Wauw.quote:
Dan is het nog mooier.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon sabotage van nederlanders
Liever Oscar dan Lando..quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef Fleischmeister het volgende:
Gefeliciteerd Oscar met het kampioenschap
Doet alvast een rookdansjequote:
Doe normaal.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Banaan in de uitlaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu alleen nog Piastri met een probleem.
Nou ja, het is sneu voor Norris natuurlijk. Hij maakt zelf de nodige foutjes in de titelstrijd, maar hier kan hij niets aan doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef PirE het volgende:
JUICHEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om mechanische pech is zo triest.
En Yuki eindelijk in de puntenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Armani XL het volgende:
Antonelli hierdoor ook buiten de punten
En terecht, als je een ander uit de race ramt mag je wmb zelf ook zonder punten eindigenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Armani XL het volgende:
Antonelli hierdoor ook buiten de punten
En dan valt ie uit, dat zal je leren..quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Ik zet Hadjar weer in mijn team volgende keer. Bakt ie er meteen niks meer van. Dat zal hem leren.
Lecerc luister naar Olavquote:
Kon net bij de herstart ook al geen vuist maken met de softs.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Mano_ het volgende:
Wederom werkende glazen bol van RBR. Hierom heeft hij de softs gepakt
Brits parkeren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom zet hij hem dan ook midden op de baan neer
Dit krijg je als je je motor teveel opvoertquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
Net goed, daar doe ik het voor. Mijn manager is toch al lang naar de vaantjes.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan valt ie uit, dat zal je leren..
Om zo te hopen dat er nog punten van Oscar af worden gepakt natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom zet hij hem dan ook midden op de baan neer
Boete en taakstrafquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race engineer die gebliept moet worden dat hoor je ook niet vaak
De auto wel.quote:
Chinook komt zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op een plek waar geen kraan staat.
Banden gespaard voor de aankomende herstartquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kon net bij de herstart ook al geen vuist maken met de softs.
Hij gaat het proberen ja. Maar kans is klein.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
Hopenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Pakt verstappen dan straks Piastri nog?
Zou wat zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
hier net zo, al heb ik wel Piastri er in zitten, maar Bortoleto valt me tegen, al kon ik niet veel andersquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net goed, daar doe ik het voor. Mijn manager is toch al lang naar de vaantjes.
Eigenlijk kan dit gewoon onmogelijk fout gaan. Elke mogelijke uitkomst is topquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Zit je wel weer met Russell op het podiumquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Die zien een Britse triomf in het putje vallen en de gehate strafkolonie ermee weg lopen.quote:
Nou nou.quote:
Hup hup hup.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:36 schreef Evenstar het volgende:
schiet op man .... auto staat al achter muurtje
Veel verbeterd sinds 1973.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:35 schreef Questular het volgende:
In Zandvoort weten ze wel hoe ze snel alles vrij moeten maken.
2021 Abu Dhabi.quote:
Fingers crossedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef SiGNe het volgende:
OOK nog regen.. mischien dat Piastri er ook nog af schuift..
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar is doodsbenauwd om ook uit te vallen, go for it Max
Op weg naar zijn plof?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog een rondje hoop kunnen hebben maar Piastri is weer weg
Daar heeft ie de hele race gereden. Nou ja, of achter karel op P5.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch jammer dat alles er toe heeft geleid dat Russell P4 is
Van MAx kanje dat verwachtem Hadjar doet het 't hele weekend al erg goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Max Oscar zo pakt verdient Max het
Ja zit ook te kijken hoe dan? Want hij zat achter Antonelliquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch jammer dat alles er toe heeft geleid dat Russell P4 is
Ja, maar ik gun het hem niet. Wel klassiek Russell. Doet niks, huilt even, en dan een redelijk resultaat.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar heeft ie de hele race gereden. Nou ja, of achter karel op P5.
Verdient.quote:
Als ie geen straf krijgt.quote:
Cope.quote:
The Royal Navy al voor de kust.quote:
Wie weet.quote:
3 van de 4 auto's in de puntenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:45 schreef SiGNe het volgende:
Goede dag voor Mekies ook.. zijn nieuwe team en zijn oude team op hetpodium
"Water is nat."quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:46 schreef heywoodu het volgende:
"Je moet er staan wanneer je er staat."
~ Melroy Heemskerk ~
Confucius was er niets bijquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:46 schreef heywoodu het volgende:
~ Melroy Heemskerk ~
Gun die jongen nou gewoon een mooie afsluiting van zijn seizoen..quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
Hadjar nog dit jaar wisselen met Yuki
Armen over elkaar en een dikke frons. NIET de Wereldkampioen die hij wil, duidelijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
Zak staat daar ook als een zak tandarts met kiespijn
Jij haat Hadjar?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
Gaat geen verschil maken hoor, die auto is gewoon dusdanig slecht.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
Asjeblieft niet, diezelfde fout maakte Ferrari ooit met Fisichella. Ruineer die jongen nou niet meteen met een vuilnisbak van een autoquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
Nee Lando was zijn posterboyquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
Armen over elkaar en een dikke frons. NIET de Wereldkampioen die hij wil, duidelijk
Dat kan niet.. Ze kunnen nog 1 keer schuiven, Hadjar kan naar Red Bull maar dan kan Yuki niet terug naar de Racing Bullsquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:47 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:46 schreef heywoodu het volgende:
~ Melroy Heemskerk ~
Is een litteken toch?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:50 schreef SiGNe het volgende:
Die ader op het hoofd van Hadjar staat op knappen..
Van der Garde is de kluts kwijt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |