Om zo te hopen dat er nog punten van Oscar af worden gepakt natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom zet hij hem dan ook midden op de baan neer
Boete en taakstrafquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race engineer die gebliept moet worden dat hoor je ook niet vaak
De auto wel.quote:
Chinook komt zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op een plek waar geen kraan staat.
Banden gespaard voor de aankomende herstartquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kon net bij de herstart ook al geen vuist maken met de softs.
Hij gaat het proberen ja. Maar kans is klein.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
Hopenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Pakt verstappen dan straks Piastri nog?
Zou wat zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
hier net zo, al heb ik wel Piastri er in zitten, maar Bortoleto valt me tegen, al kon ik niet veel andersquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net goed, daar doe ik het voor. Mijn manager is toch al lang naar de vaantjes.
Eigenlijk kan dit gewoon onmogelijk fout gaan. Elke mogelijke uitkomst is topquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Zit je wel weer met Russell op het podiumquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Die zien een Britse triomf in het putje vallen en de gehate strafkolonie ermee weg lopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |