De lat ligt laag dit seizoen. De huidige regelementen zijn stuk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:14 schreef Mansjester het volgende:
Als deze race niet in Nederland was vond iedereen het een zaadrace
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet het echt al jaren zwaar hebben als je niet kan genieten van gevechten die niet voor de leiding zijn.
Heb je niet per ongeluk de herhaling van België gekeken?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.
Nee. Waar beweer ik trouwens dat gevechten in het achterveld waardeloos zijn?quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk de herhaling van België gekeken?
Het was een matige GP, maar maak dat deze kat maar eens wijs.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:26 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Ik vond het vooral een race waarin er een hoop had kunnen gebeuren maar uiteindelijk niet gebeurde.
Ik heb me er al bij neergelegd dat hij iemand is die zo’n beetje altijd exact het tegenovergestelde vindt. Dus whatever.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het was een matige GP, maar maak dat deze kat maar eens wijs.
Ach er was tenminste nog enig spektakel, dat helpt al een hoop op zich, als ik voor mezelf spreek. Rest was niet heel veel aan, inhalen was in het middenveld ook moeilijk. McLarens die achter elkaar aan leken te tuffen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vonden jullie het echt een leuke race? Ik vond het echt helemaal niks.
De McLarens waren veel sneller dan de rest, maar kwamen nooit echt bij elkaar. Zelfs bij twee herstarts was het verschil in één einde alweer 1,5 seconde.
Verstappen kon geen enkele vuist maken. Leek van achteren aangevallen te worden maar ook dat gebeurde dan weer net niet.
De regen die zou komen viel uiteindelijk net niet.
Gevechten in het achterveld waren er zo nu en dan, vaak met duidelijk bandenvoordeel..
Het was een race van veel beloftes, maar niet leveren. Zoals het hele seizoen al lafjes is.
En als klap op de vuurpijl is de titelrace die al niet wilde ontbranden voorlopig de kop in gedrukt.
WRC -> F1quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Hele seizoen is gewoon kut. De regelwijziging na 2021 heeft vrijwel niets opgeleverd, het enige verschil is dat de banden wat beter zijn wat inhalen wat bevordert maar verder is het helemaal niets geworden.
Hetzelfde gaat uiteraard gelden voor de volgende regelwijziging
Beetje andere tak van sport hèquote:
Die regelwijziging was geweldig. De eerste helft van 2022 heeft fantastische races opgeleverd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
Hele seizoen is gewoon kut. De regelwijziging na 2021 heeft vrijwel niets opgeleverd, het enige verschil is dat de banden wat beter zijn wat inhalen wat bevordert maar verder is het helemaal niets geworden.
Hetzelfde gaat uiteraard gelden voor de volgende regelwijziging
Ding zat vastgelijmd met pritt zekerquote:
Nee klopt, daar kan je ook niet inhalenquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daar zie je toch ook nauwelijks inhaalacties?
Hij heeft even de tijd gehad om dit te plannen daar op die duin natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Norris is even langs gekomen om te feliciteren?
Volgensmij is die daarvoor al kapot.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hij zette hem vrij voorzichtig neer. Beschamende kwaliteit.
[ afbeelding ]
Zou kunnen. Het is hoe dan ook slecht. Maar ja, krijgt vanzelf een nieuwequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is die daarvoor al kapot.
Ah, daar gaat het geheimpjequote:Op zondag 31 augustus 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgensmij is die daarvoor al kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |