YR.no-goden hebben ook regen op de borden!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
inmiddels heeft Buienradar zich bedacht.
[ afbeelding ]
Niet meer de 11 millimeter die er eerst stond.
Vrij krachtige wind ook Zaterdag en Zondag. 5/6quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
YR.no-goden hebben ook regen op de borden!
https://www.yr.no/en/fore(...)0Zandvoort/Zandvoort
Vrijdag, maar dat is normaal voor gps, zijn er nog wel kaarten te krijgen. Ook de duurderen nog wel voor za en zo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
cake weer?
Hoorde dat het bepaald niet uitverkocht is
Inmiddels bevestigd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:08 schreef Starflyer het volgende:
Vandaag wordt de bekendmaking van Bottas en Perez bij Cadillac verwacht.
Ja, op zich begrijpelijk, gezien de ervaring. Echt spannend niet, 1 rookie erbij was ook wel leuk geweest. Maar ik snap de keuze welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima line-up voor een nieuw team lijkt me.
Ik kan meerdere betere line-ups bedenken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Prima line-up voor een nieuw team lijkt me.
Met vrij beschikbare coureurs die de komende maanden ook al van waarde gaan zijn? Ik niet. De andere coureurs die genoemd werden werd ik in ieder geval niet vrolijk van. Palou misschien, maar dat is een grote gok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan meerdere betere line-ups bedenken.
Zoals?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over zaaddodend gesproken van die mislukte F2 coureurs (net als zo'n Drugovich of een Pourchaire) die omdat ze in hun derde jaar eindelijk eens iets laten zien tegen nog meer slechte coureurs opeens een zitje zouden moeten krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:41 schreef 4-elements het volgende:
Wat een zaaddodende line-up. Maar goed, dat heb ik al eerder gezegd. Had liever 1 van de twee gezien met een jonkie ernaast. Crawford bijvoorbeeld, want ook nog eens Amerikaans.
Fixedquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met deze constructeurswereldkampioenschap winnende jongens kan je een beginnend team een vliegende start geven. Uitstekende keuze.
Denk dat het algemeen bekend is dat geen van beiden rijderskampioen zijn geworden, maar à la.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat het algemeen bekend is dat geen van beiden rijderskampioen zijn geworden, maar à la.
Ik ook. Alleen moet je ook kijken naar 'beschikbaar'. Wat hier bij ook meewerkt is dat deze gasten beide bij een topteam en subtoppers hebben gereden en zo de ervaring kunnen over brengen op het beginnende Cadillac/GM. Ik vind dit geen slechte zaak en ben best wel verbaasd dat ze ze weten te krijgen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Haas in 2016 met Grosjean en Guitterez.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 17:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen moet je ook kijken naar 'beschikbaar'. Wat hier bij ook meewerkt is dat deze gasten beide bij een topteam en subtoppers hebben gereden en zo de ervaring kunnen over brengen op het beginnende Cadillac/GM. Ik vind dit geen slechte zaak en ben best wel verbaasd dat ze ze weten te krijgen.
Och, misschien zorgen ze voor een verrassing.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Haas in 2016 met Grosjean en Guitterez.
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Beetje regen zal wel leuk zijn, zeker op Zandvoort. Verder verwacht ik weinig van Max Red Bull. De McLarens worden makkelijk 1-2.
Niet als die auto niet werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.
Nah, denk wel dat het duo per/bot wat meer in zich heeft dan die 2.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Haas in 2016 met Grosjean en Guitterez.
In de regen is de Red Bull nog langzamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.
Met een afstelling voor droog weer wel ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In de regen is de Red Bull nog langzamer.
Op regenbanden racen ze sowieso niet, maar op intermediates heb je best leuke races!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Als ze al mogen racen in de regen tegenwoordig. Lekker wachten totdat het ongeveer droog is...
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.quote:
Bottas is 10x beter in kwali.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.
Maar Perez lijkt me constanter.quote:
Bolide van Max kwam ook in beeldquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:12 schreef hole1988 het volgende:
Meegluren op het circuit.
Bekijk deze YouTube-video
Dinsdag viel het me al op. Was drukker dan normaal met prive vliegtuigen bij de GA terminal.quote:
Grappig op zich dat het vliegtuig van Max een Nederlandse registratie heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dinsdag viel het me al op. Was drukker dan normaal met prive vliegtuigen bij de GA terminal.
Mimimimimi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig op zich dat het vliegtuig van Max een Nederlandse registratie heeft.
Volgens mij heeft hij nog geen dag in NL gewoond.
Bottas heeft bij Alfa/Sauber een aantal jaar vrijwel niets gescoord, daar komt dat door. Daarbij heeft Pérez 35 races meer gereden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |