Gesprongen ader bij z'n eerste podium in de F2.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, flink litteken dan.. hoe heeft ie die gekregen vraag ik me dan af.
Dan hebben we nog iets gemeen Zak en ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef SiGNe het volgende:
Zak boos dat hij Hadjar niet in zijn team heeft zitten.,.
Morgen weer huisjesmelkengenot.quote:
ik wilde het net niet zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:58 schreef Mano_ het volgende:
Voor de bekers is het wel beter dat Norris er niet bij is
Fixedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen Britten Engelsen
Kan je volgende keer ook voor Piastri juichen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik juich vandaag vooral voor Hamilton en Norris
En een podium warbij ze allemaal elkaar feliciteren en onderspuiten ipv dat het een Mclaren onderonsje is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
Was tenminste weer eens een keer een cooldown room waar ze met elkaar praatten en grapten, en het geluid was zowaar goed
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet me alvast afmelden voor komende zaterdag en mogelijk ook zondag @:esf1gamer
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Eindelijk was het weer eens een race met het nodige vermaak
nepfanquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet me alvast afmelden voor komende zaterdag en mogelijk ook zondag @:esf1gamer
mwahquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:02 schreef _UserName_ het volgende:
3 mannen die een vrouw onderspuiten, altijd leuk om te zien
Zou Antonelli zich ooit nog in de buurt van Italië laten zien is mijn vraagquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zou Charles nog steeds in de duinen zitten?
Hij is aan het grasduinenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij heeft weinig keuze komende week.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou Antonelli zich ooit nog in de buurt van Italië laten zien is mijn vraag
Wie gaat Mercedes volgende week in die wagen zetten is dan de volgende vraagquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft weinig keuze komende week.
Prachtige baan waar inhalen wel kan maar moeilijk is en meerdere rondjes kost, dat is niet voor de aandachtsspanne van de tiktokgeneratie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zag net na het podium de SC het circuit op rijden.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die heeft vandaag ook wel elke rookie mistake gemaakt die je kan makenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie gaat Mercedes volgende week in die wagen zetten is dan de volgende vraag
Denk dat die meer heeft aan de medical. Als die niet al terug wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zag net na het podium de SC het circuit op rijden.
Mikaquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.![]()
Angela Cullen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ken nog een ex McLaren-Mercedes rijder die ooit aan een sabbatical begonnen is.![]()
Zonder de crashes en de uitvalbeurt van Norris was het gewoon een optocht geweest, hoor. Desalniettemin toch vermaakt inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat Hugenholtz bocht de banking niet nodig had. Luijendijk en Tarzan geeft qua inhalen meer mogelijkheden. Zeker omdat je in Tarzan sinds de verbouwing twee lijnen hebt die je kunt nemen. Maar een switch back vanuit tarzan naar hugenholtz is vrijwel onmogelijk omdat je daar maar een lijn hebt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dit nog gemeend beweren ook.
Klopt. Het is wel vet om te zien en een unieke bocht, maar voor het racen is het niet per sé geweldig omdat er bijna niks mogelijk is. Misschien met langzamere auto’s wel, in F1 niet zo erg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat Hugenholtz bocht de banking niet nodig had. Luijendijk en Tarzan geeft qua inhalen meer mogelijkheden. Zeker omdat je in Tarzan sinds de verbouwing twee lijnen hebt die je kunt nemen. Maar een switch back vanuit tarzan naar hugenholtz is vrijwel onmogelijk omdat je daar maar een lijn hebt.
Vond ik ook al. Lekker goedkope strategie tussen de mensenmassa’squote:Op zondag 31 augustus 2025 17:18 schreef Regilio_ het volgende:
Topics niet gevolgd, maar waarom staan die lui van Viaplay nou al het hele weekend commentaar te geven vanaf een lullig stukje asfalt!?
Nu is er nog wat reuring en kun je een coureur aanspreken her en der, maar afgelopen dagen was geen gezicht. Kleine (buiten)studio kon er niet vanaf bij Viaplay?
ViaPlay zit in financieel zwaar weer, dus een podium/studio zoals afgelopen twee jaar zal er niet inzitten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:18 schreef Regilio_ het volgende:
Topics niet gevolgd, maar waarom staan die lui van Viaplay nou al het hele weekend commentaar te geven vanaf een lullig stukje asfalt!?
Nu is er nog wat reuring en kun je een coureur aanspreken her en der, maar afgelopen dagen was geen gezicht. Kleine (buiten)studio kon er niet vanaf bij Viaplay?
F4 en F3 is beetje de max om structureel leuke races te krijgen. Afgezien van gekke races zoals vandaag in F1.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Het is wel vet om te zien en een unieke bocht, maar voor het racen is het niet per sé geweldig omdat er bijna niks mogelijk is. Misschien met langzamere auto’s wel, in F1 niet zo erg.
Klopt. Het op zich leuk, maar het is wel duidelijk te zien dat het geen dedicated F1 baan is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F4 en F3 is beetje de max om structureel leuke races te krijgen. Afgezien van gekke races zoals vandaag in F1.
Zandvoort blijt imo een touringcar en lagere formule klasse baan.
Volgende week, denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het voordeel voor Cuircuit Park Zandvoort is daarnaast dat zes jaar Formule 1 het circuit een nieuwe boost voor de toekomst heeft gegeven.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
F4 en F3 is beetje de max om structureel leuke races te krijgen. Afgezien van gekke races zoals vandaag in F1.
Zandvoort blijt imo een touringcar en lagere formule klasse baan.
En weer eens een ouderwetse plof .... :-) en rook achter een motorquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Eindelijk was het weer eens een race met het nodige vermaak
Glorieuze toekomst als marshall.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
Wel netjes dat Hamilton zijn rotzooi opruimde
Dit kan wel eens de vorentscheidung zijn inderdaad.quote:
…” 3 mannen die een vrouw onderspuiten, altijd leuk om te zienquote:
Zo ken ik er ook nog wel wat van.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:15 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zonder de crashes en de uitvalbeurt van Norris was het gewoon een optocht geweest, hoor. Desalniettemin toch vermaakt inderdaad.
Nepfanquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
ondertussen giert hij van het lachen door de grotere voorsprong die hij nu heeftquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri bij het interview vrij diplomatiek
“Dit is niet de manier waarop je die punten wil pakken”
![]()
(Al kan die betrouwbaarheid later van zijn zorg zijn, dat dan weer wel)
Daar ben ik het absoluut mee eens. Qua paddock en faciliteiten is het inderdaad decenia vooruit geholpen wat ook wel broodnodig was gezien de staat van het hele circuit voor het F1 contract.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het voordeel voor Cuircuit Park Zandvoort is daarnaast dat zes jaar Formule 1 het circuit een nieuwe boost voor de toekomst heeft gegeven.
Ze plukken nog decennia lang de vruchten van de investeringen die zijn gedaan in het circuit, de faciliteiten en infra. Terwijl het daarvoor toch al jarenlang vooral voelde dat enkel het hoognodige gedaan werd.
Ik denk dat het hem geen hol uitmaakt hoe hij de voorsprong behoudtquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri bij het interview vrij diplomatiek
“Dit is niet de manier waarop je die punten wil pakken”
![]()
(Al kan die betrouwbaarheid later van zijn zorg zijn, dat dan weer wel)
Totdat die volgende week ook rook in z’n cockpit vindt. Op het motorisch vrij intensieve Monzaquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ondertussen giert hij van het lachen door de grotere voorsprong die hij nu heeft
Je moet het echt al jaren zwaar hebben als je niet kan genieten van gevechten die niet voor de leiding zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vonden jullie het echt een leuke race? Ik vond het echt helemaal niks.
De McLarens waren veel sneller dan de rest, maar kwamen nooit echt bij elkaar. Zelfs bij twee herstarts was het verschil in één einde alweer 1,5 seconde.
Verstappen kon geen enkele vuist maken. Leek van achteren aangevallen te worden maar ook dat gebeurde dan weer net niet.
De regen die zou komen viel uiteindelijk net niet.
Gevechten in het achterveld waren er zo nu en dan, vaak met duidelijk bandenvoordeel..
Het was een race van veel beloftes, maar niet leveren. Zoals het hele seizoen al lafjes is.
Ik heb veel saaiere races gezienquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De lat ligt laag dit seizoen. De huidige regelementen zijn stuk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef Mansjester het volgende:
Als deze race niet in Nederland was vond iedereen het een zaadrace
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het echt al jaren zwaar hebben als je niet kan genieten van gevechten die niet voor de leiding zijn.
Heb je niet per ongeluk de herhaling van België gekeken?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.
Nee. Waar beweer ik trouwens dat gevechten in het achterveld waardeloos zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de herhaling van België gekeken?
Het was een matige GP, maar maak dat deze kat maar eens wijs.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.
Ik heb me er al bij neergelegd dat hij iemand is die zo’n beetje altijd exact het tegenovergestelde vindt. Dus whatever.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een matige GP, maar maak dat deze kat maar eens wijs.
Ach er was tenminste nog enig spektakel, dat helpt al een hoop op zich, als ik voor mezelf spreek. Rest was niet heel veel aan, inhalen was in het middenveld ook moeilijk. McLarens die achter elkaar aan leken te tuffen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De McLarens waren veel sneller dan de rest, maar kwamen nooit echt bij elkaar. Zelfs bij twee herstarts was het verschil in één einde alweer 1,5 seconde.
Verstappen kon geen enkele vuist maken. Leek van achteren aangevallen te worden maar ook dat gebeurde dan weer net niet.
De regen die zou komen viel uiteindelijk net niet.
Gevechten in het achterveld waren er zo nu en dan, vaak met duidelijk bandenvoordeel..
Het was een race van veel beloftes, maar niet leveren. Zoals het hele seizoen al lafjes is.
En als klap op de vuurpijl is de titelrace die al niet wilde ontbranden voorlopig de kop in gedrukt.
WRC -> F1quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Hele seizoen is gewoon kut. De regelwijziging na 2021 heeft vrijwel niets opgeleverd, het enige verschil is dat de banden wat beter zijn wat inhalen wat bevordert maar verder is het helemaal niets geworden.
Hetzelfde gaat uiteraard gelden voor de volgende regelwijziging
Beetje andere tak van sport hèquote:
Die regelwijziging was geweldig. De eerste helft van 2022 heeft fantastische races opgeleverd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Hele seizoen is gewoon kut. De regelwijziging na 2021 heeft vrijwel niets opgeleverd, het enige verschil is dat de banden wat beter zijn wat inhalen wat bevordert maar verder is het helemaal niets geworden.
Hetzelfde gaat uiteraard gelden voor de volgende regelwijziging
Ding zat vastgelijmd met pritt zekerquote:
Nee klopt, daar kan je ook niet inhalenquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar zie je toch ook nauwelijks inhaalacties?
Hij heeft even de tijd gehad om dit te plannen daar op die duin natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Norris is even langs gekomen om te feliciteren?
Volgensmij is die daarvoor al kapot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij zette hem vrij voorzichtig neer. Beschamende kwaliteit.
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Het is hoe dan ook slecht. Maar ja, krijgt vanzelf een nieuwequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is die daarvoor al kapot.
Ah, daar gaat het geheimpjequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is die daarvoor al kapot.
Want dat zou alles goedmaken?quote:
Daarvoor al een beker van LEGO.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n beker is om in ontvangst te nemen en dan moet ie op de plank. Te kwetsbaar bij de hals met zo'n zware kop erop.
Die van nu was zeker van Playmobilquote:
dat kun je nog simpel reparerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van nu was zeker van Playmobil
K'NEX.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van nu was zeker van Playmobil
Vroeg ik me ook af ja. Wat kan daar nu nog voor inzicht uitkomen dat je niet uit de beelden kunt halen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel irriteer aan het "onderzoek na de race" over het incident tussen Russell en Leclerc.
Hoe kan je je regels opstellen en/of de mening van de coureurs laten meetellen in je eventuele straf(maat).
Anders hebben ze niks te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja. Wat kan daar nu nog voor inzicht uitkomen dat je niet uit de beelden kunt halen?
Omdat hij wel moet, hij word gewoon van de baan gedrukt en er word niet 1 car space gegeven. Anders crashen ze.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegelijkertijd komt Leclerc wel volledig buiten de baan waardoor je het een illegale overtake zou kunnen noemen. Dus dat is dan waarschijnlijk meer waar de stewards dan op letten
Hij kiest er zelf voor om de actie door te zetten dus dat is normaal gesproken geen argument.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat hij wel moet, hij word gewoon van de baan gedrukt en er word niet 1 car space gegeven. Anders crashen ze.
Huh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef Mansjester het volgende:
Als deze race niet in Nederland was vond iedereen het een zaadrace
Jesus.. ook nog hol van binnen. Zorg dan voor extra versteviging.quote:
Op zich vind ik dat van Sainz-Lawson dan weer wel een vrij bizarre penalty voor Sainz.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef Starflyer het volgende:
Als ik mij goed herinner, wordt een S-bocht als 1 geteld (Monza 2021, Hamilton vs Verstappen), en zou Leclerc er dus al in de eerste bocht voor moeten zitten om in de tweede bocht ruimte te moeten krijgen. Volgens de guidelines is het dus imho de fout van Leclerc.
En die guidelines kijken ze tegenwoordig strict na te leven, getuige ook het incident tussen Lawson en Sainz.
SPOILER: Sainz onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lawsons onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zien we dat Sainz het bij Lawson probeert. Sainz heeft volgens de richtlijnen geen recht op ruimte, en daarmee is het "Lawson zijn bocht".
Echter zie je dat onverwacht Lawson ineens verder naar buiten stuurt, waardoor die botsing ontstaat. Ongeacht of dit een correctie betrof of dat het intentioneel was, kan je toch hier nooit Sainz de schuld voor geven
SPOILER: Sainz onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook te strikt vasthouden aan de guidelines. Racing incident was hier waarschijnlijk meer op zijn plaats geweest.SPOILER: Lawsons onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Eens. Klein beetje doorgeslagen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was ook te strikt vasthouden aan de guidelines. Racing incident was hier waarschijnlijk meer op zijn plaats geweest.
Hamilton,..quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:42 schreef Starflyer het volgende:
Russell Leclerc no further action.
https://www.fia.com/syste(...)sing_a_collision.pdf
Hamilton 5 plekken gridstraf voor het niet van het gas afgaan onder geel.
https://www.fia.com/syste(...)for_yellow_flags.pdf
Zeldzame fout van Hamiltonquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Interessant, die penalty voor Hamilton was gegeven voor 2 momenten tijdens de verkenningsronden, en niet tijdens de race. Zonde zo'n fout. Zeker voor Monza volgende week.
Nu Lewis niet meer mee doet durven ze hem opeens wel flinke straffen te gevenquote:Op zondag 31 augustus 2025 20:42 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton ging wel van het gas af en probeerde te remmen, anders was het een straf van 10 plekken geweest.quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:42 schreef Starflyer het volgende:
Goede conclusie wel.quote:„De hele race zaten we op de snelheid van ons zusterteam. Dat mag niet. Dat is niet goed.”
Dat wordt flinke minpunten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er wel.quote:
Skattiequote:
Nee, geen democratie.quote:Op maandag 1 september 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mogen we daar over stemmen![]()
Als users
Leclerc heeft geen strafquote:Op maandag 1 september 2025 09:38 schreef Evenstar het volgende:
Met al die regels, onzinnige straffen en mierenneukerij kunnen ze net zo goed de punten uitdelen na de kwalificatie. Inhalen wordt toch onmogelijk gemaakt.
Die had wat mij betreft juist wel een straf verdient in vergelijking met Sainzquote:
De grap is dat ik de straf van Sainz al aan zag komen, en het belachelijk had gevonden als Leclerc er één kreeg.quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die had wat mij betreft juist wel een straf verdient in vergelijking met SainzAls het Max was geweest was die in dezelfde ronde al bestraft.
Heerlijke dingen dit altijdquote:
In de letter zal het vast allemaal wel kloppen. In de geest ben ik het helemaal niet eens met de straf voor Sainz. Het is Lawson die naar buiten stuurt en Sainz die de lijn houdt. In de Tarzan, door de banking, kan je makkelijk 2 lijnen rijden. Het is er gvd voor gemaakt daar wat Sainz deed.quote:Op maandag 1 september 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grap is dat ik de straf van Sainz al aan zag komen, en het belachelijk had gevonden als Leclerc er één kreeg.
Shorts kan je niet embedden en hij werktquote:Op maandag 1 september 2025 11:22 schreef Sally het volgende:
https://youtube.com/shorts/JDCiJhBMUqE?si=e94_WeBQLpawPoPW
Hopelijk werkt de Short zo...?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 september 2025 11:22 schreef Sally het volgende:
https://youtube.com/shorts/JDCiJhBMUqE?si=e94_WeBQLpawPoPW
Hopelijk werkt de Short zo...?
Carlos Sainz' straf bij de Lollipopman
Klopt want hierdoor is de hele banking van de Arieluyendijkbocht ook vrij zinloos omdat het tot de Tarzanbocht nog steeds te kort is om te slipstreamen. Misschien volgens jaar met de electrische aandrijving wel.quote:Op maandag 1 september 2025 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Één ding wat me gisteren overigens is opgevallen is dat het feit dat de Kumhobocht niet volgas is een enorme invloed heeft op het inhalen op de baan.
Coureurs hadden vaak verschillende lijnen door de Hans Ernst, maar dat was bijna niets waard omdat ze toch even van het gas moesten.
Ligt eraan hoe je de S-bocht ziet. Als één bocht (zoals in Monza 2021), dan zou je gelijk hebben, want dan had hij de bocht aan Russell moeten laten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die had wat mij betreft juist wel een straf verdient in vergelijking met SainzAls het Max was geweest was die in dezelfde ronde al bestraft.
Zoals ik hier eerder heb beschreven: ze hadden geen overtuigend bewijs dat Leclerc met 4 wielen buiten de baan is geweest. Dat is de reden dat ze hem niet (kunnen) bestraffen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je de S-bocht ziet. Als één bocht (zoals in Monza 2021), dan zou je gelijk hebben, want dan had hij de bocht aan Russell moeten laten.
Of als twee aparte bochten, dan zat hij ver genoeg ernaast om ruimte te moeten krijgen en dan zou het juist Russell moeten zijn, die straf zou moeten hebben vanwege het van de baan duwen van Leclerc.
Blijkbaar kozen de stewards voor een middenweg, door de tweede bocht aan Leclerc te geven omdat hij in de eerste niet van de baan geduwd werd (in tegenstelling tot Verstappen in 2021), maar ook om Russell niet te bestraffen.
Ik reageerde op Evenstar die vond dat Leclerc hier een penalty had moeten krijgen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals ik hier eerder heb beschreven: ze hadden geen overtuigend bewijs dat Leclerc met 4 wielen buiten de baan is geweest. Dat is de reden dat ze hem niet (kunnen) bestraffen.
Je bespreekt het zand nietquote:Op maandag 1 september 2025 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga nog ff 1 gif'je analyseren. Omdat Helmut heeft geroepen dat Max ook nog Piastri had willen pakken in de banking![]()
Prima move hier aan de buitenkant van de Gerlach op Norris. Maar Max neemt teveel snelheid mee waardoor die natuurlijk naar de zijkant vliegt na een fiks moment. Best wel jammer, misschien als Max iets minder snelheid had meegenomen had die wel iets aan de binnenkant van de Hugen proberen. (niet dat het voor de race iets had uitgemaakt verder, maar je snapt het)
[ afbeelding ]
Hier nog zijn maximale stuuruitslag bij die correctie
[ afbeelding ]
“Hier geen zand, hier geen zandquote:
Wie zei dat?quote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Hier geen zand, hier geen zand
…
Dan kan ik het ook niet doen!”
Machtig toch dat iedere collega zn respect komt tonen dmv een felicitatie.quote:
Welnee, in Grand Prix 2 van Microprose uit 1996 kon dat al lang.quote:Op woensdag 3 september 2025 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weekend ook voor het eerst gezien dat een rijder de gaps naar zijn achterliggers gepresenteerd krijgt op zijn dash. Interessante feature.
En in de formule 1? (Want dat is waar we het nu over hebben)quote:Op woensdag 3 september 2025 19:35 schreef DjVero het volgende:
[..]
Welnee, in Grand Prix 2 van Microprose uit 1996 kon dat al lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |