Want dat zou alles goedmaken?quote:
Daarvoor al een beker van LEGO.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Zo'n beker is om in ontvangst te nemen en dan moet ie op de plank. Te kwetsbaar bij de hals met zo'n zware kop erop.
Die van nu was zeker van Playmobilquote:
dat kun je nog simpel reparerenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van nu was zeker van Playmobil
K'NEX.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die van nu was zeker van Playmobil
Vroeg ik me ook af ja. Wat kan daar nu nog voor inzicht uitkomen dat je niet uit de beelden kunt halen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel irriteer aan het "onderzoek na de race" over het incident tussen Russell en Leclerc.
Hoe kan je je regels opstellen en/of de mening van de coureurs laten meetellen in je eventuele straf(maat).
Anders hebben ze niks te doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:29 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja. Wat kan daar nu nog voor inzicht uitkomen dat je niet uit de beelden kunt halen?
Omdat hij wel moet, hij word gewoon van de baan gedrukt en er word niet 1 car space gegeven. Anders crashen ze.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tegelijkertijd komt Leclerc wel volledig buiten de baan waardoor je het een illegale overtake zou kunnen noemen. Dus dat is dan waarschijnlijk meer waar de stewards dan op letten
Hij kiest er zelf voor om de actie door te zetten dus dat is normaal gesproken geen argument.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:48 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Omdat hij wel moet, hij word gewoon van de baan gedrukt en er word niet 1 car space gegeven. Anders crashen ze.
Huh?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef Mansjester het volgende:
Als deze race niet in Nederland was vond iedereen het een zaadrace
Jesus.. ook nog hol van binnen. Zorg dan voor extra versteviging.quote:
Op zich vind ik dat van Sainz-Lawson dan weer wel een vrij bizarre penalty voor Sainz.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:56 schreef Starflyer het volgende:
Als ik mij goed herinner, wordt een S-bocht als 1 geteld (Monza 2021, Hamilton vs Verstappen), en zou Leclerc er dus al in de eerste bocht voor moeten zitten om in de tweede bocht ruimte te moeten krijgen. Volgens de guidelines is het dus imho de fout van Leclerc.
En die guidelines kijken ze tegenwoordig strict na te leven, getuige ook het incident tussen Lawson en Sainz.
SPOILER: Sainz onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lawsons onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zondag 31 augustus 2025 20:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier zien we dat Sainz het bij Lawson probeert. Sainz heeft volgens de richtlijnen geen recht op ruimte, en daarmee is het "Lawson zijn bocht".
Echter zie je dat onverwacht Lawson ineens verder naar buiten stuurt, waardoor die botsing ontstaat. Ongeacht of dit een correctie betrof of dat het intentioneel was, kan je toch hier nooit Sainz de schuld voor geven
SPOILER: Sainz onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook te strikt vasthouden aan de guidelines. Racing incident was hier waarschijnlijk meer op zijn plaats geweest.SPOILER: Lawsons onboardOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |