SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchampsquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kan anders toch gewoon in zijn eigen topic?
dat is engquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchamps
Er is gewoon een GT topic.
Ach, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
SPT / GT-racen #9 LIVE: 24 uur van Spa-Francorchamps
Er is gewoon een GT topic.
Als je dat eng vind zou ik niet naar racen op de Nordschleife kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is eng
een ander sub forum
Bezwaar!quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max= F1
![]()
en als de mods er geen bezwaar tegen hebben ?
@:nattekat
slomequote:Op zaterdag 13 september 2025 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bezwaar!
Kan idd beter in het andere topic of in SPT.
Er waren nog geen mods die bezwaar hadden gemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
slome
al gevonden dankzij een behulpzame user
Eindelijk weer F1 nieuws.quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Klein beetje doorgeslagen.
Hoop dat die penalty wordt teruggedraaid. Ook nog 2 penaltypunten voor Sainz namelijk. Gelukkig heeft die er nog maar 4, maar dan nog.
Dat werd twee posts hiervoor ook gemeldquote:Op zaterdag 13 september 2025 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
De twee strafpunten die Sainz opgelegd kreeg tijdens de Grand Prix van Nederland na een aanvaring met Lawson zijn kwijtgescholden. Uit de Right of Review blijkt dat het een race incident was. De tijdstraf kon niet kwijtgescholden worden
https://www.fia.com/syste(...)right_of_review_.pdf
De tijdstraf kwijtschelden zou ook geen plek hebben opgeleverd, aangezien het verschil met Lawson, die voor hem eindigde, 17s was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
De twee strafpunten die Sainz opgelegd kreeg tijdens de Grand Prix van Nederland na een aanvaring met Lawson zijn kwijtgescholden. Uit de Right of Review blijkt dat het een race incident was. De tijdstraf kon niet kwijtgescholden worden
https://www.fia.com/syste(...)right_of_review_.pdf
Om/off topicquote:
Ik hoop dat ook de fans van F1 dit goede voorbeeld kunnen volgen.quote:Op zondag 14 september 2025 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om/off topic
Wat een verschil met commentator bij de GT en F1 !
Zoveel respect voor fans
Het kan dus wel !
Ik ben nog steeds boos dat ze Monaco hebben weggehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:13 schreef Starflyer het volgende:
En Canada is verplaatst naar 16 uur lokale tijd, dus 22 uur 's avonds in Nederland. Dit om ervoor te zorgen dat het niet clasht met de Indy 500.
Gekke Amerikanen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:13 schreef Starflyer het volgende:
En Canada is verplaatst naar 16 uur lokale tijd, dus 22 uur 's avonds in Nederland. Dit om ervoor te zorgen dat het niet clasht met de Indy 500.
Noteert dat Nattekat dan jarig is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Geen leuk verjaardagcadeau. Monza hoort in mijn verjaardagsweekend.
Ik had Rusland rond mijn verjaardag. Daar word je ook niet altijd vrolijk van.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Die zondag is niet mijn verjaardagquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Noteert dat Nattekat dan jarig is.
Zandvoort datum klopt niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:29 schreef Starflyer het volgende:
Alle starttijden van volgend seizoen
[ x ]
Gelukkig zit er geen sprint aids in het einde van het seizoen te storen in de wk strijd.quote:
POSSIBLE REVERSE AANDACHTquote:
het zit rond de 50/50quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen, maar ik vermoed 99,9% no.
Zullen wel Amerikanen zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zit rond de 50/50
net iets meer mensen voor
misschien een hele slechte vergelijkingquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen wel Amerikanen zijn
Breng ze nou niet op een ideequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien een hele slechte vergelijking
maar ze gaan de manier van voetbalwedtrijden organiseren toch ook niet aanpassen
kom we maken 10 kleine toernooitjes van 20 minuten
Ja ze sporen nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
oh ja
en @:nattekat ze willen in 2027 12!!!! sprintraces
Niet haten op Madrid. Topstad!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Madrid
Waar gaat Yuki volgend jaar racen?quote:
Karts.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar gaat Yuki volgend jaar racen?
Kwam deze ook nog tegen:quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een competent teamgenoot voor Maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |