote:
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet blauw!
"Depot orders clearly state that race week has to be announced on the Monday of said week! Now fall in lovely boy."quote:Op donderdag 18 september 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds raceweek?
Gisteren even Yuki’s seizoensresultaten erbij gepakt. 2x top tien gehaald in de laatste 10 races. Schrikbarend wat dat betreft. In de rest van de races zou die wel wat meer kans moeten maken. Kan ook wel als ze die auto echt beter kunnen laten functioneren.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Redbull ziet dit seizoen als verloren en zitten niet te wachten op meer onrust, ik verwacht dat Hadjar volgend jaar zijn plek overneemt en dat het einde verhaal voor Yuki bij de RB familie is.
Iedereen heeft het over talent, maar de lieve jongen heeft nog nooit een top 5 gereden, dat is gewoon erg matig zelfs in een iets mindere wagen.
En wat nou als tegenover Verstappen geen enkele teamgenoot er fatsoenlijk uitziet?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Als Verstappen echt tot het pantheon der allergrootsten wil toetreden zou hij een keer een fatsoenlijke teamgenoot moeten verslaan.
Dat weten we dus niet want hij heeft geen fatsoenlijke teamgenoot gehad sinds hij volwassen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
En wat nou als tegenover Verstappen geen enkele teamgenoot er fatsoenlijk uitziet?
En dat weet je niet omdat elke mogelijke coureur wellicht zo kansloos is.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet want hij heeft geen fatsoenlijke teamgenoot gehad sinds hij volwassen is.
B-artiestenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat weet je niet omdat elke mogelijke coureur wellicht zo kansloos is.
Gasly en Albon laten vaak genoeg zien in die knakenbakken wat neer te kunnen zetten bv.
Perez ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat weet je niet omdat elke mogelijke coureur wellicht zo kansloos is.
Gasly en Albon laten vaak genoeg zien in die knakenbakken wat neer te kunnen zetten bv.
Er zijn zoveel coureurs met de slechtste auto van het veld in een top 5 gereden, hij heeft nu 105 F1 races gereden, ik denk dat er maar weinig coureurs zijn over de hele lijn die > 1000 races hebben gereden en geen enkele top 5 hebben behaalt.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
'Mindere wagen'
Nu misschien, maar in het begin was het zo'n knakenbak dat alleen Max er wat mee kon
Ik denk dat ze beter voor de portemonnee kunnen gaan. Gewoon de coureur die financieel het meest aantrekkelijke pakket heeft. Er is weinig verschil, hoewel Lawson natuurlijk meer potentieel heeft, Tsunoda is wel zo'n beetje uitgekakt, maar als hij lekkere sponsorcontracten op tafel kan leggen...quote:Op donderdag 18 september 2025 11:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gisteren even Yuki’s seizoensresultaten erbij gepakt. 2x top tien gehaald in de laatste 10 races. Schrikbarend wat dat betreft. In de rest van de races zou die wel wat meer kans moeten maken. Kan ook wel als ze die auto echt beter kunnen laten functioneren.
Vandaar dat ik denk: de keuze zal misschien wel zijn op basis van Yuki head to head met Liam.
Ik denk dat Red Bull 1 van weinige teams is waar sponsorcontracten een bijzaak zijn, het belangrijkste is goede coureurs.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter voor de portemonnee kunnen gaan. Gewoon de coureur die financieel het meest aantrekkelijke pakket heeft. Er is weinig verschil, hoewel Lawson natuurlijk meer potentieel heeft, Tsunoda is wel zo'n beetje uitgekakt, maar als hij lekkere sponsorcontracten op tafel kan leggen...
Ligt eraan wat hun doel is. Als hun doel is: de kosten voor Red Bull GmbH zo laag mogelijk houden dan moeten ze gaan voor de rijder die poen meebrengt. Als hun doel is: kampioen worden, dan moeten ze gewoon een topper binnentrekken en de auto berijdbaar maken. Ik denk dat waar ze nu staan dat ze daar niet willen blijven staanquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter voor de portemonnee kunnen gaan. Gewoon de coureur die financieel het meest aantrekkelijke pakket heeft. Er is weinig verschil, hoewel Lawson natuurlijk meer potentieel heeft, Tsunoda is wel zo'n beetje uitgekakt, maar als hij lekkere sponsorcontracten op tafel kan leggen...
Hij maakt imo net te veel fouten op cruciale momenten en is nog wat te driftigquote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef Bonobo11 het volgende:
N.a.v. Monza lijkt me F1 nog te vroeg voor Lindblad.
Wat een ongelofelijke eindbaas. Respect voor die man.quote:
Zoals Hamilton deed met Rosberg en Bottas bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Als Verstappen echt tot het pantheon der allergrootsten wil toetreden zou hij een keer een fatsoenlijke teamgenoot moeten verslaan.
Die versloeg natuurlijk wel Alonso in zijn debuutseizoen, maar iedereen weet ook wel dat Hamilton zijn successen vooral te danken heeft aan heel erg lang in de beste auto te mogen rijden.quote:Op maandag 22 september 2025 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals Hamilton deed met Rosberg en Bottas bedoel je?
Op hoge snelheidscircuits/lage downforce zit RBR er het hele jaar beter bij dan hoge downforce en lange doordraaiers. Alles heeft te maken met de 'midcorner-onderstuur' zoals Max het zelf omschreef. Afgaande op Marko z'n comment gisteren, als het in Singapore goed gaat, dan kunnen ze weer meedoen.quote:Op maandag 22 september 2025 06:50 schreef Sabata het volgende:
gingen al geruchten over een verbeterde vloer. in Monza hadden ze natuurlijk die ultra platte vleugel die Max nu ook weer gebruikte en aangezien Baku net als Monza lange rechte stukken heeft denk ik dat ze de frontflaps die in het monzaw eekend waren aangepast er ook nog op hebben zitten.
daar tegenover staat dat McLaren waarschijnlijk niet zoveel gewijzigd heeft. Beide circuits waren nooit hun sterkste punt. maar dat hun Performance zo achteruit zou gaan had ik dan ook weer niet verwacht. ik ben erg benieuwd naar Singapore wat een heel anders circuit is en waar de upgrades van de afgelopen twee races niet werken
Singapore wordt de grote test idd.quote:Op maandag 22 september 2025 10:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Op hoge snelheidscircuits/lage downforce zit RBR er het hele jaar beter bij dan hoge downforce en lange doordraaiers. Alles heeft te maken met de 'midcorner-onderstuur' zoals Max het zelf omschreef. Afgaande op Marko z'n comment gisteren, als het in Singapore goed gaat, dan kunnen ze weer meedoen.
Mijn gevoel zegt dat ze er dichter bij zijn, maar nog niet helemaal. 2 zwaluwen maken nog geen zomer, maar de auto lijkt minder zenuwachtig en meer 'on rails' te zijn. Op circuits als Vegas en Mexico denk ik sowieso dus dat er kansen liggen en de rest moeten we zien.
Wat een enorm dikke stierenstront is dit?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef -XOR- het volgende:
Austin ook wel met al die lange doordraaiersquote:Op maandag 22 september 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Singapore wordt de grote test idd.
Kan een heel bos aanplanten en onderhouden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:44 schreef Zorro het volgende:
Horner kan een paar leuke plantjes kopen om te planten tijdens zijn gardening leave.
https://www.ed.nl/formule(...)j-red-bull~a71d351e/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |