Och, misschien zorgen ze voor een verrassing.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Haas in 2016 met Grosjean en Guitterez.
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:12 schreef Black-Death het volgende:
Beetje regen zal wel leuk zijn, zeker op Zandvoort. Verder verwacht ik weinig van Max Red Bull. De McLarens worden makkelijk 1-2.
Niet als die auto niet werkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.
Nah, denk wel dat het duo per/bot wat meer in zich heeft dan die 2.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje zoals bij Haas in 2016 met Grosjean en Guitterez.
In de regen is de Red Bull nog langzamer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In de regen zou Verstappen wel kans maken natuurlijk.
Met een afstelling voor droog weer wel ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In de regen is de Red Bull nog langzamer.
Op regenbanden racen ze sowieso niet, maar op intermediates heb je best leuke races!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:43 schreef 4-elements het volgende:
Als ze al mogen racen in de regen tegenwoordig. Lekker wachten totdat het ongeveer droog is...
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.quote:
Bottas is 10x beter in kwali.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.
Maar Perez lijkt me constanter.quote:
Bolide van Max kwam ook in beeldquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:12 schreef hole1988 het volgende:
Meegluren op het circuit.
Bekijk deze YouTube-video
Dinsdag viel het me al op. Was drukker dan normaal met prive vliegtuigen bij de GA terminal.quote:
Grappig op zich dat het vliegtuig van Max een Nederlandse registratie heeft.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dinsdag viel het me al op. Was drukker dan normaal met prive vliegtuigen bij de GA terminal.
Mimimimimi.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grappig op zich dat het vliegtuig van Max een Nederlandse registratie heeft.
Volgens mij heeft hij nog geen dag in NL gewoond.
Bottas heeft bij Alfa/Sauber een aantal jaar vrijwel niets gescoord, daar komt dat door. Daarbij heeft Pérez 35 races meer gereden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan vind ik Perez toch indrukwekkender. Aan het aantal poles en podia met tegelijk een relatief klein verschil in WK punten zie je dat Bottas in een veel betere auto zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |