Gesprongen ader bij z'n eerste podium in de F2.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geen idee, flink litteken dan.. hoe heeft ie die gekregen vraag ik me dan af.
Dan hebben we nog iets gemeen Zak en ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef SiGNe het volgende:
Zak boos dat hij Hadjar niet in zijn team heeft zitten.,.
Morgen weer huisjesmelkengenot.quote:
ik wilde het net niet zeggenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:58 schreef Mano_ het volgende:
Voor de bekers is het wel beter dat Norris er niet bij is
Fixedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen Britten Engelsen
Kan je volgende keer ook voor Piastri juichen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik juich vandaag vooral voor Hamilton en Norris
En een podium warbij ze allemaal elkaar feliciteren en onderspuiten ipv dat het een Mclaren onderonsje is.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
Was tenminste weer eens een keer een cooldown room waar ze met elkaar praatten en grapten, en het geluid was zowaar goed
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet me alvast afmelden voor komende zaterdag en mogelijk ook zondag @:esf1gamer
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Eindelijk was het weer eens een race met het nodige vermaak
nepfanquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet me alvast afmelden voor komende zaterdag en mogelijk ook zondag @:esf1gamer
mwahquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar Zandvoort blijft een doodsaai circuit waar nooit wat gebeurt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:02 schreef _UserName_ het volgende:
3 mannen die een vrouw onderspuiten, altijd leuk om te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |