En terecht, als je een ander uit de race ramt mag je wmb zelf ook zonder punten eindigenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Armani XL het volgende:
Antonelli hierdoor ook buiten de punten
En dan valt ie uit, dat zal je leren..quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:33 schreef Zorro het volgende:
Ik zet Hadjar weer in mijn team volgende keer. Bakt ie er meteen niks meer van. Dat zal hem leren.
Lecerc luister naar Olavquote:
Kon net bij de herstart ook al geen vuist maken met de softs.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Mano_ het volgende:
Wederom werkende glazen bol van RBR. Hierom heeft hij de softs gepakt
Brits parkeren.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom zet hij hem dan ook midden op de baan neer
Dit krijg je als je je motor teveel opvoertquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:31 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon sabotage van nederlanders
Net goed, daar doe ik het voor. Mijn manager is toch al lang naar de vaantjes.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan valt ie uit, dat zal je leren..
Om zo te hopen dat er nog punten van Oscar af worden gepakt natuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom zet hij hem dan ook midden op de baan neer
Boete en taakstrafquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Race engineer die gebliept moet worden dat hoor je ook niet vaak
De auto wel.quote:
Chinook komt zoquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op een plek waar geen kraan staat.
Banden gespaard voor de aankomende herstartquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kon net bij de herstart ook al geen vuist maken met de softs.
Hij gaat het proberen ja. Maar kans is klein.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
Hopenquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Nattekat het volgende:
Pakt verstappen dan straks Piastri nog?
Zou wat zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Rnie het volgende:
Verstappen gaat ervoor tijdens de herstart.
hier net zo, al heb ik wel Piastri er in zitten, maar Bortoleto valt me tegen, al kon ik niet veel andersquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net goed, daar doe ik het voor. Mijn manager is toch al lang naar de vaantjes.
Eigenlijk kan dit gewoon onmogelijk fout gaan. Elke mogelijke uitkomst is topquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Zit je wel weer met Russell op het podiumquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Ok in dat geval Max en Piastri samen er af en Hadjargod winnen Albon op 2
Die zien een Britse triomf in het putje vallen en de gehate strafkolonie ermee weg lopen.quote:
Nou nou.quote:
Hup hup hup.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:36 schreef Evenstar het volgende:
schiet op man .... auto staat al achter muurtje
Veel verbeterd sinds 1973.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:35 schreef Questular het volgende:
In Zandvoort weten ze wel hoe ze snel alles vrij moeten maken.
2021 Abu Dhabi.quote:
Fingers crossedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef SiGNe het volgende:
OOK nog regen.. mischien dat Piastri er ook nog af schuift..
quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
Oscar is doodsbenauwd om ook uit te vallen, go for it Max
Op weg naar zijn plof?quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
Toch nog een rondje hoop kunnen hebben maar Piastri is weer weg
Daar heeft ie de hele race gereden. Nou ja, of achter karel op P5.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch jammer dat alles er toe heeft geleid dat Russell P4 is
Van MAx kanje dat verwachtem Hadjar doet het 't hele weekend al erg goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Max Oscar zo pakt verdient Max het
Ja zit ook te kijken hoe dan? Want hij zat achter Antonelliquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Toch jammer dat alles er toe heeft geleid dat Russell P4 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |